• Whaa ik zit nu op mijn ipod touch op quizlet! Ik heb 'm vorige week gekocht en ik vind 'm echt geweldig! Wie heeft allemaal nog meer een iPod touch?

    Hij typt echt vet fijn, vind ik. x'D

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 13:56 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Ik heb iPod Touch, rechts onder, zit z'n knopje, ik weet ff niet hoe je het noemt maar druk daar maar eens op! XD


    -

    Ik wil er wil een. En het gelddaarvoor ook (: !


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Het knopje voor de enter is: Return^^


    -

    Oh thanx
    Hey hij doet het!

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 14:00 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Ik wil er één, maar ik wil een nieuwe gsm en laptop ook nog, dus. Ik heb trouwens al een iPod maar die ben ik beu. Ik heb hem al langer dan 2 jaar dus.


    Some people make the world special just by being in it

    Hmm de batterij gaat zo wel snel leeg...
    Ik had eerst een of andere mp4 van sony. Maar een iPod is gewoon veel mooier.


    Je moet worden wie je bent.

    M'n zus heeft een iPhone, daar zat ik ook al mee op internet :'D ik vind het wel een cool ding buhahah :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb er 1 xD
    Helemaal verliefd op dat ding, maar de batterij gaat SNEL leeg als ik internet xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Meeh, ik wil dat ook. :')
    Maar ik ben aan het sparen voor een iPod Classic, dat is voor levenloze mensen dus. :Y)(cat)

    Alysse schreef:
    Ik wil er één, maar ik wil een nieuwe gsm en laptop ook nog, dus. Ik heb trouwens al een iPod maar die ben ik beu. Ik heb hem al langer dan 2 jaar dus.

    Vergeet ons reisje naar Amerika niet. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Vergeet ons reisje naar Amerika niet. : D

    Jij gaat de lotto winnen, dus no problem, jij trakteert me dan ook wel op dat reisje, niet lekker ding? (cat)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb een LG Cookie?

    Alysse schreef:
    (...)
    Jij gaat de lotto winnen, dus no problem, jij trakteert me dan ook wel op dat reisje, niet lekker ding? (cat)

    'fcours. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Despondency schreef:
    Ik heb er 1 xD
    Helemaal verliefd op dat ding, maar de batterij gaat SNEL leeg als ik internet xD

    Dat heb ik ook hoor, ik houd er altijd rekening mee. Als ik op internet ga doe ik dat altijd als mijn batterij nog helemaal vol is XD

    Ik ga sparen voor een iPhone, dat is handiger, want ik loop nu met mijn telefoon en iPod in mijn broekzakken en dat zit niet fijn! O.o


    -

    Ik.


    No growth of the heart is ever a waste