• Beste users,
    Zoals wij al eerder hebben aangegeven, zijn ook wij achter de schermen actief bezig met het leuker maken van Quizlet en het promoten van Quizlet. Eén van de ideeën waar we het meest enthousiast over waren, was om de officiële Quizlet facebook pagina echt actief te maken. Tot nu toe was deze pagina onder het beheer van Rutger en kon enkel hij er posts op plaatsen. Aangezien hij weinig tijd heeft om zich met deze facebookpagina bezig te houden, werd er niet zo veel mee gedaan. Maar vanaf vandaag kunnen wij ook posts gaan plaatsen op de Quizlet pagina! Deze pagina, die nu al meer dan 2000 likes heeft, zal vanaf nu dus veel actiever gaan worden dan het tot op heden was!

    Wat voor berichten zullen hier zoal op verschijnen?
    - Nieuwsberichten uit het nieuwssubforum
    - Belangrijke (algemene) topics waar we je op zullen wijzen
    - Wanneer Quizlet uitvalt kunnen wij jullie via deze pagina ook op de hoogte houden, als wij enige informatie van Rutger hebben gekregen.
    - Leuke initiatieven van users / topics waar je echt eens een kijkje in moet nemen volgens ons.

    Het zijn dus wel degelijk relevante berichten.

    Waar vind ik de facebookpagina van Quizlet?
    Deze vind je door rechts bovenin op de F van facebook te klikken. Of gewoon door op deze link te klikken.
    https://www.facebook.com/pages/Quizletnl/140639422661503

    Dus liken die pagina! Dan krijg je onze berichten in je newsfeed te zien!

    Tot zo ver het nieuws van vandaag!
    Groetjes,
    Emma en de mods!

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 19:39 ]

    Hoeraa *O*

    Facebook kan de klere krijgen van mij, maar leuk dat de pagina actiever wordt!


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Facebook kan de klere krijgen van mij, maar leuk dat de pagina actiever wordt!

    Ja, van mijn ook. Maar ik hoop wel dat er op die manier meer leden op Quizlet komen. (:

    *VIND IK LEUK*.c=

    [ bericht aangepast op 9 april 2015 - 19:55 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    *VIND IK LEUK*.c=

    Ik ook! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Debbaut schreef:
    Facebook kan de klere krijgen van mij, maar leuk dat de pagina actiever wordt!

    Nou nou Jarne. Wat een negatieve reactie op zo'n positief topic :(

    Krull schreef:
    (...)
    Nou nou Jarne. Wat een negatieve reactie op zo'n positief topic :(


    Negatief op Facebook, niet negatief op de Quizletpagina!:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Natuurlijk net als wij een FB pagina opstarten omdat de officiële totaal niet actief was en Rutger zei dat hij hem niet uit handen wilde geven. (cat)


    Your make-up is terrible

    (kudo)
    Bij gebrek aan een 'Vind ik leuk' - knopje ;)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Assassin schreef:
    Natuurlijk net als wij een FB pagina opstarten omdat de officiële totaal niet actief was en Rutger zei dat hij hem niet uit handen wilde geven. (cat)


    Ik denk toch dat er een groot verschil gaat zijn tussen de twee pagina's hoor :)
    En trouwens, hoe meer reclame, hoe beter!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Assassin schreef:
    Natuurlijk net als wij een FB pagina opstarten omdat de officiële totaal niet actief was en Rutger zei dat hij hem niet uit handen wilde geven. (cat)

    We hebben een paar dagen terug al aangegeven dat bepaalde ideeen overeen komen. Dit is er één van. Ook wij mods zijn wakker geschud door dat topic over dat er zo weinig mensen online zijn. Het is toch alleen maar goed dat we ook via de officiële pagina weer aan promotie gaan doen? Ik zie het probleem niet.
    De reden dat we niet in jullie topic hebben gezegd dat wij hier ook mee bezig waren, is omdat Rutger nog niet had laten weten of hij ons toestemming gaf of niet. Daarom komt dit nu.

    katl1 schreef:
    (kudo)
    Bij gebrek aan een 'Vind ik leuk' - knopje ;)

    :'D Woeh, vind ik leuk, vind ik leuk, vind ik leuk. (kudo)


    Pretty is just a pretty word.

    Ik had hem al geliked! Leuk dat het weer actiever wordt!


    Treat people with kindness

    Assassin schreef:
    Natuurlijk net als wij een FB pagina opstarten omdat de officiële totaal niet actief was en Rutger zei dat hij hem niet uit handen wilde geven. (cat)


    Exactly my thoughts. Het is een leuk idee, dat wel, maar een beetje mosterd na de maaltijd als je snapt wat ik bedoel.


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Exactly my thoughts. Het is een leuk idee, dat wel, maar een beetje mosterd na de maaltijd als je snapt wat ik bedoel.


    Ach ja. Great minds think alike :Y)


    Every villain is a hero in his own mind.