• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6


    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    rollentopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170089

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Isabell.

    Al gauw hoor ik voetstappen mijn kant op komen en zo mogelijk maak ik me nog kleiner. "Eindelijk een mens hier. Je zou niet toevallig even kunnen helpen? Mijn kamergenoot heeft nogal last van ontwenningsverschijnselen en flipte totaal. Haar tas met inhoud zou dus erg wenselijk zijn." Ik verstijf lichtelijk bij het horen van zijn stem. Na een keer moeizaam te hebben geslikt kijk ik traag op. Ik voel een vlaag paniek op komen als het tot me door dringt dat hij me om hulp vraagt bij zijn geflipte kamergenoot. Lichtelijk onzeker sta ik op. Ik bijt op mijn lip `Ik zal opzoek gaan naar iemand die je kan helpen` zeg ik zachtjes. `Loop maar mee`. Onzeker sla ik mijn armen om mezelf heen, mijn blik sla ik weer neer wanneer ik richting het gebouw loop. Een zachte zucht verlaat mijn lippen wanneer ik besef dat ik de jongen nu eigenlijk wel moet aanspreken `Uhm, het is eigenlijk niet de bedoeling dat je zonder shirt rondloopt..` weet ik onzeker uit te brengen, op mijn lip bijtend loop ik het gebouw binnen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    James George Malum


    Ze lijkt nogal van me te schrikken en in haar ogen staat paniek. Ze staat gelukkig wel op en bijt onzeker op haar lip. Ik twijfel even of ik zal zeggen dat dat ervoor zorgt dat ze er alleen maar onzeker en dus als een goede prooi uitziet maar doe het uiteindelijk niet. Ze kent me nog niet goed genoeg. Daarmee moet ik wachten tot de val langzaam dicht begint te klappen.
    Ze zegt behoorlijk zacht dat ze wel iemand gaat zoeken die me kan helpen dat ik maar mee moet lopen. Vervolgens slaat ze haar armen om haar heen, waarschijnlijk in een poging zichzelf te beschermen. "Ik hoop dat jij dan meer geluk hebt, want het lijkt hier redelijk verlaten," zeg ik tegen haar terwijl ik vriendelijk glimlach. Ik weet dat mijn ogen niet helemaal meedoen maar ik wil ook helemaal niet vriendelijk zijn, ik moet het om te overleven.
    Ik blijf iets achter haar lopen en neem daardoor de onderdanige positie in, al ben ik de dominante hier. Het is heel simpel: de dominante loopt iets voor de ander. Als je onder gelijken bent, loop je naast elkaar. Zelfs als je dit niet weet, merk je het aan lichaamshouding wel. Hoewel ik dus eigenlijk de dominantiestrijd met haar gewonnen heb, stel ik me toch als de onderdanige op om haar niet zo af te schrikken en het gevoel te geven dat zij de touwtjes in handen heeft.
    Terwijl ze weer op haar lip bijt, zegt ze dat het eigenlijk niet de bedoeling is dat ik zonder shirt rondloop. "Sorry, mijn kamergenoot wilde niet wachten met flippen tot ik was aangekleed," antwoord ik geamuseerd en ik grijns een beetje. Eigenlijk zou ik ook nog willen knipogen of iets zeggen in de trant van of ze er problemen mee heeft maar dat lijkt me teveel van het goede worden.
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell

    "Ik hoop dat jij dan meer geluk hebt, want het lijkt hier redelijk verlaten," Zegt de jongen. Ik knik even kort "Ik weet wel waar iedereen is" zeg ik zacht. Zenuwachtig spelend met mijn armband loop ik door het gebouw. "Sorry, mijn kamergenoot wilde niet wachten met flippen tot ik was aangekleed," antwoord de jongen als ik zeg dat hij niet zonder shirt mag rondlopen. Een zachte zucht verlaat mijn lippen en ik trek mijn bovenste shirt uit en steek het naar hem uit "Het past je vast wel.. ik heb niet zo'n zin om in de problemen te komen.. Dus als je zo vriendelijk wil zijn dat shirt even aan te trekken, tenminste tot je terug bent op je kamer. Als de Sergeant of iemand anders je zo ziet heb je de poppen aan het dansen" Onzeker bijt ik op mijn lip en nog steeds durf ik de jongen niet aan te kijken. Ik hoop maar dat de jongen doet wat ik vraag want ik ben wel serieus. Ondertussen trek ik het onderste shirt uit mijn broek zodat hij normaal hangt, de shirts die ik heb gekregen zijn me toch allemaal te groot dus de jongen moet het wel passen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    James George Malum


    Het meisje zegt dat ze wel weet waar iedereen is. Gelukkig maar, dat scheelt een hoop zoekwerk. Ze speelt met haar armband. Dat doet ze echt telkens als ik haar zie, het zal wel een of ander tikje zijn van haar. Het laat haar er wel nerveus uitzien.
    Als ik zeg dat mijn kamergenoot niet wilde wachten met flippen tot ik aangekleed was, zucht ze zacht en trekt dan, tot mijn verbazing, haar shirt uit. Ze heeft er nog een shirt onder, al had ik niet verwacht dat ze anders haar shirt zou uittrekken.
    Ze steekt het shirt naar me toe met de woorden "Het past je vast wel.. ik heb niet zo'n zin om in de problemen te komen.. Dus als je zo vriendelijk wil zijn dat shirt even aan te trekken, tenminste tot je terug bent op je kamer. Als de Sergeant of iemand anders je zo ziet heb je de poppen aan het dansen." Ik pak het shirt aan.
    "Bedankt," zeg ik terwijl ik glimlach. Niet dat het mij nou zoveel interesseert of ik in de problemen kom, maar haar ook al in de problemen brengen lijkt me niet zo verstandig voor haar vertrouwen in mij - al is dat er nog niet, dat komt nog wel. Watch me.
    Het shirt was haar te groot en past mij daarom redelijk. Omdat ik wel een stukje langer ben, is hij aan de korte kant maar ach, daar ging het niet om toch?
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Jamie Scuito

    "Ik heb geen idee, er was net nog een kadet die dat uit ging zoeken, maar die is verdwenen. Ik heb het gevoel dat we hier naar links moeten, maar dat weet ik niet zeker." ze wees de gang door naar een deur die op een kiertje stond. "Rechts zijn de slaapzalen van de jongeren volgens mij en daar staat een deur open." Ze begon de kar in die richting te trekken. "Heb jij toevallig al iets van een kamerindeling gezien?"


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Isabell.

    Ik haal wat opgelucht adem als de jongen "Bedankt" zegt en het shirt aan trekt. Zenuwachtig spelend met mijn armbandje loop ik verder richting de ruimte waar de anderen heen waren gegaan. Bij de ruimte aangekomen zie ik tot mijn teleurstelling dat er niemand meer is. Een zachte zucht verlaat mijn lippen en ongemakkelijk loop ik verder naar de militaire afdeling. Bij de deur draai ik me om naar de jongen "Ik zal kijken of sergeant Janssen hier nog is en dan zal ik haar vragen jou te helpen". Onzeker bijt ik op mijn lip en ik haal mijn pasje langs de sensor om vervolgens snel de deur door te lopen naar het kantoor van de sergeanten. Met een zenuwachtig gevoel in mijn buik klopt ik zacht aan op de deur.

    [ bericht aangepast op 28 april 2015 - 21:28 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    *Thea zit op kantoor, niet op de slaapkamer.. de andere 2 militairen zijn er nu naar onderweg*


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    *Thea zit op kantoor, niet op de slaapkamer.. de andere 2 militairen zijn er nu naar onderweg*


    (Aangepast)


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen

    Er wordt op de deur geklopt. "Binnen" roep Thea en kijkt over haar schouder. "Klaar met het doorzoeken van de tassen, kadet?" vraagt ze wanneer een van de kadetten in de deur is verschenen.


