• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6


    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    rollentopic http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170089

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.


    Sergeant Jae Warren Henson
    Een grijnst siert zijn lippen als hij ziet hoe Thea het moeilijk heeft met een tienermeisje. De vrouw moest beter weten dat deze jongeren niet zo makkelijk over zich heen laten lopen. Met zijn handen ineen gevouwen op zijn rug loopt hij naar het tafereel toe.
    "Is alles in orde hier?" vraagt Henson met een schuine grijns rond zijn lippen. Hij ziet hoe Thea de tas van het meisje heeft afgepakt en het meisje staat te roken, één van de vele dingen die hier niet toegestaan zijn.
    "Jongedame, wil je die peuk even op roken en dan de rest van de sigaretten inleveren? Eens in de zoveel tijd mag je een peuk komen halen als dat persé nodig is voor je geestelijke gezondheid" Henson laat een klein lachje klinken: "Als je gewoon vrijwillig mee gaat in ons protocol heb je ten minsten geen problemen op dag één" Hij heeft er totaal geen vertrouwen in dat de jongedame haar spullen af staat of überhaupt geloofd in wat hij haar zojuist vertelde, maar aangezien geen woord gelogen was hoopt hij ergens van wel. Verslavingen mogen niet volledig geaccepteerd worden maar moeten niet in één keer afgekapt worden aangezien dat fout kan gaan bij sommige mensen.


    Hoop dat het niet erg is dat ik Henson tussen Thea en Scarlett plaats? :'D
    Voor nu probeert hij het nog rustig aan te pakken met de jongeren, lol cx


    ohgod waarom heb ik het gevoel bij James' post dat Isabell op mij lijkt? :'D
    Ik voel me zo'n zielig persoon nu x'D


    Little do you know

    Scarlett

    Met een ruk draai ik me kwaad om en sla haar hand van mijn tas weg "Afblijven!" mijn stem klinkt kalm, maar mijn ogen spuwen vuur. Ik draai met mijn ogen als er nog iemand bij komt staan, ik trek een wenkbrauw op "Ik geef mijn spullen aan niemand". "Als je mij gewoon mijn spullen laat houden hebben jullie tenminste geen problemen op dag één". Kwaad neem ik nog een trek van mijn sigaret, wie denken deze mensen wel niet dat ze zijn?! Ik heb gewoon recht op mijn spullen "Mijn spullen zijn mijn spullen, daar hebben jullie niks mee nodig, dus als jullie nou gewoon even ophoepelen, zou fijn zijn".

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:49 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Isabell

    Ik voel mijn hart tekeer gaan en een misselijk gevoel nestelt zich in mijn buik, ik kan echt totaal niet met dit soort situaties omgaan, ik wordt er alleen maar heel ongemakkelijk van. Ik voel zijn blik op me branden maar ik durf niet op te kijken, strak kijk ik naar mijn schoenen en onrustig speel ik met mijn armbandje. Ik probeer mijn ademhaling onder controle te houden wat nogal moeilijk gaat door de zenuwen die door mijn lichaam gieren.

    (Sorrry, tging beetje raar allemaal haha)

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 21:52 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Thea Janssen sergeant

    Hoewel Thea het overbodig vond dat sergeant Henson zich ermee bemoeide moest ze toegeven dat zijn aanpak hem sierde. Helaas reageerde die troela nog dommer, het liefst had ik haar meteen in isolatie gezet.

    (zelf betwijfel ik dat als een jong meisje een getraind militair slaat dat de militair dan los zou laten?)

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 22:00 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis


    Sergeant Jae Warren Henson
    Sergeant Henson hoort toe hoe het meisje hem tegen snauwt. Hij lacht neerbuigend waarna hij haar arm stevig vast pakt zonder dat zij zich los zou kunnen trekken.
    "Als jij zo gesteld bent op je privacy zal je ook genoeg te verbergen hebben. Die tas van jou word nu dus extra goed gecontroleerd" grijnst hij naar het meisje terwijl hij haar bedreigend aankijkt "Vergeet niet waar je nu bent, dit is geen privé schooltje waar jou privacy telt. Dit is een instituut waar je enige privacy op de wc aanwezig is" sist hij naar haar. Met zijn vrije hand rukt hij de tas uit haar handen en gooit die naar één van de jongens van de opleiding.
    "Je hoorde me, extra goed doorzoeken en als je klaar bent kijk ik die tas ook nog wel na" beveelt Henson de jongen terwijl hij het meisje nog steeds vast heeft. Hij kijkt haar aan "Als je alleen maar gewoon had gedaan wat ik je vroeg" en hij schud zijn hoofd afkeurend "Dom klein meisje" lacht hij vervolgens weer neerbuigend naar haar waarna hij haar ruw van hem vandaan duwt. Ze had er voor gezorgd dat ze op zijn zwarte lijst terecht kwam, het domme kind. Als ze alleen maar beter wist, dan had ze het hier wel kunnen uithouden, maar voor nu weet Henson dat zij zijn eerste slachtoffer is. Hij zal het haar moeilijk maken, ze zal discipline leren als het aan hem ligt...


