• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know


    Pernilla Tyra Kjellberg || Professor Muggle Studies
    Lewis mercendes is de eerste die spreekt. Hij verteld mij een slappe smoes.
    "Het kan me geen donder schelen wie begon! Vechten is verboden hier!" Sis ik boos tegen de jongeman "Beetje zielig met de vingertjes gaan wijzen, hoe oud ben je?" vervolg ik sneerend.
    Dan begint de ander, Timothy Cleaver, te praten.
    Een sneerende lach rolt over mijn lippen "Een fysiek meningsverschil?" lach ik "stelletje debielen, als je zo nodig wil vechten doe je dat maar in het dorp of thuis. Niet in of om het kasteel." vervolg ik geïrriteerd.
    "Twee weken nablijven. Alle twee" zeg ik dan zonder ze aan te kijken "Elke middag na het achtste uur bij mijn lokaal aanwezig zijn. En waag het niet te laat te komen, dan kan je een nog ergere straf verwachten" zijn mijn laatste woorden.
    "En nu op donderen jullie. Ga naar de ziekenboeg en laat je opknappen. En laat me niet zien dat jullie nog een keer staan te vechten!" ik laat de deur open slaan met magie en wanneer ze er doorheen zijn klapt de deur met een rotgang achter de twee dicht.
    Met een geïrriteerde zucht laat ik mezelf in mijn bureaustoel zakken. Tien volle minuten hebben de jongens hier gezeten. Stelletje kinderen zijn het... die straffen zijn veel te mild, twee weken nablijven. Alsof dat voor hun zo'n probleem is. Als je het mij vraagt laat ik ze opschrijven dat ze niet mogen vechten met mijn betoverde veer, maar dat is niet toegestaan van het schoolhoofd. Wacht maar tot dat mens weg is.. en dat duurt als het aan mij ligt niet lang meer.


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Twee weken nablijven. Alle twee. Elke middag na het achtste uur bij mijn lokaal aanwezig zijn. En waag het niet te laat te komen, dan kan je een nog ergere straf verwachten." Ik zucht diep. Geweldig. Fantastisch. Mijn droomwereld komt tot realiteit. Hoe kan ik, als ik elke middag bij Kjellberg zit, nog mijn vrienden zien? Of misschien wel belangrijker: June.
    "En nu op donderen jullie. Ga naar de ziekenboeg en laat je opknappen. En laat me niet zien dat jullie nog een keer staan te vechten!" Ik zucht diep en wanneer ze haar deur open houdt, loop ik erdoor. Hopelijk is ze zo oud dat ze dit allemaal vergeet en hoef ik niet twee weken lang mijn tijd te verdoen aan het doorbrengen met Lewis en Kjellberg in een lokaal.
    Zonder nog iets te zeggen loop ik weg. Zo snel mogelijk strompel ik richting de eetzaal, in de hoop dat June er nog is. Die ziekenboeg kan me een worst wezen, eerst ervoor zorgen dat June me niet haat.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 19:45 ]


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.


    "Zien jullie June al?" vraagt Mer die over de enorme hoeveelheid leerlingen probeert heen te kijken. Maar ik kan haar ook niet vinden tussen de mensenmassa. Ik wil net zeggen dat ik har ook niet zie maar dan roept Silena opeens de naam van haar vriendje.
    "Waar was je?" ze straalt helemaal omdat ze Max weer ziet. Ik begin hier langzamer hand toch wel de enige zonder vriendje te worden.
    "In mijn bed" zegt hij droog en ik zie dat de glimlach van Silena nog groter wordt. America en ik staan eigenlijk een beetje achter haar te grijzen, als twee ouders die hun kleuter voor het eerst naar school brengen.
    "Waar is June?" vraagt Max dan, Silena haalt haar schouders op en staart weer naar zijn gezicht.
    "Ze liep net weg, geen idee waar ze nu is. We gingen haar net zoeken" Max legt zijn arm liefdevol om haar schouder en drukt een kus op haar voorhoofd.
    "Nou laten we dan maar eens verder gaan zoeken" zegt hij tenslotte. Dan zie ik Timothy aan komen lopen.
    "Tommy!" ik loop snel naar hem toe.
    "Weet jij waar June is? En wat is er gebeurd?"


    -



    Lillith `Lills` Genevieve Malfoy
    ` If you had to choose, would you choose the past or the future ? `


    Haar uitdrukking op haar gezicht bleef in mijn hoofd spoken. Ik haatte al die personen die zo ongelofelijk negatief denken om alleen een achternaam. Natuurlijk wist ik wat er gebeurd was, maar ik wist het uit verschillende perspectieven - wat voor mij alles anders maakte.
    » Het zevende jaar, jij geloof ik in het achtste, toch ? « Voor even gleed er een glimlach over mijn gezicht, het was maar voor een fractie van een seconde - dus dat ze hem gezien zou hebben zou erg onwaarschijnlijk zijn. » Nope, het 7e. « Ze leek er verder niet over te piekeren, toen ze over de school begon.
    » Hoe vind je het hier op Oxford ? « Ze leek oprecht geïnteresseerd zijn, dus ik ging mee in haar aanknoping van een gesprek en beantwoordde haar vraag helemaal eerlijk. » Eerlijk gezegd, kan ik er nog niet veel van vinden - gezien ik pas sinds donderdag hier ben. Maar Hogwarts was vertrouwder. « Ik meende het echt met Hogwarts, al klonk het wat raar - hield ik ervan om naar school te gaan op Hogwarts.
    Ik zag met een half oog toe hoe ze over haar verhaal vertelde in Hogwarts en ik luisterde ook wel, maar was meer bezig om haar met een grijns te bekijken. Ik mocht haar wel, ze leek op Heather - een vriendin van Slytherin, ze had geluk gezien ik normaal een koele blik zou geven en daarna weg lopen. Maar ze interesseerde me, dus bleef ik doodleuk zitten.
    Toch stelde ze weer een vraag, waar ik kon antwoorden. » Welke afdeling zat je ? « Ik keek bekeek haar grijnzend en antwoordde erg kalm en gelaten. » Ik bezocht Slytherin, wat naar mijn smaak de beste afdeling is. Bovendien hield ik van Verweer tegen zwarte Kunsten, de leraren Snape en Dumbledore waren de beste en ten slotte moet je niet meer zo verdraaid kijken bij het horen van `Malfoy`, ik ken mijn ouders en grootouders en ze hebben niks wat hun slecht maakt. Als je er nog een keer over begint, heb je wel degelijk een probleem. « Het laatste voegde ik er kil aan toe, aangezien ik meende wat ik zei en geen van allen hier had een idee van mijn familie.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Rose Sophia Cole.


    "Ik bezocht Slytherin, wat naar mijn smaak de beste afdeling is" daar was ik het niet helemaal mee eens. Zelf had ik bij Gryffindor gezeten maar dat zei ik niet tegen haar, ze zeggen toch altijd dat mensen uit Slytherin en Gryffindor gezworen vijanden zijn.
    "Bovendien hield ik van Verweer tegen zwarte Kunsten, de leraren Snape en Dumbledore waren de beste en ten slotte moet je niet meer zo verdraaid kijken bij het horen van 'Malfoy'" even voel ik dat mijn hoofd rood wordt. Ze had het blijkbaar gezien dus.
    "Ik ken mijn ouders en grootouders en ze hebben niks wat hun slecht maakt. Als er nog een keer over begint, heb je wel degelijk een probleem" bij het laatste wat ze zei grijnsde ik. Ik mocht haar wel, zij was tenminste zeker van zichzelf en had wel pit.
    "Waarom ben je hier naar toe gekomen?"

    [ bericht aangepast op 17 nov 2014 - 19:57 ]


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Zodra ik aan kom strompelen, zie ik wat vrienden staan. Lily is de eerste die me ziet. "Tommy! Weet jij waar June is? En wat is er gebeurd?" Ik kijk meteen rond. Shit, ze is hier niet. Ik slik en blijf om me heen kijken.
    "Ik heb het verpest, Lily. Lewis zat te stoken en ik ging erop in en toen van het een kwam het ander." Lichtelijk wanhopig haal ik een hand door mijn haar. Het kan niet zijn dat ik haar hierdoor kwijtraak. "Ze haat me, sowieso." Nerveus kijk ik nog steeds om me heen. Als ik haar niet snel kan spreken en proberen nog iets goed te maken, ben ik haar kwijt. Ik heb haar bloedeigen broer geslagen. Ondanks dat ze een slechte band hebben, gaat ze me dit niet vergeven. Daar ben ik in ieder geval bang voor.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Lily Amanda Hale.


    "Ik heb het verpest, Lily. Lewis zat te stoken en ik ging erop in en toen van het een kwam het ander" snel haalt hij zijn hand door zijn haar, ik heb gemerkt dat hij dat altijd doet als hij wanhopig of gestrest is.
    "Ze haat me, sowieso" zijn ogen keken weer de zaal rond of er ergens een teken is dat June in deze zaal is.
    "Ze haat je echt niet, ze houdt van je. Zielsveel" probeer ik heb gerust te stellen.
    "Lewis is gewoon een klootzak. Laten we het daar maar op houden" zeg ik terwijl ik het eigenlijk niet meen. Ik vind Lewis helemaal geen klootzak en hoewel hij veel problemen met zijn zusje heeft zal ik hem ook nooit als klootzak gaan zien.


    -



    Lillith `Lills` Genevieve Malfoy
    ` Dont judge me about my cover, judge me about the inside. `


    » Waarom ben je hier naar toe gekomen? « Haar kalme vraag liet me wat rustiger worden. Het feit was dat ik erg snel opgefokt kon zijn, wat ik zelf ook toegaf - maar als iemand me woedend maakte, had ik er tenminste een reden voor. Een zacht zuchtje verliet mijn mond.
    » Mijn vader heeft een baan bij het Ministerie hier aangeboden gekregen wat hij natuurlijk aannam, tevens mijn moeder en mijn broer en ik zit hier dus - en eerlijk gezegd ben ik niet echt overtuigd. Misschien omdat Hogwarts gewoon mijn tweede huis was. «
    Na dit te gezegd hebben, stond ik op - waardoor de oude bank protesteerde door te kraken. » Ik ben even een rondje lopen, gezien ik mezelf nog moet oriënteren. « Ik knikte naar haar en liep vervolgens wat moe de zaal uit.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Rose Sophia Cole.


    "Mijn vader heeft een baan bij het Ministerie hier aangeboden gekregen wat hij natuurlijk aannam, tevens mijn moeder en broer en ik zit hier dus - en eerlijk gezegd ben ik niet echt overtuigd. Misschien omdat Hogwarts gewoon mijn tweede huis was" ik knik begrijpend naar haar en opeens staat ze op wat een luid gekraak van de banken produceerde.
    "ik ben even een rondje lopen, gezien ik mezelf nog moet oriënteren" ze loopt vervolgens weg.
    "Lillith?" roep ik haar na.
    "Zou ik je anders een rondleiding geven?" ik kon de eerste paar weken nergens de weg vinden, dat kan natuurlijk ook aan mijn verschrikkelijk slechte richtingsgevoel liggen maar toch.


    -


    Lewis Mercendes


    Even moet ik maar gewoon de tirade van Kjellberg aanhoren, wachtend op het moment dat die stopt. Haar woorden dringen amper tot mij door. Ik hang een beetje onderuit gezakt met mijn hand tegen mijn gezicht aan.
    "Twee weken nablijven. Alle twee. Elke middag na het achtste uur bij mijn lokaal aanwezig zijn. En waag het niet te laat te komen, dan kan je een nog ergere straf verwachten." Haar stem dreunt door de ruimte heen. Nablijven vindt ik nog niet eens zo erg. Ik heb toch niet veel beters te doen, Mijn sociale leven is nou eenmaal niet enorm groot. Ik maak me alleen een beetje zorgen om mijn huiswerk, zonder dat nablijven ben ik daar al lang genoeg mee bezig. Dit gaan lange dagen worden, besef ik me. Ik zal het vast wel verdiend hebben, ik verknal toch alles. Ik ben niet de juiste persoon om te leven, of om June's tweelingbroer te zijn.Ik heb mijn leven aardig verpest op het moment.
    "En nu op donderen jullie. Ga naar de ziekenboeg en laat je opknappen. En laat me niet zien dat jullie nog een keer staan te vechten!" Ik weet niet hoe snel ik weg moet zijn. Achter mij valt de deur met een klap dicht. Ik loop richting de ziekenzaal terwijl ik besef hoe boos ik op mezelf ben.


    June Mercendes


    Ik staar de hele tijd naar de deuren waar ze uit zijn verdwenen en na een tijdje, geen idee na hoelang, zie ik volgens mij een glimp van Tommy. Ik kijk opzij naar Aiden, die nog steeds naast me staat.
    "Was dat, zag je hem net ook?" Vraag ik een beetje warrig naar mijn mening. Ik kan echt niet op een antwoord wachten dus ren ik een beetje naar de uitgang van de zaal, waar ik hen meteen zie. Het hele stel. Selina, Lily, Mer, zelfs Max die blijkbaar eindelijk wakker is geworden en, hem. Een beetje verduusd loop ik naar het groepje toe, al zijn mijn ogen maar op één persoon gericht. Even doe ik mijn mond open om iets te zeggen, maar ik heb geen idee wat ik moet zeggen, dus doe ik hem maar dicht. Rustig loop ik op Tommy af, waarna ik net voor hem stil ga staan. Zo te zien had hij net iets tegen Lily gezegd. Ik ben benieuwd naar wat hun woorden waren, maar ik vraag er maar niets over.
    "Tommy, wat." Even denk ik na over wat ik moet zeggen. "Waarom?" Zeg ik uiteindelijk, terwijl ik merk dat ik best wel uitgeput ben.


    She was always looking for more..

    Jade Ira Phernon || The New Girl || Outfit


    Colton verdwijnt al snel naar de Dorm Room voor de jongens, om een nieuw shirt aan te trekken. Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    Wanneer ik verder wil lopen hoor ik ineens allemaal geschreeuw, twee jongens staan te vechten en er staat een groep leerlingen om heen. Dan word er door een professor geroepen dat de voorstelling voorbij is en het is bijna meteen stil wanneer de oudere vrouw aan komt en de twee jongens mee sleurt. Uitkijken bij haar dus, de meeste leerlingen -vooral de jongere leerlingen- lijken nogal bang voor haar. Ik heb nog niet echt les van haar gehad, heb haar wel gezien maar daar bleef het bij. Dus ik weet niet wat ik van haar moet vinden.
    Als het tafereel voorbij is loop ik door naar de grote hal, gelukkig staat er nog eten op de tafels. Ik neem plaats op de middelste tafel. Een meisje met bruin haar, volgens mij zit ze niet in mijn jaar, en een jongen met nogal zwart haar en donkere kleding zitten een eindje verderop. Zijn stijl bevalt me opzich wel.
    Als ik merk dat ik naar de twee aan het staren ben terwijl ik ze in me op neem werp ik mijn blik meteen op mijn bord, niet dat het mij uit maakt dat ze me raar vinden ofzo, maar staren is best wel beleeft. En ik ken deze mensen niet, op Beauxbatons keken ze je meteen arrogant aan als je ook maar een seconde keek dus je weet maar nooit of zulke mensen hier ook op school zitten..
    Even kijk ik op tafel wat er allemaal lig en uiteindelijk besluit ik te gaan voor een simpele boterham, Croissants heb ik op Beauxbatons al genoeg van gehad en die komen me inmiddels mn strot uit. Dan schenk ik een glas met oranje spul in, het kan twee dingen zijn: sinaasappelsap en pompoensap. Optie één vind ik lekker, optie twee vind ik niet lekker. Ik neem een slok.
    "Ah bah, pompoensap" mompel ik waarna ik een vies gezicht trek. Snel zet ik het glas neer en neem een hap van mijn broodje om de smaak van de pompoensap uit mijn mond te werken, echter maakt dit de smaak van mijn broodje ook niet bepaald beter. Hierdoor heeft mijn gezicht nog steeds een 'dit is heel vies' uitdrukking.


    Little do you know

    Lily Amanda Hale.


    Langzaam loop ik weg omdat ik denk dat June en Timothy dit gesprek beter alleen kunnen voeren. Ik weet niet precies waar ik heen ga maar ik loop de trap op en begin een beetje door de gang te zwerven. Ik hoor harde voetstappen om de hoek komen en ik zie dat het Lewis is. Eerst besluit ik dat het beter is om hem te negeren maar dan denk ik aan de pijn die hij June aandoet.
    "Waarom? Waarom heeft zij het verdient om zo'n broer als jou te hebben?" plotseling wordt ik boos.
    "Wat. Heeft. Ze. Je. Ooit. Misdaan" het klinkt niet echt als een vraag en het komt er nog botter uit dan ik bedoelt had. Even kijk ik hem recht aan en ik weet niet wat me bezield ik weet helemaal niet wat me bezield. Maar langzaam loop ik naar hem toe en druk mijn lippen op de zijne. Plotseling besef ik wat ik aan het doen ben en dan doe ik weer een stap naar achteren.
    "Sorry" is het enige wat ik kan uitbrengen en ik loop snel en beschaamd weg.


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver

    Opeens staat June voor me. Ik verbijt mezelf, ik weet niet wat ik moet zeggen. "Tommy, wat. Waarom?" Ik denk teleurstelling te horen en het verbaast me niets. Ik verdien een tirade of doodzwijgen.
    "Sorry.. Ik ehm.. hij zei dat ik je niet waard was en er knapte iets." Even kijk ik naar de grond en daarna naar haar. Zij is degene waarvoor ik dot had gedaan, om te bewijzen dat ik haar wel waard ben, maar het bewijst het tegenovergestelde.
    Nu ze tegenover me staat, wil ik haar omhelzen, haar bij me hebben, maar er blijft een gedachte rondspoken waarom ik dit heb gedaan.
    Lewis had gelijk. Ik ben haar niet waard.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    http://data2.whicdn.com/images/53264007/large.gif

    Lillith `Lills` Genevieve Malfoy
    ` Everyone has a good heart, but if the heart is filled with darkness.. `

    Toen het meisje me vroeg of ze me een rondleiding mocht geven, knikte ik van ja. » Alleen eerst als je me je naam verteld, want die heb ik nog niet gehoord. Misschien had ik er even mijn gedachtes niet bij, maar het zou wel aardig zijn. « Ik formuleerde de zin wat gemakkelijk, dat te vinden was in het woordje `aardig.`
    Ik haalde even mijn hand door mijn lichtblonde lokken heen, die simpelweg eruit zagen en er altijd een wat `messy` look hadden. Ik ging even door mijn knieën om mijn veter te strikken, die de zich stiekem had losgemaakt. En ja, vaak viel ik over mijn veters - ik weet dat ik dom kan zijn, maar het gebeurd vaak onbewust.
    Mijn blik gleed weer naar het meisje die naast me liep. » Zeg, welke afdeling heb jij eigenlijk bezocht ? « Ik probeerde een gesprek aan te knopen, dat gepaar ging met een wat koele blik - omdat ze mij alleen maar aan het vragen was en ik de kans niet had om haar te bombarderen.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Oh god. Ik ging alleen maar even trainen en boem. Spam


    take me back to the basics and the simple life