• Er is een klein dorpje in midden Engeland, waar iedereen elkaar ken ten niemand geheimen heeft… Maar is dat wel zo? Zijn je buren wel echt wie je denkt dat ze zijn? En weet je wel echt wat er gebeurt achter de gesloten deuren van de huizen rond het dorpsplein van het kleine dorpje?
    In dit kleine dorpje wonen vijf schijnbaar normale rustige Britse gezinnen: Horan, Malik, Payne, Styles, en Tomlinson. De vaders hebben normale banen, waar ze ’s ochtends heen gaan, en ’s avonds voor het eten weer van thuis komen, de moeders verzorgen thuis het huishouden en de kinderen, en de kinderen zijn perfecte studenten, maar is dit allemaal wel zo? Want zelfs in zo’n klein dorpje hebben mensen geheimen, van vreemde hobbies, tot affaires, en van geheime liefdes, tot geheime baantjes.


    • Rollen •
    • Familie Horan [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Niall James Horan • 38 • Bain
    Moeder • Céline "Cellie" Amelia Horan-Bourdon • 38 • Amaris
    Kinderen •
    Lucy Meave Horan • 16 • CaptianHook

    • Familie Malik [Plek voor 2 kinderen]
    Vader • Zayn Javadd Malik • 42 • Thatch
    Moeder • Somaiya Yasmin Malik-Ravi • 37 • Bain
    Kinderen •
    Cassandra Daliya Malik • 17 • Orton

    • Familie Payne [Vol]
    Vader • Liam James Payne • 41 • Rouis
    Moeder • Alexis "Alex" Payne-Dourdan • 38 • Vociferor
    Kinderen •
    Felicia Jasmine Payne • 18 • Isimat
    River Graig Payne • 17 • GusWaters
    Ezra Lukas Payne(-Horan) • 19 • Halenski

    • Familie Styles [Vol]
    Vader • Harry Edward Styles • 40 • Rouis
    Moeder • Avalanté Louise Styles (née Deveraux) • 38 • Sangster
    Kinderen •
    Arianna Meline Styles • 17 • Dancal
    Aaron Styles • 18 • Vulpes
    Kevin William Styles • 16 • Bain

    • Familie Tomlinson [Vol]
    Vader • Louis William Tomlinson • 42 • Halenski
    Moeder • Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson-Brown • 39 • Rouis
    Kinderen •
    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson • 17 • Vociferor
    Jessie Connor Tomlinson • 17 • Atreyu
    Katherine Lena Tomlinson • 16 • Timlin



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Relaties hebben problemen, ouders hebben problemen met kinderen, en geheimen vertel je niet zo makkelijk als je ze al zo lang hebt bewaard. One Direction bestaat niet en heeft nooit bestaan.De jongens hebben gewone banen en een gewoon 'saai' leven.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag.
    • Alleen Bain maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).


    • Het Begin •
    Het is vrijdagmiddag rond een uurtje of 1. De kinderen hoeven niet naar school, want vanavond staat er een dorpsfeest gepland en zij worden verwacht om te helpen met het opzetten van de kraampjes en andere voorbereidingen voor het feest. De meeste van de ouders zullen aan het werk zijn in de omliggende steden, anders zijn ze mogelijk bezig met het huishouden of het helpen opzetten van het dorpsfeest. Het feest start om 5 uur met een gezamenlijk diner, waar elke familie een gang voor meeneemt.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:48 ]


    Bowties were never Cooler

    Somaiya Yasmin Malik-Ravi
    Lizzy had duidelijk toch niet het gezag over haar dochter waarvoor ik het had aangezien. Ik stak mijn hand naar haar op met een glimlachje, toen ze zwaaide. Ik wachtte geduldig ofwel op Lizzy, ofwel op Zayn. Het maakte me weinig uit. Lizzy was een van de weinige vriendinnen die ik in dit dorpje had. Tja, als buitenlandse met een hoofddoek werd je toch wel eens argwanend aangekeken. Lizzy was uiteindelijk toch de eerst, die naar me toe kwam. "Lief, ga je nog mee, of wat?" riep ik nog het huisje in. Toen was Lizzy toch echt hier. Ik glimlachte wat en knikte bij haar vraag. "Net een paar uurtjes en ik heb alweer staan koken, wassen en strijken." zei ik met een zachte zucht. Ik knikte bij haar vragen. "Graag. Zayn is volgens mij erg druk en mijn dochter laat ik echt het huis niet uit zolang ze zich zo kleed." zei ik voor ik me nog even naar binnen draaide. "Schat, ik ga met Lizzy naar de winkels. Als je iets nodig hebt bel je maar. Als het goed is werkt mijn Britse mobieltje weer." riep ik het huis door voor ik mijn sleutels pakte en mijn gympen aantrok. Ik ging echt voor casual nu, misschien iets te casual, maar ik moest even acclimatiseren, en niet alleen met de temperatuur. Ik trok de deur achter me dicht en keek naar Lizzy. "Ik heb je wel veel te vertellen. En jij mij waarschijnlijk ook, dit dorp kennende." zei ik met een kleine glimlach. Ik wilde alles weten wat er hier was gebeurt en vertelde zelf graag ook over mijn avonturen. Al was er een ding waarvan ik niet zeker wist of ik het moest delen. Zayn hoorde de eerste te zijn die het te weten kwam, maar ik was heel bang dat het dan mis zou gaan en hij woest zou worden. Ik hield normaal namelijk goed bij wanneer we het wel en wanneer niet konden doen, zodat ik niet zwanger werd, maar het was nu toch mis gegaan. Je zag gelukkig nog niets, en van Cassandra wist ik dat het bij mijn dunne lichaam zeker tot 4 maanden zou duren tot je iets begon te zien in mijn strakke uniform, wat me nog een maand gaf, en tot 6 maanden voor het echt begon op te vallen. Ik zag het nog wel. Eerst maar eens gezellig boodschappen doen en bijkletsen.

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 0:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Kevin William Styles
    Misschien had ik me een beetje laten gaan. Misschien was dit wel helemaal niets voor in een pub, zeker niet als de barman er nog was en het nog middenop de dag was. Ik wist op dit vlak gewoon mijn grenzen nog niet zo goed. Of nou ja. Ik kende mijn eigen grenzen heel goed, maar nu ik die probeerde op te rekken, wist ik niet waar de sociaal acceptabele grenzen lagen, nog waar Jessie's grenzen lagen, omdat die van mij altijd dichterbij niets hadden gelegen dan die van hem. Nu wist ik ook niet of ik het helemaal zelf deed of het kleine beetje alcohol in het bier meehielp, maar nu ging ik duidelijk over een of meerdere grenzen heen. Bij zijn gemompel liet ik me zonder strijd van zijn schoot afduwen, maar dat betekende niet dat ik niet meteen weer tegen hem aan kroop, dat deed ik namelijk wel. "Sorry." zei ik zacht voor de thee en de grenzen waar ik duidelijk overheen was getreden. Anders was hij echt niet over zijn nog hete thee begonnen. Dat hij me schat had genoemd zonk nu pas echt in en deed me knalrood blozen. Ik trok mijn benen op tot kleermakerszit en verstopte mijn gezicht iets tegen zijn schouder, wat niet heel goed werkte, maar goed. Zijn zorgen zetten mij ook aan het denken. Tja, wat dan? Ik peinsde er kort over,met een klein denkrimpeltje in mijn voorhoofd. Toen had ik een logisch antwoord. "Elke keer als we geld uitgeven aan reizen, zetten we eenzelfde bedrag apart, zo hebben we als het goed is altijd genoeg geld om terug te komen als ons geld op is, want dan staat het geld voor de reis terug nog wel ergens. Als een soort retourtje zonder datum." zei ik met een kleine trotse glimlach, die verdween toen ik twee stemmen hoorde binnenkomen, net als de rinkelende bel van de deur. Ik schoof ongemerkt iets van Jessie af en hield mijn ogen op de hoek van ons hoekje gericht, wachtend tot iemand zou komen. "Maar we kunnen het meeste zeker doen, want dat kost niets." zei ik een stuk zachter en ongemakkelijk door de situatie met de mensen hier. Barney kon me weinig schelen. Die was toch half doof en zag ons vanaf de bar niet, maar andere klanten maakte dit van een veilig ongestoord plekje tot weer een volgende plek waar ik hem niet durfde aan te halen. Ik pakte mijn boekje en stopte die weg, waarna ik naar mijn vriendje keek. Het was aan hem te besluiten of we bleven of gingen, maar ik zou liever gaan. Waarheen wist ik niet, maar ergens rustiger dan hier zou fijn zijn om verder te kunnen planne, want nu kon ik me daar echt niet meer op concentreren.


    Bowties were never Cooler

    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson.

    De woorden van haar moeder negeerde ze en ze grijnsde enkel naar Ezra, om achter de brilglazen met haar ogen te rollen. Bij het café aangekomen namen ze plaats - Freddie duwde even haar zonnebril op haar blauwe haar, die pupillen konden haar niks schelen, de enige reden dat ze een zonnebril droeg was voor haar vervelende hoofdpijn - aan de bar en Ezra vroeg om een biertje, wat haar -haar wenkbrauw op deed treken en één mondhoek krulde omhoog. Ze bestelde een Apfelkorn en glimlachte lichtjes, maar niet helemaal gemeend, al deed ze haar best, naar Barney. Terwijl ze wachtte gleed haar blik door de zaak en even bleef deze hangen op Jessie en Kevin, om daarna snel door te schieten en zich weer voor zich te richten. De Apfelkorn werd voor haar neer gezet en tsja, Freddie dronk snel, met alles, dus die was zo weg. Ze zette hem weer neer, in de tussentijd had ze bedacht dat ze nu wel kon doen alsof ze er niet waren, maar Ezra zou ze uiteindelijk toch wel zien, daarbij moest ze even checken of het allemaal goed ging met haar broertje. Ze maakte zich zorgen over hem, altijd, maar de laatste tijd alleen nog maar sterker. "Ik ga even naar het toilet," was het excuus dat haar richting haar broertje en zijn vriendje bracht, of tenminste, één van zijn twee vriendjes. Ze liep richting het toilet, om op begeven moment toch af te haken naar de andere kant om een hand op de schouder van Jessie te leggen. "Hey Jess, gaat het een beetje goed hier?" vroeg ze oprecht, haar blik fronste toen ze het papier op tafel zag, maar eerst iets anders. "Toevallig dat ik hier wat ging drinken met Ezra." In die zin zaten zoveel clues, toevallig, Freddie ging hier wel vaker heen en het belangrijke: Nu wist Jessie dat hij uit moest kijken en wist Kevin ook van niks. Daarbij moest Jessie ook wel weten dat Ezra niet snel dronk en er dus wat moest zijn, als Jessie zijn tweede vriendje dan een beetje kent. Hoogstwaarschijnlijk zou hij ze zomenteen toch wel opmerken, maar dan was Jess in elk geval gewaarschuwd. "Wat is dat?" vroeg ze toch, duidend op het papiertje en met haar grote puppillen keek ze hem vragend aan. Het was wachten tot de Apfelkorn (ze zou er zo nog wel eentje nemen) wat in zou kicken, al deed het haar niet heel veel, want al was ze niet graag dronken, beter van de wereld van drank dan helemaal sober en clean. Het was niet dat ze compleet afkeurde wat haar broertje deed, ze zou hem steunen, wat hij ook besloot. Ze was alleen bang dat iemand hier verschrikkelijk veel pijn mee zou krijgen en dat zouden waarschijnlijk alle drie de jongens komen als het geheim uit kwam. Ze begreep dat Jessie niet kon kiezen - ze had al zijn verhalen aangehoord en ze kon hem ook gewoon lezen als een open boek met de letters nog eens meerdere keren uitvergroot, ze voelde hem gewoon - maar toch. Het moet niet makkelijk zijn, iets put hem uit en hij kan dit er niet ook nog bijhebben. Ze beschermde hem gewoon het liefst van al het kwade in de wereld, want hij was haar broertje. Of ze het nou toch een beetje stom van hem vond wist ze niet. Maar ze wist wel dat ze honger had, een heerlijke bijwerking van wiet, en dat ze zomenteen thuis maar even wat te eten ging zoeken. Natuurlijk zat ze in een café en kon ze hier ook wat bestellen, maar ze had haar geld wel beter te besteden, niet?

    [ bericht aangepast op 8 feb 2015 - 0:41 ]


    Reality's overrated.

    Céline 'Cellie' Amelia Horan-Bourdon
          Met een doek voog ik de fotolijstjes af, die zich snel vervingen in de stof. Een zucht verliet m'n lippen, nadat ik me even op het bed liet vallen. Alle kamers waren zo een beetje schoon en daarom had ik nog maar weinig te doen in huis. Het was aangenaam om te weten dat bijna alles schoon was. Ik liet het doek op het bed liggen, voordat ik naar de kast liep. Langzaam trok ik de witte kastdeur open, voordat ik een jurk eruittrok. Het was een zwarte, ietwat strakke jurk - die je figuur erin liet uitkomen, vanavond was het feest en ik had geen idee of de jurk leuk was, of ik hem überhaupt zou dragen, maar beslissen kon later nog wel. "Ik ben thuis." De welbekende stem drong tot mijn oren, waardoor ik de jurk in haast vergat terug te hangen en hem op ons bed legde. Snel liep ik de trappen af, om Niall op de bank tegemoet te komen. Ik liep even op hem af, om voor een glimp rugby op te vangen. Ik drukte een kus op z'n lippen, nadat ik hem begroet had. "Hoe was het op werk?" Een standaard vraag, maar ach. Ik liep naar de keuken om daar de boodschappen aan te treffen plus rozen en chocola. Een glimlach verscheen rondom m'n lippen, nadat ik een bedankje de woonkamer in riep. Ik was in stress, dat was duidelijk - en ik moest nog een aantal dingen doen, al waren die algauw afgerond. "Niall, wat doe jij vanavond eigenlijk aan?" Riep ik alweer de woonkamer in, voordat ik het eten begon op te ruimen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson - Brown.
    Frederica luisterde duidelijk niet naar mij en liep gewoon van me weg, zo recht het café in. Als ze thuis kwam, zou er eens een ernstig gesprek plaats vinden, maar voor nu kreeg Somaiya mijn aandacht. Ik liep naar haar toe, terwijl ze nog iets het huis in schreeuwde. Waarschijnlijk naar Zayn of Cassandra en ik begroette haar. Ze knikte en ik hoorde aan dat ze net een paar uurtjes weer op de Britse bodem was en dat ze zich nu al weer aan het huishouden had gewaagd. 'Je moet niet overwerkt raken hoor' vertelde ik haar, 'Je man en dochter kunnen ook wat doen in het huishouden' Ze ging het huis nog even in om schoenen aan te trekken en riep naar haar man dat ze met mij naar de winkels ging. Ik luisterde naar haar en ik glimlachte lichtjes. Misschien kon ik haar wel in vertrouwen nemen over hem. Misschien had zij wel goed advies wat ik met hem aan moest. Ze kon dit niet met Louis bespreken, hij zou willen dat ze naar de politie zou stappen, maar dat durfde ze niet, uit angst voor hem. Ze duwde een pluk haar achter haar oor en ze bestudeerde de andere vrouw even. Ze waren zo verschillend, zij had een goede baan bij een vliegtuigmaatschappij en zag zoveel verschillende mensen op een dag en zij leek vast te zitten bij de plaatselijke school en zag elke keer weer dezelfde gezichten. 'Laten we gaan dan' zei ze uiteindelijk, 'Dan hebben we nog tijd voordat het feest straks losbarst en hoeven we ons niet zo te haasten' Een glimlach kwam op en ze deed even een stap achteruit zodat Somaiya er door kon. Het was fijn om even met haar vriendin wat tijd door te brengen.


