• Ergens in de bergen van Zweden staat een school. Een school speciaal voor jongeren van 10 t/m 18met een speciale gave: het beheersen van Magie. De school gaat onder de naam 'Oxford Academy'
    De jongeren die hier naar school gaan leren hoe ze deze magie moeten gebruiken.
    De school is opgericht 46 jaar na Wizarding War II omdat de wizarding populatie alsmaar groter werd en de drie andere europese scholen voor jonge magiërs de hoeveelheid leerlingen niet meer konden aannemen en zo veel jonge Tovenaars en Heksen geen lessen zouden kunnen volgen.



    Rollen
    Vrouwen
    ×Phoebe Dana Jacksons - TheHorcrux 6
    ×Cassandra Adira Zabini - Falahee 5
    ×June Mercendes - Vivir 4
    ×America Gaia Lazar - CharmedPaige 6
    ×Lillith `Lills` Genevieve Malfoy - Gently 2
    ×Silena Zoë Paetrix - Piaffe 5
    ×Hunter Lake Sharrow - Oneira 4
    ×Carfelia Lydia Romanoff - Sangster 10
    ×Lily Amanda Hale - Verityy 12
    ×Hope Cailla Elaine Woodward - Walker 17
    ×Aiden Luca Millefois - Descent 18
    ×Jade Ira Phernon - TheHorcrux 20
    ×Rose Sophia Cole - Verityy 20

    Mannen
    ×Colton Lucifer DiRomano - Falahee 10
    ×Jackson Charles Vanderbilt - Forman 4
    ×Lewis Mercendes - Vivir 10
    ×Timothy "Tommy" Cleaver - Eloquentiae 8
    ×Nathaniel Dylan Phellon - Oneira 10
    ×Robin McAdair - xBooBear 15
    ×Max Veran Phubar - Rosea 15

    Leraren

    ×Cevelle Appoline Delacour - Charms - Rosea 4
    ×Ric Alexander Jones - Potions - Verityy 15
    ×Mary Shawna Woodsen - Divination - TheHorcrux 12
    ×Eva Katherine Adams - Transfiguration - Verityy 13
    × Louise 'madam' hagrid -Care of Magical Creatures - Natuurix 16
    ×Pernilla Tyra Kjellberg -Muggle Studies - TheHorcrux 18
    ×Christian Andersson -Anciens Runes 19
    ×Christopher "Chris" Redfield - DADA 7
    ×Daniel Stephen Morrison -History Of Magic 18
    ×Amanda Sprouse -Herbology 19
    ×Andréas Eriksson -Flying Lessons 19
    ×Stefan Hägg -Astronomy 19
    ×Erik Olsson -Arithmancy 19


    Regels
    ×-OOC graag in het praattopic
    ×Minimaal 200 woorden per post
    ×Naamsverandering graag doorgeven in de topics
    ×Houd het realistisch, nieuwe leerlingen kunnen niet meteen vanaf dag 1 al verliefd zijn op iemand.
    ×18+ mag, maar hou het netjes en onder een spoiler of met waarschuwing voor degenen die dit niet graag lezen.
    ×Het Uniform voor de dames
    ×Het Uniform voor de heren.
    ×Kamerindeling


    Topics


    Zaterdag 9:30
    Het is Ochtend, de eerste week is net voorbij. Leraren hebben het rustig gehouden voor de leerlingen en vooral voor de eerste jaars. Na een lange zomervakantie vol rust zullen de lessen langzaam weer opgebouwt worden. Pas aankomende maandag zullen de leerlingen weer écht aan het werk moeten. Dit is dus hun laatste weekend rust, zonder huiswerk. Want komende week gaat alles beginnen.
    Het is half 10, het ontbijt word langzaam afgesloten en de leerlingen zullen hun plekken in en om het kasteel zoeken. Tijd om te doen wat iedereen wil, echter is er geen goedkeuring om het tovenaarsdorp te bezoeken. De weg ernaartoe is dan ook afgezet dit weekend.
    Het bestuur van Oxford acadamy is streng, gelukkig voor de leerlingen niet zo streng als op Durmstrang, maar zeker niet zo losjes als op Hogwarts.


    [ bericht aangepast op 23 nov 2014 - 20:11 ]


    Little do you know

    Aiden Luca Millefois
    Bedroom • Outfit



    Eigenwijze lichtstralen glippen langs de dunne gordijnen langs mijn bed. Kreunend kom ik overeind, ik had een slechte nacht achter de rug. Een van de vele nachtmerrie's was weer in mijn slaap komen opdagen. Donker, wit licht, een vreselijk gegil, dan het verscheurende gevoel alsof mijn hart in tweeën wordt gesplitst en uiteindelijk de leegte. Luid gekras laat weten dat ik het raam vanacht open had laten staan. "Stt Grumpy straks wordt Cassandra wakker. Wat zeg ik toch steeds, in het weekend slaap ik uit en hoef ik de Daliy Prophet ook pas bij het ontbijt". De uil kijkt me niet begrijpend aan "Ach laat ook maar." Ik wendt me tot het andere bed in de kamer. "Cass? Ben je al wakker?" Ik kruip uit bed en zie dat het meisje al weg is. Ik loop naar de kledingkast en trek wat aan. Als ik langs de spiegel kom zie ik dat ik er niet uit zie. Wallen van hier tot Tokio, haar dat bijna overeind staat van het aantal klitten en zwarte mascara strepen op mijn wangen. Ugh. Ik besluit alles even bij de werken. Als ik klaar ben landt Grumpy op mijn schouder een samen lopen we de slaapkamer uit naar de Great Hall. Ik strompel de trap af, bij de Beauxbatons hadden we weinig trappen. Maar ja ik hoorde dat op Zweinstein ze zelfs bewogen - niet zeuren dus. Mijn ogen gingen langs alle leerlingen die al zaten te ontbijten, er verschijnt een grijns op mijn gezicht als Silena, Lily, June en Mer zag zoeken naar een plek. "Goedemorgen" grijns ik vrolijk.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:09 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Aangezien ik geen reactie krijg, begin ik maar aan mijn weg naar de eetzaal. Tommy hangt nog steeds half in mijn armen, maar halverwege laat ik hem ergens van me af springen. Een kat naar de Great Hall brengen is niet echt hygiënisch.
    Zodra ik binnenkom, zie ik al meteen wat bekende gezichten; Silena, Lily, June, Mer en Aiden zijn blijkbaar ook net aangekomen. Ik kijk even rond om te kijken of Hunter ergens zie, maar blijkbaar slaapt ze nog. Met een trage pas loop ik naar hen toe. Eenmaal bij hen komt er automatisch een grijns op mijn gezicht.
    "Goedemorgen, hoe bevalt jullie de eerste zaterdag?" Ik steek mijn handen in mijn zakken en kijk even rond. Er zijn nog best weinig mensen, dus ik heb mazzel dat er mensen zijn die ik ken. Niets is ongemakkelijker dan ergens in je eentje staan.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Silena Zoë Paetrix
    "Dus, wat is je wraakplan?" lacht Lily wanner ik terugkom. We lopen gezamenlijk de eetzaal binnen, op zoek naar een plekje. Het is al best wel druk in de eetzaal. Bijna iedereen is al aan het eten van het heerlijke ontbijt. Ik sleur mijn vriendinnen mee naar het midden van de middelste tafel. De plek waar je de meeste aandacht krijgt en waar wij dan ook vaak zitten. Mijn ogen zijn op zoek naar die van Max, maar ik vindt hem nergens. Met een zucht ga ik zitten aan de tafel. Aan de lerarentafel zie ik dat er ook al redelijk wat leraren zijn. Proffesor Jones, die wel aardig is en niet een hekel heeft aan mij, zoals bijna iedere andere leraar, zit helemaal aan de linkerkant, in tegenstelling tot Kjellberg, die helemaal aan de rechterkant zit. Als ze mij ziet zitten lijkt ze zo mogelijk nog bozer te worden dan net en ik grijns naar haar. Als ze het nog steeds niet eens is met mijn kledingkeuze heeft ze mooi pech gehad. "Right, mijn wraakplan." reageer ik op Lily, die aan mijn linkerkant zit. "Mijn wraakplan heb ik nog niet helemaal uitgedacht maar het zal groot worden." dit is niet het eerste wat ze me heeft aangedaan. Al vaker heeft ze mijn kleding veranderd, een paar keer heeft ze het zelfs kapot gemaakt. Echt, ik haat dat wijf. Tommy komt aanlopen. "Goedemorgen, hoe bevalt jullie de eerste zaterdag?" zegt hij vrolijk. "Ik ben klaar om Kjellberg te vermoorden." antwoordt ik doodserieus.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 15:47 ]


    take me back to the basics and the simple life



    Lillith `Lills` Genevieve Malfoy
    ` The world doesn`t need a hero, sometimes it needs a monster. `


    Een geïrriteerde zucht verliet mijn mond, waarna er nog een paar scheldwoorden achteraan kwamen. Ik vervloekte mezelf, mijn oriëntatie en de school ervoor - simpelweg omdat ik de weg niet vond. Natuurlijk kon ik het de school niet verwijten, maar toch moeten ze nieuwe leerlingen rondleiden. Al had dat geen invloed op mij, gezien ik zelfstandig ben.
    Eenmaal aangekomen bij een trap, vervolgde ik de weg naar beneden. Deze school was vergeleken met Hogwarts erg anders, op dit moment mistte ik zelfs de bewegende trappen. Toch was deze school niet zomaar een school, omdat er ten eerste tovenaars en heksen op zaten - maar ook omdat deze school best groot was, al zag je dat niet meteen in.
    Toen ik beneden aangekomen was, ontving een grote hal met veel kaarsen me. Natuurlijk zag het er wat grauw en grijs uit, omdat ze niet branden. Maar ik kon me voorstellen dat dit toch wel een erg mooie hal is mét licht.
    Net toen ik weer, wat een trekje was, mijn hand door m`n haren wou halen - hoorde ik een paar stemmen. Wat nutteloos liet ik mijn hand zakken, om daarna de weg richting de stemmen te lopen.
    Een grote zaal, gedekt met eten, ontving me. Het was waarschijnlijk de ontbijtzaal. Mijn blik ging naar een paar meiden en jongens. Er verscheen een zelfzekere grijns rond mijn lippen, toen langs ze heen liep. Ik was wel een persoon die snel gesprekken aanknoopte, maar mijn rommelende maag ging voor.
    Uiteindelijk liet ik me een halve meter verderop op de bank zakken, om toe te takelen op het eten. Ik wist niet of ik al mocht beginnen of niet, maar dat was niet mijn zorg - gezien ik nieuw ben.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Lily Amanda Hale.


    "Mijn wraakplan heb ik nog niet helemaal uitgedacht maar het zal groot worden" zegt Silena terwijl ze een vuile blik werpt op Kjellberg. Ik zie dat Aiden aan komt lopen.
    "Goedemorgen" grijnst ze vrolijk terwijl ze tegenover me komt zitten.
    "Hey"' lach ik naar haar en de andere groeten haar ook. Wanneer ik het eten zie hoor ik mijn maag hard rommelen en ik kijk snel om me heen of iemand het gehoord heeft. June zit lachend naast me. Snel pak ik een broodje en smeer er wat jam op.
    "Goedemorgen, hoe bevalt jullie eerste zaterdag?" Timothy was naar ons toegelopen. Hij kijkt even rond in de zaal en wurmt zich dan tussen June en mij in.
    "Goed hoor" zeg ik maar hij heeft alleen nog maar oog voor June en ze beginnen elkaar te zoenen. Silena pakt een broodje en ik zie meteen wat ze van plan is. Ik duik naar rechts en het broodje raakt Tommy vol in zijn gezicht. Ik proest van het lachen maar dan zie ik dat Kjellberg weer boos naar Silena kijkt.
    "Ze heeft echt wat tegen je" ik wijs naar Kjellberg die nog steeds woedend kijkt.


    -

    Phoebe Dana Jacksons


    Als het dan tien voor negen is besluit ik maar om naar beneden te gaan. De rest zal er allemaal ook wel zitten.
    In mijn Outfit loop ik de dorm room uit en richting de trap, waar ik alle trappen -en het zijn er gewoon echt veel te veel- af loop naar beneden. Eenmaal beneden stap ik de hal binnen, ik zie de rest al zitten. Een glimlachje siert mijn lippen en ik loop erop af.
    "Ik ben klaar om Kjellberg te vermoorden." krijg ik te horen als ik dichter bij de groep kom. Ik ga erbij zitten en lachend kijk ik Silena aan.
    "Wat heeft de bitch nu weer gedaan?" vraag ik haar. Ik moet moeite doen mijn lach in te houden, maar het klonk gewoon zo grappig om dat plotseling te horen zonder dat je de rest van het gesprek heb gehoord.


    -Kan er misschien alsjeblieft gestopt worden met het besturen van andere personages?? :']
    Het is best wel vervelend en ook nogal verwarrend vind ik... xd-


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Zodra ik de boterham in mijn gezicht voel, kijk ik verontwaardigd om. Een lichte grijns staat op mijn gezicht. Ik kijk Silena lachend aan. "Ze heeft echt wat tegen je," hoor ik Lily zeggen, wat me mijn schouders laat ophalen.
    "Natuurlijk mag Kjellberg haar niet; welke leraar mag we een boterham gooiende leerling?" Ik pak de boterham en gooi hem terug. Helaas ben ik niet zo goed in gooien, dus mis ik vreselijk. Lachend pak ik een boterham - eentje die niet tegen mijn gezicht is aangegooid - en smeer er wat pindakaas op. Dan komt Phoebe ook nog aanlopen, glimlachend kijk ik om.
    "Wat heeft de bitch nou weer gedaan?" Even kijk ik naar de docente en glimlach ik zo onschuldig mogelijk naar haar. Dan richt ik mijn aandacht weer op Phoebe.
    "Volgens mij is ademhalen al genoeg om Silena haar te laten haten." Ik kijk even naar de rest en eet dan verder van mijn boterham.
    "


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Silena Zoë Paetrix
    Wanneer mijn broodje, een met June zoenende, Tommy raakt schiet ik in de lach. Lily stoot me even aan en wijst naar Kjellberg, die mij nu zelfvoldaan aankijkt, waarschijnlijk blij dat ik een ander shirt aaan heb getrokken. Chagerijnig kijk ik haar aan. Wat ze niet weet is dat ik zometeen gewoon weer iets anders aan ga doen. dit was gewoon het eerste Echt, als blikken konden doden weet ik niet wie er eerder was overleden, Kjellberg of ik. "ze heeft echt wat tegen je" zegt Lily daarna. ik haal mijn schouders op en rol met mijn ogen. "Ach ja. Ik heb ook veel tegen haar." is mijn simpele reactie. Mijn gedachten dwalen af naar mijn wraak. Alles waar ik aan denk is te kleinschalig. Ik moet iets groots hebben. Iets waardoor ik eindelijk mijn zin krijg. Iets waardoor ik haar flink voor schut zet en waardoor ze me, helaas, nog meer zal gaan haten. "Natuurlijk mag Kjellberg haar niet; welke leraar mag we een boterham gooiende leerling?" ik lach om zijn opmerking. Als dan ook phoebe aan komt lopen en zegt; "Wat heeft die bitch nu weer gedaan" mijn gezicht betrekt. "M'n shirt vernield omdat 'ie te kort was." "Volgens mij is ademhalen al genoeg om Silena haar te laten haten." zegt Tommy en ik zucht. "Volgensmij wel ja."

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:17 ]


    take me back to the basics and the simple life


    America Gaia Temple


    Terwijl de anderen zitten te praten, krijgt mijn honger de overhand en snel pak ik een broodje.
    Ik doe er pindakaas en hagelslag op en begin dan te eten.
    Omdat ik ook lees, krijg ik niet heel veel mee van het gesprek.
    Als ik mijn broodje op heb, kijk ik even op en ik zie dat Phoebe nu ook bij ons groepje zit.
    "Hoi Phoebe", glimlach ik even en dan lees ik weer verder.
    Gezien mijn leestempo heb ik na een paar minuten alweer twee hoofdstukken gelezen en ik doe mijn boekenlegger tussen de bladzijden.
    Ik pak een chocobroodje en eet die ook op. Nu lees ik echter niet, maar volg ik het gesprek wel gewoon.
    "Volgensmij is ademhalen al genoeg om Silena haar te laten haten", zegt Tommy.
    Silena reageert heel droog en ik grinnik even.


    be gay do crimes

    Lily Amanda Hale.


    "Als het om Kjellberg gaat haat ze je misschien zelfs als je niet ademt" lach ik en ik steek mijn hand uit om de kom met yoghurt te pakken. Ik wil de het met de enorme lepel in mijn kom doen maar maar de bak glipt uit mijn hand en de yogurt kletst op de grond en op de schoot van Timothy. Snel spring ik op.
    "Sorry!" ik voel dat mijn hoofd langzaam rood wordt. Ik probeer het van de tafel en zijn shirt te deppen met een servet maar ik maak het er alleen maar erger op. Timothy pakt het servet uit mijn hand en haalt de overige resten yoghurt weg.
    "Sorry, ik was hem wel voor je" zeg ik verontschuldigend.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:24 ]


    -


    Timothy "Tommy" Cleaver


    "Als het om Kjellberg gaat, haat ze je misschien zelfs als je niet ademt." Ik kijk naar Lily en lach even. Instemmend knik ik. Een paar seconde later valt er opeens een bak yoghurt over me heen. Ik begin al met scheldwoorden te mompelen, maar dan zie ik dat het Lily was. Meteen probeert ze het schoon te maken, maar ik pak het servet uit haar handen.
    "Sorry, ik was hem wel voor je." Ik haal mijn schouders op en veeg zoveel mogelijk met het servet weg. Als ik op wil staat om het laatste weg te krijgen, merk ik hoe ranzig het voelt.
    "Ten eerste: dit voelt echt heel erg vies, ten tweede: geen probleem. Ik trek zo wel iets anders aan. Eerst even verder eten." Ik trek mijn blazer uit en veeg daarmee de laatste resten weg.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman


    Pernilla Tyra Kjellberg || Professor Muggle Studies

    De hal stroomt langzaam vol en ik zie hoe Paetrix een ander shirt aangetrokken heeft. Dit keer een stuk minder bloot en uitdagend. Een scheve grijns siert mijn lippen, echter is dit niet bepaalt te zien. Als de meiden van het groepje een blik deze kant op werpen siert er echter wel een zichtbare grijns rond mijn lippen. Echter werp ik geen blik terug op de jonge dames.
    Ik zeg een vriendelijk gedag tegen de leraren die er bij komen zitten en neem een hap van het broodje dat ik zojuist op mijn bord legde. Vandaag geen lessen, heerlijk. Geen zeurende leerlingen of leerlingen die weer regels overbreken of finaal door me heen praten. Echter is de gangbewaker vorig jaar ontslagen vanwege misdragingen, waardoor de leraren vanaf nu door de gangen zullen moeten lopen om te zorgen dat leerlingen niks fout of ongewenst doen.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:36 ]


    Little do you know

    Aiden Luca Millefois
    Great Hall • Outfit



    Lachend bekijk ik het tafereel. Wanneer Tommy een broodje terug gooi mist hij Silena waardoor het broodje tegen mij aan komt. Ik moet zo mogelijk nog harder lachten en voor ik het weet stromen de tranen over mijn wangen. In mijn betraande ooghoek zie ik dat Phoepe aan komt lopen. Ik veel mijn tranen weg een recht mijn rug als ik het gesprek opvang. "Natuurlijk mag Kjellberg haar niet; welke leraar mag we een boterham gooiende leerling?"
    "Wat heeft die bitch nu weer gedaan" vraagt Phoebe als ze bij de tafel is aangekomen "M'n shirt vernield omdat 'ie te kort was."
    Mijn mond valt open " Quoi? La putain" Ik mocht haar altijd wel, maar dat was omdat ik het vak Muggle Studies interesseerde. "Oh, vandaar die wraakactie. Wat je ook gaat doen, Je participe" grijns ik. Leunend over de tafel probeer ik een broodje te pakken, wat me niet lukt.
    "June, mag ik misschien een croissant van jou?"

    [ bericht aangepast op 16 nov 2014 - 16:50 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Phoebe Dana Jacksons || Outfit


    Als antwoord op mijn vraag zegt Timothy dat het feit dat Kjellberg ademhaalt al genoeg is om haar te haten voor Silena.
    Ik grinnik zacht "Ik denk dat iedereen haar daarom wel haat"
    Dan zegt Silena dat Kjellberg haar shirt vernield heeft omdat ie te kort was. Ik wil zeggen dat het dan een beetje haar eigen schuld is aangezien ze weet dat dat niet bepaald toe gestaan is -ja de meeste mannelijke professoren vinden het geen probleem maar dat terzijde- dus had ze het kunnen verwachten, maar ik hou wijselijk mijn mond waarna ik een broodje pak en wat drinken voor mezelf in schenk. Dan gooit Lily de yoghurt om over Timothy en ik schiet in de lach. Als Amanda het probeert schoon te deppen, pakt Timothy het servetje af en zegt dat hij het niet zo'n probleem vind en zo wel iets anders aan doet. Ik grinnik en pak mijn wand uit de innenzak van mijn wand waarna ik onder de tafel een beweging maak en zo zacht mogelijk een spreuk uitspreek, het volgende moment is alle yoghurt verdwenen alsof het er nooit is geweest. Tovenarij buiten de lessen om is verboden, maar ach een schoonmaak spreuk kan geen kwaad. Desnoods ben ik een redelijk goede studente en leer ik veel voor Charms, dus de kans dat ik een spreuk verkeerd zeg of doe is heel klein, vooral een spreuk als deze.


    Little do you know


    Timothy "Tommy" Cleaver


    Het ene moment probeer ik de witte vlek van de donkerblauwe stof te krijgen en het andere moment is het verdwenen. Even frons ik en dan kijk ik naar Phoebe. Ze heeft haar wand vast en ik kan slechts dankbaar glimlachen, aangezien de leraren spreuken buiten de lessen niet waarderen.
    "Het is weekend, dus laten we de wraakplannen even op maandag doen en nu genieten van het feit dat we niets voor school hoeven te doen." Ik smeer een andere boterham en kijk de anderen aan. "Een spannender onderwerp zoals: wat zijn jullie van plan te doen dit weekend?" Ik neem een hap en kijk iedereen geïnteresseerd aan. Ondanks dat het eigenlijk veel te vroeg is om actief of vrolijk te zijn, kan ik het beiden niet helpen. Ik heb gewoon zin om wat te gaan doen. Na een hele zomer thuis geweest te zijn, ben ik hier wel toe aan wat plezier. Het hoogtepunt daar op de dag was de afwas, omdat de andere gezinsleden geen zin hadden om dat te doen, dus had ik wat tijd voor mezelf.


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman