• Ik maak covers. Je hoeft geen beloning te geven, maar als je die wel wil geven is dat heel erg lief.
    Het inschrijven is niet moeilijk. Vul deze lijst in. Sterretje is verplicht.
    Titel story (en moet die erop)*:
    Username (als het erop moet even zeggen)*:
    Inleiding story (onder spoiler A.U.B.)*:
    Sfeer*:
    Foto's (onder een spoiler):
    Extra?:



    Wachtlijst:


    Afgerond:
    _Spring
    Daffie123
    Somnephilia
    DestinyMoon


    [ bericht aangepast op 19 juni 2015 - 12:24 ]


    obsessive rage

    Hoi,
    Naam: Gaterne, nee die hoeft er niet op.
    Titel story: Fighting for future , ja, mag die erop?
    Ik he niet echt een inleiding, maar ik wil graag een gebouw op de achtergrond met vijftien blije tieners. Zeven meiden en acht jongens aub.
    Ik heb geen foto's, hoop niet dat dat je in de weg zit.
    Sfeer: Vrolijk, eerlijk, maar hard.
    Extra: Nee.

    Xx Gaterne

    [ bericht aangepast op 26 aug 2015 - 7:16 ]

    _Spring schreef:
    Hoi,
    Naam: Spring, nee die hoeft er niet op.
    Titel story: Fighting for future , ja, mag die erop?
    Ik he niet echt een inleiding, maar ik wil graag een gebouw op de achtergrond met vijftien blije tieners. Zeven meiden en acht jongens aub.
    Ik heb geen foto's, hoop niet dat dat je in de weg zit.
    Sfeer: Vrolijk, eerlijk, maar wel hard.
    Extra: Nope sorry xD

    Xx Spring




    Misschien niet mijn mooiste werk ooit, maar alsjeblieft =) Xxx


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)



    Misschien niet mijn mooiste werk ooit, maar alsjeblieft =) Xxx

    Dankjewel, nee hij is prachtig! Ik vond enkel de lucht een beetje te donker en er waren zestien tieners in plaats van vijftien ^•^
    ik ben wel blij dat je er je best op hebt gedaan!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2015 - 7:16 ]

    MT
    Voor als ik iets nodig heb he je kan het echt super mooi en ik ga er morgen ofzo een aanvragen ok


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Naam:daffie123, maar die hoeft er niet op
    Titel story: het woudmeisje, ik wil de titel er wel graag op, het liefst in gouden letters,van die dubbele lijnen letters
    Inleiding

    een woud wonen er vijf stammen: de vulkaanstam met hun element vuur, de zeestam met hun element water, de bergstam met hun element lucht, de eikenstam met hun element aarde en de moerasstam met hun zwarte magie.
    Er woont in het woud ook een meisje met een groene steen. Deze steen geeft degene die hen draagt de macht om de planten te beheersen en om met dieren te praten. Natuurlijk is er altijd wel iemand die de absolute macht wil, namelijk de moerasstam met hun nare koning. De last die het woudmeisje moet dragen is zo enorm. Niemand is te vertrouwen, niemand is wie je denkt dat-ie is.

    Foto's



    Het woud graag als achtergrond.
    Verder graag een blond meisje met een pijl en boog.
    Extra:eeh het liefst ergens onderaan de zin: vriendschap is net magie. Het zal altijd zijn tol eisen, dit graag in sierlijke letters

    Bedankt alvast


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    daffie123 schreef:
    Naam:daffie123, maar die hoeft er niet op
    Titel story: het woudmeisje, ik wil de titel er wel graag op, het liefst in gouden letters,van die dubbele lijnen letters
    Inleiding
    een woud wonen er vijf stammen: de vulkaanstam met hun element vuur, de zeestam met hun element water, de bergstam met hun element lucht, de eikenstam met hun element aarde en de moerasstam met hun zwarte magie.
    Er woont in het woud ook een meisje met een groene steen. Deze steen geeft degene die hen draagt de macht om de planten te beheersen en om met dieren te praten. Natuurlijk is er altijd wel iemand die de absolute macht wil, namelijk de moerasstam met hun nare koning. De last die het woudmeisje moet dragen is zo enorm. Niemand is te vertrouwen, niemand is wie je denkt dat-ie is.

    Foto's



    Het woud graag als achtergrond.
    Verder graag een blond meisje met een pijl en boog.
    Extra:eeh het liefst ergens onderaan de zin: vriendschap is net magie. Het zal altijd zijn tol eisen, dit graag in sierlijke letters

    Bedankt alvast




    Alsjeblieft! Hoop dat je er blij mee bent!


    obsessive rage

    Wow, gewoon wow. Erg bedankt. Bedankt. Bedankt.


    you said "plese don't ever change" but you don't like me they way i am

    Titel story (en moet die erop)*: Animal Parade
    Ja, hij moet er op (: Liefst in een niet al te krullerig lettertype
    Username (als het erop moet even zeggen)*: Somnephilia, deze moet er niet op
    Inleiding story (onder spoiler A.U.B.)*:

    Ik kan niet te veel vertellen, maar het gaat over een muziekgroep die altijd dierenmaskers draagt en daardoor hun identiteit geheim houden. 1 van de drie leden heeft thuis een buurmeisje die al jaren een crush op hem heeft.
    Het is een romantische/dramatische OP

    Sfeer*: zoals bij een concert en misschien een beetje romantisch, maar vooral opwindend
    Foto's (onder een spoiler): Je moet niet alle foto's gebruiken, je kan zelf kiezen welke je gebruikt, of je kan, als je wil, er zelf ook zoeken
    1. Het zou leuk zijn als je er een beer, tijger en wolf inkrijgt, maar dat hoeft niet als het te druk wordt. Vooral de tijger wil ik er graag in.

