Kevin William Styles
Ik kroop fijn dicht tegen Jessie aan, gewoon omdat zijn warmte en zijn geur me heel fijn en comfortabel deden voelen. De angst om ontdekt te worden had ik eigenlijk niet, net as de angst dat dit mogelijk te ver zou gaan, omdat we dan wel weggestopt in een hoekje zaten, maar wel in neutraal gebied. Ik keek hem vragend aan, want dat kusje wilde ik eigenlijk nog wel, hoe zenuwachtig ik altijd ook van het idee werd. Toch voelde ik me hier en zo een stuk veiliger dan als hij me ermee overviel in het openbaar, wat gelukkig maar bar weinig gebeurde. Ik glimlachte een beetje toen hij zijn hand op mijn wang legde, waardoor ik me weer best klein voelde, alleen al door de maat van zijn hand. Toch voelde het wel heel erg fijn. Zacht legde ik mijn handje op zijn wang en liet me op zijn schoot trekken. Het was snel, maar niet zo snel dat het me overrompelde. Hij wist vaak precies het dunne lijntje daartussen te vinden, alsof hij precies wist wat ik aankon en wat niet. Ik werd alsnog een klein beetje overrompeld door zijn kus, maar net voor hij terugtrok ontspande ik me weer, waardoor ik een teleurgesteld pruillipje opstak toen hij terugtrok. Ik maakte een klein klagelijk piepgeluidje, voor ik me iets oprichtte en hem zacht kuste. Meer durfde ik niet, maar hoefde voor mij zeker ook niet. Dit gaf me duizenden vlinders die wild door mijn lichaam fladderden en deed mijn hart vrolijk springen. Het voelde gewoon goed, alsof het klopte. Ik gleed met mijn handje van zijn wang naar zijn korte krulletjes, en voegde mijn andere hand erbij, zodat ik ze daardoor kon laten gaan. Zijn krullen, en vooral het spelen ermee, gaven me rust, zelfs al waren ze maar kort. Ik trok langzaam terug en keek hem met een klein voorzichtig glimlachje aan. "Dank je dat je er altijd voor me bent, Jess." zei ik zachtjes, voor ik nog een klein kusje van zijn lippen stal, gewoon voor mijn eigen genot. "Ik hou van je." fluisterde ik in zijn oor, voor ik mijn gezicht met knalrode wangetjes weer in zijn nek verstopte. Dit was niet niets voor mij om te zeggen. Het waren grote woorden en ik was er heel voorzichtig mee als ik ze uitdeelde. Ik zei ze dan ook niet vaak, en zeker niet in het openbaar. Misschien dat ze juist daarom ook een groot effect op me hadden en ik me in zijn nek verstopte, waar ik nog een paar zachte kusjes drukte, terwijl mijn handen weer naar zijn borst zakten, om daar zijn shirt vast te klampen. Met tijd zou het beter gaan, maar nu was ik nog erger dan een giechelend verliefd schoolmeisje.
Niall Horan
Freddie's kreunen deden me goed. Misschien zouden we er geen twee uur over doen, maar daar ging het me nu even niet op. Normaal zou ik nog iets anders bedenken, maar nu, zeker met mijn knieën, deed ik het maar niet. Ze zou haar geld krijgen, net als haar extratje, want ze had het weer erg goed gedaan. Nog even ging ze door, net als ik, maar ik hield het maar verdomd kort nog vol. Mijn kreunen kwamen langzaam steeds sneller achter elkaar, terwijl mijn lichaam zo veel mogelijk genot eruit probeerde te halen. Mijn rug kromde zich en mijn lichaam spande zich compleet aan, toen ik hees kreunend klaar kwam. Mijn lichaam trilde een beetje, terwijl ik langzaam weer de controle over mijn gespannen spieren terugverdiende. Ik kreeg mijn vingers weer uit het beetje vlees wat ze nog had. Mijn ademhaling was heel haastig en mijn hartslag evenzeer. Ik werd verzwolgen door een genotsgevoel, wat Freddie elke keer uit me wist te slepen, en wat altijd weer de stress deed verdwijnen als sneeuw voor de zon. "Je bent fantastisch, zoals altijd." heeg ik, terwijl ik probeerde mijn ademhaling en hartslag zo snel mogelijk weer normaal te krijgen.
Bowties were never Cooler