• [Alison en Katniss zijn de dochters van een gevreesde weerwolfjager. Een kille jeugd met vaak alleen elkaar heeft de twee meiden een enorm tekort aan ouderlijke liefde en aandacht gegeven. Ze zijn opgegroeid met de intentie dat weerwolven slechte wezens zijn die vernieling en kwaad aanrichten. Het grootste deel van de mensheid gelooft echter nog niet in weerwolven en de weerwolven die worden gevonden zijn erg zeldzaam en worden voor een grove prijs verkocht aan dierentuinen of freakshows. Mensen betalen belachelijk hoge bedragen om een weerwolf in het echt te zien. Lucas is een jongen die gebeten is door een weerwolf. Hij leidt een gecompliceerd dubbelleven als mens en weerwolf. Zijn menselijke beste vriend, Bryan, steunt hem hierbij. Na een wild gevecht in het bos door een incident met een andere weerwolf uit zijn roedel raakt hij bewusteloos en wordt hij door de andere wolf achtergelaten. Alison en Katniss vinden hem in het bos en om hun vader een plezier te doen nemen ze hem mee voor onderzoeken in het lab. De weerwolf blijkt een enorme trekpleister en Alison en Katniss verdienen er een behoorlijke duit geld aan. Als de voormalige roedel van Lucas weet krijgt van de fysieke vorderingen die hij maakt zoeken ze hem op en geven ze hem de mogelijkheid om te ontsnappen. Dit is helaas niet zonder voorwaarden. Hij zal ongegronde doorproevingen moeten doorstaan die uiteindelijk leiden tot een oorlog tussen mens en weerwolf.


    Het verhaal is licht gebaseerd op Teenwolf, de Hongerspelen en The Maze Runner.
    Ik raad een leeftijdsminimum van 12 jaar aan omdat er soms geweld en grof taalgebruik aan te pas komen.
    Nederlands geschreven.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2016 - 12:50 ]


    What's meant to be will find it's way

    Ik lees niet graag fandom, maar het verhaal intrigeert me wel.
    Waarom heb je trouwens voor deze titel gekozen? Ik vind hem erg mooi (:


    The soul needs autumn.

    saorsa schreef:
    Ik lees niet graag fandom, maar het verhaal intrigeert me wel.
    Waarom heb je trouwens voor deze titel gekozen? Ik vind hem erg mooi (:


    Thanks c:
    Ik heb het verhaal zo genoemd omdat een belangrijk hoogtepunt van het verhaal zich afspeelt bij dat water. Het heeft uiteindelijk zo'n grote invloed dat ik het verhaal die titel maar gegeven heb haha. Het wordt uiteindelijk allemaal helder, al lijkt het verhaal in het begin nog niet zoveel met 'zwart water' te maken te hebben.
    En nee, same. Maar op de één of andere manier vond ik dit wel werken :3
    Thanks^^


    What's meant to be will find it's way