• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know


    Lewis Mercendes

    "Haar leven leuker maken? Heb je wel eens echt gekeken hoe ze naar jou kijkt? Je bent blind als je niet eens ziet dat ze je simpelweg haat." Die woorden komen hard aan. Ik weet dat ik absoluut niet June's favoriete persoon ben, maar zou ze me nou echt haten. Ik bijt een beetje op de binnenkant van mijn lip en mijn ogen staren naar de grond zonder dan ook iets te zien. Zou ze me echt haten? "Laten we het andersom eens bekijken. Jij bemoeit je niet met onze relatie en blijft gewoon weg." Die woorden lijken zich te herhalen in mijn hoofd. Hun relatie..... Even zie ik June met hem zitten, lachend, dichtbij, in haar oor fluisteren.
    "Ach ga toch weg Lewis Mercendes. Heb je niks beters te doen dan mensen te vervelen? En je zou ook eens blij kunnen zijn voor je zusje, dat ze zo'n geweldig vriendje heeft. Ze had ook iemand anders kunnen treffen, iemand zoals jij. Dan had je recht van spreken maar nu niet" Die meid moet zich niet in ons gesprek mengen, denk ik, alhoewel ook haar woorden me achtervolgen. Vriendje, vriendje, vriendje.
    "Jullie... julie" De woorden blijven steken in mijn keel. En zij had het al die tijd verzwegen. Ze heeft alles verzwegen uit haar leven en het is nu duidelijk dat ik daar niet meer bij hoor. "Jullie relatie..." Uiteindelijk krijg ik die woorden uit met mond met minachtig en woede. 'Laat haar met rust, zij verdiend zoveel beter dan jouw. Jij betekent niets." Even valt mijn blik op de bezemsteel die het meisje naast hem bij zich heeft. "Dus jij wilt gaan vliegen. Wat mij betreft mag je zo van je bezem afvallen."


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver

    "Ach ga toch weg Lewis Mercendes. Heb je niks beters te doen dan mensen te vervelen? En je zou ook eens blij kunnen zijn voor je zusje, dat ze zo'n geweldig vriendje heeft. Ze had ook iemand anders kunnen treffen, iemand zoals jij. Dan had je recht van spreken maar nu niet" Ik voel haar hand om mijn arm. Ik moet me inhouden, voor June.
    "Jullie... julie. Jullie relatie... Laat haar met rust, zij verdiend zoveel beter dan jouw. Jij betekent niets." Ik trek me los van Aiden en zet al een stap in zijn richting. "Dus jij wilt gaan vliegen. Wat mij betreft mag je zo van je bezem afvallen." De opmerking valt in het verkeerde keelgat. Omdat hij het zegt, omdat hij het tegen Aiden zegt en omdat van een bezem vallen nou precies is waar ik jaren lang mee heb moeten leven. Ik grijp naar mijn wand.
    "Zelfs de lucht die je inademt ben je niet waard."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit



    "Jullie... julie. Jullie relatie... Laat haar met rust, zij verdiend zoveel beter dan jouw. Jij betekent niets." Tommy trekt zich los van en zet nog een stap in zijn richting. "Dus jij wilt gaan vliegen. Wat mij betreft mag je zo van je bezem afvallen." Mijn adem stokt in mijn keel. Nu is hij te ver gegaan blijkbaar vindt Tommy dat ook want hij grijpt naar zijn wand. "Zelfs de lucht die je inademt ben je niet waard." Snel ga ik tussen de twee instaan ook met mijn wand in de aanslag. "Tommy hij is het niet waard, alsjeblieft doe dit niet". Ik merk dat hij van stress is, kom het door die opmerking die Lewis maakte naar mij? Ik besluit er geen aandacht aan te geven een kijk de jongen smekend aan "Voor June?"

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 0:36 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Lewis Mercendes


    Ik moet toegeven dat ik me een beetje zorgen maak als hij zijn wand vasthoud, maar ergens maakt dat me ook alleen maar bozer.
    "Zelfs de lucht die je inademt ben je niet waard." Praat je nu over jezelf Cleaver? Wat jij bent inderdaad vrij weinig waard. June al helemaal niet. Ik wil jouw nooit meer in haar buurt zien." Ook mijn hand schiet richting mijn wand. Mijn vingers klemmen er stevig omheen. Nu voel ik me al een stuk veiliger. Blijkbaar heeft ook Aiden haar wand in de aanslag. Ze staat een beetje hopeloos tussen ons in in een poging Timothy ervan te overtuigen zijn wand niet te gebruiken.
    "Tommy hij is het niet waard, alsjeblieft doe dit niet" Waarom staat ook iedereen aan zijn kant? "Voor June?" Vervolgd ze zichzelf. Die opmerking maakt me kwaad. Alsof zij weet wat het beste voor June is, vroeger wist alleen ik wat het beste voor haar was, maar nu weet blijkbaar iedereen dat.
    "Als je echt het beste wilt voor June dan laat je haar gewoon met rust klootzak." Mijn stem klinkt meer woedend dan ooit.


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver

    Juist doordat Aiden me probeert tegen te houden, wordt de frustratke groter. Ik loop langs haar en ga recht voor Lewis staan.
    "Denk je dat ik haar niet waard ben?" sis ik. Niet snel ben ik boos. Nee, meestal ben ik het zonnetje in huis, maar Lewis is mijn achilleshiel. "Vreemd om dat te horen uit de mond van de broer die intens gehaat wordt. Niemand wil je hier, Lewis. Je bent een parasiet. Waarom ben je altijd een klootzak tegen haar maar wanneer het hierom gaat niet?" Ik houd mijn wand stevig in mijn trillend hand, wetend dat er slechts een klein duwtje voor nodig is dat hem ook echt ga gebruiken.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit



    "Als je echt het beste wilt voor June dan laat je haar gewoon met rust klootzak." Ik deins achteruit door de boze toon van Lewis. Tommy grijpt zijn kans en gaat recht voor hem staan "Vreemd om dat te horen uit de mond van de broer die intens gehaat wordt. Niemand wil je hier, Lewis. Je bent een parasiet. Waarom ben je altijd een klootzak tegen haar maar wanneer het hierom gaat niet?" "Arrêter!" roep ik "Maar alsjeblieft geen ruzie, als-als dit de laatste dag is dat je elkaar ziet, dat je elkaar kán zien heb je straks spijt, g-geloof me" stotter ik moeizaam, weer slaat ik dicht en ontstaan er tranen in mijn ogen. "Ik weet er alles van"

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 0:41 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Lewis Mercendes


    Ik voel mezelf steeds kwader worden als hij dichterbij komt.
    "Denk je dat ik haar niet waard ben?" Ik geef geen reactie, ik kijk hem met een strakgetrokken gezicht aan en met een klemmende wand in mijn hand die ik eigenlijk maar al te graag zou gebruiken.
    "Vreemd om dat te horen uit de mond van de broer die intens gehaat wordt. Niemand wil je hier, Lewis. Je bent een parasiet. Waarom ben je altijd een klootzak tegen haar maar wanneer het hierom gaat niet?" Woedend ben ik op hem, nog nooit ben ik kwader geweest op iemand. Of misschien wel op June, voor al die keren dat ze exact deed wat ik zei dat ze absoluut niet moet doen.
    "Maar alsjeblieft geen ruzie, als-als dit de laatste dag is dat je elkaar ziet heb je straks spijt, g-geloof me" Aiden probeert ons te kalmeren, maar dat vindt ik nogal moeilijk gaan. Dat gaat sowieso moeilijk als je Timothy voor je hebt staan.
    "Ik geef om mijn zusje, meer dan jij ooit zal doen. Zij is degene die altijd overal tegen in gaat en dat komt door jouw. Alles komt door jouw!"


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver


    Even ben ik afgeleid door Aiden's woorden. Ik kijk om. "Ik laat hem niet deze dingen zeggen.." En net op het moment dat ik me terug wil draaien praat hij verder.
    "Ik geef om mijn zusje, meer dan jij ooit zal doen. Zij is degene die altijd overal tegen in gaat en dat komt door jouw. Alles komt door jouw!" Ik versterk mijn grip om mijn wand en kijk hem woedend aan. Mijn handen trillen ongecontroleerd. Ik haal naar hem uit met mijn vuist, hopend dat het hem pijn zal doen.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Lewis Mercendes


    Ik merk vaag hoe hij naar mijn gezicht uithaalt en het volgende wat ik merk is de pijn in mijn neus. Ik verlies mijn totale aandacht voor Timothy en mijn hand schiet in de richting van mijn neus. Zodra ik merk dat het nog meer pijn doet als hij wordt aangeraakt laat mijn hand hem weer los, waarna ik zie dat die helemaal onder het bloed zit. Blijkbaar heb ik een bloedneus. Het doet echt verschrikkelijk veel pijn, waardoor ik bijna op de grond zak, maar eerst dwalen mijn ogen af naar hem. Met mijn bebloede vuist geef ik hem een stomp in zijn buik, waardoor zijn shirt rood kleurt. Ik kreun een beetje van de pijn en ik geef een fikse schop tegen zijn been aan. Ik haat hem zo erg, hij verwoest haar leven, mijn leven en mijn neus. Het bloed doorweekt mijn shirt een beetje, waardoor ik me een regelrechte puinhoop voel. Ik wilde haar alleen maar beschermen, maar in plaats daarvan haar ze me. Ze wilt me vast nooit meer zien. Ik heb het helemaal verpest, maar dat komt door hem. Door Timothy Cleaver. Ze zou me niet eens meer aan willen kijken.


    She was always looking for more..

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit



    "Ik geef om mijn zusje, meer dan jij ooit zal doen. Zij is degene die altijd overal tegen in gaat en dat komt door jouw. Alles komt door jouw!" Woedend haalt Tommy uit. Lewis' hand schiet richting zijn neus. Hij bloed flink. Blijkbaar heb ik een bloedneus. Met zijn bebloede vuist geef ik hem een stomp in Tommy's buik, waardoor zijn shirt rood kleurt waarna Lewis een fikse schop tegen zijn been aangeeft. "Snappen jullie nou niet dat jullie het voor jezelf, elkaar en voor June verpesten? Hoe moet ze zich wel niet voelen als ze hoort dat jullie gevochten hebben?" boos ik probeer de twee uit elkaar te halen. "Jij" ik wijs een willekeurige eerstejaars aan die vol belangstelling naar de twee vechtende jongens kijkt "Gaan naar het bos een zoek een meisje die June heet, zeg maar dat ze zo snel mogelijk moet komen van Aiden". Verbaast knikt de jongen en rent de deur uit.

    June? :Y)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Timothy "Tommy" Cleaver

    Even grijns ik zelfvoldaan als ik zie dat ik hem geraakt heb. Hij verdient het. Hij verdient alles. Maar dan voel ik zijn vuist in mijn maag, waardoor ik duppelklap en een trap tegen mijn been. Ik wankel en blijf met moeite staan. "Snappen jullie nou niet dat jullie het voor jezelf, elkaar en voor June verpesten? Hoe moet ze zich wel niet voelen als ze hoort dat jullie gevochten hebben?" Door de woorden van Aiden bedenk ik me opeens hoe ongelooflijk dom ik ben geweest. Ik heb het uitgelokt, ze gaat me haten hiervoor. Ik kijk nog een keer woedend naar Lewis en strompel dan weg, in de hoop dit niet erger te maken dan het al is.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    June Mercendes

    Terwijl ik wacht op Seline's antwoord kijk ik toe hoe er een eerstejaars naar ons toe komt gerend Hij staat een beetje nerveus naar ons te kijken.
    "Heet één van jullie June?" Vraagt hij een beetje verlegen. Ik frons even.
    "Ik, hoezo?" Zeg ik verbaast terwijl ik de anderen meiden een beetje vreemd aankijk.
    "Die jongens. Een meisje zei, ze zei dat June zo snel mogelijk moest komen van Aiden." Ik kijk hem raar aan.
    "Ik denk dat ik heel even moet gaan. Dit is wel erg vreemd." Een beetje rennend ga ik richting het kasteel terug. Al snel ben ik daar aangekomen. Ik heb geen idee waar Aiden zou kunnen zijn, maar de laatste keer dat ik haar zag was bij het ontbijt, daar loop ik dus ook maar heen. Gelijk zie ik een groepje mensen ergens staan, waar Aiden zo te zien ook is. "Aiden, wat is er aan..." Zeg ik als ik naast haar kom te staan, al maak ik mijn zin niet af. Verbaast kijk ik naar het tafereel voor me waar zich ongeveer mijn ergste nachtmerrie afspeelt. Lewis met een bloedneus, Tommy die probeert weg te lopen, al heeft hij zo te zien pijn aan zijn been en een hele meute veels te nieuwschierige mensen eromheen. "Hoe onmiddelijk op, waar jullie ook mee bezig zijn!" Schreeuw ik hard. Meteen kijkt iedereen naar mij en even weet ik niet wat ik moet doen. Mijn handen vliegen me in het haar.


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver

    Ik krimp lichtelijk ineen wanneer ik haar stem hoor, of eerder de toon waarmee. Het liefst zou ik gaan schelden en tieren, maar dat zou het alleen maar erger maken. Even haal ik diep adem en kijk ik om.
    Omstanders kijken vermaakt toe. Ik kijk naar Lewis, met een misselijkmakende minachting en naar June met een wrange glimlach.
    "Het spijt me, ik.." Ik wrijf over mijn achterhoofd en weet niets te zeggen. Dan zucht ik en draai ik me om, zodat ik kan weglopen. Of eerder, strompelen. Ik werk mezelf [face=times]door
    de omstanders. Ik heb het verpest. Alleen maar door Lewis.
    [/face]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [Good night]

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 2:15 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    -nvm

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 17:42 ]


    Little do you know