• Based on The 100. Echter hoef je de serie natuurlijk niet te kennen om mee te doen!

    Het is 2187. De wereld heeft zijn ondergang honderd jaar geleden gehad. Toen er een nucleaire oorlog uitbrak hebben verschillende onderduikers van verschillende landen besloten de ruimte in te gaan en daar te wachten tot de Aarde terug leefbaar is.
    Terwijl het leven in het ruimtestation (De Ark genaamd) doorgaat begint de Aarde zich te herstellen. Echter gebeurd er van alles in de Ark en misdrijven gaan vaak gepaard met de doodstraf. Echter worden jongeren opgesloten in cellen die zich in de Ark bevinden.
    Wanneer de raad het er over eens is dat er gekeken moet worden of de Aarde terug leefbaar is, besluiten ze de gevangen jongeren naar de Aarde te sturen, ze te laten kijken of het leefbaar is. Ieder van de jongeren krijgt een ijzeren armband om. Deze laat weten aan de Ark of ze nog in leven zijn en of het veilig genoeg is om terug te keren naar de Aarde, en hier een nieuwe samenleving te starten met de mensen die ze hebben...


    Jongeren;
    - Jongen - Rune Mateja - 19 - Gonplei
    - Jongen - Lucas - 19 - Aureolus
    - Jongen - Keagan Yate - 23 - Ignatius
    - Jongen - Marshall Sadler "Spike-E" - 24 - Angmar
    - Jongen - Cain Stephans - 26 - Angmar
    - Jongen - Nicky Cane "Force" - 22 - Hohenheim
    - Meisje - Estera - ? - AsamiSato
    - Meisje - Celeste Silver Twisteye "Silver" - 25 - Hohenheim
    - Meisje - Marguerite Crux - 20 - Angmar
    - Meisje - Bird Forsyth - 19 - Repair
    - Meisje - Abbygail Raven Ryess - 18 - Aereolus
    - Meisje - Nimf Yates - 18 - Waldeinsamkeit
    - Meisje - Pearl - 21 - Waldeinsamkeit


    Regels
    - Maximaal 3 personages
    - Jongens en meiden gelijk houden alsjeblieft
    -We schrijven in de 3e persoon, verleden tijd (tenzij meerdere toekomst willen)
    - Offtopic tussen haakjes of in het praattopic
    - Respect voor elkaar
    - Ruzies mogen alleen in het speeltopic
    - Plezier hebben!

    Topics;
    Rollentopic 1
    Speeltopic 2

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 20:27 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bird.

    Wat er daarna gebeurde, ging allemaal heel snel. Ze voelde dat ze door Rune achter een verhoging van het land werd getrokken, en dat iemand een schot loste. De adrenaline pompte echter te onrustig door haar aderen om stil te blijven zitten -- waardoor ze als een gek overeind sprong om het tafereel te bekijken. Force kroop over de grond, Spik-E zwaaide met zijn wapen en zij stond oog in oog met een gemuteerd wezen. ‘Stop!’ Schreeuwde ze. Ze zag de korte staart van het beestje trillen, zijn poten waren geschramd en beide koppen keken onrustig heen en weer. Geruisloos pakte ze haar mes op, waarna ze naar voren dook met veel lawaai. Het leek te helpen, want voor ze het wist dook het beest terug naar het bos. Ze bleef rennen, tot het zoveel vaart maakte dat ze niet verwachtte dat het ooit zou stoppen met rennen. Hijgend en voorover gebogen bleef ze staan.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Rune

    Rune gaf zichzelf een klap tegen zijn hoofd aan en zuchtte. Okay, that went well.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    Voor hij ook maar de kans had om überhaupt weg te schieten of dergelijke, was het mutatiemonster al verdwenen. Hij keek het na terwijl Bird achter hem aanrende.
    "Wauw..." zei hij toen en keek naar Cain, die tot op heden nog niet in was gegaan op het hout gaan halen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op het moment dat het wezen was verdwenen, kwamen er een stuk of zes anderen de open plek op gestormd. Celeste zag hen aanstormen met hun grote slagtanden en wist dat dit kuddedieren waren, net zoqls zij mensen. Dit was enkel een manier van hen om hun prooi uit de tent te lokken en wie wist hoeveel er nog mer waren...
    Ze griste een lang mes uit de shuttle, zodat ze op zijn minst nog iets had om zich te verdedigen, maar hoopte dat de anderen met een vuurwapen snel zouden lere. Hoe ze daar mee om moesten gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    [Oke, nu zijn de wapens uit de shuttle op (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, lord. Niet nog meer. :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    [Ik had geschreven dat er acht geweren waren. Volgens mij is alleen beschreven dat Force, Spike-E en Cain er een hebben dus er zijn er nog best wat. :'p ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    [En dat vind ik genoeg. Ik had niet gezien dat je zei dat er acht waren, maar ik vind dit wel genoeg. Dus het is op (: ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Oh God,' mompelde Cain toen het opeens stikten van die monsters. Hij ging met zijn rug tegen de shuttle aan staan zodat hij niet vanuit de rug kon worden aangevallen en begon te schieten op alles wat zijn blikveld in stapte. Monster of mens, het kon hem geen bal schelen. Als ze maar uit zijn buurt bleven.


    Every villain is a hero in his own mind.

    [Ik denk dat de meeste er inderdaad al meteen één hebben gepakt. Voor wie een wapen wil. Al vermoed ik dat dat iedereen is. xD
    Maar als mensen nog een geweer willen kan dat dus nog makkelijk. (: ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Sasha

    Hij snelde achter Cain aan en ging naast hem staan. Sasha was een van de weinige zonder wapens was wel gebleken. Hij keek naar links, zodat Cain de andere kant in de gaten kon houden.
    "In de boeken boven stonden deze dingen nooit beschreven. Wat zijn het."

    Rune

    Rune bekeek het tafereel en wist niet wat hij moest doen. Gewoon blijven liggen of niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    'Geen idee,' gromde Cain. 'En 't kan me niet schelen ook.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    OakenshieId schreef:
    [Ik denk dat de meeste er inderdaad al meteen één hebben gepakt. Voor wie een wapen wil. Al vermoed ik dat dat iedereen is. xD
    Maar als mensen nog een geweer willen kan dat dus nog makkelijk. (: ]


    [En ik zeg van niet. Ik ben de maker van het topic. De wapens zijn op! Dus ook geen geweren meer! ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sasha

    "Als ze maar snel oprotten." bromde Sasha en hoorde de poten over de grond stampen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Pardon? We schrijven toch met zijn allen een verhaal? Een topicstarter heeft niet meer te zeggen dan andere schrijvers, hoor! Het enige wat telt, is dat wat er geschreven is. Dat er acht geweren waren, staat al beschreven op bladzijde drie en is dus onderdeel van het verhaal. Als mensen het daar niet mee eens waren, hadden ze dat toen moeten zeggen en niet nu.]


    Every villain is a hero in his own mind.