• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • Bain
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Amaris
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • CaptianHook

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • Thatch
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • Bain
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Orton

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rouis
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Vociferor
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Halenski

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rouis
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Sangster
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Dancal
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • Bain

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Halenski
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rouis
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Vociferor
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Atreyu
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    • Het Begin •
    Het is vrijdagmiddag rond een uurtje of 1. De kinderen hoeven niet naar school, want vanavond staat er een dorpsfeest gepland en zij worden verwacht om te helpen met het opzetten van de kraampjes en andere voorbereidingen voor het feest. De meeste van de ouders zullen aan het werk zijn in de omliggende steden, anders zijn ze mogelijk bezig met het huishouden of het helpen opzetten van het dorpsfeest. Het feest start om 5 uur met een gezamenlijk diner, waar elke familie een gang voor meeneemt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne.

    Ze vertelde dat ze waarschijnlijk pasta met salade zou gaan maken en hij knikte goedkeurend. Hij was gek op pasta, het was het enige dat zijn lichaam nog een beetje kon handelen. Hij koos voor een zakje bosvruchten thee toen ze hem de doos voor hield en daarna pakte hij de thee pot en schonk water in allebei de mokken. 'Het hoeft niet als je het niet ziet zitten' zei hij snel toen hij haar paniek al in haar ogen zag staan. Snel zette hij de thee pot terug en pakte voorzichtig haar hand vast. "Rustig maar liefje' zei hij zacht en hij wreef langzaam over haar hand heen. 'Als je niet wil, dan gaan we niet en dan ga ik straks alleen even de honden wandelen' Hij trok haar voorzichtig tegen zich aan en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik hou van je mijn liefste Alex' fluisterde hij en hij voelde dat er een brok in z'n keel begon te ontwikkelen. Hij moest zich sterk houden en nu niet in huilen uit gaan barsten. Hij schraapte z'n keel en liet haar weer voorzichtig los. 'Zal ik je straks anders helpen met de pasta'? Hij doopte z'n zakje in de thee en hij wachtte even tot hij het zakje er weer uit kon halen, 'Aangezien die andere drie ook niet erg behulpzaam zijn op dit moment, die profiteren vast allemaal van hun vrij dag' Hij haalde het thee zakje uit z'n mok en gooide die in de prullenbak die naast de deur stond die naar buiten leidde. 'We kunnen vanavond ook thuis blijven, dat die koters zich vermaken op het feest en dat wij vanavond het rijk voor ons alleen hebben'? Hij keek haar vragend aan. 'Vind je dat wat?


    'Darling, just hold on'

    Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson - Brown.

    Terwijl ze de brief las kwam eerst Freddie voorbij met Kobaltblauw haar en ze hield wijselijk haar mond, maar dat ze er nu niet over sprak, betekende niet dat er later niet over zou worden gesproken. Waarschijnlijk zou het wel weer ruzie worden, maar ze wilde gewoon niet dat haar dochter met alle kleuren van de regenboog in het haar experimenteerde. Daar was het haar niet voor gemaakt. Even later kwam Jessie, die vertelde dat hij weg ging en naar buiten ging. Ze wenste hem veel plezier en streek nog even kort over zijn arm voordat hij vertrok. De woorden in de brief kwamen hard aan en dit wilde ze niet. Hij moest van haar gezin weg blijven. Ze schrok zich dood toen Louis aan kwam gelopen en haar begroette en ze klemde de brief dicht tegen haar borst aan. Ze keek hem aan en ze zocht naar een antwoord toen hij vroeg of er wat was en wat er in de brief stond. 'Het is niks' perste ze eruit, 'Gewoon een brief van een van ouders van mijn kinderen' zei ze snel. Het was het meest voor de hand liggende antwoord, maar ze wist ook wel dat Louis hier geen genoegen mee zou nemen. 'Freddie heeft haar haren geverfd' veranderde ze snel van onderwerp, 'Alweer, kobaltblauw deze keer. Ze vernietigd haar, haar er nog eens mee' zei ze vinnig. Ze moest de aandacht van de brief weg leiden en ze drukte snel de rekeningen tegen z'n borst aan. 'Deze zijn voor jou' zei ze snel. Ze pakte de boekentas op en vluchtte naar boven. Ze liep de ouder slaapkamer in en liep rechtstreeks door naar de kast. Ze opende de deuren en pakte een kistje die goed verstopt lag, achter een berg kleren. Daar verstopte ze nog meer brieven van hem. Ze had geen idee waarom ze dat deed, misschien voor als bewijs van later. Ze zuchtte diep en ruimde alles weer op en liep daarna weer naar beneden. 'Ik ga eten maken' zei ze luchtig en tegen niemand in het bijzonder.


    'Darling, just hold on'

    Harry Styles.

    Het duurde niet lang voordat er een berichtje terug kwam van Louis en een voorzichtige grijns bespeelde mijn lippen toen ik het berichtje van hem las. Ik dacht even na, terwijl ik naar de klok keek. Ik kon best een paar uurtjes spijbelen en in die tijd dat ik er niet was, zouden er heus geen bijzondere dingen meer gebeuren. Het beste was als ik rechtstreeks naar hem toe zou gaan, nog steeds in m'n uniform. Iedereen kickte op een man in een uniform en ik kende Louis goed genoeg dat hij dat ook zou doen. Ik was al zo vaak bij hem geweest in m'n uniform. Ik kon denk ik het beste maar via de achterdeur en dan door naar de studeerkamer. Ik keek even om me heen en verstuurde toen een berichtje terug naar Louis. Ik ben er over ongeveer tien minuten, tot een kwartiertje. Ik zie je zo love. - H. Snel verwijderde ik de twee berichtjes weer. Het was altijd goed gegaan en de studeerkamer was voor de rest van het gezin Tomlinson verboden geheim. Niemand die wist wat voor stoute dingen daar allemaal gebeurde. Terwijl ik m'n jasje aantrok, zette ik de computer uit en stond ik langzaam op. M'n pet pakte ik van het bureau af en ik keek even de ruimte door. 'Ik ga' mompelde ik tegen niemand in het bijzonder. Ik ging wel eens vaker eerder weg, maar die uren compenseerde ik dan wel weer op een andere dag. Ava verwachtte me nog lang niet thuis en dus kon ik in alle rust naar Louis toe. Ik zette de stoel recht voor m'n bureau neer en liep toen weg, het gebouw uit en ik ging, toch wel enigszins behoedzaam op weg naar Louis. Ik sloeg een straatje in en ik kon zo bij de achtertuin van de familie Tomlinson komen. Ik was niet dom, ik was tenslotte politie agent. Ik had heus wel zo m'n trucjes om binnen te komen bij Louis. Nog even en ik stond weer bij Louis, was ik weer bij hem en waren wij de enige twee die er op dat moment kon toe doen.


    'Darling, just hold on'

    Niall Horan
    Ik grinnikte zacht bij haar antwoord op mijn vraag en sloot rustig de deuren en de rolgordijnen, voor ik me weer heerlijk comfortabel neerzette in mijn stoel. Ik klopte kort op mijn schoot en wachtte tot ze erop kwam zitten. Ze had er nooit problemen mee gehad en nu duidelijk ook niet. Ik aaide zahct door haar haren en opende toen het tasje wat ze tussen mijn benen en tegen mijn kruis drukte. "Rustig aan, prinses, we hebben alle tijd." zei ik met een scheve grijns, voor ik achter haar de dingen op mijn bureau uitstalde. Sommige dingen wist ik nu al dat ik waarschijnlijk ging laten liggen, of dat we er heel voorzichtig mee moesten zijn. De naald vond ik nogsteeds veel te ver gaan, zeker als ik sober was, en met de tabasco wist ik uit ervaring van vroeger dat daar voorzichtig mee omgesprongen moest worden om infecties te voorkomen, toch had het wel iets en aangezien ik hier een wasbak had kon het wel. De kaars en de klemmen waren altijd leuk. "Zo, mevrouw dacht eens aan wat pittigs vandaag? Gaan we eerst eens kijken of het wel gaat." Ik opende met vaardige handen zonder pardon haar shorts en zette haar toen op het bureau naast de spulletjes, waardoor haar shorts op de grond voor me vielen. Hierna schoof ik mijn stoel wat aan, zodat ze haar benen op de armleuningen kon laten rusten, en ik mijn handen onder haar shirtje kon laten glijden. "Je hebt leuke dingetje meegenomen, dat zeker, maar veiligheid voor alles." zei ik, terwijl ik haar shirt uittrok en bij haar shorts op de grond legde, waardoor ze hier nu mooi in haar bh, boxer, kousen en schoen zat. Die veiligheid was niet alleen om te zorgen dat niemand iets vreemds aan haar opmerkte en hierachter kwam, maar ook omdat ik oprecht niet wilde dat dit meisje echt iets ergs hiervan zou krijgen, buiten striemen en spierpijn. Door haar BH heen wreef ik zachtjes over haar tepels. "Laat mij maar eens zien hoe klaar die tepeltjes van je klaar zijn op een voorbereiding voor wat zal komen. Of de kleine proefknopjes van je lichaam klaar zijn voor de eerste vuurproef." zei ik met een grijns. Tja, ik kon haar ook gewoon direct nemen, maar haar zien kronkelen en smeken door het spelen met haar lichaam, was nog veel leuker. Kijk, alleen normale seks kon ik zo heel af en toe ook van mijn eigen vrouw krijgen, maar dit, nee, nooit, en misschien wilde ik dat ook wel helemaal niet. Een verstandhouding als met Freddie wilde ik niet hebben met mijn vrouw. Toch was juist zij heel ver uit mijn gedachten verbannen nu ik met dit jonge grietje bezig was, of uberhaupt als ik aan seks dacht.

    Kevin William Styles
    Blijkbaar vond Jessie het heel normaal om te helpen, maar ik wist zeker dat hij het niet had gedaan als hij niet hard op zijn hoofd was laten vallen als kind, waardoor hij nu iets in me leek te zien. Ik vroeg hem naar het feest, terwijl ik doorwerkte, maar dat ging ook bijna mis bij zijn antwoord. Ik was er zo verbaasd over dat ik bijna de plaat uit mijn handen liet vallen en knalrood aanliep. Ik keek snel weg van hem en trippelde rustig verder terwijl ik zacht wat mompelde, maar niets verstaanbaar, noch samenhangend. Normaal verstopte ik me vaak als ik een compliment kreeg. Ik wist namelijk echt niet hoe ik erop moest reageren, en aangezien normaal was om op boze woorden je ver weg van iemand te verstoppen, verstopte ik me dichtbij als er iets liefs werd gezegd, maar zelfs die logica was ook pas van de laatste tijd. Daarvoor kroop ik gewoon een beetje in elkaar en verstopte mijn knalrode wangen in mijn handen terwijl ik onzin brabbelde. Toen ook dit stuk na even stond vroeg ik hem te helpen met het volgende, wat hij eigenlijk direct van me overnam, zodat ik de voorkant met de menukaart en de balie naar het hokje kon sjouwen. Weer bleef ik halverwege staan door zijn woorden, maar nu niet uit verlegenheid, maar puur uit nieuwsgierigheid. Natuurlijk vond ik het enorm spannend, ik was nog nooit op een date geweest, laat staan ergens heen. De pakkans was groot, maar toch wilde ik het toch ook heel graag. Het was een heel vreemd dubbel gevoel in mijn onderbuik wat ik niet kon plaatsen. Toch was het blijkbaar voor niets, want hij zei dat ik het moest laten varen, wat ik eigenlijk niet wilde. Ik bevestigde de laatste muur en keek even naar zijn werk, wat natuurlijk perfect was, hoe kon het ook anders, en dat was positief bedoelt. Ik keek even om ons heen, en toen ik niemand zag legde ik voorzichtig mijn handen op zijn wangen, zodat hij me moest aankijken, wat ging omdat ik op mijn tenen stond. "Wat wilde je zeggen? Ik weet niet wat ik van je voorstel vind voor ik het heb gehoord, maar het klonk eigenlijk wel leuk om een keertje iets te doen." zei ik met een kleine glimlach, voor de onzekerheid weer toesloeg, die ik rond hem toeliet, omdat ik ook mijn andere gevoelens toeliet. "Het hoeft niet als je niet wil, natuurlijk, dan gaan we gewoon verder met bouwen, dat snap ik ook wel, maar ik wil niet dat je iets wat je graag wil al per direct afschuift omdat je denkt dat ik misschien nee zeg, want misschien zeg ik wel ja." zei ik snel, terwijl ik nu mijn ogen wegsloeg en mijn handen weer liet vallen. "Sorry" zei ik zacht met mijn handen weer terug in mijn broekzakken geklemd rond mijn aansteker in de ene zak en mijn telefoon in de ander.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2015 - 22:50 ]


    Bowties were never Cooler

    Somaiya Yasmin Malik
    Ik hoorde gelukkig al snel de voetstappen van onze dochter naar beneden komen. Als ze me ook nog een grote bek had gegeven waren er dingen goed mis geweest en was dit huis mogelijk te klein geweest. "Hey Cassandra." zei ik voor ik afkeurend keek naar haar haarkleur en outfit. "Ik hoop dat je er niet op rekent zo naar buiten te gaan, jonge dame, want dat gaat niet gebeuren. Dat je vader je zo het huis uit laat als ik er niet ben, zal ik het met hem over hebben, maar je ziet eruit als een hoer die een bloes heeft gekregen van een van d'r klanten." zei ik, voor ik het eten uit de paar grote pannen in een grote schaal overbracht tot een mooi opgemaakt geheel. Ik ging er niet omheen draaien, want dat zou niet bevorderlijk zijn voor de situatie. De harde waarheid mocht op tafel en beter een beetje te hard om je kinderen terug het rechte pad op te laten schrikken, dan van die slappe hap ouders wiens kinderen losgeslagen waren, zoals van sommigen in dit dorp. Ik wilde dan toch ook echt niet dat onze dochter op die sletten leek, maar jammer genoeg wilde ze dat blijkbaar wel. Net voor ik de schaal binnen wilde brengen kwam ook mijn man naar beneden en ik gaf hem kort een kus terug. Hij rook niet naar zijn normale lekkere aftershave, maar naar iets anders wat ik ook wel eens rond de andere buurtbewoners had geroken, maar ik kon het even niet plaatsen. "Hallo schat." zei ik, mijn accent nog dikker dan gebruikelijk omdat ik ook veel Urdu en Arabisch had moeten spreken de afgelopen tijd. Ik zette de schaal op tafel en ging op mijn plekje zitten. Ondanks dat ik het echt niet eens was met het uiterlijk en de keuzes van mijn dochter, was ik toch heel blij om de familie weer compleet te hebben. "Het gaat goed. Het Engels is weer een beetje wennen, net als de tijd, maar het gaat prima." zei ik voor ik rustig de borden vol schepte met het warme eten. "Ik vind het fijn om weer gewoon zo met jullie te kunnen zitten als een familie." zei ik rustig. Aan de ene kant kon ik heel hard en recht voor z'n raap zijn, maar ik had ook een zachte moederlijke kant, die een even grote stem had, zeker als die ook wat nuttigs te zeggen had, zoals nu.


    Bowties were never Cooler

    Freddie Tomlinson.

    Ze had geen remmen meer, op het moment zou ze zelfs zijn collega's erbij nemen, en dat ging normaal zelfs Freddie te ver, als ze clean was dan. "Er werd me opgedragen wat spannends mee te nemen en dan luister ik," sprak ze ietwat brutaal. Haar spijkershorts waren al open voor ze überhaupt nog een woord over haar lippen kon krijgen, niet dat ze dat van plan was. Hij zette haar op het bureau en haar shorts vielen op de grond, uit haar zak viel haar telefoon, het pakje sigaretten - wat ze straka echt niet kon vergeten, ze zou door het lint gaan - en wat kauwgom, het deerde haar niks. Haar benen zagen kans zich op de armleuningen te plaatsen en zijn handen gledenonder haar shirt, waarna ook deze op de grond lag. Hij besloot met zijn handen haar tepels door haar bh heen te plezieren en terwijl hij sprak beet ze op haar onderlip. Nog altijd voelde ze haar hartslag, maar ze voelde toch vooral zijn handen en zijn woorden galmden door haar hoofd. Haar ene hand gleed haar bh in, naar haar tepel en kneep hierin. "Nou, ik denk het wel. Zullen we maar eens zien dan?" sprak ze semi-onschuldig. Haar handen gleden naar haar rug en maakten het slotje van haar bh los. De coke konden haar seksuele zweer wat minder makrn, maar dat was op het moment zeker niet het geval. En zo wel, dam had ze maar gezorgd dat ze geilde op het vooruitzichtvan geld en geld betekende meer wit.