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    Link 6
    Link 7
    Link 8
    Link 9
    Link 10
    Link 11

    2. Op de achtergrond heb ik graag iets van een concert(publiek).

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5


    Extra?: Ik heb graag een verticale cover en een waarschuwing als je klaar bent (: GB of PB, maakt niet uit.


    Mhm?

    Wauw, haha, nog een coverstore :'D
    MT, ga zo m'n aanvraag neerzetten ;)


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Titel story (en moet die erop)*: Demonenkind, moet erop
    Username (als het erop moet even zeggen)*: DestinyMoon, nee, die er niet op.
    Inleiding story (onder spoiler A.U.B.)*:

    (Dit is niet de echte inleiding)
    De bliksem verlichtte mijn kamer, en heel even werd een duistere gestalte zichtbaar. de vlammen in de haard kregen een groene kleur, en ik huiverde.
    'W...Wie bent u?' vroeg ik met een zachte fluisterstem. Een akelige lach echode door de kamer, en ik dook in elkaar.
    'Weet je dat dan niet? Herken je me niet?' zei het, en ik keek op. Jawel, ik herkende dit figuur. Maar niet in levende lijve.
    In mijn kamer stond een demon
    .
    Raina is een niet zo populair weesmeisje. Haar stiefzus, Amy, heeft de pest aan haar, en haar pleegouders trekken Amy altijd voor.
    Raina's klasgenoten zijn ware pesters, maar Raina weet altijd te ontkomen. Als er op een nacht een demon in haar kamer staat, ontdekt ze dat haar ouders niet de droomouders zijn die ze had gehoopt...

    Sfeer*: Duister, mysterieus, occult, maar ook mooi.
    Foto's (onder een spoiler): Heb ik niet. Maar ik had er graag waterlelies in, en een meisje dat door een raam kijkt.De rest maakt niet zoveel uit, maar ik heb liever dat de sfeer "droevig" dan "gemeen" is.
    Extra?: Ik houd van simpele covers, bij deze het liefst ik grijstinten.


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    DestinyMoon schreef:
    Titel story (en moet die erop)*: Demonenkind, moet erop
    Username (als het erop moet even zeggen)*: DestinyMoon, nee, die er niet op.
    Inleiding story (onder spoiler A.U.B.)*:
    (Dit is niet de echte inleiding)
    De bliksem verlichtte mijn kamer, en heel even werd een duistere gestalte zichtbaar. de vlammen in de haard kregen een groene kleur, en ik huiverde.
    'W...Wie bent u?' vroeg ik met een zachte fluisterstem. Een akelige lach echode door de kamer, en ik dook in elkaar.
    'Weet je dat dan niet? Herken je me niet?' zei het, en ik keek op. Jawel, ik herkende dit figuur. Maar niet in levende lijve.
    In mijn kamer stond een demon
    .
    Raina is een niet zo populair weesmeisje. Haar stiefzus, Amy, heeft de pest aan haar, en haar pleegouders trekken Amy altijd voor.
    Raina's klasgenoten zijn ware pesters, maar Raina weet altijd te ontkomen. Als er op een nacht een demon in haar kamer staat, ontdekt ze dat haar ouders niet de droomouders zijn die ze had gehoopt...

    Sfeer*: Duister, mysterieus, occult, maar ook mooi.
    Foto's (onder een spoiler): Heb ik niet. Maar ik had er graag waterlelies in, en een meisje dat door een raam kijkt.De rest maakt niet zoveel uit, maar ik heb liever dat de sfeer "droevig" dan "gemeen" is.
    Extra?: Ik houd van simpele covers, bij deze het liefst ik grijstinten.



    Alsje :)


    obsessive rage

    Somnephilia schreef:
    Titel story (en moet die erop)*: Animal Parade
    Ja, hij moet er op (: Liefst in een niet al te krullerig lettertype
    Username (als het erop moet even zeggen)*: Somnephilia, deze moet er niet op
    Inleiding story (onder spoiler A.U.B.)*:
    Ik kan niet te veel vertellen, maar het gaat over een muziekgroep die altijd dierenmaskers draagt en daardoor hun identiteit geheim houden. 1 van de drie leden heeft thuis een buurmeisje die al jaren een crush op hem heeft.
    Het is een romantische/dramatische OP

    Sfeer*: zoals bij een concert en misschien een beetje romantisch, maar vooral opwindend
    Foto's (onder een spoiler): Je moet niet alle foto's gebruiken, je kan zelf kiezen welke je gebruikt, of je kan, als je wil, er zelf ook zoeken
    1. Het zou leuk zijn als je er een beer, tijger en wolf inkrijgt, maar dat hoeft niet als het te druk wordt. Vooral de tijger wil ik er graag in.

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5
    Link 6
    Link 7
    Link 8
    Link 9
    Link 10
    Link 11

    2. Op de achtergrond heb ik graag iets van een concert(publiek).

    Link 1
    Link 2
    Link 3
    Link 4
    Link 5


    Extra?: Ik heb graag een verticale cover en een waarschuwing als je klaar bent (: GB of PB, maakt niet uit.




    Ik heb hem heel simpel gehouden, als je wat anders wil, moet je dat zeggen (:


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)



    Ik heb hem heel simpel gehouden, als je wat anders wil, moet je dat zeggen (:



    Super! Bedankt (:


    Mhm?

    Somnephilia schreef:
    (...)


    Super! Bedankt (:


    Asje :3


    obsessive rage

    Myrra schreef:
    (...)


    Alsje :)


    Oh wauw! Heel simpel maar toch prachtig! Dankjewel!


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”