Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in!
Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).
Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?
Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint*
Mensen die mee willen doen:
Naam: Yolanda Fabiënne Fae Qing Sanne Melissa Inge Naomi Marleen Nikki Sarah Amber Natascha Margot Tesla Daniela |
Username: GandalfTheSexy Nasir Ylimielisyys Uptown Canoodle Orvieto Square Aleatory BoromirOfGondor Assassin Puffin_ Yaritza Bronn Portmanteau Killua Athelas |
Challenge: Wall Sit & Squat Challenge - - - Abs Challenge Squat & Crunch Challenge - - Neila Rey Workout - - - - - - Kalenders van Blogilates/Cassey |
En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:
[ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]
It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart.