• woensdag 7 oktober ga ik naar mediamarkt in leeuwarden en dan is er savonds zon 3D show van tokiohotel dat voor het eerst in europa wordt getoont .
    wie gaat daar nog meer heen ?

    Ik niet. Maar lijkt me wel leuk ^^
    Veel plezier alvast aan iedereen die gaat!


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    ik denk niet dat ik ga.


    Stop holding me under and let me breathe.

    DIE GAAT NIET DOOR!
    Want ik ben er gister geweest om het album op te halen, en die man -die is aardig :'D- die had ik vorige week ook gesproken en die zij dus gister dat het niet door ging. Volgens mijn gaat het nergens meer door. Dus dat suckt echt vet erg.

    [ bericht aangepast op 3 okt 2009 - 21:47 ]


    Het is je Fred

    Schat in Berlijn issie al vertoont en volgens mij ligt dat toch echt in Europa ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    In Nederland in in ieder geval niet. Die man zei dat het nergens meer door ging dus het lijkt me logisch dat hij dat dan wel weet. Anyway, ik kon dat ook niet weten :Y)


    Het is je Fred

    Ephemeral schreef:
    DIE GAAT NIET DOOR!
    Want ik ben er gister geweest om het album op te halen, en die man -die is aardig :'D- die had ik vorige week ook gesproken en die zij dus gister dat het niet door ging. Volgens mijn gaat het nergens meer door. Dus dat suckt echt vet erg.


    ik dacht dat het alleen niet in amsterdam en rotterdam niet zou doorgaan

    Laat maar ._.
    Vorige week toen ik het pasje ginghalen was die gast er vet enthousiast over en hebben we nog vet veel gepraat erover. En gister zei hij dat het niet door ging. Nou ja, als je het niet gelooft bel je er toch even heen voor de zeker heid?


    Het is je Fred

    Ephemeral schreef:
    Laat maar ._.
    Vorige week toen ik het pasje ginghalen was die gast er vet enthousiast over en hebben we nog vet veel gepraat erover. En gister zei hij dat het niet door ging. Nou ja, als je het niet gelooft bel je er toch even heen voor de zeker heid?


    ik geloof je wel hoor

    Gaat allemaal niet door..
    Wel raar.


    -

    Haha, maakt mij niet uit hoor. Maar als je woensdag daar zo staat en er is niks dat zou een beetje sneu zijn. Ik kan misschien maandag er wel even naar toe om het voor de zekerheid te vragen (:


    Het is je Fred

    Esmaye schreef:
    Gaat allemaal niet door..
    Wel raar.
    Inderdaad.


    Het is je Fred

    ik moet maandag toch ff die cd halen miss kan ik dan wel ff vragen

    ik was niet van plan te gaan..(A)

    Ik niet :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    ik niet ^^
    maar veel plezier!


    You're not nobody.You're just the absence of somebody