• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:04 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    CARFELIA LYDIA ROMANOFF


    Mijn lichte ochtendhumeur werd weggevaagd door Jackson die naar me toe kwam. Hij keek me even aan en drukte daarna een kus op mijn voorhoofd. Een lichte lach verliet mijn lippen omdat hij een beetje door zijn knieën moest door het verschil in lengte. Ik humde even bij zijn vraag en knikte. "Best goed. Ik had alleen gewild dat ik iets langer uit kon slapen." Mompelde ik en wreef in mijn ogen. Het was namelijk niet dat ik nu al klaarwakker was. Ik haalde een hand door mijn haren en keek omhoog om hem aan te kijken. "En, hoe heb jij geslapen? Hopelijk niet verstoord?" Vroeg ik en ging op mijn tenen staan om even door zijn haar te wroelen. Ik glimlachte even en wiebelde van de ene voet naar de andere.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Lewis Mercendes


    Ik kijk June toe als ze de zaal uitloopt met haar vriendinnen. Mijn blik valt even naar de tafel waar ze aan had gezeten. Ik mag geen van de mensen die daar aan die tafel zit. Waarom moet mijn zus ook met dat soort mensen omgaan? Kan ze het niet gewoon eens zijn met alles wat ik zeg. Waarom moeten we dan ook in elk opzicht verschillen. Ik heb één van hun even naar mij zien kijken. Die Timothy. Zo te zien is hij net van plan om weg te gaan. Ik besluit hem maar even aan te spreken.
    "Hey." Roep ik naar hem. "En waarom staarde jij naar mij? Zeker achter mijn rug om roddelen over mij met mijn zusje?" Die gast is naar mijn mening veel te arrogant. Ik kan niet ontkennen dat het ergens een beetje pijn doet als ik hem met June zien smoezen achter mijn rug om, zeker als ik ik teker weet dat het over mij gaat.


    She was always looking for more..

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit




    "Silena heeft hen meegesleurd op een wraakactie naar buiten." Ik grijns waneer ik het antwoord hoor "Het zal ook eens niet zo zijn". "Aangezien zij voorlopig niet terugzijn, zullen wij alvast naar het veld gaan. Ik wil je wel weer eens zien vliegen. Dan kan je me ook meteen vertellen wat er aan de hand is."
    "Is goed, ik zal je m'n geweldige vliegkunsten showen" een eigenwijs lachje siert mijn gezicht en ik sta op. "Waarom vlieg jij eigenlijk niet? Ik dacht dat je het altijd zo graag deed." zeg ik geïnteresseerd "Of heb ik het fout?". Ik recht mijn rug als ik een harde stem door de zaal hoor. "Hey." Het is Lewis de broer van June "En waarom staarde jij naar mij? Zeker achter mijn rug om roddelen over mij met mijn zusje?" Ik kijk spottend zijn richting op, arrogante kwast. Hij denkt zeker dat alles om hem draait? Ik zou alles doen om het moment te zien waarin de waarheid het tegendeel bewijst.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:20 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:09 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:13 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Is goed, ik zal je m'n geweldige vliegkunsten showen. Waarom vlieg jij eigenlijk niet?" Ik loop achter haar aan en slik even. "Ik dacht dat je het altijd zo graag deed. Of heb ik het fout?" Ik schud mijn hoofd en glimlach even.
    "Als kind klim je altijd in bomen, ondanks dat je ouders het te gevaarlijk vinden. Totdat je valt en pijn hebt. Zo was het bij mij met vliegen." Normaal zou ik al niet zoveel gezegd hebben, maar ik heb het gevoel dat Aiden te vertrouwen is. Ik steek mijn handen in mijn zakken en loop verder met haar mee. "Buiten de lessen om heb ik het eigenlijk jaren niet meer gedaan." Ik kijk even opzij naar haar.
    "Hey" hoor ik. Ik kijk om en zie Lewis naar me kijken. "En waarom staarde jij naar mij? Zeker achter mijn rug om roddelen over mij met mijn zusje?" Ik trek een grimas naar hem. Irritatie trekt door me heen.
    "Lewis, dat je denkt dat je interessant genoeg bent om over te roddelen zegt meer over jou dan over mij. June en ik hebben wel wat betere dingen te doen, als je begrijpt wat ik bedoel"

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:15 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:14 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:13 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    [Damn sorry er ging even wat mis volgensmij]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:11 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Sorry, mijn telefoon flipte even volledig

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:15 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lewis? :Y)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:22 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Lewis Mercendes

    "Lewis, dat je denkt dat je interessant genoeg bent om over te roddelen zegt meer over jou dan over mij. June en ik hebben wel wat betere dingen te doen, als je begrijpt wat ik bedoel" Binnenin mezelf kook ik van woede. June is gestoord als ze met hem omgaat.
    "In dat geval zal je vast ook wel wat beters te doen hebben dan naar mij kijken. Kan jij niet gewoon June met rust laten? Dan garandeer ik je dat je haar leven een stuk leuker maakt en het mijne ook trouwens." Snauw ik naar hem. Op dit soort momenten heb ik echt het idee dat ik June moet beschermen tegen mensen zoals hij. Hij is het niet waard om mee te praten. Ik mis die tijd waarneer June alles deed wat ik zeg, waarneer ze vond dat ik haar beschermde. Dat heeft ze wel duizend keer tegen me gezegd, maar ja, dat was voordat we uberhaupt zes waren. Die tijden zijn allang voorbij, helaas. Nu heb ik totaal geen grib meer op haar en de dingen die ze doet. Ze luistert honderd keer beter naar Timothy dan naar mij en daar zal hij voor boeten ook.


    She was always looking for more..

    Timothy "Tommy" Cleaver


    "In dat geval zal je vast ook wel wat beters te doen hebben dan naar mij kijken. Kan jij niet gewoon June met rust laten? Dan garandeer ik je dat je haar leven een stuk leuker maakt en het mijne ook trouwens." Ik kijk hem strak aan. Mijn wand brandt in mijn binnenzak van mijn blazer, maar zo branden ook de blikken van de leraren die zo nu en dan langslopen.
    "Haar leven leuker maken? Heb je wel eens echt gekeken hoe ze naar jou kijkt? Je bent blind als je niet eens ziet dat ze je simpelweg haat." Ik zet een stap in zijn richting. "Laten we het andersom eens bekijken. Jij bemoeit je niet met onze relatie en blijft gewoon weg."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit



    "Lewis, dat je denkt dat je interessant genoeg bent om over te roddelen zegt meer over jou dan over mij. June en ik hebben wel wat betere dingen te doen, als je begrijpt wat ik bedoel" roept Tommy
    "In dat geval zal je vast ook wel wat beters te doen hebben dan naar mij kijken. Kan jij niet gewoon June met rust laten? Dan garandeer ik je dat je haar leven een stuk leuker maakt en het mijne ook trouwens." Snauwt Lewis terug. "Haar leven leuker maken? Heb je wel eens echt gekeken hoe ze naar jou kijkt? Je bent blind als je niet eens ziet dat ze je simpelweg haat." Hij zet een stap in Lewis' richting. "Laten we het andersom eens bekijken. Jij bemoeit je niet met onze relatie en blijft gewoon weg." Ik grijp Tommy's arm vast in de hoop dat hij zijn zelfbeheersing niet verliest en de jongen aanvliegt. "Ach ga toch weg Lewis Mercendes. Heb je niks beters te doen dan mensen te vervelen? En je zou ook eens blij kunnen zijn voor je zusje, dat ze zo'n geweldig vriendje heeft. Ze had ook iemand anders kunnen treffen, iemand zoals jij. Dan had je recht van spreken maar nu niet" de woorden floepen eruit voordat ik er erg in heb. Merde.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 23:36 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.