• Hooi! (:

    Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in! :Y)

    Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).

    Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
    Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?

    Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint* :3




    Mensen die mee willen doen:
    Naam:
    Yolanda
    Fabiënne
    Fae
    Qing
    Sanne
    Melissa
    Inge
    Naomi
    Marleen
    Nikki
    Sarah
    Amber
    Natascha
    Margot
    Tesla
    Daniela
    Username:
    GandalfTheSexy
    Nasir
    Ylimielisyys
    Uptown
    Canoodle
    Orvieto
    Square
    Aleatory
    BoromirOfGondor
    Assassin
    Puffin_
    Yaritza
    Bronn
    Portmanteau
    Killua
    Athelas
    Challenge:
    Wall Sit & Squat Challenge
    -
    -
    -
    Abs Challenge
    Squat & Crunch Challenge
    -
    -
    Neila Rey Workout
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Kalenders van Blogilates/Cassey

    Usernameswijzigingen graag doorgeven!
    En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:



    Voorbeelden van Challenges om te doen:





    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Assassin schreef:
    (...)

    Maar de squat challenge in het begintopic begint echt met maar 10 squats en bouwt heel langzaam op 54. Veel beter voor je spieren, want inderdaad, gelijk beginnen met 30 is heel erg belastend voor je spieren, maar je houdt het ook niet vol omdat je er met 200 of nog wat eindigt. Doe maar eens zoveel squats achter elkaar.


    Dat is ook zo. Ik heb de challenge bekeken maar toch kan opbouwen naar 54 squats in een maand tijd best slecht zijn. Helemaal als je nog nooit een squat hebt gedaan en de techniek niet goed beheerst. Ik zeg niet dat het altijd zo is en ik wil niemand verbieden om te doen. Ik wil alleen aanraden om goede rust nemen voor je spieren en niet alle challenges van internet zomaar te doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb mijn challenges de voorbije drie dagen niet gedaan door mijn 100 dagen en ik ga ze vandaag ook niet doen. Ik heb morgen wedstrijd en ik loop al rond met spierpijn. :c


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik doe elke dag al een half uur cardio en dan half uur situps en dat soort dingen. Wat je ook kan doen is niet lopen met de hond, maar hardlopen met de hond. Dat doe ik ook altijd.
    Je kan in de winkel een band kopen die je om je rug kan doen en die weer vastzetten aan de hond. Dat is echt heel erg leuk en schept een band met je hond ^^


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Op dit moment doe ik vijftig squats per dag en af en toe sla ik een dag over zodat ik mijn spieren niet overbelast. Als je het goed opbouwt dan krijg je geen last van je spieren. Ik doe het trouwens al een paar maanden en ik heb het ook heel rustig opgebouwd. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Jullie zijn waarschijnlijk al begonnen, maar ik wil sowieso wel mee doen aan de wallsit-challenge :Y)

    Overigens nog iets wat sommige mensen hier misschien ook wel leuk vinden: er is een app die heet Workout Trainer en daar kan je ook verschillende workouts op vinden inclusief instructievideo. Je hebt workouts van slechts twee minuten, maar ook workouts die wel dertig minuten duren. Ook kan je er workouts op vinden die bijvoorbeeld speciaal voor armen of benen zijn, maar ook yoga of weightloss workouts en ga zo maar door. En dan heb je ook nog verschillende niveau's van workouts. Tenslotte kan je nog je eigen workout samenstellen + je kan instellen dat het berekent hoeveel calorieën je verbrand. Ik heb de app pas sinds vandaag maar vind hem nu al fijn ^^


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celaena schreef:
    Jullie zijn waarschijnlijk al begonnen, maar ik wil sowieso wel mee doen aan de wallsit-challenge :Y)

    Overigens nog iets wat sommige mensen hier misschien ook wel leuk vinden: er is een app die heet Workout Trainer en daar kan je ook verschillende workouts op vinden inclusief instructievideo. Je hebt workouts van slechts twee minuten, maar ook workouts die wel dertig minuten duren. Ook kan je er workouts op vinden die bijvoorbeeld speciaal voor armen of benen zijn, maar ook yoga of weightloss workouts en ga zo maar door. En dan heb je ook nog verschillende niveau's van workouts. Tenslotte kan je nog je eigen workout samenstellen + je kan instellen dat het berekent hoeveel calorieën je verbrand. Ik heb de app pas sinds vandaag maar vind hem nu al fijn ^^


    Ik heb de app gedownload maar die workouts kosten allemaal geld en ik heb geen zin om het daaraan uit te geven. :c


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Zoals Celaena al zijn zijn jullie waarschijnlijk al begonnen, maar omdat ik over precies 30 dagen op vakantie ga, wil ik graag nog meedoen. Ik wil elke dag Neila Rey's Lara Croft en Black Widow workout doen. Hier zijn ze:



    Ik ga vanaf vandaag beginnen met de buikspier-challenge die Nikki hier ergens had gepost. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yaritza schreef:
    (...)

    Ik heb de app gedownload maar die workouts kosten allemaal geld en ik heb geen zin om het daaraan uit te geven. :c


    Heb je dan wel de goede app? Bij mij.kost het geen.geld, alleen als je een pro workout wilt doen maar er zijn ook genoeg normale.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Athelas/Adaline --> Audora


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.