• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6


    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    rollentopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170089

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mt


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Wanneer beginnen we( MT is dat me too of ik ga dit topic volgen?)


    .......

    Mt is mijn topics


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    en hoe zet je iets bij MT?


    .......

    Hoe bedoel je?
    Dit is het speeltopic.. hier kan je met je personage posten


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Mijn topics!! Wanneer gaan we echt starten??


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Je mag nu al beginnen als je wil


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen, sergeant

    Samen met mijn overste loop ik de bunker binnen. Een moment van verbijstering overvalt me wanneer ik zie dat er allemaal aparte slaapkamers zijn. "Is dit soms een vakantiepark?" ontglipt er uit mijn mond. "Sergeant Thea. U stelt geen vragen bij dekkeuzes van onze overheid." verbeterd mijn overste me, maar ik zie in zijn ogen dat hij hetzelfde voelt. "Vanaf hier draag ik de leiding over aan u en sergeant Henson. Stel me niet teleur." ik salueer en hij loopt de barak uit. Ik kijk op de klok en zie dat ik richting de poort moet om de militairen en de gevangenen te begroeten.

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 22:39 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ~Medwin,

    Met een grootte rugzak om loop ik naar de poort, ik probeer met stoer te houden maar toch twijfel ik, van binnen ben ik wel bang. Moet je dat zien hoge hekken met prikkeldraad, mij de poort staan 2 mensen die ons allemaal een hand geven. Ik heb mijn moeder bij de auto al achtergelaten. De twee mensen Sergeant Henson en Sergeant Janssen. Ze kijken vrolijk, alsof dit een kinderopvang is. Maar zelf weet ik wel beter, hier moet ik zo snel mogelijk weg zien te komen. Het maakt me niet uit hoe.


    .......


    Sergeant Jae Warren Henson
    Met een zucht stapt hij uit het militairen busje. Een nieuw project leiden leek hem eerst een goed idee, maar nu hij het gehele plan te horen gekregen heeft kijkt hij er tegen op. Sergeant Henson hoort Thea en de overste praten over deze plek. Hij moest het haar meegeven, ze heeft gelijk; Het lijkt wel een hotel. Die jongeren hoeven niet te denken dat ze het hier fijn gaan hebben, als het aan Henson ligt word het een hel voor de jongeren. Het maakt hem niet uit of het mag of niet, hij is de Sergeant en als iemand hem tegen durft te spreken zal hij die persoon goed laten weten dat hij hoger staat, ook al is het iemand die gelijk als hem staat. Het geluid van de hekken die buiten open gaan om auto's binnen te laten galmt door de ruimte heen, nieuwelingen. De herrieschoppers zijn aangekomen. Een grijns siert de lippen van de man terwijl hij bedenkt hoe hij de jongeren in ontvangst zal nemen, en hoe hij zijn leerlingen in ontvangst zal nemen was ook nog een goede vraag. Waarschijnlijk met een normale toon in zijn stem maar een duidelijke houding. Schreeuwen toont zwakte, door te schreeuwen probeer je jezelf hoger en groter te plaatsen dan de ander maar eigenlijk doe je het tegenovergestelde, dat is wat Henson altijd werd verteld tijdens zijn opleiding. Iets wat hij ook aan zijn leerlingen zal vertellen hier. Ergens kijkt de man er naar uit om deze bende hier te leiden, maar ergens wil hij dat het zo snel mogelijk voorbij is. Het staat Jae niet aan dat hij een stelletje probleem jongeren moet gaan vertellen hoe ze weer op het rechte pad terecht moeten komen. Het liefst stuurt hij ze meteen door naar de visitatie van de gevangenis en rechtstreeks een cel in. Dan zullen ze zich de volgende keer wel bedenken..


    Little do you know


    James George Malum


    "We zijn er." De auto stopt en zonder een woord te zeggen stap ik uit. De agent die mij moest brengen, stapt ook uit en haalt mijn tas uit de kofferbak. Hij maakt aanstalten om me een hand te geven, maar ik negeer hem en draai me, nog steeds zonder iets te zeggen, om.
    De afgelopen dagen, sinds mijn veroordeling, heb ik in een cel doorgebracht totdat ik hierheen zou kunnen. Ze waren bang dat ik anders niet zou komen, een vermoeden dat terecht zou zijn geweest. Alsof ze mij zouden hebben teruggezien als ze me eenmaal zouden hebben laten gaan.
    Even overweeg ik ervandoor te gaan, maar de agent is zo gaan staan dat er maar een uitweg is en die wordt door hem geblokkeerd. Gezien de kans van falen, en dan echt in de cel belanden waarschijnlijk, groot is, loop ik toch langzaam richting het gebouw.
    Het ziet er echt uit als een gevangenis maar heeft tenminste een voordeel op het straatleven: er is een dak en als het goed is ook iedere dag eten, iets wat ik de afgelopen twee jaar niet gehad heb.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scarlett

    Ik zucht diep als ik zie dat we bij het gebouw aangekomen zijn en sla mijn armen koppig over elkaar 'Ik ga de auto echt niet uit hoor' zeg ik kwaad tegen mijn moeder. 'Geen gezeur Scarlett, het is je eigen schuld dat je hier heen moet, en nu de auto uit'. 'Moet ik je er soms uitslepen?' zegt mijn broer terwijl hij me met een grijns aan kijkt. 'Je doet je best maar' zeg ik nog altijd boos. Dit had ik beter niet kunnen zeggen, voor ik het door heb heeft hij mijn autodeur open en trekt hij me uit de auto. 'Nate!!' gil ik protesterend maar hij gooit me al over zijn schouder. Ik waag nog een poging om los te komen maar het is hopeloos. Hij pakt mijn sporttas met kleren uit de kofferbak en loopt verder. Als we aangekomen zijn bij de plek waar we moeten zijn zet hij me op de grond neer, boos kijk ik hem aan, 'Je bent echt een eikel Nate' sis ik kwaad terwijl ik hem een duw geef. Als ik hem hoor grinniken kijk ik hem nog kwader aan, hij gaat met zijn hand door mijn haar die ik gauw weg sla. Met een grijns op zijn gezicht kijkt hij me aan 'Dag muisje, lief zijn.. Dan ben je zo weer thuis'. Ik sta op het punt te ontploffen als ik zijn bijnaam voor mij hoor.. muis, ik had echt een hekel aan dat woord gekregen. Maar voordat ik nog kan reageren is hij al weggelopen 'eikel' mompel ik hem nog na.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen, sergeant

    Bij de poort komen de eerste probleemjongeren binnen. Mijn blik valt op het meisje dat door iemand gedragen wordt. Ik werd er spontaan een beetje hopeloos van. Een zucht verlaat mijn lippen maar ik herstel me voor ze op gehoorafstand is. "Welkom." groet ik haar. Vervolgens wijs ik naar de kar met tassen. "Je spullen moeten daarin, en worden na controle teruggeven. Verder zal ik je zo even fouilleren, als dat in orde is kun je doorlopen naar de grote zaal.


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ~Medwin

    Als ik bij door de poort loop, ik ben er bijna door heen. Word ik nog aangesproken, "Je tas moet daar in jongeman, en ik zal je zo nog even fouilleren." Er komt stress in me op, het mes van mijn opa, niemand weet er van. Langzaam pak ik mijn rugzak, ik draag hem op mijn buik. Dan als Sergeant Janssen hem wil overnemen om weg te brengen ren ik heel hard weg. Tussen de menigte door. Ik spring over het plein. "Hé kom terug!" Roept nog iemand me na, er zitten al twee militairen achter me aan. ik ren naar de muur van het gebouw, mijn blik valt op een spleet. Ik doe alsof ik voorover val. Ik lig plat tegen de muur en schuif het mes langzaam in de spleet. Gelukt! Blijheid overvalt me. Tot Een militair de tas uit mijn handen trekt, ik word gefouilleerd en naar binnen gebracht. Ik weet niet of dit zo goed was voor mijn reputatie bij de Sergeanten maar in ieder geval. Als ik ooit nog het plein op mag heb ik mijn mes tenminste terug.


    .......

    * Is het misschien een idee als we niet ingame dingen met een ster doen ofzo? *

    * Slim van Medwin hé op je eerste dag wegvluchten... *

    * OF in een spoiler*

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:00 ]


    .......