• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 11:56 ]

    Okay nvm


    i put the fun in funeral

    I am an angry sixteen-year-old. Don't underestimate me.


    kindness is never a burden.

    Ik voel me niet meer welkom hier.


    26 - 02 - '16

    Ik heb echt heel veel in om heel aanvallend te reageren nu, maar dat ga ik niet doen. Ik ben aardig, pfft. Breath in, breath out.

    En die stomme rot regen ook! Tegen jou ben ik wel aanvallend, ja!


    Your make-up is terrible

    Mijn leraar rekenen is zo knap. Dang it.

    Werd hoog tijd dat mijn tante werd opgenomen.


    i put the fun in funeral

    Waarom zou je zoiets delen op Facebook? Ik snap mensen echt niet af en toe. Nu zit ik hier half te flippen.


    Caution first, always.

    Hoe ga ik in godsnaam van dat feestje op mijn werk geraken? Ugh. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Een lief kaartje uit Brabant met twee armbandjes erbij. Goh, van wie zou die nou zijn? (cat)


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Het moment dat je gezellig met de moeder van je oma praat en ze je ineens aanspreekt met de naam van je moeder. Dementie is niet leuk.

    Zal ik vanavond wel of niet naar het openlucht theater gaan? Ik twijfel...


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Die ibood box is echt een fascinerend fenomeen ;3


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Selmy schreef:
    Die ibood box is echt een fascinerend fenomeen ;3
    Ik heb er eentje te pakken gekregen. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iemand hier verstand van photoshop?
    Ik heb namelijk iets gedaan en ik weet niet hoe ik het terug krijg, namelijk: Als ik een kleur wil selecteren en wil tekenen, blijft het gewoon grijs of zwart, terwijl ik echt een kleur aantik... Iemand??


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Abstergo schreef:
    Iemand hier verstand van photoshop?
    Ik heb namelijk iets gedaan en ik weet niet hoe ik het terug krijg, namelijk: Als ik een kleur wil selecteren en wil tekenen, blijft het gewoon grijs of zwart, terwijl ik echt een kleur aantik... Iemand??


    O wacht ik kan je helpen Weergave > Instellen proef > Tijdelijk CMYK

    [ bericht aangepast op 27 aug 2015 - 19:16 ]