• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik dacht zo van hoe zou je Jea uitspreken Klik en druk op play


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    Ik dacht zo van hoe zou je Jea uitspreken Klik en druk op play


    Haha totaal niet zo,
    Je spreekt het uit als Jay :p


    Little do you know

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Slim van je maar ik moet eerst even wachtten tot lilangel reageerd dat ik niet naar iemand ga en dan metteen weer weg.


    Sorry khad een heel drukke dag vandaag, ben pas net thuis en ga nu slapen hahah. Morgen ook lange dag maar ik probeer wel morgenavond te reageren, misschien eerder als dat me lukt


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Pffff, even bijlezen =p

    Lilangel zou je binnenkort de rollen bij het speeltopic kunnen aanpassen, ik onthoud nl niet wie wie is...


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    Pffff, even bijlezen =p

    Lilangel zou je binnenkort de rollen bij het speeltopic kunnen aanpassen, ik onthoud nl niet wie wie is...


    Doe ik vanavond ergens wel even (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik ga nu beginnen aan mijn personage, hopelijk is ze zo af!


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    lilangel schreef:
    (...)

    Doe ik vanavond ergens wel even (:


    Helemaal top!! Dankjewel!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    - "Are you happy?
    "I honestly couldn't even tell you what happiness feels like anymore."




    Naam:
    Luna Marthe Swaen

    Leeftijd:
    18 jaar

    Geslacht:
    Vrouwelijk

    Uiterlijk:




    Innerlijk:
    goede eigenschappen: avontuurlijk, eerlijk, vrolijk, spontaan
    tussen in: kwetsbaar, fel en nieuwsgierig
    slechte eigenschappen: bot, gemeen, gesloten, depressief en agressief

    Luna is een overweldigend persoon vol met emoties en eigenschappen. Ze is erg uitgesproken en eerlijk maar is slecht van vertrouwen en daardoor gesloten en achterdochtig. Als je eenmaal haar vertrouwen hebt bemachtigd dan is ze zo trouw als een hond, echter als je haar vertrouwen beschaamd dan zul je uit moeten kijken. Ze deinst niet terug voor conflicten, ruzies of zelfs gevechten. Je wilt bij Luna niet in het verkeerde keelgat schieten. Als ze boos wordt of zich opwind zal ze dan ook vrij snel agressief worden. Dit uit zich in taalgebruik maar ook lichamelijk. Ook kan ze erg boos zijn op - en teleurgesteld in - zichzelf zijn. Om zichzelf dan te straffen doet ze zichzelf pijn, haar polsen worden dan ook ontsierd door littekentjes. Ze is niet alleen agressief en gesloten maar ze is ook vrij bot. Dit doet ze eigenlijk eerder onbewust dan bewust, want omdat ze zo eerlijk is floept ze er gauw iets uit wat bij haar snel bot over kan komen door haar houding. Ze komt over als arrogant en wordt vaak achter haar rug bitch genoemd, doordat ze zo gesloten en bot is. Andere benamingen die ze krijgt zijn ook wel mysterieus of gek.

    Maar dit is maar een kant van Luna. Luna is iemand met ontzettend erge stemmingswisselingen. Het ene moment komt de botte en gesloten Luna naar buiten en het andere moment -wat tegenwoordig steeds minder voorkomt - de vrolijke, spontane Luna. Hierdoor kunnen mensen vaak geen hoogte van haar krijgen, en zij zelf ook niet. Als ze haar lieve zelf is heeft ze vaak ook ontzettende spijt van de dingen die ze gedaan of gezegd heeft toen ze in haar donkere bui zat. Hiervoor straft ze zichzelf dan ook.

    Als ze haar lieve zelf is dan is Luna heel vrolijk en is ze overal voor in. Dan kun je met haar lachen en niets is te gek. Ze is dan ook ontzettend avontuurlijk en wilt van alles beleven. Van rare verkleedpartijtjes tot spontane feestjes. Ook is ze heel nieuwsgierig en wil ze van alles het fijne weten. Dit kan nog wel eens irritant zijn. Echter als ze in deze bui zit is ze nog steeds heel erg gesloten en zal ze je als nog niets toe vertrouwen.

    Luna lijkt soms dus bot en gevoelloos maar eigenlijk is ze juist erg kwetsbaar, voornamelijk door deze stemmingswisselingen. Ze trekt zich heel snel dingen aan en voelt zich heel erg snel schuldig. Dit probeert ze dan te verbergen door scherpe opmerkingen en een gesloten masker of door juist ontzettend vrolijk te zijn. Maar als ze alleen is, is ze helemaal niet zo. Dan uit deze kwetsbaarheid zich in depressiviteit. Deze depressiviteit komt in vlagen en versterkt haar stemmingswisselingen. Ze kan dan nog feller zijn dan anders.

    Verleden/ Reden waarom zij naar het kamp is gestuurd:
    De reden voor deze stemmingswisselingen liggen in Luna's verleden. Luna's thuissituatie liet nogal te wensen over. Haar vader gebruikte haar en haar moeder had hier gaan boodschap aan, sterker nog, ze sloeg of schopte Luna als ze erover begon. Thuis hadden ze het niet breed en het gebeurde steeds vaker dat er onbekende mannen over de vloer kwamen als Luna's vader niet thuis was. Vaak verstopte ze zich dan in de linnenkast, maar deze verstopplek kon Luna niet beschermen tegen de taferelen die ze toen meekreeg. Sindsdien schuwt ze lichamelijk contact, voornamelijk dat van mannen. Haar bipolaire stoornis/manie heeft zich toen verder ontwikkeld, waarschijnlijk had ze het altijd al in zich maar is het door haar traumatische jeugd verergerd. Toen ze zestien was is ze van huis weggelopen en heeft ze het contact met haar ouders verbroken. Ze leefde vaak op straat en was ook wel eens te vinden bij daklozenopvangen. Tijdens deze periode van haar leven is ze in aanraking gekomen met drank, drugs en foute mannen. In ruil voor een plek om te slapen, eten, drank en drugs heeft ze dingen gedaan waar ze liever niet aan denkt. De drank en de drugs zwakten de pieken van haar stoornis af. Luna hing dus rond in een donker circuit van de samenleving. Door haar agressie raakte ze vaak betrokken bij gevechten, deze won ze toen ieders verbazing ook vaak. Mensen zijn onder haar handen mishandeld. Luna heeft geluk gehad dat ze voor deze daden niet is opgepakt, anders was ze direct in de gevangenis gekomen en had ze geen tweede kans gekregen. Luna is opgepakt voor drugshandel en er werd uiteindelijk besloten dat ze heropgevoed moest worden, dat ze daarna wel weer in de maatschappij zou passen. Dit kamp is voor Luna een kans om weer op het rechte pad te komen, zich te ontdoen van haar verleden en ze hoopt op een toekomst waarin ze haar psychische problemen kan accepteren en beheersen.

    Extra:
    Ze is gediagnosticeerd met een Bipolaire stoornis/manie, welke van de twee is nog niet duidelijk. De laatste kan alleen verbeterd worden door rustgevende medicijnen (met alle bijwerkingen en gevolgen van dien). Dat deze diagnose bij haar gesteld is weten niet veel mensen, alleen zij, haar dokter en psycholoog. Luna wilt dit ook zo houden, ze is bang dat als het uitkomt, ze nooit meer een vrij bestaan zal kunnen genieten. Voordat ze naar het kamp werd gestuurd heeft ze een tijdje bij een psycholoog gelopen, dit beperkte haar problemen maar weinig, zie verleden/reden.


    Hopelijk is ze goed zo?


    I'll be your best kept secret, and your biggest mistake

    ja ze is goed!


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Oke! ik heb even een paar mededelingen (:
    1. Sorry dat ik de afgelopen dagen niet echt aanwezig was, ik had het echt heel erg druk.
    2. Ik ben een beetje onduidelijk geweest qua de kamers kom ik achter, de cellen zijn niet echt cellen zoals in een gevangenis, het zijn eigenlijk gewoon kleine kamertjes zeg maar, de deur van de kamer kan wel op slot. En in het gebouw is ook gewoon een woonkamer en en keuken voor de probleem jongeren, omdat ze niet gevangen zijn. (Sorry voor mijn onduidelijkheid)
    3. Het is absoluut niet de bedoeling dat je de personage van een ander gaat bespelen, dit is erg hinderlijk. Dus niet de reactie van een ander bepalen.
    4. De militairen hebben pasjes waarmee zij naar hun kamers kunnen en alle deuren kunnen openen of op slot kunnen doen.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Is er trouwens iemand die nog een militaire jongen wil nemen?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb scarlett nog wat veranderd


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    Is er trouwens iemand die nog een militaire jongen wil nemen?


    Ik wel maar ik ben van maandag tot vrijdag wifi-loos dus zal hem op zijn vroegste zaterdag kunnen maken (volgende week)
    Als iemand anders wil, geef je die de rol maar (:
    Dit is trouwens meteen een melding van mijn afwezigheid ;)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    xBooBear schreef:
    (...)

    Ik wel maar ik ben van maandag tot vrijdag wifi-loos dus zal hem op zijn vroegste zaterdag kunnen maken (volgende week)
    Als iemand anders wil, geef je die de rol maar (:
    Dit is trouwens meteen een melding van mijn afwezigheid ;)


    Zoo lang? :o kan toch niet?!
    Haha nee grapje, is goed hoor (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Vraagje, zou misschien het minimuum aantal woorden wat omhoog kunnen? Of dat sommigen gewoon wat langere posts gaan schrijven..
    het is best een beetje demotiverend als je moet reageren op een post van 2/3 regels terwijl je zelf soms wel stukken van 300 woorden schrijft x'd ..


    Little do you know