• Ik las op nu.nl dat one direction gaat stoppen in 2016 om te kijken of ze een solocarrière kunnen beginnen. Nu ben ik wel benieuwd wat alle 1D fans daar van vinden.

    *1D blijft wel bestaan zeggen ze.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 1:08 ]

    "Tijdelijk." Ik ben benieuwd, maar ik vrees ervoor. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Wuuuut. Ik ben geen fan, maar zeker wel benieuwd hoe dit allemaal gaat aflopen enzo.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    wauw, I am not suprise...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Vette roddel ;)


    -

    Het wordt zo vaak gezegt dat ik niet weet wanneer nu wel en nu niet.
    Al moet ik zeggen, nu zayn weg is en Louis papa wordt. Zou het nog best eens waar kunnen zijn.

    Anyway ik ben geen fan meer dus tja...

    [ bericht aangepast op 24 aug 2015 - 5:35 ]


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Maar... Zijn deze roddels er niet elk jaar gewoon?

    Ik weet niet in hoeverre ik het nu moet geloven, ik wacht totdat de jongens het nieuws zelf naar buiten brengen...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben nog nooit zo neutraal geweest over een onderwerp. Ik vind het niet erg, maar ik vind het ook niet leuk of zo.

    Iek vind helemaal mooi :Y)


    Sarah = ongewoon sexy

    Eerst zien, dan geloven. Voor hetzelfde geldt is het alleen maar bedoeld om aandacht op 1D te richten o.i.d.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Helemaal geen probleem mee (:


    I wanna be a wizard!

    Volgens mij is het deze keer wel echt zo, aangezien een aantal betrouwbare bronnen dat beweren. Verder maakt het mij niet zoveel uit wat er met ze gebeurd, aangezien ik geen fan ben (ook geen hater), en me niet met hen bezig houd. Wel wens ik ze alvast veel succes. (;


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat heel opmerkelijk is, is dat het artikel waar de link van de OP je naar leidt gecategoriseerd staat als 'achterklap', oftewel roddel, maar als je dan teruggaat naar het kopje entertainment en vanaf daar weer op het artikel klikt, hij gecategoriseerd staat als 'muziek'. Durf niet te zeggen of het nou betrouwbaar is of niet, maar vermoed toch echt van wel.


    i put the fun in funeral

    Ik zou het eigenlijk niet erg vinden als ze stoppen. Uiteindelijk moeten ze toch stoppen om een solocarrière of iets dergelijks te beginnen gezien ze oud beginnen te worden. De doelgroep die ze vroeger hadden kunnen ze nooit over víjf jaar nog hebben, waardoor ze toch serieuzer moeten gaan worden over hun toekomst.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Misfire schreef:
    Wat heel opmerkelijk is, is dat het artikel waar de link van de OP je naar leidt gecategoriseerd staat als 'achterklap', oftewel roddel, maar als je dan teruggaat naar het kopje entertainment en vanaf daar weer op het artikel klikt, hij gecategoriseerd staat als 'muziek'. Durf niet te zeggen of het nou betrouwbaar is of niet, maar vermoed toch echt van wel.


    Het staat ook bij achterklap, als je wat doorscrolt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Knopfler schreef:
    (...)

    Het staat ook bij achterklap, als je wat doorscrolt.


    Naast achterklap staat het ook bij de muziek. Maar ook de stentor heeft er over geschreven.



    Ik ben zelf helemaal geen fan van 1D al zijn er wel een paar nummers die ik wel eens luister maar ik was erg benieuwd naar wat de fans er van vinden.
    Ik vind het eigenlijk meer dan logisch gezien ze allemaal in hun eentje auditie hebben gedaan.