• My new username is Solitaire, ik ben er zelf heel blij mee aangezien ik dacht dat er bezet stond maar blijkbaar niet. :')
    Het komt af van het nieuwe liedje van Marina and the Diamonds;

    sol·i·taire n.
    A gem, such as a diamond, that is set alone.


    Wat vinden jullie ervan? En hebben jullie zelf ook onlangs nieuwe usernames genomen?

    :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Die naam doet me denken aan Spider Solitaire, dat spelletje op de computer. :'D Maar ik vind het een leuke naam. ^^
    Na vier maanden afwezigheid ben ik van Nickelback naar Orvieto gegaan. Dat is een stad in Italië, die ik bezocht heb op eindejaarsreis. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nice!
    Ik ken een spel genaamd solitaire. Je hebt dan een soort bord met knikkers/steentjes/balletjes waarbij aan het begin minstens één plek vrij is. Dan moet je telkens met een knikker over een andere knikker springen, waarna je de knikker waar je overheen bent gesprongen verwijdert. Het is dan je doel om met één knikker te eindigen.

    Zo ziet het bord eruit:


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik moest in eerste instantie ook denken aan de bovengenoemde spelletjes. Maar het is wel een leuke naam c:


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik vind het een mooie username. c;
    Blurryface heb ik al een tijdje en het gaat waarschijnlijk ook nog wel even duren voor ik 'm verander. :')


    Caution first, always.

    Marina and the diamonds! ^^ Mooie username~


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Nu moet ik je trouwens wel bedanken, aangezien ik dat liedje echt geweldig mooi bleek te vinden ;)


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Aan dat kaartspel ben ik echt supererg verslaafd op mijn mobiel! Maar leuke naam haha.


    † Love? I want to sleep.

    Aan dat spelletje ben ik verslaafd. *-* Wel leuke username though!
    Ik kan het niet zo goed zien, maar heb je Angelina Jolie als pf?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Bedankt iedereen :Y), het deed mij eerlijk gezegd ook meer denken aan het kaartspel. :')

    Undine schreef:
    Aan dat spelletje ben ik verslaafd. *-* Wel leuke username though!
    Ik kan het niet zo goed zien, maar heb je Angelina Jolie als pf?


    En yes, Angelina Jolie it is hahaha.
    (A)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Solitaire schreef:
    Bedankt iedereen :Y), het deed mij eerlijk gezegd ook meer denken aan het kaartspel. :')
    (...)
    En yes, Angelina Jolie it is hahaha.
    (A)

    :9~:9~:9~
    She is so #₩»¿^ fucking pretty.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Net als meerderen dacht ik stiekem ook aan het kaartspel, maar zoals ik al zei; luv it (flower)


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman