• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    [MT]


    El Diablo.

    (krul)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    MT


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Mijn topics


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mt :)


    be gay do crimes

    MT


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    MT


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    -MY TOPIC-


    take me back to the basics and the simple life

    [MT, ik ga zo snel mogelijk een stukje schrijven]


    -

    (MT)


    “A queen will always turn pain into power.”

    Lily Amanda Hale.


    Langzaam streken mijn vingers over de soepele snaren van de gitaar, een zachte melodie vulde de kamer. Het ochtendlicht brak langzaam door de wolken en scheen het raam binnen. Zachtjes begon ik mee te neuriën met de melodie, zachtjes omdat ik June die nog in het bed naast me lag te slapen niet wakker wilde maken. Ik was al een paar uur wakker en langzamerhand begonnen er steeds meer geluiden in het gebouw te klinken. Ik was altijd vroeg wakker en daardoor wist ik dat de ochtend het vredigste moment van de dag is. Het moment waarop iedereen even zorgeloos lijkt te zijn. June draaide zich om in haar slaap, daar ging ik in ieder geval van uit want anders had ze het wel laten weten dat ze wakker zou zijn. Deze week was redelijk rustig geweest, je merkte dat iedereen weer langzaam op gang probeerde te komen en gelukkig hadden we nog geen huiswerk opgegeven gekregen. Mijn toverstok lag voor me op mijn bed, hij was 31,5 centimeter lang en gemaakt van Cedar met in de kern een feniksveer. Ik keek naar de boeken die op de grond lagen, ik was nooit heel netjes geweest en vooral als er niemand was om er over te zeuren. June was niet het persoon die rommel erg zou vinden. Ik keek op de klok die aan de muur hing en zag dat het al kwart voor negen was. Over een kwartier zou het ontbijt al beginnen en ik besloot dat het een goed idee was om June wakker te maken.


    -


    June Mercendes


    Heel langzaam merk ik hoe het licht aan de binnenkant van mijn ogen helderder wordt. Zelfs nadat ik mijn bewustzijn een beetje terugkrijg na een nacht, duurt het nog even voordat ik mijn ogen werkelijk open. Het eerste beeld wat ik binnen krijg is de vloer en een stukje van mijn arm. Die laatste hangt rustig naast het bed. Mijn vingertoppen raken bijna de vloer. Een gaap komt er uit mijn mond en na een paar minuten draai ik op mijn rug. In mijn oren klinkt het geluid van Lily's gitaar. Zacht en rustgevend. Ik heb het altijd al mooi gevonden om haar te horen spelen. Op die momenten baal ik ook echt dat ik het zelf niet kan. Niet dat ik het nooit heb geprobeerd, het werkte alleen niet. Ik was lang niet zo kalm als Lily nu klinkt en ook lang niet zo goed. Ik wilde het meteen perfect doen en twee seconden later kwam ik erachter dat dat niet zomaar ging. Ik werd eerder woedend dan rustig, wat het dan ook totaal niet ontspannen maakte. Nu luister ik dus alleen maar en dat vindt ik prima. Eigenlijk wil ik ook helemaal niet uit bed. Ik wil zo de hele dag blijven liggen, maar om één of andere vage reden is het ontbijt hier al zo vroeg. Zelfs in het weekend. Een beetje zuchtend besluit ik dat ik maar beter overeind kan gaan zitten, wat ik dan ook een beetje moeizaam doe. Gelijk zie ik dat Lily net op het punt stond om me wakker te maken.
    'Goedemorgen.' Zeg ik gapend en nog een beetje afwezig. Ik laat mijn voeten één voor één op de grond neer ploffen en schuifel een beetje van de ene kant naar de kamer naar de andere. Onderweg struikel ik half over een boek heen wat op de grond ligt, waardoor ik me even moet vasthouden aan de muur.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 11:52 ]


    She was always looking for more..

    Lily Amanda Hale.


    "Goedemorgen" zegt June gapend, het ziet er grappig uit wanneer ze gaapt omdat ze haar ogen half dichtknijpt en ze een schattig geluid produceerd. Ze laat haar voeten slaperig op de grond zaken en loopt langzaam heen en weer door de kamer en raapt haar spullen bijeen. Doordat ze nog niet helemaal wakker is let ze niet goed op de spullen die op de grond liggen en struikelt - voordat ik haar kan waarschuwen - over een losliggend boek. Snel steunt ze tegen de muur om haar evenwicht te bewaren. Ik kan de kleine glimlach die rond mijn lippen speelt niet onderdrukken.
    "Heb je lekker geslapen?" vraag ik aan haar met nog steeds een kleine glimlach op mijn gezicht. Ze mompelt wat waardoor ik weet dat ze wel lekker heeft geslapen maar het liefst langer had willen slapen. June is, in tegenoverstelling tot mij, echt geen ochtendmens. Het liefste slaapt ze tot een uur of twaalf uit om vervolgens de hele dag in haar joggingbroek rond te lopen, ik vind dat zonde van mijn dag.
    "Ik denk dat we zo maar moeten gaan" ik kijk haar scheef aan en zie dat ze nog een keer gaapt en daarna verder de kamer doorzoekt.
    "Je kleren liggen op de grond naast de kast" zeg ik tegen haar omdat ik weet dat ze haar kleren zoekt.


    -

    Engla Nyström
    Ik ben al klaarwakker als mijn kamergenoten nog lang en breed liggen te slapen. Ik heb me al gedoucht, omgekleed en opgemaakt en denk na over de reden dat ik zo vroeg alweer wakker ben. Ik zou graag tegen mezelf zeggen dat ik gewoon een ochtendmens ben, dat het in mijn ritme zit om zo vroeg op te staan en dat ik daarom elke ochtend een uur eerder wakker ben dan mijn leeftijdsgenoten. De werkelijkheid steekt anders in elkaar.
    Ik wou dat mijn moeder me niks had verteld. Ik had hem me nooit herinnerd als ze niks had verteld, maar door haar brief en daarna het gesprek via het haardvuur ontstaan er steeds meer beelden op mijn netvlies. Herinneringen van de persoon die ik helemaal niet wil kennen. Omdat hij mij niet wilde kennen.
    Ik sla mijn ogen ten hemel en besluit op mijn bed een boek te gaan lezen, terwijl ik wacht tot mijn twee kamergenoten - Cassandra en Aiden - wakker worden. Het boek dat ik lees, is de biografie van de Britse Harry Potter. Ik vind het altijd fantastisch om het te lezen. Hij heeft zijn ouders nooit gekend, maar toch was er zoveel liefde tussen hen. Wat ik ook fantastisch vind aan Harry is dat hij een held is, zonder dat te willen zijn. Dat vind ik écht heldhaftig. Ik wil ook graag een held zijn, opgemerkt worden, en dat is juist de reden waarom ik het nooit zal zijn. Ik kan geen held zijn, omdat ik het te graag wil - en zij die naar macht of eer streven, zijn niet in staat om ermee om te gaan.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 12:19 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain


    Silena Zoë Paetrix

    Als ik dan uiteindelijk wakker wordt, door mijn wekker weliswaar, geeuw ik. Ik sta op en loop slaapdronken naar de badkamer. Met mijn teen stoot ik tegen het bed van America aan. "Godverdomme! Au!" ik grijp naar mijn teen en hink rondt. Nu ben ik tenminste wel wakker, zegt een stemmetje achter in mijn hoofd. Met een zere teen loop ik verder naar de badkamer, hopend dat ik Mer niet wakker heb gemaakt. Eenmaal in de badkamer was ik mijn gezicht en doe ik een klein laagje mascara met een beetje eyeliner op. Ook borstel ik mijn haar zo dat het mooi langs mijn gezicht valt. Ik loop weer terug naar de kamer waar Mer en ik slapen en val neer op mijn bed. Ugh. Het ontbijt moet ook zo vroeg zijn. Ik kan nooit is even lekker uitslapen! Al vaak heb ik hierover geklaagd en dit is me niet echt in dank afgenomen door de leraren. De meesten hebben al een hekel aan me en protesteren tegen het vroege eten, tegen een van de hoofdregels hier, helpt niet echt mee aan of ik gemogen wordt of niet. Van de grond pluk ik mijn uniform. Ik ben nou niet echt de meest nette persoon. Het rokje had ik aan het begin van het jaar in laten korten. Anders komt dat ding tot mijn knieën! Niet normaal hoe lang ze die dingen willen hebben. Het uniform gooi ik op mijn bed, die hoef ik dit weekend gelukkig niet aan! Een outfit zoek ik bij elkaar en ik kleed me om. Ik heb eendelijk casual outfit aan. Nou ja, ik draag dan wel een strakke croptop, iets waar leraren en een klein groepje leerlingen echt een hekel aan heeft. Maar verder draag ik niet echt iets bijzonders. Mijn naven is zichtbaar, mijn buik strak. Gelukkig maar. Als ik weer op de klok kijk zie ik dat het kwart voor negen is en ik loop naar Mer's bed, om har wakker te maken. Ondanks dat ik niet het zorgzame type ben zorg ik er wel voor dat mijn vriendinnen uit de problemen blijven, en aangezien Mer een rustig, braaf type is zorg ik er zeker voor dat zij geen last heeft van mijn acties.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 13:30 ]


    take me back to the basics and the simple life