• Hooi! (:

    Ik denk; Ik roep jullie hulp maar eens in! :Y)

    Het zit namelijk zo: Ik doe haast niets aan sport. Een sportschool kan ik niet betalen en ik vind sporten niet leuk genoeg om in mijn eentje buiten te gaan hardlopen. Ik loop wel met onze hond, maar dat is dan ook alles. En het is niet iedere dag mooi genoeg weer om te gaan fietsen (of lopen).

    Dus nu leek het me wat om challenges te gaan doen. Zodat ik wél iets aan sporten doe, fit wordt en ook afval. Maar nu ik rondkijk op het internet zie ik zó veel verschillende challenges, dat ik niet weet waar ik voor moet gaan!
    Daarom ook dat ik een topic aanmaak. Volgens mij zijn er wel meerderen hier op Quizlet die challenges doen. Werken ze ook echt, en zijn ze goed vol te houden? En welke challenge zouden jullie mij aanraden?

    Natuurlijk is het ook leuk om met meer mensen challenges te gaan doen dan. Dat motiveert, nietwaar? *hinthint* :3




    Mensen die mee willen doen:
    Naam:
    Yolanda
    Fabiënne
    Fae
    Qing
    Sanne
    Melissa
    Inge
    Naomi
    Marleen
    Nikki
    Sarah
    Amber
    Natascha
    Margot
    Tesla
    Daniela
    Username:
    GandalfTheSexy
    Nasir
    Ylimielisyys
    Uptown
    Canoodle
    Orvieto
    Square
    Aleatory
    BoromirOfGondor
    Assassin
    Puffin_
    Yaritza
    Bronn
    Portmanteau
    Killua
    Athelas
    Challenge:
    Wall Sit & Squat Challenge
    -
    -
    -
    Abs Challenge
    Squat & Crunch Challenge
    -
    -
    Neila Rey Workout
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    Kalenders van Blogilates/Cassey

    Usernameswijzigingen graag doorgeven!
    En willen we een whatsappgroep, Facebookchat of blijven we hier op Q in dit topic elkaar motiveren? (:



    Voorbeelden van Challenges om te doen:





    [ bericht aangepast op 14 mei 2015 - 22:15 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nasir schreef:
    Ik ga de wall sit challenge en de squat challenge doen. ^^
    Weet iemand trouwens nog wat goede challenges om de buikspieren te trainen, naast planking?


    Crunches, leg raises en Russian twists. 8D Je kan ook gewoon zo'n algemene abs challenge volgen.



    Ik heb er ook nog een paar voor armen gevonden, haha. De dumbell kan je vervangen door een flesje water.





    Ik ga trouwens de plank challenge voor beginners doen. ;3


    Your make-up is terrible

    Nasir schreef:
    Ik ga de wall sit challenge en de squat challenge doen. ^^
    Weet iemand trouwens nog wat goede challenges om de buikspieren te trainen, naast planking?

    Ik ken geen challenges, maar ik weet wel een heleboel oefeningen waarmee je buikspieren traint. :Y)
    Situps, je benen gestrekt omhoog gooien terwijl je ligt, fietsen (als je ligt). Ik wil best een aantal goede oefeningen uitlichten?

    Yolanda, ik wil best op de lijst, maar ik fitness alleen, ik doe geen challenges. Heb ik helaas geen ruimte voor. Is dat ook goed genoeg? ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb heel veel behoefte aan buikspieroefeningen :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind challenges zo 'weinig', xd, op atletiek doen we trainingen waar we dan bijvoorbeeld in één of twee minuten telkens tien seconden iets doen (pompen, sit-ups, step-ups, etc) maar dat herhalen we dan vijf keer of zo. :'D Dan ben je echt dood. Daarna nog even rennen en weer een andere reeks van oefeningen.

    Onze trainer wilde ons dit trouwens ook nog aanleren ;x vrijwilligers om samen te trainen?



    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Natuurlijk is het weinig als je gewend bent om te sporten of dit te doen, maar anders niet, hoor.


    Your make-up is terrible

    Oehh, ik herinner me nog iets! Deze is echt ugh, vreselijk haha. Op de scouts was onze groep eens gestraft en werden we gedrild en we moesten pompen op dit liedje. Bij elke 'bring Sally up' moet je omhoog en bij elke "bring Salle down' moet je zakken. Je moet dus gezakt blijven en dat is moeilijk en zwaar en vermoeiend. Hier even een video van hoe jongens de challenge doen :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    Ik vind challenges zo 'weinig', xd, op atletiek doen we trainingen waar we dan bijvoorbeeld in één of twee minuten telkens tien seconden iets doen (pompen, sit-ups, step-ups, etc) maar dat herhalen we dan vijf keer of zo. :'D Dan ben je echt dood. Daarna nog even rennen en weer een andere reeks van oefeningen.

    Onze trainer wilde ons dit trouwens ook nog aanleren ;x vrijwilligers om samen te trainen?




    I'm in! Ik had dat ook al eens voorgesteld als opwarming voor onze zwemtrainigen. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Voor mij is genoeg water drinken al een challenge, ik kom nog niet eens aan 500 ml per dag, oeps. Ik wil graag meedoen tho, omdat ik elke dag tegen mezelf zeg dat ik ga sporten en elke avond denk, 'nah, laat maar'.
    Ik heb alleen geen idee wat ik zou moeten doen, ik wil graag een platte buik, maar wat moet je daarvoor precies doen?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Orvieto schreef:
    (...)

    I'm in! Ik had dat ook al eens voorgesteld als opwarming voor onze zwemtrainigen. :'D


    Weet je het zeker? Het is echt zwaar. Ik heb de helft al eens gedaan. ;x

    @Frangipane: buikspieroefeningen. Kan gaan van schuine sit-ups tot je benen gestrekt tien cm boven de grond te houden.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Weet je het zeker? Het is echt zwaar. Ik heb de helft al eens gedaan. ;x

    @Frangipane: buikspieroefeningen. Kan gaan van schuine sit-ups tot je benen gestrekt tien cm boven de grond te houden.


    Ja, ik wil het eigenlijk wel proberen! ^^ Ik ben altijd wel te vinden voor een uitdaging. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mijn challenges wat uitgebreid naar deze. Bij de squat en de crunch ben ik vorige maand best ver geraakt, tot ik op vakantie ging. :')



    Dag 1 is done. c:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 0:15 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Orvieto schreef:
    (...)

    Ja, ik wil het eigenlijk wel proberen! ^^ Ik ben altijd wel te vinden voor een uitdaging. :3


    Okay ^^ we do it. Ehwm, laten we deze Uptown Funk Abs noemen?


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Okay ^^ we do it. Ehwm, laten we deze Uptown Funk Abs noemen?


    Vind ik helemaal goed. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frangipane schreef:
    Voor mij is genoeg water drinken al een challenge, ik kom nog niet eens aan 500 ml per dag, oeps. Ik wil graag meedoen tho, omdat ik elke dag tegen mezelf zeg dat ik ga sporten en elke avond denk, 'nah, laat maar'.
    Ik heb alleen geen idee wat ik zou moeten doen, ik wil graag een platte buik, maar wat moet je daarvoor precies doen?


    Buikspieroefeningen helpen vaak niet voor een platte buik, behalve als je al weinig vet hebt. 8D Anders moet je gewoon het juiste eten en veel water drinken.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Buikspieroefeningen helpen vaak niet voor een platte buik, behalve als je al weinig vet hebt. 8D Anders moet je gewoon het juiste eten en veel water drinken.


    Buikspieren gaan je buik toch sowieso wat tonen, tho. Als je traint zal hij dus zeker (iets) platter worden. En als je voldoende traint kan je natuurlijk ook dat vet verbranden ^-^

    Ik doe de kalenders van Blogilates (momenteel de meikalender) en misschien ook wel die Uptown Funk van Orvieto.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2015 - 7:33 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."