• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik vind het prima als sommige langere posts gaan schrijven, we kunnen hierin rekening houden met elkaar. Maar soms als je in gesprek bent met iemand, of weinig tijd hebt om te reageren dan is het niet altijd haalbaar om 300 woorden te schrijven ofzo, snap je?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Zelfs als je in gesprek bent met iemand is het best mogelijk om langere posts te schrijven dan bijvoorbeeld drie regels hoor, je moet je personage gewoon tot leven laten komen. Geef haar wat typische tics, zoals door haar haren strijken of op haar lip bijten. Ook gedachtegangen kun je makkelijk in je post verwerven waardoor je posts wat uitgebreider kunnen worden
    En persoonlijk vind ik dat als je weinig tijd hebt, je beter niet met vluchtig geschreven stukjes moet komen, maar dat is mijn mening en dat moet ieder voor zich weten.
    Sowieso is ieders schrijfstijl anders en kan het voor sommigen misschien lastig zijn details te verwerken in een post of echt lang de tijd te nemen voor een post. Maar het is inderdaad wel een pietsie demotiverend als jij 300 woorden schrijft en de ander niet eens de moeite neemt om meer dan drie regels te schrijven (nu pak ik even uitersten om een voorbeeld te schetsen.)
    Anywaysss... Ik wil hier niemand mee beledigen en ik heb hier ook geen slechte intenties bij. Zo zie ik het gewoon c:


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    Zoals ik al zei, we kunnen hierin rekening met elkaar houden maar het is wel ieder voor zich om dat te beslissen.
    iedereen heeft nu de vraag kunnen lezen, dus iedereen kan er nu rekening mee houden.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Ik vind het prima als sommige langere posts gaan schrijven, we kunnen hierin rekening houden met elkaar. Maar soms als je in gesprek bent met iemand, of weinig tijd hebt om te reageren dan is het niet altijd haalbaar om 300 woorden te schrijven ofzo, snap je?


    Ik bedoel ook echt niet dat de minimum aantal woorden meteen naar 300 ofzo moet hoor, dat is wel een beetje veel als minimum. Maar 2 regels per post als minimum vind ik persoonlijk heel weinig. Als je twee/drie regels schrijft is het zo dat je personage misschien een paar stappen doet en reageert op wat de ander zegt, een rpg is niet gewoon reageren, een rpg is echt je personage tot leven laten komen zoals AmericanPsychoDoor jou naam heb ik steeds een liedje in mijn hoofd cx al zei.
    Je kan ze laten denken, iets met lichaamstaal laten doen, de kamer in zich op laten nemen, de andere persoon goed laten bekijken, dat soort dingen maken je post zoveel langer. Je kan zelfs bijvoorbeeld iets uit het verleden van je personage -natuurlijk wel iets wat pas bij wat gezegd word enzo- naar voren laten komen in je post.

    Ik schreef in het begin ook altijd maar posts van 4 regeltjes en dan stond er bijna ook niks in, maar nadat ik steeds meer met de 'echte' rpg'ers rp'de ben ik echt heel veel verbeterd en ook mijn schrijfstijl is erdoor verbeterd enzo. Ik was nog maar een 'noob' tussen degene die posts van 200/300 woorden schreven maar dat hielp echt heel erg om zelf ook mijn posts langer te gaan maken.

    Trouwens, iets wat hier totaal niet bij hoort maar zou je misschien wat foto's kunnen zoeken zodat ik me een beetje kan inbeelden hoe het gebouw eruit ziet enzo?

    [ bericht aangepast op 18 april 2015 - 13:26 ]


    Little do you know

    lilangel schreef:
    Zoals ik al zei, we kunnen hierin rekening met elkaar houden maar het is wel ieder voor zich om dat te beslissen.
    iedereen heeft nu de vraag kunnen lezen, dus iedereen kan er nu rekening mee houden.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Zoo lang? :o kan toch niet?!
    Haha nee grapje, is goed hoor (:


    Lang he? Al is het niet heel erg want ik ben niet eens in het land xd Ik heb er zoooo'n zin in maar het resultaat is dus geen wifi haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Lang he? Al is het niet heel erg want ik ben niet eens in het land xd Ik heb er zoooo'n zin in maar het resultaat is dus geen wifi haha


    Haha nou bij deze wens ik je heeel veel plezier (: geniet van je wifi loze tijd Hahah


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Haha nou bij deze wens ik je heeel veel plezier (: geniet van je wifi loze tijd Hahah


    Dankjeee


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Dankjeee


    (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Lang he? Al is het niet heel erg want ik ben niet eens in het land xd Ik heb er zoooo'n zin in maar het resultaat is dus geen wifi haha


    Waar ga je heen? c:
    Ik heb in de zomervakantie twee volle weken geen wifi aangezien ik met de familie naar Bosnië ga voor een trouwerij van mn zus dr zwager ofzo x'D


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Waar ga je heen? c:
    Ik heb in de zomervakantie twee volle weken geen wifi aangezien ik met de familie naar Bosnië ga voor een trouwerij van mn zus dr zwager ofzo x'D


    Londen :D
    Veel plezier in Bosnië (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.


    Jonah Reed


    Leeftijd: 22 jaar
    Geslacht: Man
    Uiterlijk: (FC Luke Pasqualino) Jonah heeft iets langer, donker haar en is 1,78 m lang. Hij draagt bijna altijd een (nep!)leren jack en een versleten spijkerbroek. Omdat Jonah houdt van buiten zijn, doet hij veel aan hardlopen. Ook krachttraining vindt hij leuk om te doen en dat is zeker aan hem te zien.
    Innerlijk: Jonah is een vriendelijk persoon. Zo is hij eigenlijk met één zin te omschrijven. Hij wil echt helpen en iets betekenen en als je hem als vriend hebt, heb je heel veel geluk. Hij zal voor je door het vuur gaan zolang jij ook iets wil bereiken.
    Die vriendelijkheid is meteen zijn grote valkuil. Sons is hij te vriendelijk en zou hij wel iets strenger mogen zijn, al is het niet zo dat hij totaal over zich heen laat lopen. Hij gelooft gewoon niet in een gemene aanpak. "Wie goed doet, goed ontmoet" zou je ook als zijn lijfspreuk kunnen opvatten. Hier gelooft hij heilig in. Hij wil niet streng of zelfs gemeen naar anderen zijn want dan krijg je hetzelfde terug. Wees vriendelijk naar de wereld en de wereld is vriendelijk naar jou.
    Ook is hij dol op dieren en hij zal niet aarzelen iemand - dier of mens - in nood te helpen. Als jij gemeen bent tegen anderen en dan vooral de hulpelozen, moet je echter wel oppassen bij hem want dan verlies je meteen al respect bij hem en zal hij niet stoppen voordat je je verdiende loon hebt gekregen - al doet hij dat meestal via de legale manier en zal je hem niet zo snel iemand in elkaar zien slaan.
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen: Jonah is dit gaan doen omdat hij echt iets voor mensen wil betekenen. In dit kamp hoopt hij dat hij kan helpen de levens van al die jonge mensen die van het pad zijn afgedwaald te verbeteren en ze een betere toekomst te bieden.
    Extra: Omdat Jonah het niet eerlijk vindt dat mensen dieren doden puur voor het vlees, is hij al jaren vegetariër.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Top!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Top!


    Mooi zo (:
    Ik moet me heel erg inhouden om niet nu al met hem te posten x) nu posten en vervolgens een week verdwijnen is niet zo aardig tegenover degene die dan op antwoord wacht :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Mooi zo (:
    Ik moet me heel erg inhouden om niet nu al met hem te posten x) nu posten en vervolgens een week verdwijnen is niet zo aardig tegenover degene die dan op antwoord wacht :')


    Haha ja dat snap ik


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.