• Dat vroeg ik me dus af! Totdat ik een bericht van een vriendin kreeg dat op mijn verjaardag, 11 februari, Fifty Shades of Grey de première in de bioscoop draait.
    Toen heeft ze meteen zes kaartjes besteld. :Y)
    Nou zitten we in een uitverkochte zaal met 300 andere gillende vrouwen. ='D
    Ik ben erg benieuwd, iemand anders die ook heen gaat? Je zou het haast zeggen van de film draait 11 februari 6 keer (in de bioscoop waar ik ga) en alle 6 de films zijn al uitverkocht. En zo ook in andere steden.

    Om in de stemming te komen.



    x.


    'Nobody said it was easy

    Awesome ^^ ik wil ook zo graag, maar niemand wil met me mee. Alleen mijn 16 jarige zusje, die niet binnenkomt. X'D

    Nah. Om eerlijk te zijn lijkt die film me drie keer niets, daarom zal ik niet gaan. Ik hoop natuurlijk wel dat jij veel plezier zal hebben ;3


    26 - 02 - '16

    DIAMANTE schreef:
    Awesome ^^ ik wil ook zo graag, maar niemand wil met me mee. Alleen mijn 16 jarige zusje, die niet binnenkomt. X'D


    De leeftijd is minimaal 16 jaar, dus die komt wel binnen.

    Nee, die film lijkt mij ook helemaal niets. Sowieso omdat ik die boeken zo overdreven vindt (niet gelezen maar wat ik van andere hoor). Als jij maar plezier hebt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kalon schreef:
    Nah. Om eerlijk te zijn lijkt die film me drie keer niets, daarom zal ik niet gaan. Ik hoop natuurlijk wel dat jij veel plezier zal hebben ;3

    Why?


    'Nobody said it was easy

    Jonty schreef:
    (...)

    De leeftijd is minimaal 16 jaar, dus die komt wel binnen.

    Nee, die film lijkt mij ook helemaal niets. Sowieso omdat ik die boeken zo overdreven vindt (niet gelezen maar wat ik van andere hoor). Als jij maar plezier hebt.

    wut? 16+ ? Er is dus niks te zien in de film qua naaktheid. Ik dacht dat ie 18+ zou zijn. Balen.

    Overal op internet staat wel dat ie een 18+ rating zou krijgen..

    [ bericht aangepast op 2 feb 2015 - 10:34 ]

    Amiable schreef:
    (...)
    Why?


    Gewoon om de dingen die ik erover gehoord heb. Sowieso interesseer ik me niet zo om films die grotendeels om seks draaien en liefde. Blegh.


    26 - 02 - '16

    DIAMANTE schreef:
    (...)
    wut? 16+ ? Er is dus niks te zien in de film qua naaktheid. Ik dacht dat ie 18+ zou zijn. Balen.

    Overal op internet staat wel dat ie een 18+ rating zou krijgen..


    Ik kan ook fout zitten, maar ik heb gehoord van mijn vriend dat het zestien jaar en ouder zou zijn. Ik kan het fout hebben hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DIAMANTE schreef:
    Awesome ^^ ik wil ook zo graag, maar niemand wil met me mee. Alleen mijn 16 jarige zusje, die niet binnenkomt. X'D


    Volgens mij mag je zusje wel mee als er een meerderjarige begeleider bij is. Tenminste, dat is hier in onze bioscoop zo. ^^

    OT: Ik ben de boeken nog aan het lezen, maar voor Jamie Dornan zou ik sowieso al gaan.
    :9~


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik kan ook fout zitten, maar ik heb gehoord van mijn vriend dat het zestien jaar en ouder zou zijn. Ik kan het fout hebben hoor (:

    ik had even gekeken bij een pathe die de film draaide. Die was inderdaad 16+.
    Maar als ik de regisseur moet geloven gaat het er hard aan toe in de film. Net als in het boek.

    Kalon schreef:
    Nah. Om eerlijk te zijn lijkt die film me drie keer niets, daarom zal ik niet gaan. Ik hoop natuurlijk wel dat jij veel plezier zal hebben ;3


    ars moriendi

    Dat is echt een film die ik niet wil zien, zelfs los van het feit dat ik nog maar veertien ben.
    Maar als jij het leuk vindt, lijkt het me een leuk verjaardagscadeau! Veel plezier (:

    Lief van je vriendin om meteen zes kaartjes te kopen. Alvast veel plezier en gefeliciteerd!

    Ik zal er in ieder geval niet heen gaan. Ik heb de boeken niet gelezen, want ik heb er genoeg over gehoord en zo te horen waren het geen boeken die ik leuk zou vinden om te lezen. Dus als ik de boeken van horen zeggen al niet leuk vind, waarom zou ik dan naar de film gaan? Maar goed, dat is mijn mening.


    Physics is awesome

    Haha, ik vind het zo grappig dat iedereen die de boeken niet heeft gelezen meteen al weet dat het geen leuke film is.
    Hoe dat zo?
    De boeken zijn niet hoogstaand, maar dat maakt het ook wel weer leuk.


    'Nobody said it was easy

    Amiable schreef:
    Haha, ik vind het zo grappig dat iedereen die de boeken niet heeft gelezen meteen al weet dat het geen leuke film is.
    Hoe dat zo?
    De boeken zijn niet hoogstaand, maar dat maakt het ook wel weer leuk.


    Omdat het over bsdm gaat... niet iedereen houd daar van en het is nogal vreemd dat er boeken en films over gemaakt worden :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Amiable schreef:
    Haha, ik vind het zo grappig dat iedereen die de boeken niet heeft gelezen meteen al weet dat het geen leuke film is.
    Hoe dat zo?
    De boeken zijn niet hoogstaand, maar dat maakt het ook wel weer leuk.


    Zodra ik hoorde dat er een arrogante kerel, een vrouw ging vast binden in de boeken, was het voor mij klaar. Dat hoef ik niet te lezen en zeker niet op een heel groot bioscoopscherm te zien. Er zal vast wel een verhaal om heen zitten, maar dat idee staat mij niet aan.


    Physics is awesome