• Clark Stables


    Op één van de bekendste Britse paardenstallen wordt dit jaar een uitwisselingsprogramma georganiseerd voor jongeren tussen de zestien en twintig jaar. De jongeren leren met paarden omgaan en leren rijden in hun discipline naar keuze, of de discipline die zij toegewezen hebben gekregen. Een deel zal al kunnen rijden en zal enkel beter gaan leren rijden, terwijl het andere deel vanaf de basis begint. Het jongere personeel en enkele vrijwilligers van Clark Stables krijgt ieder een partner toegewezen die zij moeten helpen en begeleiden gedurende de periode van een maand. Het is dan ook de bedoeling dat het personeel een band ontwikkelt met de jongeren van het programma. Het doel van het project is dan ook een vriendschap en vooral dat de jongeren (beter) leren rijden en omgaan met paarden. Sommige jongeren zullen hier heen gestuurd zijn door hun ouders terwijl anderen zich enthousiast opgegeven hebben.

    Rollen
    Personeel en vrijwilligers
    EthereaI — Emma Alissa Jackson [1.4] — Dressuur en Springen
    Blurrieface — Charlotte Erin Cassidy [1.5] — Dressuur
    CiriOfRivia — Cyrilla Sophia Estelle Chevalier [1.4] — Dressuur

    Necessity — John Christian Ward [1.2] — Dressuur
    LukeRHemmings — Finnegan Jasper Bell [1.2] — Springen (en dressuur)
    Balloo — Charlie Dean Miller [1.4] — Dressuur (en springen)

    Jongeren van het uitwisselingsprogramma
    LoveEeyore — Ella Ninette Thomson [1.2] — Dressuur
    The_Glue — Ruby Dyani Wade [1.2] — Springen
    Curia — Evry Maria Patterson [1.6] — Springen

    RheagaI — Nordin Rhys Williams [1.2] — Dressuur
    Voldemortx — Daniel James Lahey [1.6] — Dresuur
    Shinoa — Christopher Jonathan Montgomery [1.5] — Springen en Dressuur

    Indeling begeleiders
    Emma — Nordin
    Charlotte — Christopher
    Cryllia — Daniel
    John — Ella
    Finnegan — Ruby
    Charlie — Evry
    Dit lijstje is zo ver mogelijk gemaakt op volgorde van inschrijven, en daarna nog een keer nagelopen met disciplines en is dus random gemaakt.

    Rollentopic
    Praattopic

    Regels RPG
    — Minimaal 200 woorden per post.
    — Reageer met regelmaat.
    — Denk goed na voordat je je inschrijft, het zou jammer zijn als het RPG al snel doodloopt.
    — Je hebt drie dagen om de opzet te maken aan je personage, en daarna nog twee dagen de tijd om je personage af te maken. Als dit langer duurt vervalt je rol zonder pardon.
    — Alleen ik (EthereaI) open de nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    — Houd jongens en meisjes, uitwisselingsstudenten en personeel, gelijk.
    — Wees Realistisch
    — Er is geen personage limiet, maar neem er niet meer dan je aan kan. Wel geldt dat je bij meerdere personages van beiden geslachten minimaal een personage moet hebben.
    — 16+ is toegestaan, maar meld het wel even aan de bovenkant van je post.
    — Maak een volledige post, dit betekend dat er word verwacht dat je een foto van je faceclaim, de naam van je personage, de naam van het paard van je personage en je post- post.
    — Sluit niemand buiten.
    — Zonder toestemming mag je andermans personages niet besturen.
    — Gelieve geen ruzie te maken.

