Kevin William Styles
Het was eigenlijk heerlijk om Jessie te kunnen kussen, zonder me veel zorgen te hoeven maken. Een nerveuze kriebel bleef dan wel in mijn onderbuik hangen, maar het was een goede nerveuze kriebel. Een kriebel die uitkeek naar meer geweldige gevoelens en die ook voorspelde. Toch was ik daar ook nog wel heel zenuwachtig over. Ik trok langzaam terug en glimlachte door zijn prachtige lieve rode wangetjes. Het was fijn om te weten dat ik niet de enige was die keer op keer moest blozen. Zijn antwoord was precies wat ik graag had willen horen. Hij was veel te goed voor me. Ik stal dus nog maar een kusje van zijn lippen en verstopte me toen met mijn gezicht in zijn nek, maar niet voor ik iets zei, wat niet snel en al helemaal niet vaak uit mijn mond kwam, maar wat ik wel degelijk meende. Jessie was mijn eerste liefde, en ik hoopte dat hij mijn enige en laatste zou zijn. Ik hield zijn shirt vast in mijn knuisjes en drukte nog een paar kusjes in zijn nek, maar het enige wat ik terugkreeg was een zachte streling over mijn rug. Aan de ene kant had ik ook verbale geruststelling nodig dat hij echt van me hield, maar aan de andere kant was de fysieke liefde nu al net op het punt dat ik het nog aankon. Meer zou ik echt niet aankunnen, waardoor ik me gewoon tegen hem op krulde en genoot van zijn warme zachte lippen tegen mijn haren. Het was gewoon enorm fijn om zo bij elkaar te kunnen zijn en te kunnen genieten van elkaars aanwezigheid. "Kunnen we een keer naar het museum gaan, alsjeblieft?" vroeg ik zachtjes aan hem, terwijl ik mijn knalrode hoofd verstopt hield in zijn nek. Ik genoot van zijn geur en werd er wat rustig door, al klonk ik echt nog als een giechelig meisje. Uiteindelijk schoof ik mijn hoofd iets naar beneden en verschoof eigenlijk helemaal, zodat ik zijwaarts op zijn schoot kon zitten. Ik krulde me zo op, dat de hakken van mijn schoenen net niet zijn benen raakten, maar mijn knieën tegen zijn borst leunden, net als mijn mijn hoofd. Zo lag ik veel te fijn, dan dat eigenlijk zou moeten. "Dank je voor alles." mompelde ik zacht, voor ik nog een kusje in zijn nek drukte. Kon het maar altijd zo blijven, rustig in onze eigen serene kleine bubbel. Het was onze kleine perfecte wereld zonder zorgen, zo voelde het in elk geval voor mij. Even geen ouders, geen wereld, geen problemen, gewoon hij en ik. Ik pakte voorzichtig mijn glas bier op en nam een klein voorzichtig slokje. Ik hield het glas stevig in mijn twee handen en nam kleine slokjes, met kleine tevreden zuchtjes tussendoor. Ja, dit was een heel kort heel klein en heel onschuldig stukje hemel hier in de schemerige pub.
Niall Horan
Ik knikte met een klein grijnsje bij haar vraag en begon haar voorzichtig te verlossen van de klemmen en het kaarsvet. Dat kon niet helemaal prettig meer zijn. Mijn bleke handen maakten de klemmetjes rustig los, en stopte die terug in haar tasje, net als haar andere spulletjes. "Het was weer geweldig, zoals altijd." zei ik met een scheve grijns. Daarna begon ik voorzichtig te gestolde druppeltjes van haar huid te peuteren. Ik wilde haar niet als een wrak achterlaten. Ze was dan een halve prostituee, maar het was niet dat ze er als een goedkoop gebruikt hoertje uit hoefde te zien. Ik drukte nog een zacht kusje tegen haar schouder. Toch was het tijd om het geld en het extraatje voor haar uit mijn portemonnee te halen en haar met een babydoekje schoon te wrijven. Ik haalde dus een babydoekje uit mijn bureaula, samen met een aantal briefjes. Ik legde het geld naast het tasje neer, en poetste haar lichaam ietsjes schoon, zodat ze zich weer relatief schoon in haar kleren kon hijsen. Intussen voelde ik me uitgerust en gesterkt, op een vreemde manier. Ja, mijn lichaam deed het misschien niet heel goed meer, maar mijn hoofd was verlost van de stress en opgehelderd. Zo kon ik de rest van de dag weer prima aan. Vanavond zou het dorpsfeest zijn en ik wist niet of mijn vrouw nog verwachtte dat ik er iets voor zou doen. Dat zou ik dan met alle liefde doen, maar ik had nog twee vergaderingen en twee verslagen in te sturen, voor ik naar huis ging, jammer genoeg. Gelukkig had ik morgen vrij kunnen nemen, waardoor ik in elk geval niet alweer om 10 uur naar huis moest om te slapen.
[ bericht aangepast op 29 jan 2015 - 11:57 ]
Bowties were never Cooler