• Hooi! (:

    Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in! :Y)

    Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).

    Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
    Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?

    Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint* :3




    Mensen die mee willen doen:
    Naam:
    Yolanda
    Fabiënne
    Fae
    Qing
    Sanne
    Melissa
    Inge
    Naomi
    Marleen
    Nikki
    Sarah
    Amber
    Natascha
    Margot
    Tesla
    Daniela
    Username:
    GandalfTheSexy
    Nasir
    Ylimielisyys
    Uptown
    Canoodle
    Orvieto
    Square
    Aleatory
    BoromirOfGondor
    Assassin
    Puffin_
    Yaritza
    Bronn
    Portmanteau
    Killua
    Athelas
    Challenge:
    Wall Sit & Squat Challenge
    -
    -
    -
    Abs Challenge
    Squat & Crunch Challenge
    -
    -
    Neila Rey Workout
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Kalenders van Blogilates/Cassey

    Usernameswijzigingen graag doorgeven!
    En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:



    Voorbeelden van Challenges om te doen:





    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Elefant schreef:
    (...)

    Ik dronk voorheen nog niet eens een flesje leeg op een dag :') nu 5 dusja, dat is een heel verschil en dat merk ik ook.


    Dan snap ik het ( ; Ik dacht je drinkt zoveel je kan of zoiets....


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Count me in! De naam is Amber. c:


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik snap het niet heel erg haha maar ik zou wel mee willen doen :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik heb even een paar challenges opgezocht die geschikt zijn voor beginners. Ik heb er wel eens een paar gedaan, maar die waren niet voor beginners en lastig vol te houden na 15 dagen. Ik denk dat deze wel vol te houden zijn.




    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik heb even een paar challenges opgezocht die geschikt zijn voor beginners. Ik heb er wel eens een paar gedaan, maar die waren niet voor beginners en lastig vol te houden na 15 dagen. Ik denk dat deze wel vol te houden zijn.





    Okay, ik ga die plank challenge doen.
    Geen idee of ik het vol kan houden, maar de plank kan ik in ieder geval wel.
    al zit ik volgende week in Londen met school, een beetje raar om dan te planken :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik wil ook wel meedoen, maar ik weet nog niet welke challenge.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Elefant schreef:
    (...)

    Okay, ik ga die plank challenge doen.
    Geen idee of ik het vol kan houden, maar de plank kan ik in ieder geval wel.
    al zit ik volgende week in Londen met school, een beetje raar om dan te planken :')


    Dus ik kan je tóch wel op de lijst zetten in de beginpost?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ga een abs challenge doen!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik doe mee! Vooral omdat de zwembad- en strandmomenten er aan zitten te komen is het denk ik het perfecte moment om iets aan mijn figuur te doen. Daarbij heb ik veel te stil gezeten deze winter, dus een beetje beweging etc is wel goed voor me! (:
    Mijn voornaam is Tesla.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ach, zet mij er ook maar op ^_^ naam is Daniela, en ik ben bezig met die kalenders (begonnen met de beginnerskalender) van Blogilates/Cassey ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik ga de wall sit challenge en de squat challenge doen. ^^
    Weet iemand trouwens nog wat goede challenges om de buikspieren te trainen, naast planking?

    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:12 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb de moeilijkere plank challenge vorig jaar gedaan en het helpt echt! Voorheen was ik best slank, maar had ik totaal geen buikspieren en nu zie je echt al lijntjes.
    Voor mij persoonlijk helpen leg raises en crunches ook heel erg (:
    Op YouTube volg ik kymmnonstop al een tijdje. Zij post vaak video's over verschillende work-outs en over gezond eten, etc.


    We crave what we can't have.

    GandalfTheSexy schreef:
    (...)

    Dus ik kan je tóch wel op de lijst zetten in de beginpost?


    Ja hoor! Maar ik start dan na volgende week.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb btw vandaag al wel 10 seconden plank gedaan :')


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    MT, ik wil ook wel meedoen


    We dwaalden en verdwaalden en noemden sterren naar onszelf.