    'Darling, just hold on'

    Jessie Connor Tomlinson
    Ik schudde mijn hoofd toen Kevin zich verontschuldigde, want het was nergens voor nodig. Het was voor ons beide nog wat uitproberen waar alle grenzen lagen, dat was niks om sorry voor te zijn. Rustig nam ik een slokje van mijn thee en kroop fijn tegen hem aan, om breed te glimlachen bij het zien dat mijn woorden tot hem door waren gedrongen. Het was niks vreemds, zeker niet in vergelijking dat hij wat eerder had gezegd dat hij van me hield. Ik sloeg een arm om zijn schouders heen toen hij zijn gezicht verstopte en vroeg me af hoe we het moesten gaan doen qua geld, zoveel hadden we niet en dat kon een probleem vormen. Daar moesten we wel iets op bedenken als we morgen al vertrokken. Ik knikte begrijpend bij zijn antwoord, dat klonk inderdaad logisch en het kon best werken. Snel drukte ik nog een klein kusje op zijn kruin voor ik naar de deuren keek toen ik zag dat er mensen binnenkwamen, waardoor ik kort opspande, maar weer relaxte toen ik merkte wie het waren. Ik trok mijn arm terug en liet Kevin van me wegschuiven, ik begreep het allemaal wel. Een weke glimlach verscheen om mijn lippen omdat hij naar me opkeek. "Het is goed, het zijn Freddie en Ezra maar," mompelde ik, al stond mijn hart letterlijk even stil bij het zien van de jongen. Het liefst ging ik nu gelijk met Kevin weg om conflicten te voorkomen, maar dat zou alleen maar meer argwaan wekken. Ik hoopte gewoon vurig dat er niks verkeerd ging, want dan was alles sowieso voorbij. Mijn zus liep onze kant op en wat afwezig door de zorgen knikte ik bij haar vraag en de hint die ze gaf. Bezorgd keek ik Ezra's kant op, de jongen dronk voor zover ik wist nooit en dat hij dat nu wel deed baarde me zorgen. Het was dan ook erg frustrerend dat ik niet zomaar naar hem toe kon gaan en kon doen wat ik zou doen als wij de enigen waren. Het was een innerlijke tweestrijd die waarschijnlijk nooit opging houden, met Freddie als mijn enige back-up en de enige die ik alles toe durfde te vertrouwen, of bijna alles. "Hm? Oh, dat is niks. Maar wat brengt jullie hier? Zeker de taken voor het feest ontglipt?" vroeg ik met een grijns, al had ik dat net zo goed niet kunnen doen, zij zag toch wel dat ik die niet meende, niet voor het kleinste beetje. Ik maakte me op dit moment teveel zorgen en was te bang voor de gevolgen die misschien hiervan konden komen, waardoor ik mijn gewoonlijke masker niet zo snel meer kon perfectioneren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Niall Horan
    Ik keek op bij het geluid van de trap en glimlachte een beetje naar haar. "Hey schat." zei ik zacht, voor ik haar kusje gewillig in ontvangst nam. Het was misschien geen echte romantische liefde, maar dit was toch ook best heel fijn. "Druk. Een stel van die lapzwansen had zich weer niet voorbereid op de vergadering en het was echt een rot vergadering die ik daarvoor had gehad. Verschrikkelijk. Voor deze dagen werk ik echt niet met plezier." zuchtte ik. Haar bedankje deed me glimlachen. Het was altijd fijn om gewaardeerd te worden, want met dit soort dagen op kantoor was dat toch echt nodig, zelfs als Freddie langs was geweest. Freddie hielp alleen met de stress, maar waardering van mijn werk of mijn acties kreeg ik op sommige dagen alleen van mijn vrouw. Bij haar vraag dacht ik even na terwijl ik nog een slokje bier nam. "Geen idee. Ik denk gewoon jeans met een zwart shirt, hoezo?" riep ik terug naar de keuken. Ik had niet echt zin om heel netjes rond te blijven lopen in pak. Dat moest voor mijn werk altijd al en persoonlijk vond ik het verschrikkelijk. Kijk, je moest er netjes uitzien in een functie als de mijne, maar in het dorp, of thuis in Ierland, bleef ik er het liefst zo ver mogelijk bij uit de buurt. Daarbij kwam dat je in een pak echt niet op krukken kon lopen, en ik dat vanavond echt wel moest doen, wilde ik het hele feest overleven. Ik wilde mijn pijn dan wel niet laten merken, maar in mijn jaren had ik geleerd dat mijn lichaam heel slecht reageerde op het verbijten van pijn, waardoor ik waarschijnlijk morgen niet zou kunnen lopen als ik nu niet een stapje terug nam. Mijn buren hadden me nog maar heel weinig op krukken gezien, Cellie iets vaker, maar tot niet lang geleden was het ook eigenlijk nooit nodig geweest. Nu begon het alleen eng snel weer de verkeerde kant op te gaan, wat niets goeds kon betekenen.

    Somaiya Yasmin Malik-Ravi
    Lizzy was echt een lieve vriendin. Ik grinnikte zacht en sarcastisch bij haar woorden over Zayn en Cassandra over het huishouden. "Als Cassandra ooit van die luie kont van d'r af komt en wat doet in het huishouden zou het een wonder zijn en ik vertrouw Zayn niet met de wasmachine. Hij dweilt soms wel, of stofzuigt, maar echt goed kan ik het niet noemen." klaagde ik, terwijl ik mijn schoenen aantrok. Ik riep nog even naar Zayn dat we boodschappen gingen doen voor ik met Lizzy richting de winkels begon te lopen. Ik glimlachte bij haar woorden. "Dan moet er ook nog gekookt worden, jammer genoeg. Maar het komt vast wel goed. Maar vertel eens, hoe is het met jou?" vroeg ik terwijl we over het pleintje liepen. Dat ze haar dochter niet in het gareel kon houden zei ik maar niets over. Het leek vast ook of ik de mijne niet onder controle had, maar dat hing ook samen met het feit dat ik maar weinig thuis was. Veel had ik niet nodig, gewoon bladerdeeg, hazelnootjes, en ongeklopte slagroom. Toch had ik het wel echt nodig. Misschien nog een paar sinaasappeltjes, maar dat lag er erg aan of ze betaalbaar waren of niet. Zayn en ik hadden het dan niet krap, maar toch paste ik altijd wel een beetje op het geld. Je wist nooit wat er in de toekomst zou voorvallen waardoor een van onze, of beide, inkomens weg zouden vallen, en dan zou het fijn zijn om een reserve te hebben. Ik plukte wat aan de manchetten van het overhemd. Het voelde gewoon wat vreemd om losse kleren aan te hebben, gewone kleren zonder verplichte poespas. Waarschijnlijk zou ik voor vanavond wel weer iets nets aantrekken, of mijn man moest me graag zo zien, dus dat liet ik maar van hem afhangen. Vooral als hij juist dit overhemd aan had willen hebben. Ruitjes stonden hem geweldig, zeker met een strak zwart t-shirt eronder en een zwarte broek, maar ik had het gewoon niet kunnen helpen om me ik zijn lekkere ruime kleren te hullen.


    Bowties were never Cooler

    Ezra Lukas Payne-Horan.
    Terwijl haar moeder ons van alles na riep, grijnsde Freddie alleen maar naar mij en rolde achter de glazen van de zonnebril met haar ogen. We kwamen aan bij het café en namen hier plaats achter de bar. Hier schoof Freddie haar zonnebril op haar blauwe haar, waardoor haar vergrote pupillen te zien waren. Barney, de barman, kwam naar ons toe en nam onze bestelling op. Ik nam een biertje, wat haast nooit gebeurde want normaal gesproken dronk ik geen alcohol, en Freddie nam een Apfelkorn, één of andere likeur. Zoals gewoonlijk had Freddie haar drankje binnen een mum van tijd op, waarna ze meedeelde dat ze naar het toilet ging en opstond. Langzaam dronk ik mijn bier op en ik moest toegeven, het smaakte eigenlijk best goed. Ik hoopte dan ook dat ik niet veel nodig zou hebben om te merken dat ik alcohol ophad, hoe eerder ik er iets van voelde hoe beter. Ze zeggen dat het je beter laat voelen, dus daar hoopte ik dan maar op. De kans dat het na twee of drie biertjes al zou werken was trouwens groot, want ik was totaal niet gewend aan alcohol. Al wist ik natuurlijk dat er meer nodig zou zijn als ik écht dronken wilde worden, maar of ik dat ook wilde wist ik nog zo net niet. Stel je voor dat ik mezelf voor schut zou zetten, dan zou ik hier nooit meer durven komen, dan zou ik nog minder durven als voorheen, uit schaamte.
    Toen ik merkte dat het glas leeg was, bestelde ik nog een biertje bij Barney. Zodra ik deze kreeg draaide ik mij om op de barkruk en keek de zaak rond, wachtend tot Freddie terug zou komen van het toilet. Al snel merkte ik op dat ze niet op het toilet was, maar bij twee andere personen stond en toen ik iets beter keek herkende ik Jessie. De andere jongen kende ik geloof ik niet. Ik goot de drank in één keer achterover en liep naar het gezelschap toe. Ik begroette Jessie en keerde mij toen richting de onbekende jongen - ik vermoedde dat hij een goede vriend van Jessie was -, om mij voor te stellen. "Hi, ik ben Ezra, uhm, het vriendje van Jessie," zei ik en deed mijn best een glimlach op mijn gezicht te zetten.


    "Family don’t end in blood”

    Frederica "Freddie" Kaya Tomlinson.

    Haar broertje wimpelde het papier af en als ze er met haar hoofd bij was geweest had ze er wel twee keer over gedacht, nu fronste ze enkel, maar liet het daarmee los, voor nu dan. Daarna haalde ze haar schouders op. Eerlijk? Ze was het vergeten. Daarbij boeide het haar ook niet heel veel. Gewoon niets eigenlijk. Ze hadden vrij zodat ze konden helpen, maar Freddie ging meestal toch niet naar school dus als ze zichzelf toch meestal wel vrij gaf waarom deed ze dat nu dan niet? Oké, misschien was dit voor het dorp, maar goed, ze was chagrijnig en had geen zin. Klaar. "Ja zoiets ja," grinnikte ze zachtjes, niet dat het zo grappig was, maar hé, opnieuw, high zijn dingen nou eenmaal leuker, ofzo, tsja. "En jullie?" Ineens stond Ezra daar achter haar en zijn woorden deden Freddie haar adem inhouden. Ze greep Jessie's schouder vast. Shit, dit was niet goed. Absoluut niet. Ze wist dat dit uit zou lopen op een enorm drama en dat ze uiteindelijk waarschijnlijk drie jongens van de grond zou moeten schrapen, al had ze niks met Kevin - het zou goed kunnen dat ze wel eens wat praktijken op hem uit had geoefend. Ze probeerde Jessie te beschermen en ze wou ook niet dat Ezra pijn kreeg, maar deze poging was filiaal mislukt.


    Reality's overrated.

    Elizabeth 'Lizzy' Tomlinson - Brown.
    Ik vertelde Somaiya dat ze het huishouden niet alleen hoefde te doen, want ze had ook nog een man en een dochter, maar ze grinnikte wat sarcastisch toen ze dat zei en ik moest even lachen toen ik hoorde dat Zayn eigenlijk twee linkerhanden had. 'Louis kan goed koken' vertelde ik haar met een klein glimlachje, 'Hij staat soms uren in de keuken en vind het nog leuk ook' Ik dacht even na en liep met haar mee richting de supermarkt. 'Waarom kom je niet gezellig een keertje met ons dineren? Wij zijn vriendin en Louis kan het vast wel met Zayn vinden' Ik haalde het haar elastiekje uit mijn rommelige staartje en haalde even kort een hand door m'n haar. Zo los voelde het toch wel wat beter. 'Het gaat z'n gangetje' beantwoordde ik haar vraag zo eerlijk mogelijk en ik besloot ter plekke dat mijn zorgen voor nu nog even niet met haar zou delen, 'Drie puberende kinderen is niet niks en vooral als ze niet naar je luisteren' zei ik zo luchtig mogelijk. Somaiya had ook heus wel door dat ik Freddie niet in het gareel kon houden, Katherine En Jessie waren gelukkig minder aan het puberen en misschien was ik ook wel te krampachtig naar ze toe, begreep ik ze misschien niet. De supermarkt kwam in zicht en ik liep naar binnen en ik pakte een mandje. Voor die paar dingen zou ik niet een heel karretje hoeven te pakken. 'Wil je ook een mandje'? vroeg ik aan Somaiya. Ik keek even om me heen. 'Louis lijkt het ook zo druk te hebben met school, soms vraag ik me af waar hij met z'n gedachten is' zei ik hoofdschuddend.


    'Darling, just hold on'

    Louis William Tomlinson.
    Ik smeekte Harry om mij nu te nemen, want ik kon gewoon echt niet meer wachten nu. "Och liefje, niet zo ongeduldig," fluisterde hij hees in mijn oor en duwde zich bij mij naar binnen, om zich vervolgens meteen weer terug te trekken, waarvan ik wist dat dit puur was om mij te plagen. Ook zijn hand, die nog steeds om mijn lid lag, verlaagde zijn tempo. Ik gromde, het was zo frustrerend dat ik op dit moment eigenlijk gewoon machteloos was, aangezien mijn handen vastzaten, maar aan de andere kant zorgde dit er ook voor dat ik nog meer opgewonden werd. Ik wist dat Harry op dit moment alleen maar genoot van de macht en de dominantie die hij nu had. "Babe," fluisterde zijn hese stem in mijn oor, waarna hij nogmaals bij mij naar binnen stootte. Hij kreunde zachtjes en ik kon mijzelf ook niet meer helemaal inhouden. "Oh ja," kreunde hij in mijn oor toen hij nog dieper in mij kwam, terwijl zijn handen mij vasthielden om te voorkomen dat ik van het bureau viel. "Stoute, stoute jongen." Zijn lippen drukten zich in mijn nek, maar maakten er geen zuigzoen van. Dat kon ook niet op zo'n plek, dat zou sowieso gezien worden. Zodra Harry volledig in mij zat had hij geen genade meer en begon direct hard te stoten, wat ik helemaal niet erg vond. Snel drukte hij zijn lippen op de mijne, net op tijd om een harde kreun van mij te dempen. "Oh, ja, ja," zuchtte ik genietend tegen zijn lippen, terwijl mijn lichaam met Harry's bewegingen mee bewoog. Ik sloot mijn ogen even, terwijl ik voelde hoe ik langzaam op mijn hoogtepunt kwam en toen uiteindelijk niet veel later mijn goedje uitspoot, hard Harry's naam kreunend


    "Family don’t end in blood”

    Kevin William Styles
    Jessie probeerde me te kalmeren, maar ik werd er niet rustiger van. Ezra kende ik niet zo goed, maar Freddie was ik wel eens tegengekomen en ik voelde me niet heel prettig rond haar. Ze was heel intimiderend in mijn ogen en ondanks dat ze Jessie's zus was, voelde ik me verre van fijn in haar buurt. Toch was ik goed opgevoed en het was erg onbeleefd om zo weg te lopen. Ik bleef dus maar doodstil zitten en hoopte dat ze snel zou gaan. Ik trok mijn benen nog wat op en sloeg mijn armen er omheen. Toen ze over het briefje begon griste ik die snel weg en stopte het lijstje in mijn zak bij mijn schrijfblokje. Niet veel later kwam ook de jongen naar ons toe. Ik keek hem met grote ogen aan. Het was een knappe jongen, maar die kon nooit tippen aan Jessie. Dat kon namelijk niemand. Toch was hetgeen wat uit zijn mond kwam iets wat me hem met grote geschokte ogen hem aan liet kijken. Wat?! Zijn vriendje?! Jessie was toch mijn vriendje?! Kon hij me daarom niet zeggen dat hij van me hield?! Kijk, ik snapte het wel, want ik was echt de grootste kneus van de wereld en verdiende het echt niet, maar dan had hij het me wel mogen vertellen, in plaats van allerlei plannen met me te maken. Ik opende en sloot mijn adem nog een paar keer, maar ik kon niets onder woorden brengen. De pijn was te groot. "Dit had je me ook gewoon kunnen vertellen, in plaats van het achterhouden en denken dat ik er nooit achter zou komen." beet ik Jessie toe, met een gebroken stem, voor ik hem een klap in zijn gezicht gaf en wegrende. Ik had geen idee waarheen. Ik kon me echt niets bedenken. Daarom rende ik maar recht naar huis. De tranen stroomden over mijn wangen, terwijl ik mijn huis in stormde en direct doorrende naar mijn kamer. Daar liet ik me op mijn bed vallen en verstopte mijn gezicht in mijn kussen. Mijn hele lichaam schokte, mijn tranen doorweekten mijn kussen, en mijn hart leek uit mijn lichaam te zijn gescheurd. Ik had altijd gedacht dat schrijvers overdreven. Voor Jessie had ik dat ook gedacht over de liefde, maar nu wist ik net als met de liefde dat ze de pure rauwe emoties alleen hadden afgezwakt. Ik kon niet eens meer mijn schrijfblokje pakken, zo sterk waren de emoties. Ik kon het gewoon niet geloven dat Jessie dit zou doen. Hij was altijd zo lief en zorgzaam geweest. Hoe kon hij dit doen?! Mijn enige lichtpuntje was verdwenen en ik was keihard neergestort in een duisternis die ik niet meer kon bestrijden. Ik kon er niet meer tegen vechten, zo sterk was ik niet meer.


    Bowties were never Cooler

    Harry Edward Styles.
    Hij prevelde genietend tegen mijn lippen aan toen ik mijn tempo versnelde en harder in hem stootte, mijn hand zat nog steeds om zijn penis heen en ik voelde gewoon dat hij over niet al te lange tijd zou komen. Het gevoel van dominantie en macht over hem was niet te beschrijven en ik wist ook hoe ontzettend opgewonden hij daar wel niet van kon worden. Na twee jaar stiekem kusjes stelen en ergens in het bos seks hebben of zelfs hier, in z'n studeerkamer waar de kans was dat we werden gepakt, waren we het nog steeds niet zat. 'Louis' kreunde ik zacht zijn naam toen ik voelde dat hij klaar kwam en hij kreunde hard mijn naam. 'Stil' mompelde ik snel. Voor mij was het heel even of dat de kreun van Louis over het geluid van de muziek was uitgekomen. Ik stootte nog eens flink door en ik hoorde het bureau onder mij kraken en ik bad in stilte dat hij het nog zou houden voordat ik klaar kwam, want ik had geen zin om het half op de grond af te moeten maken. 'Louis' kreunde ik nog harder in z'n oor. Ik voelde mijn hoogtepunt naderen en ik beet zacht in z'n schouder, want ik wist van mezelf dat ik nog harder kon schreeuwen als de jongen onder mij. Ik stootte nog even door en toen ging ik over het randje en ik kwam klaar met een gesmoorde kreet en mijn tandafdrukken in Louis' schouder. 'Fuck' gromde ik hijgend terwijl ik trillend mijn orgasme uit reed, 'Fuck' Ik zoende Louis ruw en maakte ondertussen ook nog eens z'n boeien los. Ik was goed in multitasken en kon als ik wilde, meerdere dingen tegelijk doen, zo ook met dit. 'Je was geweldig, zoals altijd' kirde ik zachtjes in z'n oor en daarna likte ik plagend over z'n oorlel heen. Voorzichtig ging ik uit hem. 'Tweede ronde'? vroeg ik lief aan hem, al hadden we eigenlijk geen tijd meer en zou ik straks een telefoontje kunnen krijgen van Ava als ik haar niet liet weten waar ik uit hing. Ik streek voorzichtig over mijn tandafdruk in zijn huid en ik hoopte maar dat het snel zou vervagen, want anders had hij een probleem.


    'Darling, just hold on'

    Somaiya Yasmin Malik-Ravi
    Bij Lizzy's vraag knikte ik. "Ik zal het aan hem voorleggen. Het is inderdaad een leuk idee." zei ik met een glimlach voor ik haar vroeg naar haar leven. Nu was het plein nog rustig, terwijl het straks vast heel druk zou zijn. Ze had problemen met haar kinderen, maar ik snapte het. Ik had er misschien maar eentje, nu in elk geval, maar Cassandra luisterde ook niet altijd en dat kon me flink op mijn zenuwen werken. Ik knikte dankbaar bij haar vraag om het mandje en pakte er toen een van de stapel. Haar problemen met haar man klonken ook erg bekend. Ik was dan misschien niet altijd thuis, maar Zayn leek steeds afweziger te worden. Ik kon niet ontkennen dat ik geen dingen voor hem achterhield, maar ik was toch bang dat er iets mis was. "Ik snap het, maar wat doe je eraan? Kinderen blijven kinderen en mannen, laten we daar niet over beginnen. Zayn zou zijn hoofd nog vergeten als het niet vast zat." zei ik geamuseerd terwijl ik uit een van de schappen twee grote zakken hazelnoten haalde en die in mijn mandje legde. "Maar we zouden niet kunnen leven zonder ze." zei ik simpeltjes. Het was war. Ik zou niet willen leven zonder mijn vergeetachtige man, of mijn dwarse dochter. Het zou makkelijker zijn als Cassandra minder opstandig zou zijn, en Zayn iets opener, maar ik kon dat niet veranderen, dus ik moest me erbij neerleggen. Ik aaide wat over mijn buik, eigenlijk zonder het op te merken. "Zo slecht hebben we het nog niet." mompelde ik en ik keek wat rond. Het was fijn om weer thuis te zijn, zelfs al was dit land nog altijd niet helemaal mijn thuis. Misschien dat ik Zayn een keer mee terug zou nemen naar Pakistan, als we allebei vakantie hadden, maar dan zou Cassandra ook ergens moeten blijven, want die liet ik echt niet alleen thuis. Ik was niet helemaal gek.


    Bowties were never Cooler

    (Spidey went PhilLester)


    How far is far