• Hooi! (:



    Oke, misschien is de titel niet geheel duidelijk. Maar daar is de uitleg in deze beginpost dan weer voor! :Y)

    Avandra (onze lieve bemiddelaar) kwam erachter dat ze door iemand geblokkeerd was. Ik reageerde daar weer op met dat ik dat best wel raar vind. Want bemiddelaars zijn er om te helpen wanneer een conflict of iets dergelijks is. Ik ben dan ook van mening dat crewleden niet geblokkeerd moeten kunnen worden. Bèta's misschien wel (niets tegen de bèta's! D: ), doordat zij gaan over de spelling/grammatica controles en wanneer iemand een bèta heeft geblokkeerd maar wel iets nagekeken wil hebben, kan het gewoon worden doorgeschoven naar een andere bèta of heeft de persoon in kwestie gewoon pech. Ik persoonlijk vind dat minder erg dan wanneer iemand bijvoorbeeld alle bemiddelaars en mods heeft geblokkeerd maar er wel een conflict is dat eigenlijk best op een normale manier opgelost kan worden met behulp van bemiddelaar(s).

    Anyways, Avandra vroeg zich af of zij als bemiddelaar zijnde toch misschien wél berichtjes sturen kon naar de persoon die haar heeft geblokkeerd. Ik heb voorgesteld om haar even een kwartiertje te blokkeren, zodat ze het kon uitproberen.

    Wat bleek? Zij kon mij geen berichtjes sturen, maar ik kon (terwijl ik haar had geblokt!) haar met gemak wél berichtjes sturen. Wat betekend dat ik haar eventueel de huid vol zou kunnen schelden zonder dat ze er wat van zou kunnen zeggen. <- Dat heb ik overigens niet gedaan, het is maar even een voorbeeld.

    Daar dan ook een soort 2e suggestie: Dat wanneer je iemand blokt, jij zelf die persoon ook geen berichten meer sturen kan. Je blokkeert de persoon immers niet voor niets, right? (:


    Dus: Crewleden (in ieder geval bemiddelaars en mods denk ik dan ook) kunnen niet geblokkeerd worden, en wanneer je iemand blokt kun jijzelf die persoon ook geen berichten meer sturen.

    Wat vinden jullie hiervan? Graag hoor ik jullie mening. c:



    Edit:
    Nereid schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat de crew mensen zelf dan ook niet mogen blokkeren

    ^
    Dit is natuurlijk wel iets inderdaad. De crew moet met de users kunnen communiceren en andersom ook. Dus bij deze ook de suggestie dat de crew geen users mogen/kunnen blokkeren. (:


    Edit2:
    Avandra schreef:
    Ik vind het geen probleem als mensen mij kunnen blokkeren. Maar het zou handig zijn als we alsnog pb's kunnen sturen. Als iemand alle bemiddelaars blokt, kunnen we namelijk nooit bemiddelen met die personen. Ik snap wel dat sommige mensen niet graag hebben als ik of een ander iemand op haar/zijn profiel kan als ze me niet mogen.

    ^
    Wat een suggesties toch maar weer van de users! Het worden er steeds meer omtrent het verbeteren van de blokkeerfunctie. Nu ook deze: Men kan wel crewleden blokkeren, maar deze kunnen de persoon die hen geblokkeerd heeft wel gewoon PB's sturen wanneer nodig. Mocht hier misbruik van worden gemaakt door een crewlid kan dit natuurlijk gewoon worden gemeld bij een ander crewlid.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 18:35 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Moderators kunnen sowieso niet geblokkeerd worden, maar verder ben ik het volledig eens met je suggestie.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Rhaella schreef:
    Moderators kunnen sowieso niet geblokkeerd worden, maar verder ben ik het volledig eens met je suggestie.


    Echt niet? Oh, oke. Dan heb ik dat ook weer geleerd. Thank you voor de verduidelijking! (:


    Edit: Beginpost even aangepast aangezien mods dus sowieso niet geblokkeerd kunnen worden. ^^

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 14:16 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Jup, ik vind dit wel een goed idee!


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het dus ook wel raar dat je lekker berichten kan sturen naar iemand die je geblokkeerd hebt. Je neemt me de woorden uit de mond. Je blokkeert iemand voor een reden, dan lijkt het raar dat je op je gemak verder kan gb'en en pb'en.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind het inderdaad heel vreemd dat je een persoon berichten kunt sturen die zelf niets kan antwoorden, dus van mij mag daar inderdaad verandering in komen. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Het is wel logisch. Maar ik zie er de meerwaarde niet van in om dat te gaan installeren. Waarom zou je iemand berichten gaan sturen die je al hebt geblokkeerd? De meesten zullen dat toch niet doen (':


    Beckendorf schreef:
    Het is wel logisch. Maar ik zie er de meerwaarde niet van in om dat te gaan installeren. Waarom zou je iemand berichten gaan sturen die je al hebt geblokkeerd? De meesten zullen dat toch niet doen (':
    Mja toch. Het gebeurt heel vaak dat mensen elkaar blokkeren omdat ze ruzie hebben. Stel dat ik jou blokkeer tijdens een ruzie en ik je vervolgens uitmaak, kan jij niet reageren op mij. Dan heb ik liever dat het in twee richtingen werkt.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 14:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    (...)Mja toch. Het gebeurt heel vaak dat mensen elkaar blokkeren omdat ze ruzie hebben. Stel dat ik jou blokkeer tijdens een ruzie en ik je vervolgens uitmaak, kan jij niet reageren op mij.


    Dan krijg je een waarschuwing — dus het is alleen maar nadelig voor de persoon die dan gaat lopen stoken.


    Beckendorf schreef:
    (...)

    Dan krijg je een waarschuwing — dus het is alleen maar nadelig voor de persoon die dan gaat lopen stoken.


    Nou ja, je kan het beter voorkomen dan genezen, toch? (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Beckendorf schreef:
    (...)

    Dan krijg je een waarschuwing — dus het is alleen maar nadelig voor de persoon die dan gaat lopen stoken.


    Goed punt, maar het is ook een potentieel wapen voor trolls, en hun scheelt het geen fuck of ze een waarschuwing krijgen of niet.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind eerlijk gezegd dat de crew mensen zelf dan ook niet mogen blokkeren

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 14:42 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rhaella schreef:
    (...)

    Nou ja, je kan het beter voorkomen dan genezen, toch? (:


    Klopt. Alleen ik bedoelde ook meer van: als het een heel gedoe is om te installeren voor Rutger dan denk ik niet dat het zo'n grote noodzaak heeft.

    Debbaut schreef:
    (...)

    Goed punt, maar het is ook een potentieel wapen voor trolls, en hun scheelt het geen fuck of ze een waarschuwing krijgen of niet.:'D


    Klopt ook. Alleen zo vaak komt dat volgens mij niet voor. Toch?


    Ik weet niet. Er zijn meer bemiddellaars. Je hebt wel een punt dat het raaris dat je als crewlid geblokkeerd bent, maar als een user een bemiddellaar blokkeert, denk ik dat het beter is om een andere bemiddellaar in te zetten, want die eerste is dan toch niet meer neutraal. Tuurlijk is het niet praktisch als een user dan alle bemiddellaars blokkeert....Ik vind het gewoon wat lastig :'P

    Het moet inderdaad niet zo zijn dat je alsnog berichten kan sturen als je iemand blokkeert. Dat moet inderdaad anders.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Nereid schreef:
    Ik vind eerlijk gezegd dat de crew mensen zelf dan ook niet mogen blokkeren


    Dit ook ja.


    Beckendorf schreef:
    (...)

    Klopt ook. Alleen zo vaak komt dat volgens mij niet voor. Toch?


    Nee, maar het is wel een potentieel iets. En als er nu een troll in dit topic kijkt hebben we het vlaggen.X)


    Queer zijn is gewoon alles