• Hooi! (:

    Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in! :Y)

    Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).

    Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
    Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?

    Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint* :3




    Mensen die mee willen doen:
    Naam:
    Yolanda
    Fabiënne
    Fae
    Qing
    Sanne
    Melissa
    Inge
    Naomi
    Marleen
    Nikki
    Sarah
    Amber
    Natascha
    Margot
    Tesla
    Daniela
    Username:
    GandalfTheSexy
    Nasir
    Ylimielisyys
    Uptown
    Canoodle
    Orvieto
    Square
    Aleatory
    BoromirOfGondor
    Assassin
    Puffin_
    Yaritza
    Bronn
    Portmanteau
    Killua
    Athelas
    Challenge:
    Wall Sit & Squat Challenge
    -
    -
    -
    Abs Challenge
    Squat & Crunch Challenge
    -
    -
    Neila Rey Workout
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Kalenders van Blogilates/Cassey

    Usernameswijzigingen graag doorgeven!
    En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:



    Voorbeelden van Challenges om te doen:





    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dan wil ik ook wel meedoen aan de Uptown Funk Challenge (:
    Mijn naam is Janny.


    We crave what we can't have.

    Even een MT want dit heb ik gewoon nodig. Ik wil nu echt af van mijn chronische luiheid


    Can't control my second personality

    Ylimielisyys schreef:
    (...)

    Buikspieren gaan je buik toch sowieso wat tonen, tho. Als je traint zal hij dus zeker (iets) platter worden. En als je voldoende traint kan je natuurlijk ook dat vet verbranden ^-^

    Ik doe de kalenders van Blogilates (momenteel de meikalender) en misschien ook wel die Uptown Funk van Orvieto.


    Je zal het verschil echt amper merken als je alleen buikspieroefeningen doet. Vet verbranden doet het wel een beetje, maar je kiest toch niet waar. Kan er net zo goed vet van je benen of borsten afgaan, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Je zal het verschil echt amper merken als je alleen buikspieroefeningen doet. Vet verbranden doet het wel een beetje, maar je kiest toch niet waar. Kan er net zo goed vet van je benen of borsten afgaan, haha.


    Ik bedoelde vooral dat als je grotere spieren hebt, je makkelijker vet verbrand. Je kiest inderdaad niet waar het verbrand, dat zou anders best handig zijn :')


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Ik was begonnen met squats, zo'n 50 op een dag, maar mijn form is niet echt goed. Ik kwam niet diep genoeg en ook niet met mijn rug recht, anders viel ik om. :') Daar moet ik eerst aan gaan werken, daarom doe ik nu een wall sit, dan hoef je daar tenminste niet zo op te letten haha.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga deez doen trouwens: http://www.ilovehealth.nl/hallo-bikini-body-30-day-challenges/


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Puffin_ -> Hooverphonic


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Ik ga vanaf maandag meedoen met de fb challenge: 30 dagen full body challenge. Misschien ook iets voor mensen hier?


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ylimielisyys schreef:
    (...)

    Ik bedoelde vooral dat als je grotere spieren hebt, je makkelijker vet verbrand. Je kiest inderdaad niet waar het verbrand, dat zou anders best handig zijn :')


    Nogal! Was het maar zo, haha.


    Your make-up is terrible

    Ik doe ook de Uptown Abs Challenge, trouwens Yo!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik doe ook mee! Weet nog niet zo goed welke challenge precies en ik kan pas na volgende week beginnen, maar ik begin alvast met de mentale voorbereiding!

    @Nikki en Fae, ik heb redelijk weinig vet, maar ik erger me er gewoon aan. Ik ga sowieso meer water drinken, vandaag al weer 5 glazen water gehad in plaats van 0. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Dag 3 is ook alweer gedaan. De plank challenge is best zwaar als je het ook nog eens op de linker- en rechterzij moet doen. :')

    Hoe gaat het bij jullie? ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb vandaag dag 6 van de beginnerskalender gedaan vandaag :3 morgen rustdag. Mijn spieren beginnen een beetje te wennen aan de extra beweging, dus ik ben happy ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik doe nu wel geen challenge, maar ik ben gisteren gaan trainen! ^^ Twee keer 200 m gesprint en twee keer 200 meter horde gesprint. Lichte spierpijn xd nog nooit zo'n afstand horde gesprint. ^^
    Plus, ik ben vandaag met de kanon gaan varen, dus ik heb mijn sport ook alweer gehad, haha. Ik heb ook nog dertig squats gedaan en die gingen vlotjes. (:

    Gefeliciteerd Melissa en Dani! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys