• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6


    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    rollentopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170089

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Isabell.

    "Veeg die tranen uit je gezicht en ga je groepsgenoten zoeken. Jullie hebben pas pauze als sergeant Henson of ik daar toestemming voor geven!" zegt de sergeant. Ik slik even moeizaam maar zeg niks. "Vertel de jongere die je bij je hebt dat zijn kamergenoot tot hier komt, dan zoeken we een oplossing. Er hangt een bel rechts van de deur. En nu ingerukt!" Ik knik en salueer dan, zo snel mogelijk loop ik de kamer uit en sluit de deur achter me. Ik haal even diep adem een probeer zo mezelf weer in de hand te krijgen. Ik loop terug naar de deur waar de jongen staat te wachten en loop er doorheen. Wat onzeker kijk ik de jongen aan "De sergeant zegt dat je je kamer genoot mee moet nemen hierheen. Er hangt hier een bel, die kan je gebruiken en dan kijken ze naar een oplossing.." Ik zeg het wat zacht en begin weer nerveus met mijn armband te spelen, misschien is het wel niet het antwoord dat hij graag wilde horen en je weet dan maar nooit hoe er gereageerd gaat worden natuurlijk, ik hoop maar dat hij niet boos wordt ofzo.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    James George Malum


    Het duurt niet lang voor het meisje terug is. Ze kijkt niet erg gelukkig. Waarschijnlijk was de sergeant niet erg aardig voor haar."De sergeant zegt dat je je kamergenoot mee moet nemen hierheen. Er hangt hier een bel, die kan je gebruiken en dan kijken ze naar een oplossing.." Ze speelt alweer met haar armband. Dat is echt iets waar ze op moet letten, het geeft haar een onzekere uitstraling. Niet dat ik het haar ga vertellen trouwens.
    Ik onderdruk een zucht. Fijn, dan ben ik er nog steeds niet vanaf. Het meisje heeft tenminste geholpen en ik glimlach naar haar, al bereikt het zoals gewoonlijk mijn ogen niet.
    "In dat geval moet ik haar maar eens ophalen denk ik," zeg ik tegen haar.
    Sorry voor de slechte post maar het is vier uur 's nachts.
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell.

    Gelukkig glimlacht de jongen naar me en wat opgelucht haal ik adem. "In dat geval moet ik haar maar eens ophalen denk ik" zegt de jongen. Ik knik "dat lijkt me wel slim ja". Ik denk even na "Ik zal je wel terug brengen naar de kamers.." Ik begin in de richting van de kamers te lopen .ondertussen speel ik toch wel wat onzeker met mijn armband, als de jongen terug is in zijn kamer zal ik opzoek gaan naar de rest van de militairen. Ik bijt op mijn lip, k hoop maar dat ze niet boos zijn dat ik ze niet had meegeholpen met het uitzoeken van de tassen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    James George Malum


    Het meisje knikt en zegt dat het inderdaad wel slim lijkt om mijn kamergenoot op te gaan halen. Vervolgens biedt ze aan om me terug naar mijn kamer te brengen, een aanbod dat ik met twee handen aangrijp want ik heb echt geen idee welke kant ik op zou moeten.
    Ze speelt alweer met haar armband terwijl we teruglopen en ik onderdruk alweer de neiging om er wat van te zeggen.
    "Waarom ben je hier?" vraag ik haar. Ik ben echt nieuwsgierig. Ze is totaal niet het type dat hier als militair zou rondlopen en ze lijkt behoorlijk onzeker, iets wat je op een plek als deze niet gebruiken kan
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell.

    Stil lopen we verder richting zijn kamer totdat hij de stilte verbreekt "waarom ben je hier?" vraagt hij ineens. Ik voel meteen een brok in mijn keel ontstaan die ik moeizaam weg slik. Wat onzeker haal ik mijn schouders op "Ik ben hier om het eerste jaar van de opleiding te halen.." Ik zucht even zachtjes "Zodat ik daarna eindelijk kan gaan doen wat ik wil doen". Ik haal mijn schouders op "niks bijzonders" mompel ik er achteraan. "En jij?" besluit ik dan maar te vragen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    James George Malum


    "Ik ben hier om het eerste jaar van de opleiding te halen.." antwoordt ze op mijn vraag. "Zodat ik daarna eindelijk kan gaan doen wat ik wil doen". Interessant. Dit is dus niet wat zij zelf wil. Ik sla deze informatie op, het kan altijd handig blijken.
    Het meisje haalt haar schouders op en mompelt "niks bijzonders," erachteraan. Nou, ze vindt het misschien niet bijzonder, maar het is wel waardevol om te weten. Alles wat je te weten kan komen over anderen is waardevol om te overleven.
    "En jij?" vraagt ze vervolgens. Dat had ik wel verwacht. Je kan geen vragen stellen zonder vragen terug te krijgen helaas.
    Ik haal mijn schouders halfslachtig op terwijl ik op verveelde toon, alsof het me allemaal niet interesseert, antwoord geef. "De rechter wilde een goede daad doen en besloot me hierheen te sturen in plaats van naar de gevangenis." Ik werp even een blik op haar en voeg er vervolgens "niets bijzonders," aan toe.
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell.

    "De rechter wilde een goede daad doen en besloot me hierheen te sturen in plaats van naar de gevangenis." Ik knik even als teken dat ik hem heb gehoord en besluit er verder maar niet op door te vragen. "niets bijzonders," voegt hij er dan aan toe wat een klein glimlachje rond mijn lippen brengt "Wat de een niets bijzonders vindt hoeft voor de ander niet hetzelfde te zijn". Bij de afdeling met slaapkamers aangekomen kijk ik de jongen aan "we zijn er.. weet je de weg zo terug te vinden?"


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Dit bericht is per ongeluk verloren gegaan. Lees Stephanie's deel dan snap je het vast ook wel

    [ bericht aangepast op 16 mei 2015 - 14:40 ]


    .......


    Stephanie 'Steph' Caroline Berry
    De jongen vroeg of ik bang was dat hij Medwin ging vermoorden, maar dat hij dat ook wel in mijn bijzijn kon doen. Zielige zak... Daarna vervolgde hij met de woorden dat 'we' het niet moesten overhaasten, dat niemand blij werd van dat soort methodes.
    "Dat jij meteen denkt aan vermoorden zegt mij al genoeg" zeg ik geërgerd tegen de jongen. Ik had eerder verwacht dat hij zijn handjes niet thuis kon houden en Medwin wakker zou proberen te 'schudden' terwijl ik weg zou zijn. Als hij Medwin zou vermoorden zou de jongen zijn baan en opleiding kwijt zijn.
    Als ik merk dat Medwin weer bij zinnen komt glimlach ik opgelucht naar hem, we kunnen weer gaan. Hij staat op en trekt mij ook overeind, zonder tegenstribbelen loop ik met hem mee. Woede naar de jongen borrelt in mijn lichaam op, maar ik houdt me in. Ik heb geen zin in een vechtpartij op mijn eerste dag. Wie weet hebben ze hier wel een isoleerkamer waar je de nacht moet doorbrengen als je een erge regel verbroken hebt ofzo, ik heb daar totaal geen zin in... ik kan al niet tegen stilte, laat staan een nacht doorbrengen in een kamer met niks meer dan een bed ofzo -al heb ik totaal geen idee hoe die kamers er echt uit zullen zien...-


    -yey het leeft weer x'D-


    Little do you know

    Jamie Sciuto, kadet.

    Jamie wist niet hoe ze op die vraag moest reageren. "zijn de anderen aardig? “haar eerste ingeving was nee. Het meisje wat ze had gezien voor het programma was uit de hoogte en te lui om haar medestudenten te helpen. De jongen was zwijgzaam geweest. Eigenlijk vond ze hem tot nu toe het aardigst. "Ik wil niet dat mijn mening een vertekend beeld geeft. Ik geef je liever de kans je eigen mening te vormen." ze lachte naar hem en keek daarna het kantoor in. Daar zat sergeant Janssen een dossier te lezen. Snel stak ze haar duim op naar Reed. "Sergeant, kadetten Reed en Sciuto melden zich." zei ze terwijl ze salueerde.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2015 - 18:05 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Jonah Reed


    Ze is na mijn vraag even stil alsof ze moet nadenken hoe ze zo diplomatiek antwoord kan geven. Waarschijnlijk is het antwoord dus nee.
    "Ik wil niet dat mijn mening een vertekend beeld geeft. Ik geef je liever de kans je eigen mening te vormen," zegt ze vervolgens terwijl ze lacht.
    "Het antwoord is dus nee," antwoord ik lachend. "Maar wees maar niet bang hoor. Ik laat me niet zo snel beïnvloeden door wat anderen vinden." Eigenlijk wil ik ook vragen naar hoe de probleemjongeren zijn, maar we zijn al bij het kantoor aangekomen en dat kan je niet vragen terwijl je al bij de sergeant bent.
    "Sergeant, kadetten Reed en Sciuto melden zich," zegt ze en ze salueert. Omdat Jamie ons al gemeld heeft, hoef ik niks te zeggen en is het enige dat ik kan doen ook salueren, wat ik dus ook doe.
    "I don't care who you are or what you've done. If you're nice to me, I'll be nice to you. Simple as that."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    James George Malum


    Het meisje kan een kleine glimlach niet onderdrukken als ik 'niets bijzonders' aan mijn antwoord toevoeg. Als reactie laat ik een speelse, toch enigszins uitdagende grijns op mijn gezicht verschijnen. Het is me nu al gelukt tot haar door te dringen en haar ervan te overtuigen dat ik niet zo gevaarlijk ben als ik eruit zie - zelfs als ik dat wel ben. Het zal niet lang meer duren voordat ze helemaal verstrikt is in mijn netten en het echte werk kan beginnen.
    "Wat de een niets bijzonders vindt hoeft voor de ander niet hetzelfde te zijn," zegt ze vervolgens. Voor ik antwoord kan geven zijn we alweer bij de kamers aangekomen en ze vraagt me of ik de weg terug weet te vinden. Natuurlijk weet ik dat, als ik ergens eenmaal geweest ben, ken ik het en kan er mijn weg vinden, een zeer nuttig talent als je op straat leeft.
    "Dat gaat wel lukken," zeg ik tegen haar. Op luchtige toon praat ik door. "Maar je mag wel blijven hoor als je graag in mijn aanwezigheid verkeert." Met die speelse grijns nog steeds op mijn gezicht, knipoog ik even naar haar waarna ik richting mijn kamer loop.
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Isabell

    Er verschijnt een speelse, toch enigszins uitdagende grijns op zijn gezicht en ik weet niet zo goed hoe ik die moet plaatsen.
    "Dat gaat wel lukken," antwoord hij op mijn vraag of hij de weg zelf terug kan vinden. Op luchtige toon praat hij door. "Maar je mag wel blijven hoor als je graag in mijn aanwezigheid verkeert." Zegt hij met nog steeds die speelse grijns op zijn gezicht. Hij knipoogt naar me en loopt dan voor ik nog wat kan zeggen naar zijn kamer. Een lichte blos verschijnt op mijn wangen "Ik wil mijn shirt morgen schoon terug!" Roep ik hem na. Vervolgens draai ik me om en loop ik terug op zoek naar de rest. Al gauw vind ik ze bij het kantoor van sergeant Jansen. "kadet Collins meld zich" zeg ik wat zacht terwijl ik salueer. Wat onzeker speel ik met mijn armbandje.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2015 - 0:22 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    James George Malum


    Ze roept me na dat ze morgen haar shirt schoon terug wil hebben. Zonder te reageren loop ik de laatste paar meter naar mijn kamer en tref daar mijn kamergenoot aan op een van de bedden. Ze heeft zich duidelijk nog niet herpakt.
    "Je moet naar de sergeant en krijgt dan iets," zeg ik tegen Johnson op ongeïnteresseerde toon. Ze interesseert me niet. Ik heb op het moment niks aan haar en ze lijkt ook niks waardevols te hebben voor de nabije toekomst, dus is ze niet belangrijk.
    "Kom." Ik draai me verveeld om en zucht. Nu moet ik weer op en neer terwijl ik mijn tijd zoveel beter had kunnen besteden.
    Vlak voor ik uit zicht ben, draai ik me nog een keer om. "Dat is trouwens mijn bed."
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scarlett.

    In de verte hoor ik iemand binnen komen. "Je moet naar de sergeant en krijgt dan iets," hoor ik een mannelijke stem zeggen.
    "Kom." hoor ik nog een keer. "Dat is trouwens mijn bed." Ik probeer overeind te komen maar mijn lichaam wil niet, het doet zo'n pijn, alles doet me zo'n pijn. Een traan rolt over mijn wang, niet in staat te bewegen blijf ik verslagen liggen, ik weet dat ik overeind moet komen maar het lukt me gewoon niet, mijn benen doen veel te veel pijn, net zoals mijn armen. Ik probeer tegen de jongen te zeggen dat het niet lukt maar meer dan een fluistering komt er niet uit.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.