• Hoi hoi,
    Ik heb voor de eerste keer een storie online gezet.
    Hier een link en beschrijving.
    Zou het leuk vinden als jullie een kijkje zouden nemen. :$



    "Searching for meaning
    But are we all lost stars
    Trying to light up the dark"


    Lost stars - George Weasley

    Geschreven door: Aquamenti
    Begonnen: 18 Januari 2015

    Lopend, fanfic, romantiek, avontuur.
    George Weasley
    Nederlands geschreven


    Maaaar ik zou het ook leuk vinden als iemand nog Harry Potter stories voor mij heeft (:
    Of wat dat betreft, Hobbit en Lord of the Rings is ook goed.
    Of Divergent of Game of Thrones.
    Of andere high fantasy dingen.

    xx

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 17:08 ]


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Oeh je eerste story? Spannend! Ik hoop dat het wat wordt! Succes!!

    Als je idd opzoek bent naar stories, ik heb nog wel een hobbit storie

    Daughter of the mountain

    Daughter of the mountain - Dutch




    Aegliriëll is een jonge elfenvrouw, wiens leven vrij rustig is verlopen diep in de bossen van Lórien. Ze heeft geen familie, op enkel een gedomesticeerde griffioen genaamd Shyla na, de laatste van haar soort. Aegliriëll maakte het haar taak om, na de vondst van haar griffioen, bedreigde diersoorten op te sporen, en ze te beschermen van al het kwaad dat hen is aangedaan. Ze brengt ieder van hen naar het dichtstbijzijnde elfen Koninkrijk en zorgt voor hen, tot het einde van hun dagen. Zo had de jonge elf een thuis gevonden, zowel in Lórien als in Rivendell.
    Aegliriëll heeft zich echter nooit echt thuis gevoeld bij de nette, gracieuze elven. Ze was anders en dat wist ze.

    Als op een dag een groep dwergen Rivendell binnenvalt, neemt haar nieuwsgierigheid haar geest over. Na alle klachten van de elfen, wilde ze wel eens weten of het Dwergenvolkje echt zo verschrikkelijk is als werd beweerd. Ze ontmoet de leider van de groep, Thorin Eikenschild, een nogal chagrijnig en koppige man die totaal niets met de elfen te maken wil hebben.
    Zodra de groep dreigt te vertrekken, biedt ze zich aan bij hen te voegen in hun missie, om hopelijk de groep te versterken. Thorin weerhoudt haar hiervan, want hij denkt dat ze alleen maar voor problemen zal zorgen, maar dankzij het continue gezeur en vastberadenheid van de koppige elf lukt het haar toch om met de groep mee te mogen op hun avontuur.





    • Started on 4 - 1 - 2015
    Contains spoilers during the whole story.
    • Fiction, not based on reality.
    • Tauriel does not exist in this story.
    • All rights go to J.R.R. Tolkien.
    • Written in Dutch, spoken in English.
    • Like it better in full DUTCH? <-- Link here.





    En deze, dat is zegmaar voor de lol, een imagine store :)
    Je kan hier zegmaar hobbit/lotr imagines aanvragen als je wilt, en dan maken wij er iets leuks van voor je haha
    http://www.quizlet.nl/stories/148406/imagine-store--lotrhobbit-related-/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Uhm, ik probeerde op de link te klikken, maar dat lukte niet... Klopt deze wel?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh hij was niet helemaal goed haha, maar nu doet hij het als het goed is wel weer.


    My name isn't Luna, but I sure know how to love good.

    Narya schreef:
    Oh hij was niet helemaal goed haha, maar nu doet hij het als het goed is wel weer.


    Ja! Nu doet ie het wel haha xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oeh, Fred en George! Ik heb nu geen tijd om nieuwe verhalen te lezen, maar ik zet hem tussen mijn favorieten. c;

    Ik heb op zich ook nog wel wat verhalen voor je. :'D
    De eerste is ook een Fred en George verhaal, de rest zijn Hobbit verhalen. c;

    Gezworen Vijanden
    Als de ouders van Aenea horen dat hun neefje Harry nog in leven is, vertrekken ze vanuit Bulgarije naar Engeland. Aenea komt op Zweinstein terecht, waar ze direct merkt dat haar neefje beroemd is. Ze krijgt zijn vriendenkring direct cadeau en wordt verliefd op twee jongens die ze niet uit elkaar kan houden. Alsof dat haar nog niet genoeg problemen bezorgt, raakt ze bevriend met Draco, waardoor haar afdeling haar al snel links laat liggen.
    Aenea merkt al gauw dat het niet meevalt om vrienden te maken op een nieuwe school, waar het schoolsysteem haar vriendenkeus beperkt. Toch houdt Aenea voet bij stuk en laat ze zowel haar Griffoendorvrienden als Draco niet los – een keuze waarvan de consequenties steeds zwaarder gaan wegen, totdat uiteindelijk haar eigen leven in de waagschaal komt te staan, zonder dat ze dat zelf doorheeft…

    So Far Away
    Met gebroken harten moeten Dis en Thorin zien te overleven in een meedogenloze, wrede wereld. Alles zijn ze kwijtgeraakt.
    Thorin heeft zijn grootvader, zwager en broertje zien sterven op het slagveld. Hij heeft zijn stad in as zien veranderen. Zijn vader is van de aardbodem verdwenen en een moordzuchtige ork jaagt op hem, vastbesloten hem en zijn zus uit te roeien.
    Dis heeft haar man moeten afstaan aan de dood en blijft met twee jonge kinderen achter. Vrienden en familieleden heeft ze niet die haar te hulp kunnen schieten, behalve Thorin.

    De twee slaan op de vlucht nadat de orks Moria hebben ingenomen en zoeken verwoed naar een nieuwe thuishaven. Ze belanden uiteindelijk in een prachtig oord, waar ze onverwacht onderdak krijgen aangeboden. Dis is blij dat ze haar kinderen een veilige haven kan bieden, maar ze kan haar terneergeslagen gedachten niet van zich afzetten, zeker niet wanneer Thorin haar achter laat om hun vader te zoeken. Ze wordt opnieuw verliefd op een man, de enige die ze vertrouwt, maar niet in haar wereld past, waar enkel ellende de boventoon voert. Dis staat voor een duivels dilemma, waarin ze moet kiezen tussen de veiligheid van haar eigen zonen en het welzijn van het volk dat haar opgenomen heeft.

    Your Betrayal
    Twee jonge, ambitieuze elfen halen hun koning over om hen te laten infiltreren in het gezelschap van Thorin Oakenshield. Ze zetten ieder hun zinnen op één van de dwergen, vastberaden hen te verleiden om zo in Erebor te geraken om te voorkomen dat het opnieuw dwergen zullen zijn die in deze gouden hallen zullen resideren….

    Courage
    Alyssae is een jonge elf die gevangen zit in de kerkers van de aardmannen. Omdat zij van Koninklijke komaf is, wordt ze voor losgeld gevangen gehouden.
    Wanneer ze op een dag door een groep dwergen wordt bevrijd, besluit ze hen te helpen bij hun queeste. Ze hebben hun inbreker verloren en ze wil hen graag bedanken voor het redden van haar leven.

    Toch wordt ze met een schuin oog aan gekeken door de leider van de groep: de norse Thorin. Hij lijkt bijzonder weinig met elven op te hebben en al helemaal niet met vrouwen. Zijn minachting is zelfs zo groot dat Alyssae niet durft te vertellen wie ze werkelijk is, bang dat hij zijn wrok jegens de tekortkomingen van haar volk tegenover haar zal uiten. Alyssae weigert echter te vertrekken: ze is mijlenver van haar verwanten vandaan en daarnaast heeft ze redenen om niet direct met haar familie herenigd te willen worden.

    Na verloop van tijd ontwikkelt ze gevoelens voor de starre Thorin – een liefde die naar alle schijn onbeantwoord zal blijven. Wat misschien maar goed is ook, want Alyssae weet dat een wederzijdse liefde verstrekkende gevolgen zal hebben...
    Niet alleen voor hen, maar voor hun hele ras...

    [ bericht aangepast op 18 maart 2015 - 23:03 ]


    Every villain is a hero in his own mind.