• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Is goed, zet je er straks bij


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    nog 2 serganten en 2 militairen jongens.. Misschien ueeemhhhm. Zal ik nog een rol maken?


    .......


    Sergeant Jae Henson

    Naam:
    Jae Warren Henson
    Leeftijd:
    Jae is 28 jaar.
    Geslacht:
    Man.
    Uiterlijk:
    Jae heeft een gespierd lichaam en brede schouders. Zijn verschijning kan ietwat intimiderend op mensen werken, wat hij zelf met zijn houding en gezichtsuitdrukking altijd weer versterkt. Hij heeft donker haar en donkere ogen. Hij heeft een strakke kaaklijn en een stoppelbaardje. Op zijn gezicht is nooit een lach te vinden, hij kijkt altijd serieus voor zich uit met zijn donkere ogen die zo door je heen lijken te kunnen kijken.
    Innerlijk:
    Jae is precies hoe hij zich voordoet, hij is op zijn zestiende begonnen aan de militaire opleiding omdat hij het gewoon leuk leek om op uitzendingen mensen te helpen maar al snel veranderde hij door de opleiding. Zijn rustige, aardige zelf veranderde in een machtlustige jongeman met een kort lontje. Hij werkte zijn weg naar boven in het peleton en hoe hoger hij kwam hoe meer ego hij kreeg, en hoe moeilijker zijn ego te breken was. Nu staat zij zo'n beetje aan de top van de 'voedselketen' en is hij gaan werken in de gevangenis. Hij heeft een hékel aan jongeren die zich niet normaal kunnen gedragen en niet gewoon de regels volgen. Daarom vind hij het leuk om in de gevangenis te werken, zo kan hij de jongeren ervan langs geven en zorgen dat ze nooit meer domme keuzes maken waardoor ze weer hier terecht komen, of erger. Niet dat hij ze het niet toe wenst dat ze ooit in de échte gevangenis terecht komen, integendeel zelfs. Hij had gewild dat de straffen in dit land niet zo zwak waren en de jongeren gewoon al in de echte gevangenis zaten in plaats van waar ze nu zijn. Hij heeft het zijn doel gemaakt het voor de jongeren lastig te maken, zwaar lastig, zelfs de leerlingen zullen niet met zachte hand behandelt worden.
    Doordat hij zo'n kort lontje heeft kan hij slecht tegen klunzige mensen of mensen die boos tegen hem doen, gooi één scheldwoord naar hem toe of breek één regel en hij zal je laten wensen dat je het nooit gedaan had. Zo staat hij erin.
    Extra:
    Jae is opgegroeid in een gezin waar alles heel losjes was. Hij heeft een broertje van 3 jaar jonger en zijn moeder was sinds hij 5 is uit beeld gebleven. Ze heeft het gezin verlaten en heeft nooit meer van zich gehoord. Jae's vader heeft altijd voor hem en zijn broertje gezorgd en heeft de regels nooit al te serieus genomen waardoor er genoeg dingen mis gingen in het huishouden.


    Inspiratie enzo x'D

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 19:57 ]


    Little do you know

    Mette_Sprookjes schreef:
    nog 2 serganten en 2 militairen jongens.. Misschien ueeemhhhm. Zal ik nog een rol maken?


    nog 1 Sergeant haha :p


    Little do you know

    Wauw hij is echt goed


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ah heb er echt veel zin in omg maar zit nu met school dus ik kan nu niks posten.


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Saffierblauw schreef:
    Ah heb er echt veel zin in omg maar zit nu met school dus ik kan nu niks posten.


    Kheb hetzelfde helaas ):


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Oké ik ben ff nieuwsgierig... Hoe kan t dat jullie op zondagavond op school zijn?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Haha niet op school, maar met school bezig, huiswerk enzo


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Haha niet op school, maar met school bezig, huiswerk enzo


    Dat verklaard... Succes!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)

    Dat verklaard... Succes!!


    Haha dankje, examen stress enzo haha


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ben thuis nooit bezig met school haha x'D
    Alleen op school en stage :')
    Heb dan ook maar 4 vakken en een stuk of 20 opdrachten die ik over het jaar moet maken en dan volgend jaar ongeveer hetzelfde plus examens en hopen dat ik dan van die opleiding af ben x'D


    Little do you know

    Ik zit nu in laatste 2 maand van opleiding, dus nog even doorzetten hahah


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Sergeant
    Naam:
    Thea Janssen
    Leeftijd:
    25
    Geslacht:
    vrouw
    Uiterlijk:
    Face claim Katy Perry (gebrek aan inspiratie)


    Innerlijk:
    Thea is een sportieve jonge vrouw die net terug is van een missie over zee. Ze werd teruggehaald nadat haar colonne op een bergbom reed. Thea was de enige overlevende en werd gedwongen terug te keren. Thea is boos want ze is op zoek naar wraak. Haar opperbevelhebber heeft haar beloofd dat ze terug mag keren wanneer de kadetten allemaal geslaagd zijn.
    Reden voor de keus om de opleiding te volgen. Thea was begonnen met de pabo en haar eerste stage was op een AZC-school. Ze werd hecht met de leerlingen en een van hen vertelde haar over de oorlog in haar thuisland. Een halve maand later bleek dat het gezin terug moest naar land van herkomst. Het meisje had een brief aan Thea geschreven waarin ze haar bedankte voor alles. In de envelop zat een gevlochten armbandje. Thea draagt deze nog altijd om haar rechterpols. Nadat het gezin vertrokken was besloot Thea dat ze de verkeerde opleiding had gekozen en meldde zich bij de landmacht.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 april 2015 - 21:54 ]


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Zijn de probleemjongeren de nieuwe lading of zijn ze er al langer? (Ik wil kijken of ik morgen kan posten en dan is dat wel handig om te weten haha)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.