• Ik vraag me af of jullie al ooit een leerkracht hebben gehad die zo leuk was/is dat je hem/haar wel tot de leukste leerkracht dat je ooit hebt gehad kunt noemen?

    Zo ja, waarom?
    Zo nee, vertel gewoon waarom de leuke leerkracht(en) die jij hebt leuk zijn (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Ja, mijn klassenleraar (mentor) dit jaar :Y) We hadden hem vorig jaar 8 uur in de week en toen hebben we hem ingeschreven voor Leerkracht van het jaar. En hij is genomineerd :'D
    Hij is gewoon leuk omdat hij grappig is en kan praten. Over de leerstof, maar ook over de rest. Hij is gewoon cool (krul)


    Never run out of reasons to smile...

    Mr. Oord van biologie. Hij is echt gewoon geniaal. Je zou eens éen les van hem mee moeten maken, je lacht je dood. Hij is vrij jong, ook vandaar.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Mr. Tros, mijn Engels leraar in de 1e klas. Serieus, hij is de tofste leraar die ik ooit heb gehad. Hij verzameld allemaal wuppies en filmposters (toen nog), en die hing hij allemaal in z'n lokaal. Echt zó cool. En dan plakte hij z'n eigen hoofd op zo'n poster van een superheld bijvoorbeeld. Echt serieus, te grappgig. En dan ging hij allemaal grapjes maken en leuke dingen vertellen over zijn familie. En er kwamen altijd leraren binnen net op het moment dat wij in een deuk lagen omdat hij weer eens als een halve idioot met een trompet staat te dansen of een gay staat na te doen. Geniaal gewoon.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Jaaa mn mentor. Ze is echt zo koeel. En je kan ook altijd vetgoed met haar praten, ze is gewoon de koelste lerares ooit :9~

    Courageous schreef:
    Ja, mijn klassenleraar (mentor) dit jaar :Y) We hadden hem vorig jaar 8 uur in de week en toen hebben we hem ingeschreven voor Leerkracht van het jaar. En hij is genomineerd :'D
    Hij is gewoon leuk omdat hij grappig is en kan praten. Over de leerstof, maar ook over de rest. Hij is gewoon cool (krul)

    toevallig (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    vorig jaar had ik een mentor die veel vergat, maar ze was eigenlijk heel lief.
    En nu dit jaar heb ik een mentor en ik kan der niet uitstaan.

    Rush schreef:
    Mr. Tros, mijn Engels leraar in de 1e klas. Serieus, hij is de tofste leraar die ik ooit heb gehad. Hij verzameld allemaal wuppies en filmposters (toen nog), en die hing hij allemaal in z'n lokaal. Echt zó cool. En dan plakte hij z'n eigen hoofd op zo'n poster van een superheld bijvoorbeeld. Echt serieus, te grappgig. En dan ging hij allemaal grapjes maken en leuke dingen vertellen over zijn familie. En er kwamen altijd leraren binnen net op het moment dat wij in een deuk lagen omdat hij weer eens als een halve idioot met een trompet staat te dansen of een gay staat na te doen. Geniaal gewoon.
    Haha :'D


    Only losers can act the way you do

    Nou, hij is net een kind. Hij maakt rare geluiden, zoals toen ik zat te werken met iemand, hoorde we ineens een wolf huilen. Bleek hij dat te zijn. Ook gingen we film kijken, en toen zat hij in zijn handen te klappen en zijn mond had hij open staat alsof hij de hele tijd 'ooooooooo' zei. En als strafwerk geeft hij op: Schrijf een verhaal over neutjes (nootjes) in de cola/moerasland/waterpark. :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Joker schreef:
    Nou, hij is net een kind. Hij maakt rare geluiden, zoals toen ik zat te werken met iemand, hoorde we ineens een wolf huilen. Bleek hij dat te zijn. Ook gingen we film kijken, en toen zat hij in zijn handen te klappen en zijn mond had hij open staat alsof hij de hele tijd 'ooooooooo' zei. En als strafwerk geeft hij op: Schrijf een verhaal over neutjes (nootjes) in de cola/moerasland/waterpark. :'D
    Whaha, wtf :')


    Only losers can act the way you do

    JAA x'D Meneer hoffman Voor Duits & Engels, hij is echt cool! ECHT x'D Tijdens proefwerken ofso, als iedereen serieus bezig is, slaat hij ineens keihard op de tafel, iedereen een hartaanval natuurlijk. Zegt hij: 'er zat een vliegje op de tafel' Met zo'm smile op zijn gezicht x'D Of zitten we in het engels lokaal, ziet hij de breedbeeld Tv aan de muur. Loopt hij er vet langzaam heen. 'Is die echt?' gaat hij op allerlei knopjes drukken. x'D dat ziet er dan zo melig uit he! x'D


    Life is more than that you eyes can see

    Charming schreef:
    JAA x'D Meneer hoffman Voor Duits & Engels, hij is echt cool! ECHT x'D Tijdens proefwerken ofso, als iedereen serieus bezig is, slaat hij ineens keihard op de tafel, iedereen een hartaanval natuurlijk. Zegt hij: 'er zat een vliegje op de tafel' Met zo'm smile op zijn gezicht x'D Of zitten we in het engels lokaal, ziet hij de breedbeeld Tv aan de muur. Loopt hij er vet langzaam heen. 'Is die echt?' gaat hij op allerlei knopjes drukken. x'D dat ziet er dan zo melig uit he! x'D
    Hahaha :'D


    Only losers can act the way you do

    Ja.. zeker wel!
    hij was onze mentor vorig jaar, hij was net afgestudeert in Klassieke talen, heeft zelf ook als leerling op onze school gezeten, en heeft een zus die ook nog als leerling op onze school zit. Hij werd een keer niet toegelaten op een schoolfeest omdat ze dachten dat hij een leerling was! xD
    en als je jarig was kreeg je een verjaardagskaart, hij was heel grappig, en is echt een geweldige mentor :D
    Nu hebben we hem niet meer als mentor -_-..
    Maar ik heb hem nog wel voor Latijn(yeah)


    Liever spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan.

    Ik heb dit jaar alleen maar dooie saaie pieten. Beter bekend als de bovenbouw leraren. Die van de onderbouw zijn veel leuker.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Zeker wel :Y) In het zesde leerjaar -toen we nog één leerkracht voor alle vakken hadden-, dat waren nog eens tijden. Geweldig, hij speelde gitaar onder de les en aan het einde van de dag gingen we altijd zingen of naar filmpjes op Youtube kijken. En als er ooit iemand vroeg of hij wou stoppen met gitaar zei hij altijd: 'Oké, ik stop wel. Aja, want mijn jeus neukt _O_' Waarmee hij bedoelde, Mijn neus jeukt. En hij helpt me nu nog als ik moeilijkheden heb bij mijn stukken voor gitaar.

    Mn geschiedenis/maatschappijleraar uit de 3e. Waren we 10 minuten bezig met een tentamen. 'Jongens, jullie hebben nog 10 minuten.' En we hadden nog een uur. Of ook een keer, zaten we een toets te maken, douwt ie een donald duck plaatje voor je neus. En altijd van die rare verhalen, dat zo'n andere docent die ik haatte drugsdealer was enzo. Echt geweldig. :'D


    blame the bully.