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Jonah Reed


    "Ik heb geen idee, er was net nog een kadet die dat uit ging zoeken, maar die is verdwenen. Ik heb het gevoel dat we hier naar links moeten, maar dat weet ik niet zeker," antwoordt Jamie op mijn vraag of ze de weg weet. Ik grinnik. Het zou echt wat voor mij zijn om niet alleen al veel te laat te komen, maar vervolgens ook nog eens in het gebouw zelf te verdwalen.
    Ze wijst naar een deur die heel iets open staat.
    "Rechts zijn de slaapzalen van de jongeren volgens mij en daar staat een deur open." Omdat ze de kar in die richting trekt, ga ik ook maar mee die kant op. Zij weet het ongetwijfeld beter en twee verschillende kanten op trekken werkt ook niet. "Zou het handiger zijn als ik duw?" vraag ik terwijl ik eigenlijk al naar de achterkant loop en begin te duwen. Het is ook meer een retorische vraag dan een echte vraag. "Heb jij toevallig al iets van een kamerindeling gezien?" Vraagt ze vervolgens. "Nee, nog niet. Ik was niet voor niks te laat," antwoord ik met een glimlach. "Hoe zijn de anderen? Aardig?" vraag ik vervolgens.
    "I don't care who you are or what you've done. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell.

    Onzeker open in de deur. Zenuwachtig spelend met mijn armband kijk ik het kantoor rond tot mijn ogen de sergeant vinden. "Pardon mevrouw" zeg ik zacht onzeker "Er is een probleem met 1 van de probleem jongeren, haar kamergenoot kwam naar mij toe.. ik weet niet zo goed wat ik moet doen dus ik dacht ik vraag het aan u" Wat onzeker kijk ik haar aan "Hij heeft de spullen uit haar tas nodig ofzoiets.."


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen

    Thea keek de jonge kadet niet gelovend aan. Was ze nou net mevrouw genoemd door iemand die lager stond in functie. "De eerst volgende keer dat jij het lef hebt mij mevrouw te noemen komt je dat duur te staan kadet!" sprak ze duidelijk maar op gesmoorde toon. Ze stond op en keek in de gang. "En waar zijn de doorzochte tassen?"

    [ bericht aangepast op 29 april 2015 - 9:51 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis


    James George Malum


    Wanneer we in een lege ruimte aankomen, zucht het meisje. Blijkbaar hadden hier mensen moeten zijn. Fijn dan. Nu is er nog steeds niemand om me te helpen.
    Ze loopt naar een deur die gesloten is en zegt dat ze gaat kijken of sergeant Janssen er is. Vervolgens haalt ze een pas door de daarvoor bestemde gleuf heen en loopt naar binnen, waarna de deur zich achter haar sluit.
    Ik begin met langzaam rondjes te lopen, alsof ik me verveel maar eigenlijk maak ik vam de gelegenheid gebruik om de ruimte eens goed te onderzoeken. Een camera hangt pal op de deur waar het meisje doorheen gegaan is gericht. Verder zijn er geen camera's te zien maar dat hoeft niet te betekenen dat ze er ook niet zijn en inderdaad, in een van de hoeken blijkt een verborgen camera te hangen.
    Na een paar rondjes stop ik heel toevallig naast het systeem om de deur te openen. Heel modern is het niet en ook niet heel betrouwbaar. Je hoeft alleen een pasje door de gleuf te halen en pasjes kunnen worden gestolen. Met de juiste middelen is het ook mogelijk om het apparaat om de tuin te leiden en zonder een geldig pasje binnen te komen. Het openen van de deur moet niet het probleem zijn, de camera's leveren meer problemen.
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell.

    "De eerst volgende keer dat jij het lef hebt mij mevrouw te noemen komt je dat duur te staan kadet!" sprak de sergeant duidelijk maar op gesmoorde toon. Hard bijt ik op mijn lip als tranen in mijn ogen springen "Het spijt me" zeg ik zacht". Ik sla mijn armen stevig om mezelf heen, dit was ik niet gewend, mensen worden nooit boos op mij. Ze stond op en keek in de gang. "En waar zijn de doorzochte tassen?" Ik slik moeizaam en begin weer nerveus met mijn armband te spelen "weet ik niet sergeant" zeg ik zacht.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen, sergeant

    Thea keek het meisje verbaasd aan. Had ze nu serieus tranen in haar ogen staan? Ze vond dat ze nog vrij aardig gereageerd had. Normaal had ze zo iemand allang een maand plee-corvee gegeven. "Veeg die tranen uit je gezicht en ga je groepsgenoten zoeken. Jullie hebben pas pauze als sergeant Henson of ik daar toestemming voor geven!" Thea zweeg even. "Vertel de jongere die je bij je hebt dat zijn kamergenoot tot hier komt, dan zoeken we een oplossing. Er hangt een bel rechts van de deur. En nu ingerukt!"


    The thing you do mean something to people -Ncis