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Heerlijk vond ik dat brutale randje van haar, zeker om haar dan nog eens over mijn knie te buigen en iets minder onschuldige billenkoek te geven, maar evenveel hield ik van dat semi-onschuldige, alsof ze allemaal niet wist hoe het werkte. Ik zag haar hand haar bh in glijden en voelde door de stof heen wat ze deed met haar tepels als reactie op mijn vraag. Ik bleef zacht met mijn duimen over de stof op haar tepels wrijven tot haar bandjes slap kwamen te hangen en ik zo ook haar bh weg kon nemen. Al haar kleren en persoonlijke bezittingen legde ik voorzichtig in de laatste lege la van mijn bureau, om ze veilig te stellen, voor ik me weer op haar richtte. "Terwijl ik me met jou speelse tepeltjes bezighoud, kan jij met je mond denk ik wel zorgen dat mijn grote vriend ook zin krijgt om te spelen. Dus op je rug en dat mooie hoofdje van je kan je mooi over de rand laten bungelen." zei ik, na nog een zacht kneepje in haar mooie ronde borsten. Ik maakte rustig mijn gulp open en haalde mijn nog erg slappe vriend eruit. Straks zou ik mijn broek en boxer ook wel weghangen, maar voor wat lik en zuig werk nog niet. Dat was nergens voor nodig. Ik stond op en rolde de stoel zo dat ik erin kon vallen wanneer nodig, maar dat die toch niet in de weg stond. Met de aansteker uit mijn borstzakje zorgde ik dat de kaars brandde om vast wat wax te smelten, voor ik dan toch de tabasco pakte en wachtte tot het meisje er klaar voor zou liggen op mijn bureau. Klaar voor dit en klaar voor alles wat ik ook maar met haar wilde doen. Aan de ene kant sneu, maar aan de andere kant kreeg ze nu wel financiële middelen en aandacht die ze thuis duidelijk miste, zelfs al kwam het nu in deze vorm van privéprostitutie.


    Bowties were never Cooler

    Freddie Tomlinson.

    Hij ontnam haar van haar bh en legde deze samen met haar spullen in een la, waarna hij weer met me verder gaat .Ze gehoorzaamde zijn bevel en niet veel later lag ze op haar rug, haar hoofd over de rand. Ze beet op haar lip toen ze zag waar hij mee bezig was. Misschien was het maar goed als hij meteen begon bij het ergste, over een halfuur zou ze uit deze roes zijn en al had ze de joint ook helemaal opgerookt en zou dat effect nog even aanhouden, het was lang niet genoeg en het zou het toch minder makkelijk maken. Maar ze kon hem moeilijk laten stoppen, even naarbuiten gaan, om weer high terug te komen. Toch was dst njet Iiets waar ze op het moment dacht. Ze dacht wel aan het gebonk en zijn eikel die ze zomenteen ook zou katen kloppen, op welke manier hij dat ook maar wou. Op haar zeventiende had ze al zoveel seksuele ervaringen gehad. Haar buurman had haar de grootste lijnen wel geleeerd, al wist hij dat zelf misschien niet. Ze had ondertussen natuurlijk wel meerdere bedpartners gehad, maar hij was de enige door wie ze zich betaald liet pakken. Dat hij zeker éénentwintig jaar ouder was dan haar kon haar echt worst schelen. Het was best lekker en wat ze hiermee kon betalen was alleen nog maar lekkerder. Misschien kon ze als ze een extraatje kreeg wat geld hiervan opzij houden voor een nieuwe tatoeage, maar ze wist dst ze waarschijnlijk alles op zou maken vanavond en dst ze ergens onder een brug zou belanden en dat was nog met geluk.


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Toen ze eenmaal lag, deed ik een stapje dichterbij, zodat zij ook kon beginnen. "Niet zo terughoudend." probeerde ik haar met zachte woordjes aan te moedigen. Het flesje hete saus zette ik nog even neer, om zacht haar borsten nog even te masseren. Als ik dan toch aan haar zat kon ik er net zo goed ook van genieten, toch? Ik liet haar tepels tussen mijn vingers rollen, zodat die hard werden en haar aandacht daar naar werd getrokken. Toen ik blij was met de staat van haar borsten pakte ik het flesje tabasco weer op en deed wat van het brandende goedje op mijn duim en wijsvinger, waartussen ik haar tepels weer liet rollen, zodat het goedje daar als een brandend laagje over kwam te liggen. Hier kon het nog vrij weinig kwaad en kon ik ook zien hoe gevoelig ze ervoor was. Toen ik tevreden was met de hoeveelheid tabasco, klemde ik de klemmetjes erover en veegde mijn handen af aan mijn zakdoek. Na deze anderhalf jaar had Freddie veel ervaring, en ook heel veel bekwaamheid op dit vlak. Het zou me dan ook niet vreemd zijn als ze zodra het legaal was de porno-industrie of de prostitutie in zou gaan om nog meer te verdienen. Toch hoopte ik wel dat dit kon blijven bestaan, want het was wel erg prettig. Als ze wilde kon ik haar dan ook nog wel een adresje geven, waar ik een tijdje voor had gewerkt. Soms kreeg ik nog wel eens een mailtje met de vraag of ik nog een filmpje wilde maken. Ik had er wel eens over gedacht, maar wilde niet dat mijn vrouw erachter zou komen. Het was een deel van mijn studentenleven geweest, maar nu keerde het toch weer terug, maar als een hobby. Ach, misschien een keertje met haar als het mocht, maar we zagen wel. Nu ging ik eerst genieten van wat we vandaag weer gingen doen, wat haar waarschijnlijk met brandende plekjes, een zeker keel en spierpijn achter zou laten, maar dat was niet vreemd meer.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:47 ]


    Bowties were never Cooler

    Alexis Bianca Payne-Dourdan.

    Nadat hij een smaak had gekozen plukte zij een zakje sterrenmunt uit de doos. Na zijn vraag werd ze, opnieuw, onrustig, maar gelukkig zei hij dst ze niet mee hoefde en stelde haar gerust door haar hand vast te pakken en hier over te wrijven. Zijn warme stem sprak en hij trok haar voorzichtig tegen zich aan, om een kus op haar voorhoofd te drukken en te zeggen dat hij van haar hield. "Ik hou ook van jou," zei ze zachtjes. Ze hoorde hem zijn keel schrapen en hij liet haar los, ze vroeg zich opnieuw af wat er was, hij leek niet helemaal zichzelf tegenwoordig. Toen hij vroeg of hij zou hrlpen met de pasta knikte ze glimlachend. "Fijn, bedankt." Ze dacht even na over zijn voorstel zelf met de honden te gaan wandelen en vanavond met zijn tweetjes thuis te blijven. Ze beet op haar lip, ze moest toch tenminste éém van de twee kunnen doen? Ze kauwde aan de binnenkant van haar wang. Het liefst bleef ze binnen em sloot ze zixhzelf op in een kamertje om deze schoon te makrn tot het blonk als pasgepoetste diamanten, maar dat was geen optie. Ze wou niet egoïstisch zijn en daarbij hielp hij haar met koken, ze moest hem wat teruggeven. Zij had hem al zo vaak ingehouden. Maar ze durfte echt niet de hele tijd bij het feest te zijn, zeker niet midden in de menigte. Ze viel al bijna flauw bij het idee, mengiten waren eng want midden in de menigte was je zo'n makkelijk doelwit. Iedereen kon het zijm. "We kunnen vanavond even naar het feest gaan?" zei ze moeizaam. Dat alleen al zorgde nu al voor zenuwen. "Ik ga wel mee wandelen," besloot ze uiteindelijk ook, door hem terug te houden van het feest pakte ze hem al genoeg af en al zou hij anders in zijn eentje gaan, ze moest toch wat. Al wist ze dat ze de wandeling in zou houden. Ze fronste toen ze aan haar oudste zoon dacht, haar zoon, niet dat van hem. "Weet je waar Ezra is?" vroeg ze bezorgd. Ondanks dst het met hun andere twee kinderen goed was gegaan, had ook Ezra wat problemen en bij haar was het misschien gekomen door een traumatische ervaring, hij had dit altijd wel, al had zijn tijd in de jeugdgevangenis het alleen maar verergerd.


    Reality's overrated.

    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson.

    Eenmaal liggende kwam hij dichterbij, waardoor hij in haar bereik was, en moedigde hij haar aan. Haar vingers gleden even over zijn nog slappe geslachtsdeel en hielpen deze naar haar mons te brenge, om haar leven even tegen het topje te zetten en hier zacht aan te zuigen, daarna nam ze hem verder in haar mond, tong in de aanval. Haar handen gleden om zinn ballen en masseerden deze. Terwijl hij verder ging met haar tepels gleed haar tong om zijn eikel en zoog ze aan het geslacht. Het moment dat ze wat heets - hoogstwaarschijnlijks de tabasco - voelde trok ze haar tong even terug en rilde kort. Ze beet zachtjes in zijn eikel toen hij de klemmen plaatste. Ze was niet erg pijngevoellig, helemaal niet en in deze staat voelde ze er niet veel van. Misschien dat ze daarom van het wat 'zwaardere materiaal' hield. Zachtjws gromde ze tegen zijn lid aan, omhem nog dieper Iin haar mond te nemen. Haar vingers begonnen meer met zijn ballen te spelen en krasten kort over de bovenkant van zijn stam. Ze begon harder te zuigen, nu had ze meer dan genoeg energie en gaf dit dan ook aan hem. Hoe ze hier lag als een achterstandse hoer boeide haar niet, want al zou ze nooit achter het raam gaan staan, dat was ze eigenlijk ook .


    Reality's overrated.

    Niall Horan
    Ik kon altijd nog redelijk goed beheersen als ik een blowjob kreeg. Ik had er ook wel een paar keer een gehad terwijl ik achter het stuur zat en er was nooit iets mis gegaan, maar toch hielden mijn handen zich even stil toen ze in mijn eikel beet. Toch voelde ze het heerlijk hoe ze mijn geslacht onder handen nam. Ze lag hier misschien wel als een goedkope hoer die alles deed voor een paar ponden, maar haar echt zien als een dame achter een raam lukte me niet. Nee, dit was nog net iets anders, al scheelde het niet veel. Ik legde een hand op haar keel onder haar kin en hield met de ander haar schouder tegen, terwijl ik terug begon te stoten met haar acties. Mijn broek lag dan nog niet op mijn enkels, maar dat betekende niet dat ik haar keel niet voor even kon gebruiken als een voorbereidend neukgat, voor ik met de anderen verder ging. Vrouwelijke hoeren hadden er drie van, mannen twee, en ik gebruikte en mishandelde die van haar alle drie graag, waar ze keer op keer geen enkel probleem mee leek te hebben. Na een aantal minuten trok ik toch mijn hand van haar nek en stopte met stoten. "Kom maar omhoog, prinses. Graag omdraaien en benen wijd. Dan kan ik zien of er al iets gebeurd in je boxer en of ik het feestje wat pittiger kan maken." zei ik rustig. Of ze haar kousen ook graag uit wilde was aan haar, maar met kousen was ook best heel sexy, al was het misschien niet zo handig met de wax die zich nu langzaam liet smelten door de vlam van de kaars.


    Bowties were never Cooler

    Jessie Connor Tomlinson
    Zoals ik al had voorspeld reageerde Kevin echt ontzettend schattig op mijn woorden, wat me zacht deed lachen. Eigenlijk wilde ik dat het zo zou blijven voor lange tijd, want het was heel lief om te zien en voor mij een teken dat ik genoeg invloed op hem had om zoiets teweeg te brengen, op een goede manier. Verder zei ik er niets over want ik wilde de jongen geen zenuwinzinking bezorgen. Even bleef ik staan toekijken tot hij me om hulp vroeg en ik meteen het muurtje van hem overnam, zo mon hij alvast de laatste dingen hierheen brengen. Op mijn gemak ging ik bezig met het vastzetten van het muurtje, al spookten de twijfels door mijn gedachten. Twijfels of ik nou wel of niet moest voorstellen wat ik al een tijdje in mijn hoofd het. Mij leek het leuk, maar afwijzingen verwerken was nou niet mijn sterkste punt en ik wist wat er gebeurde als ik me door iets rot ging voelen. Toch schraapte ik met pijn en moeite het beetje lef dat ik had bij elkaar en haalde diep adem voor ik zacht begon met spreken. Het had beter geklonken in mijn hoofd, dus kapte ik mezelf af en zei dat hij het maar moest laten rusten. Toen ik opstond na het muurtje vast te hebben gezet voelde ik kort daarna zijn handen op mijn wang. Het was dat Kevin me zo vasthad, anders had ik weggekeken. Automatisch legde ik mijn handen op zijn flanken en zuchtte diep om zijn woorden. Ik wilde het weer wegwuiven, maar toen ik de onzekere toon hoorde veranderde ik van gedachten. Hij moest niet denken dat ik niet wilde, want het was precies het tegenovergestelde. Fronsend keek ik hem aan zodra hij me losliet en ik schudde mijn hoofd. Ik pakte voorzichtig zijn pols vast en trok die uit zijn zak zodat ik zijn hand vast kon pakken. "Tuurlijk wil ik wel, wat ik wilde vragen was of we gewoon iets met zijn tweeën konden doen. Het hoeft niks speciaals te zijn, echt niet, maar gewoon op een plek waar je niet bang hoeft te zijn dat iemand ons ziet," mompelde ik en wreef zacht over zijn hand met mijn duim. Het leek me goed om rustig iets samen te kunnen doen zonder dat we constant over onze schouder hoefden te kijken. Of dat nou op een van onze kamers was of ergens op een rustige plek in het dorp, dan kon hij ook ontspannen. Hoewel het mij nog altijd vrij weinig uitmaakte, maar ik respecteerde dat hij het nog tussen ons wilde houden en ik zou altijd achter zijn keuzes staan.


    Because I love him, do I need another reason?

    Kevin William Styles
    Ik was heel nieuwsgierig naar Jessie's plan. Zeker nu ik meer en meer mijn vertrouwen in hem durfde te leggen, durfde ik ook steeds meer te doen, al bleef ik wel steeds maar weer over mijn schouder kijken, uit angst dat iemand ons zag. Dat hij zichzelf afkapte vond ik daarom ook een stuk minder. Ik keek nu ook weer om ons heen en legde mijn handen op zijn wangen om hem erop te wijzen dat ik het wel graag wilde horen, maar alleen als hij het me wilde laten weten dan. Bij zijn handen op mijn flanken en zijn diepe zucht keek ik weer onzeker weg en kon het niet tegenhouden dat mijn wangen zich weer knalrood kleurden. Ik stopte mijn handen weer diep in mijn broekzakken en zuchtte zachtjes. Ik had het ook kunnen weten dat dit alles te mooi was om waard te zijn. Niemand wilde iets doen met een vreemde jongen die alleen maar dingen in de brand kan steken en probeert dingen op papier te zetten, wat echt niet werkte. Ik schrok dus ook een beetje toen zijn hand me losliet en eigenlijk direct mijn pols zacht omklemde. Door de schrik keek ik hem met grote ogen aan, terwijl het bloed me naar de wangen bleef stijgen door zijn lieve woordjes en het feit dat hij mijn hand wilde vasthouden. Ik glimlachte een beetje en kroop onzeker en verlegen tegen hem aan om mijn rode wangen in zijn nek te kunnen verstoppen. "Heel graag." zei ik zacht, terwijl ik mezelf weer tot rust probeerde te manen, zodat ik er niet weer uit zou zien als een overrijpe tomaat. Mijn losse arm sloot ik voorzichtig om zijn middel om hem nog even dicht tegen me aan te houden. "Styles. Kan je alsjeblieft doorwerken? Zo zwaar is het nu ook weer niet dat je moet uithuilen bij je vriendje." Bij die woorden schoot ik eigenlijk meteen een meter van Jessie af en keek angstig om me heen. Aan het gezicht van de man zag ik wel dat hij het niet had gemeend over dat vriendje, maar toch maakte het me bang dat we te duidelijk bezig waren met elkaar. Ik snelde naar de laatste spullen en pakte het paneel wat als vloer moest dienen. Dit had me echt even doen schrikken, waardoor ik nu licht trillend met de dikke plaat multiplex liep. Toen ik langs Jessie liep stopte ik even. "Sorry." piepte ik zacht, voor ik terugliep naar het kraampje en met veel moeite de plank door het deurtje kreeg en goed vastmaakte. Straks zouden hier twee tafeltjes met grote pannen op theelichtjes en een stoeltje staan. Alleen het dakje moest nog, maar iedereen wist dat ik er te klein voor was.


    Bowties were never Cooler

    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson.

    Er werd een bleke hand op haar keel en schouder gelegd en hij stootte zijn heupen naar voren. Natuurlijk was het niet het lekkerste gevoel, zoals ze daar lichtelijk lag te stikken met zijn geslacht telkens haar strot in, maar ze klaagde niet, dat deed ze nooit. Ze wist dat hij het plezierig vond en als hij dat vond, dan was het maar zo en dacht ze maar aan wat haar in de nabije toekomst lag. Toch vond ze het niet erg dat hij stopte en dat haar werd opgedraagd omhoog te komen, om te draaien en haar benen te spreiden en dat deed ze maar al te graag, wel stroopte ze haar panty snel naar beneden. Ze had wel vaker kapotte kleren aan hem te danken en al vond ze het niet echt erg - panty's met ladders erin droeg ze ook gewoon door, als er maar geen gaatjes bij haar kruis zaten - dit was één van haar laatste panty's en die hield ze toch liever nog even heel, of enigszins heel dan.
          Het ding was, ze werd er dan wel voor betaald, maar als hij dat niet had gedaan had ze hem haar ook laten nemen. Dan zou ze wel een stuk minder onderdanig zijn, ze zou zich minder laten domineren en op de dagen dat ze eigenlijk geen zin had zou ze zich dan ook niet kapot laten maken, maar deze manier van seks was ook oké. Het geld dat ze kreeg had ze hoognodig dus mooi niet dat ze dit stop zou zetten en ook mooi niet dat ze een extraatje zou weigeren. Dus zou ze vandaag extra haar best doen, zodat hij hopelijk tevreden genoeg was. Haar ogen gleden naar de kaars waarvan de vlam het wax langzaam deed smelten en het vet naar beneden deed druppel. Haar mondhoeken krulden lichtjes omhoog, hij zou haar wat laten voelen en ze keek ernaar uit.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 16:42 ]


    Reality's overrated.