• Ze zeggen dat het overgrote deel van de Jonas Brothers fans zijn "overgelopen" naar Justin Bieber, nu vraag ik mij af:
    - waarom?
    - wie van jullie?


    Sorry, khad gewoon zin om deze vraag te stellen x)


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Ik ben/was van geen van beide fan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik was fan van de Jonas Brothers, en ik vind dat ze zeer getalenteerd zijn, maar ik ben lekker niet overgelopen naar Biebs, want ik heb echt een hekel aan hem. Sorry, my dear fans. Ik ben overgelopen naar Metal en Rock muziek.
    Waarom? Eigenlijk ik heb er niet zoveel reden voor. Ik denk omdat ik nieuwe muziek ontdekte die toch beter klonk volgens mijn oren.

    EDIT: Nu je het zegt, mijn zusje ook, die was fan van Jonas, maar ze is nu een overhyperactief fan van Biebs, ik weet niet waarom.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:05 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:05 ]


    Terug naar de veiligheid!

    Ik niet, ik moet ze allemaal niet. Maar dat zijn volgens mij alleen de typische hype-kindjes die zoiets doen. Eerst Tokio Hotel, dan Jonas Brothers, nu Justin Bieber ...


    Beeeeeeeesje :-)

    Ik ben van geen beide fan.
    Ik wàs fan van Justin Bieber, maar zijn gedrag wordt te erg, hij heeft afgedaan bij me. (:
    Jonas Brothers heb ik nooit gemogen maar daar praat ik toch nooit over! (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    ik was vroeger fan van jonas brothers, maar ik vind justin bieber echt tien keer niets(das gwn mijn smaak) en ik zou dat niet meteeen snappen want die muziek is toch anders. bovendien, overgelopen? als je een artiest leuk vindt kan het toch best zijn dat je ook nog iemand anders leuk vindt:0


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    oebele schreef:
    ik was vroeger fan van jonas brothers, maar ik vind justin bieber echt tien keer niets(das gwn mijn smaak) en ik zou dat niet meteeen snappen want die muziek is toch anders. bovendien, overgelopen? als je een artiest leuk vindt kan het toch best zijn dat je ook nog iemand anders leuk vindt:0




    Jaa; maar met overgelopen bedoel ik dan ook echt alleen nog maar Justin Bieber fan zijn en niet meer van de vorige band (: Ik vind Justin Bieber ook niets speciaals...


    You came. You saw. You conquered my heart.

    Cloudburst schreef:
    Ik ben/was van geen van beide fan.


    effort never betrays you

    Cloudburst schreef:
    Ik ben/was van geen van beide fan.

    Idem.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cloudburst schreef:
    Ik ben/was van geen van beide fan.


    Only losers can act the way you do

    Cloudburst schreef:
    Ik ben/was van geen van beide fan.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik ging van Jonas Brothers, naar TH. n_n
    Maar eigenlijk ben ik vooral into metal. :]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Cloudburst schreef:
    Ik ben/was van geen van beide fan.


    .


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Nou ik niet. Justin bieber zuigt (sorry voor de mensen onder ons)
    En Jonas Brothers, zijn ook niet geweldig.
    All time low rocked ;$ en You me at Six.
    En al die soort. Maar neen, Justin Bieber zuigt dan nog het meest van alle twee.

    Excuses maar ik ben dus de min 1 van de 4 miljoen chicks die helemaal in love with hem zijn.


    Levensgenieter.

    Ik vind ze allebei goed en dat terwijl ik normaal meer naar indie-achtige muziek luister. (:


    hoi, jij bent leuk.