• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    -

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:51 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Ik wil nog een probleem meisje,


    AmericanPsycho wou ook een meisje, ik weet alleen niet of dat een probleem meisje of militair meisje moest zijn, anders Moet je even overleggen met AmericanPsycho (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    AmericanPsycho wou ook een meisje, ik weet alleen niet of dat een probleem meisje of militair meisje moest zijn, anders Moet je even overleggen met AmericanPsycho (:


    nee laat maar geef maar aan AmericanPsyco


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    nee laat maar geef maar aan AmericanPsyco


    Kweet niet of die nog wil, kzal zo wel even berichtje sturen, na het eten en anders mag jij de rol


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Heeft iemand eigenlijk voorkeur qua kamer verdeling?

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 17:57 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik heb wel een paar ideetjes voor een probleemmeisje, maar als Mette_Sprookjes die perse wilt, dan wil ik ook wel een militairmeisje hoor!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Bedoel je kamer? Want dat maakt mij verder niet uit? Al denk ik dat ik wel bij een militair zit?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Saffierblauw schreef:
    Bedoel je kamer? Want dat maakt mij verder niet uit? Al denk ik dat ik wel bij een militair zit?


    Kamer idd ja haha, militairen zitten bij elkaar en probleem jongeren zitten bij elkaar.
    Maar wat is leuk? Meisjes jongens of gewoon door elkaar?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    AmericanPsycho schreef:
    ik heb wel een paar ideetjes voor een probleemmeisje, maar als Mette_Sprookjes die perse wilt, dan wil ik ook wel een militairmeisje hoor!


    Daar moeten jullie samen uitkomen haha


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    komt morgen of vanavond de cel indeling


    .......

    lilangel schreef:
    (...)

    Kamer idd ja haha, militairen zitten bij elkaar en probleem jongeren zitten bij elkaar.
    Maar wat is leuk? Meisjes jongens of gewoon door elkaar?


    Ik ben voor Jongens en Meisjes gemixt (is 16+ toegestaan?) (ja dus,)

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:04 ]


    .......

    AmericanPsycho schreef:
    ik heb wel een paar ideetjes voor een probleemmeisje, maar als Mette_Sprookjes die perse wilt, dan wil ik ook wel een militairmeisje hoor!


    Nee doe jij maar ik heb al een probleem jongen en jij niemand: Dus jij mag haar

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:03 ]


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Ik ben voor Jongens en Meisjes gemixt (is 16+ toegestaan?)


    Staat in de regels ;) Is toegestaan


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Staat in de regels ;) Is toegestaan


    Chips weer te laat ik zag het net en was het net aan het aanpassen... '_'

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 18:05 ]


    .......



    Naam:
    Stephanie 'Steph' Caroline Berry
    Leeftijd:
    ze is 18 jaar oud.
    Uiterlijk:
    Steph heeft een lichte huidkleur en van nature blonde haren. Haar haren hebben een krul die Steph er vrijwel altijd uit borsteld omdat het anders heel pluizig is. Stephanie verft haar haren al een aantal jaar paars, haar lievelingskleur. Het varieert vaak van donker en licht paars, het is maar net waar ze zin in heeft. Ze doet alleen maar spoelingen door haar haren omdat het anders schadelijk is voor haar haren. Alleen heeft ze haar haren met echte verf geverfd voor ze naar het kamp ging zodat het niet snel lelijk zou worden en lang zou blijven zitten aangezien ze geen verf mee mag.
    Ze heeft grijze ogen met een donkere rand om het iris die lange wimpers bevatten. Ze vind zichzelf niet mooi genoeg waardoor ze mascara, oogpotlood, eyeliner en soms nog wat foundation gebruikt op haar gezicht.
    Haar lichaam bevat vrouwelijke rondingen, haar benen raken elkaar net aan dus is ze een volslanke jonge vrouw.
    Innerlijk:
    Stephanie is een arrogante dame tegen onbekenden.Mensen die ze kent kennen haar als een vrolijke spontane meid die altijd wel in is voor een feestje met vrienden. Voor haar vrienden gaat ze door het vuur, vreemden laat ze negen van de tien keer gewoon stikken wanneer ze haar bijvoorbeeld nodig hebben.
    Stephanie is een meisje dat niet denkt om wat anderen van haar vinden, een reden dat ze dus doet wat ze zelf wil.
    Ze vind het leuk als mensen haar nakijken, of het nu positief of negatief is. Dit is dan ook de voornaamste reden dat ze haar haren paars geverfd heeft. Haar stijl is een beetje punk met girly gemengd, ze draagt graag kleuren maar ook zul je haar vaak genoeg in het zwart zien en (nep)leren jacks met spikes of studs erop. Af en toe draagt ze in de zomer jurkjes en rokjes maar je zal haar het meeste in een kort broekje of een skinny jeans zien lopen. Eén van haar favoriete accessoires zijn beanies en ringen. Armbanden draagt ze ook wel maar kettingen zul je bij haar vrijwel nooit vinden.
    Steph vind het leuk, en is er dan ook goed in, om mensen te manipuleren. Het is voor haar gewoon een manier om te zorgen dat ze krijgt wat wil zonder er zelf veel voor te doen.
    Reden waarom zij naar het kamp gestuurd is:
    Ze is inmiddels drie keer opgepakt, één keer voor winkeldiefstal en twee keer voor inbraak in woonwijken. De rechter vond het mooi geweest en heeft haar de keuze gelaten, of naar het kamp of een vijf maanden in de gevangenis spenderen.
    Extra:
    Stephanie is opgegroeid in een rijkeluisleventje. Haar ouders werken allebei full-time en tot haar veertiende heeft ze altijd oppas gehad. Toen ze vanaf haar veertiende alleen thuis was is ze elke keer met vrienden naar buiten gegaan. Ze hebben een hobby van bij huizen inbreken en winkeldiefstal gecreëerd en hiervoor is ze meerdere keren opgepakt.
    Ze beschuldigt haar ouders ervan dat ze zo op het verkeerde pad geraakt is, ondanks dat ze altijd kreeg wat haar hartje begeerde. Toen ze klein was hoefde ze maar één keer te stampen en haar ouders gaven al wat ze wilde. Ze beschuldigt haar ouders ervan dat ze nooit thuis waren en haar altijd probeerden om te kopen met spullen in plaats van haar liefde te geven. Doordat ze ook geen broers of zussen heeft - heeft ze zich altijd eenzaam gevonden.


    Done c:


    Little do you know