• Hee,,

    Ik ga binnenkort mijn verjaardag vieren met een van mijn beste vrienden. Nu hebben we na een lange tijd een afspraak kunnen maken op een zaterdag. Maar goed; hij komt nu dus naar Amsterdam (waar ik woon) en we willen dan iets leuks doen. Maar, hij en ik, hebben geen idee WAT?? Ik heb veel gezocht op internet maar stuit dan op het anne frank huis, van gogh museum etc :| Weten jullie iets beters/leuks? Het liefst net al te prijzig natuurlijk :) (En aangezien hij een jongen is is shoppen dus ook geen optie)

    Alvast bedankt!! (flower)

    Madame Tussaud? Of is dat te duur?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Tasjesmuseum! En natuurlijk de Hermitage!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De Wallen, daar moet je zijn langs geweest. (Ben ik nog niet geweest, maar goed.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yuliette schreef:
    Madame Tussaud? Of is dat te duur?


    You are beautiful, you are love.

    Amsterdam Dungeon! Er zijn altijd wel aanbiedingen ervoor, moet je even rondkijken. Maar dat is echt iets geweldigs dat je gedaan moet hebben. Het is gewoon op het Rockin, niet zo ver dus.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Amsterdam Dungeon! Er zijn altijd wel aanbiedingen ervoor, moet je even rondkijken. Maar dat is echt iets geweldigs dat je gedaan moet hebben. Het is gewoon op het Rockin, niet zo ver dus.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Assassin schreef:
    Amsterdam Dungeon! Er zijn altijd wel aanbiedingen ervoor, moet je even rondkijken. Maar dat is echt iets geweldigs dat je gedaan moet hebben. Het is gewoon op het Rockin, niet zo ver dus.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Smokin' Weed all the time xD

    Assassin schreef:
    Amsterdam Dungeon! Er zijn altijd wel aanbiedingen ervoor, moet je even rondkijken. Maar dat is echt iets geweldigs dat je gedaan moet hebben. Het is gewoon op het Rockin, niet zo ver dus.


    Daar wil ik ook nog een keer naar toe. Leuke plek wellicht voor een meeting!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Naar Toby toe, maar die is nu al weg.....


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Madame Tussauds is erg leuk, Amsterdam Dungeon vond ik een beetje tegenvallen.
    Rondvaart is ook een optie.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    http://www.dagjeweg.nl/dagjeuit/amsterdam?
    Je kunt misschien ook naar de Albert Cuypmarkt of de Noordermarkt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Kom naar Henri Willig in de Haringpakkerssteeg. (cat) Daar kun je gratis 28 soorten kaas proeven, en snoep, en chocola. En ik werk er. Dubbel plezier dus. (cat)


    Life is hard and then we die

    Jaccochips schreef:
    http://www.dagjeweg.nl/dagjeuit/amsterdam?
    Je kunt misschien ook naar de Albert Cuypmarkt of de Noordermarkt?

    Oeeeh, de markten in Amsterdam zijn leuk. In eentje kun je leuke leger dingen kopen :9~


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Oeeeh, de markten in Amsterdam zijn leuk. In eentje kun je leuke leger dingen kopen :9~

    Oh toen ik in Amsterdam had ik maar 2 uur tijdens uitwisseling. Toen hebben we 3 winkeltjes gehad in de Kalverstraat(?). Ik ben vet jaloers grr(no_chears)


    Shit happens but pee happens a lot more.