• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know


    Colton Lucifer DiRomano


    Ik zucht diep als de witte kat naast me weer begint te mauwen. 'Silas... Hou je bek...' mompel ik moe en ik begraaf mijn hoofd in mijn kussen. Dit zorgt alleen maar voor wat kwaad geblaas en ik schud mijn hoofd. Neem een kat, het is leuk.. Ja, leuk voor mensen die niet gehecht zijn aan hun slaap. Na nog een diepe zucht sta ik op en open de deur. 'Ga je ratten vangen, rotbeest..' zeg ik en lach toch even. Oké, ik zou dat beest voor geen goud weg doen. Ik bedoel maar, hij luistert wel goed naar me. Maar in de ochtenden...
    Na een snelle douche schiet ik in een outfit en doe daarna snel mijn haar goed wat voor de verandering is snel ging. Nou, laat de dag maar weer beginnen. Het weekend, hoe ze het hier noemen. Een gewone dag met een extra uur rust noem ik het. Snel loop ik door de gangen, na een paar jaar wist ik de weg wel. Snel ga ik de trappen weg en nog geen twee minuten later sta ik in de grote zaal. Ik begroet wat mensen hier en daar met een kort knikje en loop rustig door. Wie o wie komt mij als eerste lastig vallen, ik ben benieuwd....


    El Diablo.

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit



    Phoebe mompelt iets en van de een op het andere moment is de yoghurt-vlek verdwenen. Tommy kijkt haar dankbaar aan "Het is weekend, dus laten we de wraakplannen even op maandag doen en nu genieten van het feit dat we niets voor school hoeven te doen. Een spannender onderwerp zoals: wat zijn jullie van plan te doen dit weekend?” Ja, wat ging ik dit weekend doen? In de vakantie had ik vrij weinig gedaan; het wennen aan mijn pleegouders was een vrij grote last geweest. Ze waren erg lief, maar toch... Anders. Ik miste mijn ouder toch wel heel erg merkte ik, het was lang geleden dat ik za had gezien. Maar het was beter zo, denk ik. "Geen idee eigenlijk, misschien van de gelegenheid gebruik maken om mijn vliegkunsten te verbeteren? Weet jij het al wel?"

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:05 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    madam hagrid

    "Is die draak van jou?" "Wat moet je van me?" "Zo, zo. Jij voelt je heel wat zeker. Net zoals je ouders. maar jij weet net zoals mij wat er met hun gebeurt is. Avada Kedavra." "Nee, Niet Tandloos." Tranen lopen over mijn wangen. "En nu jij." De man in het zwart wijst zijn toverstaf op mij. "Avada' Ik sluit mijn ogen "Kedavra" Een tik tegen mijn voorhoofd en ik word gillend wakker. "Muis" Gil ik. Muis, Muis was die tik tegen mijn hoofd. Opgehaald haal ik adem. Het was een droom gelukkig. Ik kijk naar de klok en schrik me rot. Ik kom te laat voor het ontbijt. Ik sprint naar de grote zaal met muis op mijn schouder. Als ik de grote zaal in loop word kijken de meeste leerlingen mij aan. Maar ik negeer ik. Een paar eerstejaars liggen haast dood. als ik eenmaal zit buigt Stefan naar mij toe. “Nieuwe kleding, madam?” Ik kijk naar mij kleding en word rood. Nu snap ik alles. Ik zit hier in mijn pyjama met drakenpoten sloffen eronder en mijn haar alle kanten op. Heb ik weer. Meteen ren ik naar de uitgang. En natuurlijk bots ik tegen iemand. Ik val bijna om en hou me vast aan de kleding van mijn "slachtover". Meteen daarna hoor ik een scheurgeluid van het kledingstuk afkomen. Ik laat meteen het t-shirt los en beland op de grond.Nu zie ik pas tegen wie ik opgelopen ben. Colton.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 20:06 ]

    Lily Amanda Hale.


    "Ten eerste: dit voelt echt heel erg vies, ten tweede: geen probleem. Ik trek zo wel iets anders aan. Eerst even verder eten" ik lach opgelucht en zie dat hij zijn blazer uittrekt en de vlek nog meer weg probeert te vegen. Maar nadat ik met mijn ogen heb geknipperd is de vlek opeens weg. Langzaam kijk ik de groep mensen rond maar ik weet niet van wie de spreuk kwam dus ik glimlach naar iedereen.
    "Het is weekend, dus laten we de wraakplannen even op maandag doen en nu genieten van het feit dat we niets voor school hoeven te doen" zegt Timothy terwijl hij zijn zoveelste boterham smeert.
    "Een spannender onderwerp zoals: wat zijn jullie van plan te doen dit weekend?" hij neemt een hap van zijn boterham nadat hij dit heeft gezegd. Ik vind het een goede vraag, nu we weer met zijn alle bij elkaar zijn kunnen we het beste iets leuks gaan doen.
    "Geen idee eigenlijk, misschien van de gelegenheid gebruik maken om mijn vliegkunsten te verbeteren? Weet jij het al wel?" reageerde Aiden als eerste.
    "We kunnen vanavond een Quidditch wedstrijd houden?" voeg ik er aan toe. Ik hield net zoals Aiden van vliegen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:16 ]


    -

    ( Oh haha, heeft überhaupt iemand gemerkt dat er een nieuwe leerling een paar meter verderop in de zaal zit. :'3)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Gently schreef:
    ( Oh haha, heeft überhaupt iemand gemerkt dat er een nieuwe leerling een paar meter verderop in de zaal zit. :'3)


    [Ik laat Lily zo wel even naar haar toe gaan als je wilt (:]


    -

    Guys, mijn meisje zit ook vij Cassandra en Aiden en die is nu best wel genegeerd :') Lezen jullie ook alle stukken?


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Silena Zoë Paetrix
    he grootste deel van het gesprek gaat even aan me voorbij. Ik eet. Een ei met bacon om precies te zijn. Heerlijk dat spul. "We kunnen vanavond een Quidditchwedstrijd spelen?" Vraagt Lily. Nu let ik op. Quidditch is een van mijn levensbehoeften. Ik kan niet zonder die fantastische sport. Ik hou er van. "Quidditch?" Vraag ik dan ook met mijn mond vol, het komt er dan ook meer uit als 'Qwidtsj?' Opeens verschijnt het perfecte wraakplan in mijn hoofd. Mijn gezicht klaart op en met een duivelse grijns kijk ik naar de leraren tafel, naar Kjellberg om precies te zijn. De grijns siert mijn lippen nog steeds als ik mijn eten op heb en thee inschenk. Dat ik van Britse oorsprong ben, is nu waarschijnlijk al wel duidelijk. God, ik hou van thee. Nouja, wel met een schepje suiker hoor. Anders is het gewoon te bitter.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 17:40 ]


    take me back to the basics and the simple life

    JoeyTribbiani schreef:
    Guys, mijn meisje zit ook vij Cassandra en Aiden en die is nu best wel genegeerd :') Lezen jullie ook alle stukken?


    [huh? mis ik wat?]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Zodra ze over vliegen beginnen, glimlach ik even waterig. "Niet zo mijn ding, maar supporten is even leuk." Ze weten niet van het incident met mijn tweelingbroer en dat houd ik graag zo. Wie wil er omgaan met een jongen die zijn eigen broer van een bezemsteel duwde? Het was per ongeluk, maar dat neemt niet weg dat het mijn schuld is.
    Silena wordt meteen helemaal enthousiast. "Ja, quidditch waarbij je agressieve ballen hebt en vaker gewond dat gezond de wedstrijd uitkomt." Na deze woorden stauw ik weer een boterham in mijn mond. "Maar als het jouw passie is, ik moedig graag aan."


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Ze zitten met zn drieën in een kamer en ik had in mn stukje geschreven dat ze wachtte op haar kamergenoten, volgens mij :p


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Lily Amanda Hale.


    "Ja, Qwidsj" doe ik haar lachend na.
    "Je weet wel, die sport op bezems.." Silena kijkt me met een droog gezicht aan.
    "Maar wie doet er vanavond mee?" vraag ik en ik kijk het groepje rond.
    "Niet zo mijn ding, maar supporten is even leuk" ik zie even een vreemde blik in de ogen van Timothy maar na een seconde is hij alweer verdwenen waardoor ik denk dat ik het me verbeeld heb. Silena knikt enthousiast en begint gelijk over alle Quidditch ervaringen die ze al heeft gehad te praten.
    "Ja, Quidditch waarbij je agressieve ballen hebt en vaker gewond dan gezond de wedstrijd uitkomt" hij stopt gauw een boterham in zijn mond en gaat weer verder.
    "Maar als het jouw passie is, ik moedig je graag aan" zegt hij lachend.
    "Dus.. we houden vanavond een wedstrijd?" zeg ik enthousiast en ik begin met Silena over ons favoriete team te praten.


    -

    -Goddamnit! Post van 400 woorden geschreven, loopt de iPad vast hoor.-


    take me back to the basics and the simple life

    America Gaia Lazar



    "Ik doe ook mee", is mijn bijdrage aan het gesprek over de Quidditch wedstrijd, die we vanavond dus gaan houden.
    Quidditch is niet mijn lievelingssport, maar ik kan redelijk vliegen, dus ik vind het wel leuk om mee te doen.
    Als ik madam Hagrid de zaal binnen zie lopen schiet ik in de lach.
    Ze heeft een pyjama aan en drakensloffen. Om niet dood te gaan door te lachen, concentreer ik me snel ergens anders op en schenk ik drinken in.
    Zo snel als ik kan drink ik de beker leeg, maar halverwege verslik ik me. Meteen begin ik ontzettend haard te hoesten, waardoor ik voor anderen waarschijnlijk als een debiel over kom.


    be gay do crimes

    Piaffe schreef:
    -Goddamnit! Post van 400 woorden geschreven, loopt de iPad vast hoor.-


    [kijk in je geschiedenis en druk op dit topic, dus op het moment waar je was voordat hij vast liep. Bij mij komt hij dan altijd terug]


    -