• problems are like washing machines,
    they twist us,
    spin us
    and knock us around,
    but in the end we come out cleaner,
    brighter and better than before
    at least that's how it's supposed to go


    Een aantal jongeren die op het randje hangen van te ver gaan en naar de gevangenis moeten, wordt naar een militaire gevangenis gestuurd. Hun ouders zitten met hun handen in het haar en zien dit als laatste middel om hun kind te redden.
    De gevangenis wordt alleen nog gebruikt voor dit soort jongeren, de gevangenis wordt gecontroleerd door de studenten van de militaire opleiding, het is hun taak de probleem jongeren onder controle te houden.
    Het doel is dat de probleem jongeren zo snel mogelijk, op welke manier dan ook weer normaal zullen gaan functioneren.

    De gevangenis wordt geleid door 1 of 2 sergeanten, deze zijn super streng, agressief, onbezonnen en ga zo maar verder.

    De probleem jongeren worden getraind door de studenten van de militaire opleiding, hun doel is er zo snel mogelijk met welk middel dan ook er voor zorgen dat de jongeren hun problemen overwinnen en weer normaal zullen gaan functioneren.
    Maar wat gebeurd er als ze verliefd worden op elkaar..?
    Of als de problemen van de jongeren juist erger worden?
    Of wanneer de militaire jongens zich tegen de sergeant keren?


    Regels:
    - Graag spelers die vaak online zijn en dus ook vaak reageren, niet dat het snel dood loopt (:
    - Maximaal twee rollen per persoon. Wil je een sergeant spelen mag je 3 rollen.
    - Er is een minimum van 2 regels per post. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - liefst evenveel jongens als meisjes



    Probleem Meisjes:
    - Stephanie caroline Berry- Voldemortx - 8
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel - 2
    - Luna Marthe Swaen - AmericanPsycho - 11


    Probleem Jongens:
    - James George Malum - xBooBear - 1
    - Cameron Miller - lilangel - 2
    - Medwin Pyrrus Grace - Mette_Sprookjes - 5



    Meisjes:
    - Isabell 'Izzy' Collins - lilangel - 2
    -
    - Jamie Sciuto - tubbietoost - 3


    Jongens:
    - Aiden Grawford - Saffierblauw - 4
    - Jonah Reed - xBooBear
    -


    Sergeant:
    - Jae Henson - Voldemortx - 6
    - Thea Janssen - tubbietoost - 6



    Kamer indeling:
    Aiden & Jamie
    Isabell & Jonah
    Medwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & Luna
    Thea & Jae

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 23 jaar, sergeant is 24+)
    Geslacht:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Indien probleem jongere: reden waarom hij/zij naar het kamp gestuurd is:
    Indien militair: reden voor de keus om de opleiding te volgen.
    Extra:


    Regels in de gevangenis:
    - Er is een avondklok, om 22:00 uur moet iedereen terug zijn in hun cel, de deuren sluiten dan automatisch. Om 22:30 uur is er een cel controle.
    - In elke cel kunnen 2 probleem jongeren, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - De studenten slapen in een apart deel van de gevangenis, per 2 studenten 1 kamer, gemixt kan (ik maak de indeling, voorkeur doorgeven mag).
    - Roken, drugs, alcohol en wapens zijn niet toegestaan.
    - Iedereen draagt het uniform dat bij binnenkomst wordt meegegeven.
    - Eigen spullen (bagage tas) mogen mee de gevangenis in.


    speeltopic : http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=170617

    [ bericht aangepast op 8 mei 2015 - 14:56 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ghehe ik ben echt even in de reageer modes xd


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Het lijkt me tbh leuk als de Sergeanten op dezelfde kamer geplaatst worden, aangezien Jae dat echt niet gaat accepteren x'D
    Maar ik vind dat aangezien ze allebei een hoge status hebben ze een aparte kamer horen te hebben, no sharing for the king and queen x'D


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    Het lijkt me tbh leuk als de Sergeanten op dezelfde kamer geplaatst worden, aangezien Jae dat echt niet gaat accepteren x'D
    Maar ik vind dat aangezien ze allebei een hoge status hebben ze een aparte kamer horen te hebben, no sharing for the king and queen x'D


    Hahah zo zat ik dus ook :$ daarom zei ik dat jullie zelf maar moesten beslissen xd


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik vind het prima om te sharen... in het echte leger zou dat ook normaal zijn.... daar heb je ook geen aparte huisjes voor jezelf :P (tenminste, daar hoor ik niemand over..)
    Ik denk wel dat ze tevens een werkkamer moeten hebben, zij 'beoordelen' de kadetten namelijk, dus het is logisch dat ze een privéplek hebben voor 'papierwerk'


    The thing you do mean something to people -Ncis

    wauw reageren in speeltopic ging echt even heel raar, maar nu is het gelukt haha xD


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    oke oke, ik zat net tot over mijn oren in de lootjes papiertjes haha (misschien beeetje overdreven D:) maaarrr hier is de kamer verdeling:

    Militairen:
    Aiden & Jamie
    Isabell & ...

    (als er geen militaire jongen meer bij komt kunnen ze misschien ook met zn 3 op een kamer)

    Probleem jongeren:
    Meldwin & Stephanie
    James & Scarlett
    Cameron & het meisje dat nog komt haha

    Sergeanten kunnen samen 1 kamer delen of allebei een aparte kamer, dat mogen jullie samen beslissen.

    Als er nog vragen zijn of als iemand het er niet mee eens is zeg het maar ^^


    Het valt niet op maar het is Medwin niet Meldwin, (typefout boven staat het wel goed.. dus..)


    .......

    He zijn we al begonnen?


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Mette_Sprookjes schreef:
    (...)

    Het valt niet op maar het is Medwin niet Meldwin, (typefout boven staat het wel goed.. dus..)


    Ohh Sorry wat dom, pas het aan hoor


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Saffierblauw schreef:
    He zijn we al begonnen?


    Jaa hahah


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Hooo jullie gaan snel. Ik lees het zo even bij


    Smile, someone could be falling in love with it.

    Haha sorry


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    [ bericht aangepast op 14 april 2015 - 16:10 ]


    Smile, someone could be falling in love with it.

    hhahah niets.. xD, ^

    Srry

    Jongens, misschien moeten de sergeanten ons naar binnen sturen ofzo. We staan nu al 4 pagina's op het plein te durpen..


    .......

    Mette_Sprookjes schreef:
    hhahah niets.. xD, ^

    Srry

    Jongens, misschien moeten de sergeanten ons naar binnen sturen ofzo. We staan nu al 4 pagina's op het plein te durpen..


    Haha goed plan, heb Henson er op afgestuurd x'D


    Little do you know

    xTheDarkLordx schreef:
    (...)

    Haha goed plan, heb Henson er op afgestuurd x'D


    Slim van je maar ik moet eerst even wachtten tot lilangel reageerd dat ik niet naar iemand ga en dan metteen weer weg.


    .......