    [En nu ga ik naar bed toe en hoop ik dat er niet teveel gespamd word terwijl ik weg ben cx]

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 22:00 ]


    Little do you know


    James George Malum


    Ik zie dat het meisje zich ongemakkelijk voelt onder mijn aandacht en besluit niet verder door te zetten. Ik schrik haar anders alleen maar af.
    In plaats daarvan richt ik me op de anderen om mij heen. Het lijkt me niet veel interessants. Voornamelijk rijkeluiskinderen die zich van hun ouders willen afzetten door alles te doen war niet mag. Niemand die het echte leven kent en heeft moeten vechten om te overleven.
    Mijn blik valt op een bos paars haar en langzaam slenter ik ernaartoe. Waarschijnlijk is dit ook iemand die zo graag anders wil zijn en daarom paars haar heeft, maar misschien vergis ik me en blijkt dit een nuttig idee. Sowieso is het makkelijker om mensen die waardeloos blijken aan de kant te zetten dan om ze later er nog bij te krijgen, zo weet ik uit ervaring. Het is wel te doen maar het kost meer tijd en moeite, en als dat te voorkomen is, waarom zou ik die moeite dan doen?
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scarlett

    Ik draai met mijn ogen als ik hem hoor zeggen dat ze mijn tas extra goed gaan doorzoeken "Je doet je best maar, je gaat toch niks vinden in mijn tas". Kwaad kijk ik hem aan als hij me dom klein meisje noemt "Eikel" sis ik hem kwaad toe. Als hij me ruw bij hem vandaan doet kan ik mijn evenwicht niet bewaren, aangezien ik een evenwichtsstoornis heb dus val ik best hard op de grond. Ik weet zeker dat ik een blauwe plek ga krijgen op de plek waar hij me vast had, ik besluit het over een andere boeg te gooien. Zachtjes begin ik te huilen, mijn knieën trek ik op en mijn armen sla ik er omheen "Het spijt me" snik ik zacht "Ik weet niet wat me bezielde". Onschuldig kijk ik naar de man en vrouw.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    MT


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake


    Sergeant Jae Warren Henson
    Henson kijkt toe hoe het meisje valt als hij haar weg duwt, het is amuserend in zijn ogen. Leedvermaak was voor hem het beste vermaak.. Dan ineens begint ze te huilen en slaat ze haar armen om haar knieën en begint ze te vertellen dat het haar spijt en dat ze niet wist wat haar bezielde. Jae lacht enkel sarcastisch.
    "Och arme, ga toch ergens anders de zielepoot uithangen" en hij loopt weg zonder het meisje nog een blik waardig te gunnen. Er zijn wel betere dingen waar hij zijn tijd aan kan besteden. Hij roept nog naar de leerling waar hij haar tas aan gegeven had dat die de tas goed moest nakijken en dan verdwijnt hij het gebouw in, op naar zijn kantoor/kamer.


    Little do you know

    Mt en al drie pagina's?!?!? Omg dit ging snel


    Smile, someone could be falling in love with it.


    Stephanie 'Steph' Caroline Berry
    Met een verveelde uitdrukking op mijn gezicht staar ik het plein op. De anderen observerend, wie mag ik wel en wie mag ik niet? Een eindje verderop zie ik dat een meisje weg geduwd word door een sergeant, vervolgens gaat ze zitten huilen. Of ze stelt zich aan en is gewoon een zwak geval, of ze is een slechte actrice en probeert de sergeant medelijden te laten hebben. Als het laatste het geval is lukt het haar zeker niet, de man lacht en loopt gewoon weg. Hem te vriend houden dus. Dan kijk ik verder op het plein, mijn interesse in het meisje was alweer weg gevaren. Vrienden met haar word ik hoogstwaarschijnlijk niet. Eerst problemen veroorzaken en opstandig lopen doen en dan ineens gaan zitten huilen waar iedereen bij staat, nee dat is niet echt het type persoon waar ik bevriend mee kan worden denk ik.
    Een onaangenaam gevoel gaat als een rilling door mijn lijf, twee ogen branden in mijn zij. Voetstappen klinken en ik zie hoe de jongen met de gave sleeve mijn kant op komt lopen. Ik heb altijd al iets met tattoo's gehad, ondanks dat ik er zelf ,nog, geen heb. Het geeft iets interessants aan een persoon. Iets om naar te kijken, iets om je hersenen op te kraken. Waarom zou die persoon die tattoo gezet hebben? Voor de leuk? Om opstandig te doen? Of heeft het echt een betekenis? Als ik zijn sleeve zie denk ik niet dat er echt een betekenis achter zit, maar je weet het nooit met tattoo's. De jongen komt bij me staan en ik kijk hem even vragend aan, maar besluit mijn arrogantie voor me te houden. Hij is anders, niet met de menigte meelopend. Dat mag ik wel.
    "Ook goeiemiddag" zeg ik met een zachte grinnik. Ik weet niet waarom ik grinnik, er is niks goeds of grappigs aan deze dag. We zijn allemaal in een kamp met een stelletje militairen gedumpt om onze straf uit te zitten..


    Little do you know

    ~Medwin,

    Nu de militairen me naar binnen hebben gebracht, ben ik tamelijk alleen. De rest van der jongeren lopen nog buiten op het plein, ik hoop maar dat ze snel binnen komen. In de zaal staat een aantal tafels met stoelen, dit is vast een hoofdzaal of zo iets. Niet slim dat dat vlak naast de ingang zit. Ik baal. Nu ik er over na denk is het helemaal niet slim om zo veel aandacht te trekken. Maar toch met een mes in je tas trek je meer aandacht. Midden in de zaal staat een bord. Hé, allemaal namen Medwin & Stephanie, James & Scarlett, Cameron & nog wat namen. Ik loop de zaal uit het plein weer op. Gek genoeg stond er niemand bij de deur, mijn blik valt op verschillende jongeren, een meisje met paars haar, ze ziet er zelfverzekerd uit, volgens mij heeft zij een strak plan. Ook is een nog een andere jongen zwart haar en een grote sleeve op zijn arm. Hij is bijna angstaanjagend, hij kijkt om zich heen en zijn blik valt op een jonge cadet, een meisje, onzeker. Hij heeft blijkbaar ook een strak plan, ik sta nu maar een beetje, half wachtend.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 15:44 ]


    .......


    James George Malum


    Een meisje, zo te zien het meisje dat zonet ook naar binnen werd gedragen, lijkt problemen met de sergeanten te hebben en valt op grond, waarna ze begint te huilen, al wordt ze niet geloofd. Ik vind het geen slimme actie van haar. Ze valt nu al op en dat moet je voorkomen zolang je de situatie niet onder controle hebt. Aangezien ze hier pas is en ik gok dat ze de sergeanten ook nog niet kent, heeft ze hier vast nog niks te zeggen dus is op de achtergrond blijven verstandiger.
    Als het meisje met het paarse haar mijn voetstappen hoort, kijkt ze opzij. Ik zie in haar ogen dat ze een opmerking wil maken, maar ze houdt zich in, iets wat verstandig is. In plaats daarvan grinnikt ze zacht en zegt "ook goeiemiddag."
    Hoewel ik niks goeds aan deze middag kan ontdekken, glimlach ik kort en antwoord "jij ook."
    "There is no reason for me to trust people"


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    ~Medwin

    In de stess niet alleen over te blijven denk ik dat ik maar een jonger. (<-- mooi word xD) toe loop, eigenlijk 2 jongeren en ik loop naar het paars harige meisje en de jongen met de grote sleeve, bij een meter of 5 blijf ik staan, ze zien duidelijk dat ik hun aandacht wil trekken en fluisteren samen wat. Ik loop definitief naar ze toe. Even is er een ongemakkelijke stilte voor mij tot ik gewoon besluit om hoi te zeggen: "Hey, " zeg ik, bijna maakte ik een opmerking als "Jullie ook hier" of "Gezellig hier hé" maar ik weet me nog maar net in te houden, rustig vrienden maken dat is wat ik moet doen.


    .......


    Stephanie 'Steph' Caroline Berry
    Ik merk aan de jongen dat ook hij niks goeds aan deze middag kan vinden, maar hij zegt dan toch met een kort glimlachje 'jij ook'. Dan komt er een andere jongen bij staan, een 'Hey' klinkt uit zijn mond en ik steek mijn hand op waarna ik een 'hallo' uit breng. Ergens heb ik de neiging te vragen wat deze twee hier doen, wat hen hier naartoe heeft gebracht. Maar uit beleefdheid houdt ik me stil. Ik heb ook geen zin om ze te moeten vertellen over mijn zielige winkeldiefstal en inbraken.. dan zullen ze me zeker zien als dat rijkelui's meisje dat zich verveelde omdat ze nergens moeite voor hoefde te doen. En ergens klopt dat labeltje wel, maar ik wil niet die persoon zijn. Niet meer in ieder geval.


    Little do you know