• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    Verityy schreef:
    (...)

    [kijk in je geschiedenis en druk op dit topic, dus op het moment waar je was voordat hij vast liep. Bij mij komt hij dan altijd terug]


    Het werkt niet (huil)


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.


    "Ik doe ook mee" Mer voegt zich in het gesprek. Mer is niet zoals Silena en ik Quidditch geobsedeerd maar ze vindt het wel leuk om te doen en ze kan goed vliegen. Opeens begint Mer uit het niets te lachen, iedereen kijkt haar aan maar dan stopt ze abrupt met lachen en schenkt een groot glas water in die ze vervolgens naar binnen kolkt. Maar ze verslikt zich waardoor ze luid begint te hoesten en een aantal mensen aan de andere tafels naar ons omkijken.
    "Wat is er?" zeg ik lachend omdat ze zich verslikt, niet dat ik heel sadistisch ben maar het is gewoon een grappig gezicht. Mer die rood aanloopt en hard begint te hoesten. Het enige wat ze uit kan brengen is het woordje 'madam' en ik weet meteen dat ze het over madam Hagrid heeft. Snel kijk ik richting de leraren tafel en zie dat ze in haar pyjama met drakensloffen zit. Ze lijkt het zelf echter niet door te hebben. Nu beginnen meerdere mensen te proesten van het lachen en na een tijdje liggen we allemaal in een deuk.


    -

    Robin McAdair

    Zoals gewoonlijk word ik veel te laat wakker. Waarom is dat ontbij ook zo verschrikkelijk vroeg? Ik graai snel wat kleren bij elkaar, en storm met mijn shirt nog half over mijn hoofd de grote hal in. Gelukkig, er staat nog eten. Zo onopvallend mogelijk loop ik naar mijn vaste plek en ga zitten. Terwijl ik bezig ben een boterham te smeren, zie ik Buzz bij mijn voeten zitten en 'heel onopvallend' laat ik wat op de grond vallen. "Gek beest" mompel ik. "Je weet toch dat ze geen dieren bij het ontbijt willen hebben?" Buzz negeert me en eet rustig door.
    Nu pas heb ik door dat mijn shirt verkeerd om zit. Shit, dat heb ik ook altijd. Snel kijk ik om me heen of niemand het gezien heeft. Niemand wijst naar me dus zal het wel goed zijn.
    Rustig eet ik door. Buzz heeft ondertussen een manier gevonden om op tafel te klimmen - getalenteerde fret - en is nu bezig op mijn schouder te klimmen. Snel til ik hem op en stop hem in mijn tas. Straks wordt hij nog gezien!
    Tot nu toe is er nog geen leraar boos naar me toe gekomen, dus dit is waarschijnlijk nog niet gebeurd.
    Ik kijk om me heen naar de anderen. Daar zit June. Ik overweeg om bij haar te gaan zitten, tot ik zie dat er een hele groep zit. Nou ja, dan eet ik wel alleen.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Phoebe Dana Jacksons || Outfit


    Timothy kijkt me dankbaar aan en ik grinnik waarna ik mijn wand wegstop voor een leraar het ziet en hem af pakt ofzo.
    Dan stelt Timothy voor de wraak plannen opzij te leggen tot maandag en het weekend leuk te houden, dan vraagt hij wat iedereen van plan is. Meteen word er voorgesteld om vanavond een potje Quidditch te spelen.
    Timothy haakt al vrij snel af, maar tot zover is iedereen er enthausiast over om mee te doen.
    "Ik support ook wel" lach ik. Volgens mij weet iedereen wel dat ik een kluns ben in vliegen, en als het hun niet is bijgebleven is het mij sowieso wel bijgebleven dat ik in het vierde jaar enorm van mijn bezem afgevallen ben en mijn linker arm toen op twee plekken brak en mijn rechter pols gekneusd had. Het was geheeld maar het heeft me toen laten schrikken en het deed me enorm veel zeer. Ik doe nog wel gewoon mee in de vlieglessen, maar meer dan drie meter van de grond krijg je mij niet.


    Little do you know

    [Oké guys ik weet niet of ik doorga, gezien er niet op mijn berichtje meer wordt gereageerd en ik het heel lastig vind om bij te houden. Heel jammer, want ik wilde toch eens een RPG meedoen, maar ik vind het wel lastig als mensen elkaars stukken niet lezen en men daardoor dus geen idee heeft waar wie is - en daarmee mensen dus ook genegeerd worden!]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    JoeyTribbiani schreef:
    [Oké guys ik weet niet of ik doorga, gezien er niet op mijn berichtje meer wordt gereageerd en ik het heel lastig vind om bij te houden. Heel jammer, want ik wilde toch eens een RPG meedoen, maar ik vind het wel lastig als mensen elkaars stukken niet lezen en men daardoor dus geen idee heeft waar wie is - en daarmee mensen dus ook genegeerd worden!]


    [Ik heb je post wel gelezen maar je personage was op dat moment op je kamer dus dan kan ik er ook niet heel veel mee en ik geloof niet dat mensen elkaar stukken opzettelijk niet lezen]


    -

    ( Ik lees altijd alle stukken, maar ik begrijp ook ergens dat de mensen die niks met Elkar te maken hebben elkaar's verhalen niet doorlezen. Alhoewel de andere personages bestuurd worden door anderen. ;/)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    JoeyTribbiani schreef:
    [Oké guys ik weet niet of ik doorga, gezien er niet op mijn berichtje meer wordt gereageerd en ik het heel lastig vind om bij te houden. Heel jammer, want ik wilde toch eens een RPG meedoen, maar ik vind het wel lastig als mensen elkaars stukken niet lezen en men daardoor dus geen idee heeft waar wie is - en daarmee mensen dus ook genegeerd worden!]


    [Ik heb niet geweten dat je personage bij mij op de kamer sliep, als ik dat had geweten had ik op je berichtje gereageerd en ik denk dat dat ook geldt voor Falahee. Sorry daarvoor. Ik hoop niet dat je stopt door dit]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:03 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    -

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 19:01 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Silena Zoë Paetrix
    vrolijk pratend over wie er wel of niet mee doen met de wedstrijd vanavond begint Mer ineens te lachen. Ik draai mijn hoofd naar de lerarentafel, gokkend dat het iets met een leraar is. Als ik professor Hagrid zie schiet ik zelf ook in de lach. Een leraar die in haar pyjama verschijnt. Een leerling, oké dat gebeurd wel eens maar een leraar? Opnieuw bedenk ik me nu dat ik Max de hele ochtend nog niet heb gezien. De lach valt van mijn gezicht af. "Guys? Heeft iemand van jullie Max gezien? Ik heb hem de hele ochtend nog niet gezien." Een trieste ondertoon ligt in mijn stem. Niet dat ik hem iets kwalijk neem. Misschien is hij wel ziek ofzo, ik zou gewoon willen dat ik hem de afgelopen anderhalf uur had gezien. Een teken van leven weetjewel.


    take me back to the basics and the simple life

    JoeyTribbiani schreef:
    [Oké guys ik weet niet of ik doorga, gezien er niet op mijn berichtje meer wordt gereageerd en ik het heel lastig vind om bij te houden. Heel jammer, want ik wilde toch eens een RPG meedoen, maar ik vind het wel lastig als mensen elkaars stukken niet lezen en men daardoor dus geen idee heeft waar wie is - en daarmee mensen dus ook genegeerd worden!]


    Ik heb je stukje wel doorgelezen maar aangezien mijn personage daar niet veel mee te maken had heb ik ook niet kunnen reageren aangezien ze in de Dorm Room zat, maar het zou wel enorm jammer zijn als je hier door weg gaat.
    Ik zou zeggen schrijf een nieuw stukje dat je personage bij de rest komt zitten en dan zullen we je er gewoon in betrekken :]

    Ik kan niet geloven dat er opzettelijk genegeerd word. En dat je het niet helemaal bij kan houden kan ik begrijpen want ik raak de draad ook kwijt.
    Hiervoor stel ik voor om te wachten, zegmaar dat eerst gepost word met Silena, daarna Timothy, daarna Lily, daarna June en daarna Phoebe, en zo verder. Zo kan iedereen even rustig een post schrijven zonder dat ie meteen weer aangepast moet worden omdat iemand anders alweer wat gepost heeft :']

    Ook stel ik voor om te stoppen met het besturen van andere personages tenzij het al in de post van de andere personage stond wat ze deden. Ik vind het namelijk heel verwarrend als ik Silena dr stukje leer en dan ineens bij Lily lees ofzo dat Silena ineens met brood gooit :']


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik heb je stukje wel doorgelezen maar aangezien mijn personage daar niet veel mee te maken had heb ik ook niet kunnen reageren aangezien ze in de Dorm Room zat, maar het zou wel enorm jammer zijn als je hier door weg gaat.
    Ik zou zeggen schrijf een nieuw stukje dat je personage bij de rest komt zitten en dan zullen we je er gewoon in betrekken :]

    Ik kan niet geloven dat er opzettelijk genegeerd word. En dat je het niet helemaal bij kan houden kan ik begrijpen want ik raak de draad ook kwijt.
    Hiervoor stel ik voor om te wachten, zegmaar dat eerst gepost word met Silena, daarna Timothy, daarna Lily, daarna June en daarna Phoebe, en zo verder. Zo kan iedereen even rustig een post schrijven zonder dat ie meteen weer aangepast moet worden omdat iemand anders alweer wat gepost heeft :']

    Ook stel ik voor om te stoppen met het besturen van andere personages tenzij het al in de post van de andere personage stond wat ze deden. Ik vind het namelijk heel verwarrend als ik Silena dr stukje leer en dan ineens bij Lily lees ofzo dat Silena ineens met brood gooit :']


    Ik denk eigenlijk dat een volgorde niet handig is omdat niet iedereen op hetzelfde moment online is maar de rest is prima wat mij betreft


    take me back to the basics and the simple life

    Lily Amanda Hale.


    "Guys? Heeft iemand van jullie Max gezien? Ik heb hem de hele ochtend nog niet gezien" vraagt Silena aan ons.
    "Nee, maar ik moet even naar de wc. Ik ben zo weer terug" zeg ik terwijl ik opsta en langs de lange tafel loop. Mijn blik valt op een meisje wat ik nog niet eerder heb gezien. Even kijk ik naar haar gezicht en aarzel of ik iets tegen haar moet zeggen, misschien zit ze hier al jaren op school maar is ze me nooit opgevallen. Toch negeer ik het feit dat ik naar de wc moet nog even en ga naast haar zitten. Ze had blond haar met een slag erin en lichte blauwe ogen.
    "Hallo, jij bent hier nieuw toch?" even aarzel ik of ik verder moet gaan praten, misschien houdt ze wel helemaal niet van mensen.
    "Ik ben Lily" ik steek mijn hand naar haar uit.


    -

    [Ik denk ook niet dat er opzettelijk genegeerd wordt, hoor :p. Ik vroeg me alleen af of iedereen elkaars stukken wel probeert te lezen, omdat ik in mijn stukje wel de huisgenoten had genoemd, dus vandaar ;). Ik ben trouwens zelf absoluut tegen afspraken om omstebeurt op elkaar te reageren, haha. Ik snap wel dat het overzichtelijker is, maar krijg je dan niet dat je vet lang op elkaar zit te wachten? Ik bedoel.. in het echt praten mensen ook door elkaar :'). Het zou wel... weird zijn, als je ineens allemaal omstebeurten iets zegt.]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    June Mercendes


    Een tijdje lang heb ik stil aan de tafel gezeten, alhoewel ik wel heb gelachen op de momenten waarop ik niets anders kon. Met mijn vingers draai ik om een pluk haar heen. Stomme gewoonte ook. Ik kijk wel op als iedereen over een quiditch wedstrijd begint. Persoonlijk vindt ik dat geweldig. Op een bezem voel ik me best wel vrij en nog vrolijker dan ik normaal al ben. Het verbaast me niets als Tommy zegt dat hij niet mee gaat doen. Waarom vindt hij dat niet leuk. Het verbaast me een beetje dat ik het hem dat nooit heb gevraagd. Ik zou er nog wel even over nadenken of ik mee zou doen. Ik vindt toekijken vanaf de kant eigenlijk net zo leuk als meedoen. Vaak ben ik net iets te roekeloos op een bezem en dan kunnen er nog wel eens hele rare dingen gebeuren.
    "Ik zie daar wel of ik mee doe." Zeg ik als antwoord. Ik ben toch altijd van het laatste moment dus waarom nu niet?
    "Guys? Heeft iemand van jullie Max gezien? Ik heb hem de hele ochtend nog niet gezien." Selina klinkt een beetje zielig, waarop ik niet weet of ik moet lachen of met haar meevoelen. Ik kies beiden.
    "Ik heb geen idee. Misschien heeft ie zich verslapen of zo?" Probeer ik haar een beetje te troosten in hoeverre dat mogelijk is. Op dat moment zie ik Robin naar binnen komen. Hij richt zijn ogen zo te zien eventjes op ons, maar maakt geen aanstalten om erbij te kunnen zitten. Ik heb hem op één of andere manier altijd wel aardig gevonden, maar hij is altijd een beetje op zichzelf. Het lijkt me ook zo zielig als hij alleen moet gaan zitten, dus besluit ik hem te roepen. "Hé, Robin!" Schreeuw ik door de halve zaal heen. Dat moet hij wel gehoord hebben. "Kom je anders bij ons zitten?" Vraag ik hem terwijl ik hem afwachtend aankijk. Hoe meer mensen, hoe beter toch?



    Lewis Mercendes


    Een beetje aarzelend loop ik de zaal in, waar ik een beetje wordt overwelmd door de drukte. Ik heb de drukte nooit leuk gevonden. Gelijk zie ik het clubje in de zaal waar ongeveer de meeste herrie vandaankomt. Ook zie ik haar zitten. Bij het zien van mijn zus verschijnt er al een brok ik mijn keel. Ze lijkt iemand te roepen. Dat ene joch waar ik niets mee te maken heb en ook niet hoef te hebben. Blijkbaar heeft ze hem liever in haar aanwezigheid dan haar bloedeigen broer. Ik vraag me af of ze mij ooit eigenlijk wel heeft gemogen. Ik heb haar wel gemogen, maar niet haar ideen over de wereld en al helemaal haar vrienden niet. Ik richt me een beetje op het meisje naast haar. Lily heet ze. Eigenlijk heb ik haar nooit echt gesproken, maar ze zal me wel haten door alles wat June haar wel niet zou hebben verteld. Eigenlijk was zij best mooi, maar ja, ze is ook de vriendin van June.


    (Ik heb gewoon drie pagina's gemist terwijl ik in de bios zat. Dit gaat echt snel zeg!)


    She was always looking for more..