• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Wanneer krijgen we het speeltopic? ^-^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    Wanneer krijgen we het speeltopic? ^-^


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    speeltopic heb ik geopend


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    ik heb trouwens alles aangepast, als iedereen de rest van zijn/haar rollen nog even af wil maken die nog gereserveerd hebben (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zou ik nog een probleem jongen&meisje kunnen reserveren? Lijkt me een leuke rpg cx


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Zou ik nog een probleem jongen&meisje kunnen reserveren? Lijkt me een leuke rpg cx


    Probleem jongen kan op dit moment niet, probleem meisje hangt er vanaf of de reservaties nog ingevuld worden of niet, als die niet ingevuld worden kan je wel een probleem meisje nemen.
    Een militaire jongen of een sergeant kan sowieso nog wel, als je zou willen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Probleem jongen kan op dit moment niet, probleem meisje hangt er vanaf of de reservaties nog ingevuld worden of niet, als die niet ingevuld worden kan je wel een probleem meisje nemen.
    Een militaire jongen of een sergeant kan sowieso nog wel, als je zou willen.


    Hmpf, oke, jammer. Maar een militaire jongen weet ik niet of ik daar de inspiratie voor heb aangezien ik mezelf niet echt zo iemand zie spelen cx
    Maar dan kijk ik weer verder voor een andere rpg x'D


    Little do you know

    ik heb net een berichtje gestuurd dus de reserveringen blijven tot morgen staan, anders kan je nog een meisje nemen (:
    Maar je mag het altijd proberen en als je dat toch denkt van nee dit is het niet kan je die persoon laten vallen ofzo.. kweet niet of dat een idee is?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    ik heb net een berichtje gestuurd dus de reserveringen blijven tot morgen staan, anders kan je nog een meisje nemen (:
    Maar je mag het altijd proberen en als je dat toch denkt van nee dit is het niet kan je die persoon laten vallen ofzo.. kweet niet of dat een idee is?


    Nee ik kan geen machtspersoon spelen zonder ze helemaal machtlust te geven en ze helemaal te laten doordraaien en mensen die lager dan hem staan te laten mishandelen of kleineren enzo :')
    Uiteindelijk weet ik dat mijn personage heel erg de fout in gaat en niet echt een reden heeft om niet uit de opleiding gekickt te worden x'D


    Little do you know

    Dat is best wel precies hoe de sergeant moet zijn eigenlijk , en die kan niet van de opleiding gekickt worden want hij is het hoogst haha


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Dat is best wel precies hoe de sergeant moet zijn eigenlijk , en die kan niet van de opleiding gekickt worden want hij is het hoogst haha


    Haha oke, dat wil ik dan wel proberen maar hoe oud moet die dan ongeveer zijn? :p


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Haha oke, dat wil ik dan wel proberen maar hoe oud moet die dan ongeveer zijn? :p


    24+ ofzo


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ben bezig met mijn personage. Het duurt waarschijnlijk wel iets langer want ben ook bezig met school.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Oke, is goed (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zeg hebben de militairen in opleiding wapens daar?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Naam: Aiden Crawford

    Leeftijd: Aiden is 20 jaar

    Geslacht: jongen/man

    Uiterlijk: face claim: Ryan Mcpartlin





    Innerlijk: Aiden heeft altijd een soort masker waar hij zich achter verschuild. Zijn gezicht staat altijd staal hard en hij laat nooit zijn gevoelens naar buiten komen. Aiden is bijna niet te breken en zal nooit veel emoties tonen, ook niet aan vrienden. Hij wordt vaak als mysterieus beschouwd maar dat vindt hij zelf onzin. Hoe meer mensen over je weten, hoe meer zwakke punten ze ontdekken. Hij is erg waakzaam en heeft over veel dingen zijn eigen mening. Hij volgt niet zo zeer alles volgens het boekje en hij zal vooral meer voor de dingen gaan waar hij zelf een rechtvaardig gevoel bij heeft. Aiden heeft het niet echt op luxe gemunt en loopt altijd rond in gemakkelijke militaire outfits. Hij is getraind en zal zijn wapens nooit een enkele seconde uit het oog verliezen. Als hij slaapt liggen deze zelfs naast hem, zodat hij bij elk teken van onraad ze meteen binnen handbereik heeft.
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen: Aiden is als klein jongetje al getraind om te vechten. Zijn vader had een hoge rang in het leger dus het was eigenlijk al voor Aiden bepaald. Hij heeft geen jeugd gehad maar was altijd aan het oefenen achterin de tuin met zijn vader. Het waren geen standaard trainingen die hij leerde van zijn vader, maar echte trainingen om te overleven. Hij is getraind, gefocust en dat heeft hem keihard gemaakt. Wat niet echt een goede eigenschap is.

    Extra: Aiden haat arrogante en verwende mensen.

    Indien ze geen wapens mogen zal ik mijn personage een beetje aanpassen.


    Smile, someone could be falling in love with it.