    Regels Clark Stables en uitwisselingsprogramma
    — De stallen zijn vrij te betreden, maar wees er netjes.
    — Om zes uur (zowel 's ochtends als 's avonds) wordt er gegeten. Er wordt niet op je gewacht dus als je te laat bent ben je te laat en zal je zelf moeten zorgen dat je iets eet.
    — Ga netjes om met de paarden en je spullen. Wij ruimen het niet voor je op. Er wordt verwacht dat je je paard dan ook goed verzorgt voor- na- en tijdens het rijden.
    — Gooi geen afval weg op het stallen terrein.
    — Sta op tijd op om je paard te voeren, dit wordt enkel op zondag gedaan door ons. De rest van de dagen zal je zelf je paard moeten voeren.
    — Mest de stal van je paard minimaal drie keer per week uit, waarvan minimaal een keer grondig (al het stro/zaagsel er uit en nieuw stro/zaagsel er in).
    — Ga netjes met elkaar om.
    — Schreeuw, ren en vecht niet in de stallen. Als je dit echt zo nodig moet doen doe je dat maar ergens anders, maar niet in de stallen of bij de paarden.
    — Om half twaalf zijn alle lichten uit en is iedereen in zijn eigen kamer.
    — Luister naar je begeleider.
    — Geen jongens en meiden bij elkaar op hun kamer.
    — Luister naar de aanwijzingen en waarschuwingen.
    — Houd je aan de regels.

    Belangrijke informatie over Clark Stables
    — Zowel iedere uitwisselingsstudent als ieder personeelslid verblijft gedurende het programma op Clark Stables. Er is een gebouw met voor ieder een kleine kamer en enkele badkamers. Meiden op de eerste verdieping, jongens op de tweede. Op de begane grond is een woonkamer, eetkamer en keuken te vinden.
    — Er zijn vijf rijbakken, twee dressuurbakken met een afmeting van 20x60, twee springbakken met afmetingen van 60x35 en een trainingsbak waarin o.a. ook vrijheidsdressuur wordt gedaan met een afmeting van 40x40
    — Er zijn verscheidene kleine weides en paddocks voor de paarden en ook enkele grotere paddocks en weides.

    Het begin
    Alle uitwisselingsstudenten zijn net aangekomen en zoeken hun begeleiders op/hun begeleiders zoeken hen op. Het is 14.30, 13 September en de meesten zullen kennis gaan maken of gaan rijden, anderen zullen een rondleiding geven. Dit hangt helemaal van de begeleiding, en de jongeren, af.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2015 - 19:26 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    MT en psst, de titel klopt niet (A)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    RhaegaI schreef:
    MT en psst, de titel klopt niet (A)


    Oh fack. Ik was bezig met de link van t rollentopic :')


    take me back to the basics and the simple life

    MT
    we doen allemaal onze oogjes dicht hoor, niemand die het ziet :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    MT

    (originaliteit ten troef...)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2015 - 22:16 ]


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    MT -
    Inderdaad c:


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Mt, ik maak char af en dan post ik tralalala


    Spinning around, I'm weightless.

    MT, ik post morgen. c:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Brakke mt


    Bowties were never Cooler

    E M M A      A L I S S A      J A C K S O N
    "Always keep your head up, and your heels down."
    Springen en Dressuur — Begeleiding — 20


    Uitgeput laat ik me van Prince afzakken en land ik op de grond. De vos ruin was helemaal bezweet en het schuim stond op zijn hals. Een tevreden glimlachje vormde zich op mijn gezicht bij het aanzicht. De teugels haalde ik over zijn nek en op een rustig tempo liep ik terug naar de stallen. Bij zijn stal aangekomen haal ik het zadel al snel van zijn rug en het hoofdstel van zijn hoofd. Wanneer ik de stal niet veel later uitstap zie ik hem door zijn knieën zakken. Ik schud even met mijn hoofd. Gek paard, altijd meteen rollen na het rijden. De spullen berg ik zorgvuldig op en het dekje leg ik bij de wasstapel. Onderweg terug naar Prince werp ik een blik op de klok. 14.29. Oh shit. Het was dertien september, de dag waarop de jongeren van het uitwisselingsprogramma zouden komen. Over exact een minuut. Mijn cap haal ik van mijn hoofd en ik geef Prince als beloning een stuk appel. Mijn handschoentjes peuter ik van mijn handen af en leg ik in mijn cap. Mijn haar doe ik los en terwijl ik naar buiten loop, richting de parkeerplaats, haal ik mijn hand er een paar keer doorheen. Bij de parkeerplaats aangekomen kijk ik even snel rond. Nog niemand te bekennen. Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond terwijl ik mijn gedachten naar de jongen laat gaan die ik toegewezen had gekregen. Hij reed slechts dressuur, dus dat werd de komende weken minder springen voor mij. Bij die gedachte verliet een geïrriteerde zucht mijn mond. Toch keek ik uit naar het programma, ik had me niet voor niets als eerste aangemeld.


    take me back to the basics and the simple life

    MT


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Finnegan 'Fynn' Jasper Bell


    "Dishonesty causes casualties. So get off your high horse and be honest with me."
    Springen - Begeleiding - 20 - Ben, William, Olivia, en Bain

    Ik had de hele ochtend besteed aan rijden, omdat ik geen idee had wat voor student ik onder mijn hoede zou krijgen en ik wilde niet mijn eigen training uit het raam gooien hierdoor. Wilde ik voor mijn 25ste tot de wereldtop behoren, dan kon ik het niet een tijdje stoppen met trainen, zeker niet met een jong paard als Olivia. Ze moest nog veel leren en nog veel hoger springen dan dit kon Ben niet meer aan als het nodig moest zijn. Ik had met William gewerkt aan de dressuurroutine, terwijl ik juist met Olivia had gewerkt aan haar uithoudingsvermogen. Ben had meegerend. Die pony was zelfs op zijn leeftijd nog compleet gestoord. Hij maakte gekke sprongen, bokte, en steigerde, wat hij nooit zou doen met mij op zijn rug, terwijl hij met Olivia en mij mee rende. Zo had hij direct ook wat beweging, maar zowel hij als William konden veel meer hebben, zeker als ze geen dressuur hadden, want daarin wondt zeker Ben zich altijd enorm in op, en Will trouwens ook, waardoor ze compleet uitgeput waren als ze klaar waren, soms nog erger dan met crosstraining. Nu had ik ze allemaal in de weide gezet, samen met nog een paar anderen met wie ze samen konden, en waarvan ik er een zou kunnen gebruiken voor de lessen. Sommigen waren duidelijker gemaakt voor grote sprongen en een meer zekere ruiter dan anderen. Zoizo gingen we echt de eerste dag nog geen hoge sprongen maken. Ik wilde het niveau van de ruiter zelf leren kennen, want de ene L of M ruiter was de andere echt niet, en jezelf overschatten zorgde voor ongelukken. Ik had dat te vaak gezien bij de lessen en op wedstrijden. Zo kreeg cross een slechte naam. Ik gaf Olivia nog een aai over haar neus, William een kriebel onder zijn voorpluk, en Ben een kus op zijn neus. Bain rende intussen wat vrolijk rond mijn benen en die van de paarden. Hij was echt een mafkees, maar de grootste schat die je maar kan bedenken. Ik pakte mijn mobiel uit mijn zak en keek naar de tijd. "Fuck." kwam er uit mijn mond, voor ik het op het lopen zette over het terrein. Ik rende nooit rond de paarden, maar tussendoor wel, zeker nu ik al te laat was. Onderweg deed ik mijn cap af en deed mijn haar enigsinds fatsoenlijk in een raam, voor ik dan toch bij de slaapvertrekken met uitzicht op de poort aankwam. Emma was er al, dus ik voegde me bij haar, wachtend op de studenten, die nu toch zouden moeten verschijnen. "Hey Ems." Ik was al te laat, maar zij duidelijk nog erger, wat al weinig goeds kon voorspellen.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 16:16 ]


    Bowties were never Cooler

    "JACE" JOHN CHRISTIAN WARD
    "You don't scare me. I ride a mare"
    Dressuur - Begeleiding - 21


    Met een glimlach kijk ik naar Widdow die lekker aan het grazen is, waarna ik me weer aan mijn werk wijd. Het was hoognodig tijd dat mijn zadel en hoofdstel werden ingevet en vandaag had ik de tijd, dus het moest toch gebeuren. Het tempo lag niet heel hoog moet ik eerlijk toegeven, maar wie zou er wel kunnen doorwerken als je paard telkens komt knuffelen? Oké, naast de wei invetten is niet het beste idee als je een hoog tempo wil, maar ik heb de tijd. De jongeren zouden toch pas om 14.30 komen.
    Ik check even mijn mobiel om te zien hoeveel tijd ik nog heb en kom erachter dat ik allang klaar had moeten zijn. Shit. Gelukkig heb ik mijn hoofdstel al grotendeels klaar, maar mijn zadel nog niet en het hoofdstel ligt compleet uit elkaar. Oké, ik had al klaar kunnen zijn, maar wie zegt er nee tegen die twee bruine ogen die om aandacht vragen? Ik in elk geval niet.
    Aangezien ik toch te laat ben, kies ik ervoor om me vooral niet te haasten en gewoon rustig door te gaan. Hopelijk stuurt een van de anderen mijn ruiter wel naar me toe en anders zal ik haar straks moeten opzoeken. Gelukkig rijdt het meisje dressuur, aangezien ik al een paar jaar niet gesprongen heb en ook niet van plan was in de nabije toekomst te springen.
    "Wij houden het lekker bij dressuur, he meisje?" praat ik hardop tegen Widdow, die me negeert en verder gaat met iets veel belangrijkers, namelijk gras eten.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Ruby Wade
    Uitwisselingsstudent - springen
    Om te zeggen dat ze zenuwachtig was, was zacht uitgedrukt. Het meisje stond nog net niet te trillen op haar benen. Zo zenuwachtig was ze. Natuurlijk had ze zin in het uitwisselingsprogramma. Paarden waren haar passie, en ze wilde dolgraag beter worden. Het punt was dat ze hier niemand kende, en Ruby had het niet zo op nieuwe mensen ontmoeten. Ze vond het belangrijk dat mensen haar aardig vonden. Maar Ruby kon niet in anderen hun hoofd kijken. Hoe graag ze dat ook wilde. Ze liep naar de poort, waar al twee mensen stonden, een man en een vrouw. Een brok kwam in haar keel en ze slikte die met moeite weg. De poort keek uit op een gebouw - waarschijnlijk de slaapvertrekken. Ruby keek om zich heen en zag verschillende weides waar ook paarden in stonden. Het hele terrein was enorm, zag ze nu. Ze zag een spring bak en kon een glimlach niet onderdrukken. Ze richtte zich snel weer naar de twee mensen en liep wat aarzelend dichterbij. "Euhm, hoi. Ik ben Ruby. Ruby Wade. Ik kom voor het uitwisselingsprogramma." zei ze zachtjes. Ze kon wel gaan wachten, maar ze wist dat ze dan helemaal niet meer zou durven.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 20:33 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ella Ninette Thomson
    Courage is being scared to death, but saddling up anyway
    Uitwisselingsstudent, 17, dressuur



    De eerste dag, de eerste indruk, nieuwe mensen, en een vreemde omgeving ver van huis. Al die dingen bij elkaar zorgen voor een wat ongemakkelijk gevoel. Ergens zelfs wel een wat onzeker gevoel. Ik was überhaupt niet altijd even goed met mensen, laat staan een stal vol vreemden. Maar als je iets echt wil, zul je er ook wat voor over moeten hebben. En als dat in dit geval betekende dat ik moest gaan dealen met vreemden dan was dat zo. Want terug gaan paardrijden na al die jaren was iets waar ik al jaren over aan het praten was. En waar ik mijn ouders ook al jaren over aan het hoofd vroeg. Nou kreeg ik eindelijk de kans na al die tijd. Het terrein waar ik op liep was nog vrij leeg. Verderop stonden 3 mensen bij elkaar. Maar verder was het er eigenlijk vrij rustig. Ik blijf ergens halverwege de parkeerplaats staan niet goed wetend wat ik moet doen of waar ik heen moet gaan. Naar wie ik heen moet gaan. Ik wist wel dat we allemaal een persoonlijke begeleider zouden krijgen. Zou ik naar die mensen heen moeten verderop? Ik wist het echt niet en besluit maar gewoon te blijven staan en even af te wachten wat er zou gebeuren.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign