• Hello folks!
    Voor mijn - nog offline - verhaal zoek ik een cover, en gezien Quizlet vol lijkt te staan met getalenteerde creatievelingen hoop ik dat jullie tijd hebben om een cover voor mij te produceren?
    Uiteraard wordt de maker formeel vermeld zodra het verhaal online staat.
    Hij zal overigens ook enkel op Quizlet in gebruik worden genomen.

    Ik moet bekennen dat ik nogal een hekel heb aan het neergooien van plaatjes: ze zijn vaak niet van de zelfde afmetingen/kleuren verschillen bizar en de achtergronden kloppen niet zodra je gaat blenden en ervaren cover-makers hebben daar toch iets meer verstand van.
    Daarom houd ik het zo luchtig mogelijk, zodat je zelf een eigen draai aan het resultaat kunt geven.
    Het zal een onbekende personen-story worden genaamd 'Aureool'. Voor de cover zou ik graag een rustieke sfeer willen met zachte elementen zodat het niet een te druk plaatje wordt.
    De dingetjes die ik er het liefst in terug wil zien zijn een dromen vanger, veren, natuur en onschuld.
    Het plaatje moet er vooral heel natuurlijk uitzien en een bijpassend lettertype hebben. Ik ben geen voorstander van drukke kleuren en heb de tekst dan ook het liefst in het zwart of wit. Mijn Q-naam en eventueel jouw sign mogen er ook in het klein op.

    Kisses and giggles x


    -

    Ik ga even kijken, maar ik moet bekennen dat ik er niet zo goed in ben, dus misschien wordt het niets xd


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik heb een lijstje die ik als eerste af moet werken voor andere mensen, maar ik ga van het weekend of maandag hiervoor eens aan de slag (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik wil wel proberen, maar ik ben nog net begonnen, dus ik hoop dat ie goed word!


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Bedankt, everyone! Er zit geen haast achter, het duurt nog wel even voor het verhaal online komt dus neem vooral de tijd. =)


    -

    Ik verveelde me, dus ik heb ook wat gemaakt(:



    de link

    Dit is de mijne, ik hoop dat ie goed is ^.^


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Godverdomme, die van mij was bijna helemaal klaar, crasht shockwave. Hele ding weg. *zucht* Het duurt wat langer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Prentiss schreef:
    Godverdomme, die van mij was bijna helemaal klaar, crasht shockwave. Hele ding weg. *zucht* Het duurt wat langer.


    Dat is gewoon onuitstaanbaar. ik haat altijd als die dingen gebeuren -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Dat is gewoon onuitstaanbaar. ik haat altijd als die dingen gebeuren -.-

    Ja echt hé D: En ik was er net tevreden over, na heel veel uitvogelen hoe ik het wilde hebben. De tweede poging is wel sneller omdat ik nu weet wat ik wil, maar toch.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.



    Hier kom ik op uit (:

    [ bericht aangepast op 25 okt 2012 - 17:03 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Echt, allemaal heel erg bedankt voor het maken, proberen en het geduld. Ik weet dat ik soms wat veeleisend kan zijn en daarom heel erg bedankt.
    Ik wil ze sowieso allemaal een plekje geven, maar er zal er uiteindelijk één op de cover komen en tot nu toe is Prentiss' cover mijn favoriet. Zo had ik het ongeveer in mijn hoofd, al had mijn naam er niet zo groot op gehoeven. :]


    -

    Casuality schreef:
    Echt, allemaal heel erg bedankt voor het maken, proberen en het geduld. Ik weet dat ik soms wat veeleisend kan zijn en daarom heel erg bedankt.
    Ik wil ze sowieso allemaal een plekje geven, maar er zal er uiteindelijk één op de cover komen en tot nu toe is Prentiss' cover mijn favoriet. Zo had ik het ongeveer in mijn hoofd, al had mijn naam er niet zo groot op gehoeven. :]

    Bedankt, haha. Ik kan je naam nu helaas niet meer verkleinen, want ik gebruik fotoflexer.com en ik kan het nu niet meer aanpassen, tenzij ik helemaal opnieuw begin en daar voel ik eerlijk gezegd niet zoveel voor.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Nee, hij is prima hoor! Ik bedoel alleen dat het nu wel duidelijk is dat hij niet zal worden gestolen. =')


    -

    Hij voldoet dan wel niet helemaal aan de eisen, maar hopelijk vind je hem toch nog mooi (A)


    Credendo Vides