• Hooi! (:

    Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in! :Y)

    Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).

    Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
    Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?

    Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint* :3




    Mensen die mee willen doen:
    Naam:
    Yolanda
    Fabiënne
    Fae
    Qing
    Sanne
    Melissa
    Inge
    Naomi
    Marleen
    Nikki
    Sarah
    Amber
    Natascha
    Margot
    Tesla
    Daniela
    Username:
    GandalfTheSexy
    Nasir
    Ylimielisyys
    Uptown
    Canoodle
    Orvieto
    Square
    Aleatory
    BoromirOfGondor
    Assassin
    Puffin_
    Yaritza
    Bronn
    Portmanteau
    Killua
    Athelas
    Challenge:
    Wall Sit & Squat Challenge
    -
    -
    -
    Abs Challenge
    Squat & Crunch Challenge
    -
    -
    Neila Rey Workout
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Kalenders van Blogilates/Cassey

    Usernameswijzigingen graag doorgeven!
    En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:



    Voorbeelden van Challenges om te doen:





    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Aleatory schreef:
    Ik wil ook wel meedoen! :Y) het maak me ook niet zo heel veel uit of de groep via app of facebook is.


    Is Snowflake jouw echte naam? Voor in de beginpost


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heet Melissa en ik kijk wel welke challenges de anderen doen. ^^ Zolang het niets met eten is, vind ik het allemaal goed. Mijn eetgewoontes kan ik heel moeilijk veranderen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Is Snowflake jouw echte naam? Voor in de beginpost


    Nee, mijn echte naam is Naomi


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Awesome! Ik weet niet of ik mee ga doen, maar ik ben wel goed in motiveren! 8D


    Your make-up is terrible

    Aleatory schreef:
    (...)

    Nee, mijn echte naam is Naomi


    Ghehe ik vond het al een aparte naam, om eerlijk te zijn. :p Maar dan zet ik je in de beginpost onder je échte naam! :Y) Al enig idee wat voor challenge je wilt gaan doen? (:


    @Nikki
    Yaaay! :3 Wil je er dan bij in de groep als motiveerder alleen? :p ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Misscien kan de titel van het topic dan veranderd worden. :Y)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Misscien kan de titel van het topic dan veranderd worden. :Y)


    Jep. What about ''Challenges and motivation''? Of heb je een suggestie? :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Jep. What about ''Challenges and motivation''? Of heb je een suggestie? :p


    Ehmw, 'Tussen de bomen in het bos door de challenges van Quizlet.' x)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Ehmw, 'Tussen de bomen in het bos door de challenges van Quizlet.' x)


    HAHAHA :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oké, omdat jij het bent... En ik zag lang geleden een leuke challenge op tumblr die ik nog wel wil doen:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Ghehe ik vond het al een aparte naam, om eerlijk te zijn. :p Maar dan zet ik je in de beginpost onder je échte naam! :Y) Al enig idee wat voor challenge je wilt gaan doen? (:


    @Nikki
    Yaaay! :3 Wil je er dan bij in de groep als motiveerder alleen? :p ghehe


    Yeah! Misschien word ik er nog wel actiever van hoor, haha.

    Veel challenges waarbij je push ups of zo moet doen, kan ik ook niet doen. ;c Ik heb iets aan mijn pols waardoor ik er niet op kan steunen, of ik heb de hele dag heel veel pijn.


    Your make-up is terrible

    Elefant schreef:
    Ik kan die challenges dus niet volhouden :') en met de meeste mag ik ook niet meedoen van de fysio. Maar ik heb wel m'n oefeningen van de fysio (die ik soms vergeet...)

    Ik kan je ook aanraden om water te drinken. Ik weet niet hoe het komt, maar doordat ik nu elke keer als m'n flesje (0,5 liter) leeg is hem weer bijvul, en op school hem een keer navul ipv te denken "ik moet hem niet leegdrinken, dan heb ik geen water meer" drink ik nu veel meer dan ooit (ong. 2,5 - 3 liter per dag) en ik ben daardoor in 4 dagen 2 kg afgevallen, zonder dat ik daarvoor moeite hoefde te doen :') en dat terwijl ik nog steeds evenveel eet :P
    Maar als je dan een challenge gaat doen, gaat het denk ik nog sneller.
    Tenzij je al genoeg drinkt natuurlijk, dan heeft het veel drinken niet veel effect denk ik.

    Ik wens je veel succes!


    Niet gemeen bedoelt, maar teveel water drinken is ook niet goed ( en loopt niet lekker) daar krijg je een klotsende maag van.

    Zelf doe ik aan atletiek, dus sorry (ik heb trouwens ook niet genoeg tijd)


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    HUNGERFOX schreef:
    (...)

    Niet gemeen bedoelt, maar teveel water drinken is ook niet goed ( en loopt niet lekker) daar krijg je een klotsende maag van.

    Zelf doe ik aan atletiek, dus sorry (ik heb trouwens ook niet genoeg tijd)


    Dat is waar, maar hoe groter en zwaarder je bent, hoe meer water je moet drinken. Van meer water drinken val je ook echt af, maar het is vooral vocht. Als je te weinig drinkt, gaat je lichaam vocht vasthouden en daarvan word je dus zwaarder. Tevens heeft je lichaam vocht nodig om je vetreserves aan te spreken om meer te verbranden als je minder gaat eten en meer bewegen. Als je dat vocht dus niet beschikbaar hebt, val je ook niet zo snel af.


    Your make-up is terrible

    Oke lol ik kom zelden op Q (ik lees eigenlijk alleen maar mee) maar zou wel willen meedoen. Count me in!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar hoe groter en zwaarder je bent, hoe meer water je moet drinken. Van meer water drinken val je ook echt af, maar het is vooral vocht. Als je te weinig drinkt, gaat je lichaam vocht vasthouden en daarvan word je dus zwaarder. Tevens heeft je lichaam vocht nodig om je vetreserves aan te spreken om meer te verbranden als je minder gaat eten en meer bewegen. Als je dat vocht dus niet beschikbaar hebt, val je ook niet zo snel af.


    Ik dronk voorheen nog niet eens een flesje leeg op een dag :') nu 5 dusja, dat is een heel verschil en dat merk ik ook.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly