• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    Ric Alexander Jones.


    Ik loop de trap langzaam af en een stel tweede jaars stoppen gauw iets in hun zakken. Meteen loop ik erheen.
    "Mejuffrouw Gray en meneer Kent mag ik vragen wat jullie in je zakken hebben?" vraag ik op een zachte toon en ik steek mijn hand op. Alleen blijven ze staan zonder zich te verroeren.
    "Moet ik aannemen dat het om iets gaat wat verboden is?" vraag ik langzaam. Kent schud gelijk zijn hoofd maar Gray lijkt even te twijfelen.
    "Accio" fluister ik zachtjes. Zoals verwacht vliegen er meteen spullen uit hun zakken.
    "Is het jullie niet duidelijk gemaakt dat producten van Weasleys' Wizard Wheezes verboden zijn op school?" zeg ik duivels. Ze krijgen allebei een rood hoofd. Ik pak alle spullen uit hun handen en werp ze in de dichtstbijzijnde prullenbak. Daarna loop ik naar buiten. Het weer is goed, meestal is het hier al erg koud in de herfst maar nu schijnt er een waterige zon die typerend is aan de nazomer. Ik ga op een van de bankjes zitten en kijk naar de leerlingen die buiten van de zon genieten. Dan zie ik een zesde jaars lopen, America Lazar en ik bedenk dat het vreemd is dat ze alleen loopt. Meestal wordt ze omringd door een stoet mensen. Daarom besluit ik haar op een afstand te volgen. Dat was een slim plan, ik zie haar richting de kleedkamers lopen en op een van de deuren kloppen. Na een tijdje wordt hij geopend en ik vang een blik op van Silena Paetrix, June Mercendes, Timothy Cleaver en Lily Hale. Het zijn veel leerlingen waar ik veel last van heb gehad. Hale en Paetrix hebben vorig jaar zelfs een poging gedaan om iets uit mijn privé voorraad te stelen. Een kleine glimlach speelt om mijn lippen en ik loop richting de deur waar ik net zoals Lazar op klop.
    "Cleaver, Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar kom naar buiten!" beveel ik.


    -


    America Gaia Lazar


    Silena deed de deur open en ik loop naar binnen.
    "Mejuffrouw Lazar. U bent te laat", is het eerste wat ik hoor.
    Heel volwassen steek ik mijn tong uit naar Lily en ik ga op een bankje zitten.
    "Je moet het plan nog horen", zegt Lily en haar zin wordt aangevuld door Tommy:"Het is radicaal en geweldig."
    "En even tussendoor: Jullie doen vanavond allemaal mee met de Quidditch wedstrijd."
    Ik knik braaf, Quidditch is wel een leuke sport, maar Tommy zegt dat hij niet mee doet.
    Dus, het plan. Je gaat het geweldig vinden", zegt Lily tegen me, best wel enthousiast.
    Ietwat twijfelend knik ik mijn hoofd. "Ik weet nog niet wat het plan is, dus ik weet niet of ik het fantastisch ga vinden", zeg ik.
    "Dus, zeg op, wat is het plan?"
    Ik kijk Silena aan, want ik weet dat zij het plan bedacht heeft.


    be gay do crimes


    June Mercendes


    Gespannen wacht ik Tommy's antwoord af. Ik kijk hem aandachtig aan terwijl hij weer normaal en vrolijk is zoals altijd.
    "Tuurlijk, waarom zou het niet gaan?" Ik zucht een beetje. Ik voel dat hij liegt, ik weet dat hij liegt.
    "Volgens mij weet je best goed waar ik het over heb." Antwoord ik. Mijn stem klinkt bezorgd, ik heb geen idee wat er aan de hand is, maar zo te zien zit hij er wel mee. Aarzelend leg ik mijn hand op de zijne. Ik wil hem laten weten dat hij er niet alleen voor staat, maar ik weet niet de juiste woorden te vinden. Dus wacht ik maar weer op zijn antwoord, maar in plaats van dat hoor ik geschreeuw van achter de deur. Verschrikt kijk ik op.
    "Cleaver, Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar kom naar buiten!" Hoor ik een dwingende mannenstem zeggen. Meteen schrik ik, vooral als ik de stem herken. Jones. Meteen kijk ik de kamer rond. Wat me opvalt is dat de namen van Aiden en Max niet zijn geroepen. Die hebben nog een kans om weg te komen, bedenk ik me gelijk.
    "Wat nu?" Zeg ik verschrikt hardop. Ik kijk de ruimte rond om de reacties van anderen af te wachten. "Hij zei niet de namen van Aiden en Max." Zeg ik er terloops achterna.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:45 ]


    She was always looking for more..


    Silena Zoë Paetrix
    Wanneer Lily mededeelt over de wedstrijd van vanavond grijns ik. We gaan ze inmaken. "Geen Quidditch voor mij" zegt Tommy haast gepijnigd. Zijn gen staan vol met pijn maar een seconde later is de blik verdwenen. Ik richt me op Mer. "Dus, het plan. Je gaat het geweldig vinden." een kleine zucht verlaat mijn lip. Ik weet het niet zeker en ben het dan ook niet honderd procent eens met Lily. Mer is een vriendelijk iemand die meestal geen kattenkwaad uit voert en er ook tegen is. Al de hele tijd dat ik haar ken probeer ik haar wat meer te laten doen. Ze kijkt me nu aan. "Ik weet he plan nog niet dus ik weet niet of ik het fantastisch ga vinden" Zegt ze twijfelend. "Ten eerste bestaat de kleine mogelijkheid tot schorsing dus als je dat risico niet wil nemen, wat ik overigens snap, dan kan ik je helaas het plan niet vertellen Mer." OP dat moment wordt er op de deur geklopt. Wetend dat het deze keer niet een aardig iemand is trek ik lichtelijk wit weg. De kans dat he een leraar is bestaat en die wordt nu ineens veel groter, aangezien Phoebe niet zo hard op de deur klopt. Vloekend gebaar ik naar iedereen dat ze stil moeten zijn en niet moeten bewegen. "Cleaver, Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar kom naar buiten!" beveelt de stem van buiten. Fuckfuckfuckfuckfuckfuckfuckfuck. Jones. Zenuwachig loop ik naar de deur maar draai ik me eerst naar de rest om en gebaar dat ze hun kleppen dicht moeten houden, dat ik het wel regel. Ik maak de deur open en sta oog in oog met de leraar die ons vorig jaar redelijk wat straf heeft bezorgd. Ik slik. "Hallo Meneer, is er misschien iets?" vraag ik op mierzoete toon, me afvragend hoe hij weet dat wij hier zitten, hoe het kan dat hij de namen weet van aanwezige personen..


    take me back to the basics and the simple life

    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Volgens mij weet je best goed waar ik het over heb." Ik zie haar bezorgde blik en wanneer ze haar hand op de mijne legt, voel ik me schuldig. Ik kijk even naar beneden en knik dan.
    "Cleaver, Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar kom naar buiten!" Opgelucht haal ik adem, gered door Jones. Ondanks dat hij ons haat, is alles beter dan wat er op het punt stond om te gebeuren.
    "Wat nu?" Zegt June. Ik haal mijn schouders op, niet zo goed wetend wat we nu moeten doen.
    "Wat is het probleem, meneer?" Vraag ik zo vriendelijk mogelijk,


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lillith `Lills` Genevieve Malfoy


    ` If I am interested I`ll show you, but if not - I will ignore you. `

    » We kunnen Jade gaan zoeken. Ze is mijn kamergenoot en ook nieuw hier op school. Ik denk dat je haar wel aardig zult vinden « De grijns van Rose beviel me op de één of andere manier, dus ik keek met een scheve grijns terug.
    » Ik weet alleen niet waar ze is. « Rose voegde nog snel iets achter haar zin waardoor ik weer naar haar keek. Ze was moedig, maar ze kende mij helemaal niet - waardoor ze totaal niet kon weten hoe ik ook kon zijn, maar dat boeit even niet.
    Een zuchtje verliet mijn mond toen we de eetzaal weer op het pad hadden. » Dit is gewoon een doolhof en nog een vraagje aan je; hoe kan het dat ik je te nimmer in Slytherin gezien heb ? Ik ken iedereen daar. «
    Ik stopte even en keek haar recht in de ogen aan met een doorborende en tegelijk ook koele blik. Als ze echt niet in mijn afdeling gezeten had, kon ze het nu beter zeggen voordat ze compleet negeert door mij zou worden.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ric Alexander Jones.


    Het is even stil en dan komt Silena Paetrix naar buiten.
    "Hallo meneer, is er misschien iets?" Zegt ze met een mierzoete stem.
    "Met mij is er niks, juffrouw Paetrix" zeg ik tegen haar.
    "Maar aan uw twijfelende houding te zien is er wel iets met jullie aan de hand" ik loop langs haar heen en klop op de deur.
    "Jullie hebben nu nog de kans om naar buiten te komen voordat ik de hele muur opblaas. En ik weet niet of ik een aantal moorden op mijn geweten wil hebben" zeg ik nog steeds zonder enige stemverheffing.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 18:55 ]


    -

    Max Veran Phubar


    'En even tussendoor: Jullie doen vanavond allemaal mee met de Quidditch wedstrijd,' zegt Lily opeens. Mijn blik vliegt onmiddelijk naar Tommy, die al meteen antwoord: 'Geen Quidditch voor mij.' De blik die door zijn ogen schiet is me zo onderhand al bekend geworden. Ik heb geen idee wat er is gebeurt, maar ik heb wel een vermoeden. Toch komt het er op neer dat Tommy haat heeft aan Quidditch, en ik moet het toch met hem eens zijn. Quidditch is niet mijn ding.
    'Okey,' is het enige dat Lily antwoordt. 'Dus, het plan,' gaat ze alweer verder. 'Je gaat het geweldig vinden.
    'Cleaver, Paetrix, Hale, Mercendes en Lazar kom naar buiten!' klinkt er plots van buiten de deur. Ik wissel een blik met Aiden; onze namen zijn niet genoemd.
    'Wat nu?' vraagt June meteen. 'Hij zei niet de namen van Aiden en Max.'
    Silena is al opgestaan, en opent de deur. Aiden en ik zitten beide uit het zicht, puur bij toeval.
    'Hallo meneer, is er soms iets?' vraagt Silena, terwijl Tommy op het zelfde moment: 'Wat is het probleem, meneer?' vraagt.
    'Met mij is er niks, juffrouw Paetrix, maar aan uw twijfelende houding te zien is er wel iets met jullie aan de hand.' Hij pauzeert eventjes.
    'Jullie hebben nu nog de kans om naar buiten te komen voordat ik de hele muur opblaas. En ik weet niet of ik een aantal moorden op mijn geweten wil hebben.'
    Zonder erover na te denken, pak ik Aiden bij haar arm en trek haar mee naar het raam, waar we zo snel mogelijk uit klimmen. We kunnen niets doen, alleen maar zorgen dat het lijkt alsof we er niets mee te maken hebben. Het klinkt misschien gemeen, maar we helpen hun en onszelf er niet mee door hier te blijven.

    (iedereen ging zo snel, het kwam allemaal niet overeen. Hopelijk klopt het zo een beetje)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2014 - 19:15 ]


    “A queen will always turn pain into power.”


    June Mercendes


    Ik kijk toe hoe Selina naar de deur loopt en hem openmaakt. Dan komt Jones in beeld, waarom moest hij nou perse hierheen komen?
    "Hallo meneer, is er soms iets?" Vraagt Selina onschuldig.
    "Jullie hebben nu nog de kans om naar buiten te komen voordat ik de hele muur opblaas. En ik weet niet of ik een aantal moorden op mijn geweten wil hebben." Zodra hij dat heeft gezegd kijk ik toe hoe Max zijn kans grijpt en er met Aiden vandoor gaat. Mooi zo, dan zijn hun tenminste veilig. Over de rest van ons weet ik dat zo net nog niet. We moeten iets verzinnen, maar wat? Er lijkt me maar één ding logisch gezien de plek waar we zijn.
    "Professor, wij wilden alleen maar even een wedstrijdje Quidditch spelen. Is daar iets mis mee?" Zeg ik terwijl ik opsta en naast Selina in de deuropening ga staan.


    She was always looking for more..

    (@Vivir: 1 dingetje... ze heet Silena, niet Selina...)


    “A queen will always turn pain into power.”


    America Gaia Lazar


    "Jullie hebben nu nog de kans om naar buiten te komen voordat ik de hele muur opblaas. En ik weet niet ofik een aantal moorden op mijn geweten wil hebben."
    Nu toch wel een beetje bang kijk ik om me heen.
    Ik zie Max Aiden mee trekken, door het raam.
    "Professor, wij wilden alleen maar even een wedstrijdje Quidditch spelen. Is daar iets mis mee?", zegt June en opgelucht adem ik uit.
    Om het wat echter te laten lijken, pak ik snel een bezem die onder het bankje lag.
    Dan loop ook ik de kleedkamer uit.
    "Hallo meneer", zeg ik dan zachtjes, mijn blik naar beneden gericht.


    be gay do crimes

    Ric Alexander Jones.


    "Professor, wij wilden alleen maar even een wedstrijdje Quidditch spelen. Is daar iets mis mee?" Staat Mercendes Paetrix bij.
    "Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp. Ik dacht dat jullie bijna allemaal vrouwen waren en dit de heren kleedkamer is?" Zeg ik nog steeds zacht.
    "Kom mee naar mijn kantoor" zeg ik tegen niemand specifiek.
    "Mejuffrouw Mercendes zou u zo vriendelijk willen zijn om meneer Phubar en mevrouw Millefois terug te willen halen?"


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Ik denk dat ik het niet helemaal begrijp. Ik dacht dat jullie bijna allemaal vrouwen waren en dit de heren kleedkamer is?" Zegt Jones angstaanjagend kalm. "Kom mee naar mijn kantoor." Voordat iemand meegaat, sta ik op. Snel iets bedenken, heel snel.
    "We waren gewoon even de strategie aan het doorspreken en waar we op wilden oefenen. Of nouja, de anderen dan." Met een brede glimlach loop ik naar Jones toe en leg ik een hand op zijn schouder.
    "Dan is er geen probleem, toch." Ergens weet ik dat ik me op glad ijs begeef, maar het kan moeilijk nog erger worden dan de straf van Kjellberg. "Geen regel die Quidditch tactieken bedenkt verbied."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    De jongen schiet in de lach als hij de hoofden van de derde jaars zien veranderen van lacherig naar pure Horror na mijn opmerking. Vrolijk lach ik met hem mee. Ik heb het altijd al leuk gevonden als je mensen zo makkelijk dingen in hun hoofden kunt stoppen.. het is gewoon grappig om de reacties te zien.
    Als ik zeg dat ik het hier wel naar mijn zin ga krijgen stemt de jongen in, een grinnik rolt over mijn lippen.
    "Is het hier beter dan hoe het was op Durmstrang? Dan zou het wel net zoveel beter zijn als bij mij met Beauxbatons" lach ik. Dan stelt hij zich voor, Robin. Leuke naam. Past opzich ook wel bij hem.
    "Ik ben Jade" stel ik me dan glimlachend voor.


    flut stukje, maar wist niks meer x'd


    Little do you know




    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Little do you know