• Weekendverzorging!


    Dat was allemaal sarcastisch...

    Bij mij op school, groenhorst in barneveld, hebben wij al meer dan 1000 dieren op de campus. Van stokstaartjes tot binnenkort zelfs roggen, we hebben alles dat je min of meer een huisdier kan noemen (wat ik trouwens wel afraad bij sommige dieren haha)
    Maar. Die dieren moeten natuurlijk verzorgd worden, ook in het weekend. Dus je raad het al, wie zijn de klos? Juist, de leerlingen!
    En hoewel er telkens groot conflict over waarom dit moet en 'geen zin' en 'wil slapen', proberen we er altijjd het beste van te maken met z'n alle. Zoals vandaag, over de campus krossen met her golfkarretje en per ongeluk de fretten loslaten zodat je ze achterna kan gaan de halve school door. Er gaat altijd wel iets mis en je kan altijd wel lachen.
    Morgen gaan we voor de lunch bijvoorbeeld lekker patat halen bij de snackbar en taart eten bij de koffie, want waarom niet als je toch alleen in school bent?

    Dus, dat was mijn geweldige weekend verhaal! Ik hoop dat ik een mooi cijfer binnen sleep met het verzorgen van de knaagdieren en de konijnen ^^
    Heeft iemand ook zo'n aparte school wanneer je eens in het jaar een weekend moet blijven?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 22:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Wat stom dat ze se leerlingen er mee op zadelen al kan ik het enigszinds begrijpen. Maar ben ik van mening dat dit vrijwillig moet zijn

    Gelukkig heb ik 4 tussenmaanden dus ben ik even van school af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Best vaag, haha, maar ik snap het wel. Zo kunnen de docenten eropuit en doen jullie firsthand ervaring op :')

    Ik ben ooit voor een roboticaproject tot 's nachts (22-23u) op de universiteit gebleven, toen hebben we pizza laten bezorgen aan het faculteitsgebouw, maar ik weet niet of dat vergelijkbaar is :p. Ik zit voor tentamens soms ook wel tot 22u, dus heel speciaal is het niet.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Best vaag, haha, maar ik snap het wel. Zo kunnen de docenten eropuit en doen jullie firsthand ervaring op :')

    Ik ben ooit voor een roboticaproject tot 's nachts (22-23u) op de universiteit gebleven, toen hebben we pizza laten bezorgen aan het faculteitsgebouw, maar ik weet niet of dat vergelijkbaar is :p. Ik zit voor tentamens soms ook wel tot 22u, dus heel speciaal is het niet.


    Haha het grappige is dus dat we in de eerste al die verzorgingslessen al hebben gehad, dus we wetenbij elk dier precies hoe het werkt. Maarja, op het vroege opstaan en het harde werken na is het altijd wel leuk ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.