• Ik heb besloten om vandaag mijn kamer te decoreren, aangezien hij nogal saai is.
    Heeft er nog iemand leuke tips voor een laag budget?
    Ik ben trouwens al van plan om van die kerstlichtjes op te hangen.:Y)

    [ bericht aangepast op 29 juli 2012 - 12:14 ]

    Snij een quote uit papier en plak het op je muur. (: I LOVE THAT.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ga naar de Blokker en koop de hele winkel leeg met kussentjes, knuffeltjes, nepbloemmetjes, kaders ...
    Een schilderij is ook altijd heel leuk. Op je deur kan je allemaal dingen hangen die iets betekenen voor je.

    Dit allemaal heb ik toch gedaan (;


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    Ik mag niks op mijn muren plakken of zo, dus de mijne is echt super saai.
    Ik ben echt helemaal gek op van die kamers die helemaal vol geplakt zijn en van die leuke lichtjes overal hebben, en dan kijk ik naar mijn kamer: PRUIL.
    Wel mag ik iets tekenen op mijn muur en het dan verven, maar ik weet nu al da wanneer ik klaar ben met het verven, ik er weer iets anders op wil... Nja.

    Wat ook wel leuk is, is om verschillende soorten stoffen op te plakken. Met leuke prints en zo er op. Of een strook borstelig stof! Dat is ook leuk! Alleen volgens mij best duur.. :/


    Believe in yourself.

    Mijn muren worden al bedekt door schilderijen en wat posters. En op mijn deur zitten stickers, maar mijn vader heeft liever dat ik niks op mijn deur plak. (krul)

    Maar ik zou zelf even rondneuzen bij de XENOS en bij de Blokker. Bij beide winkels, maar vooral bij de eerste, hebben ze soms hele leuke spulletjes.


    Chaos is a ladder.

    ASTRONAUTx schreef:
    Snij een quote uit papier en plak het op je muur. (: I LOVE THAT.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dankjewel voor de tips allemaal. (krul)

    Fotolijstjes kopen en dan kun je er leuke foto's indoen en dan ophangen. Of neerzetten op plankjes.

    Fotolijstjes kopen en zelf foto's uitprinten.

    ASTRONAUTx schreef:
    Snij een quote uit papier en plak het op je muur. (: I LOVE THAT.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik heb gewoon een shitload posters hangen :']


    Caution first, always.

    Posters van je idolen?(:


    Happiness is a form of courage.

    Mijn topics want dit kan van pas komen c:


    Pretty is just a pretty word.

    Piepppp, ik drukte niet op abo ding.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik heb op 1 muur allemaal foto's geplakt, dan heb ik er 1 foto afgehaald en heb er een papiertje met 'Every Memory Makes One Big Memory,' en ik vind het eigenlijk best wel geslaagd.. (:

    CURLYMONSTER schreef:
    Mijn topics want dit kan van pas komen c:


    Shit happens but pee happens a lot more.