• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde wil je posten @ Fred (als we het hele riedeltje afgelopen hebben )dat ze aankomen aan het nest ? als iedereen er mee eens is tenminste :p

    [ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 18:07 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Mee eens ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Mee eens ^^


    ik wil Cally <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik wil Cally <3


    :S


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    :S


    muhahahah normaal doen <3'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Voor je het weet is alles weer voorbij. Maak je niet te veel zorgen, ik ga je helpen.’ Voor hoever het mogelijk was drukte George me nog dichter tegen hem aan en voelde zijn lippen in mijn nek waardoor ik op mijn lip beet en snel mijn ogen naar meneer Weasley vlogen. Wat moest hij nu wel niet van mij denken? Straks vond hij me niet goed genoeg wat ik wel kon begrijpen. Wie of wat was ik nou? Ik wist het zelf niet eens. Noch goede punten. Ik was onzeker; bang; stil een muurbloem zonder charme. Geen mooie roos maar meer een Kromme Dissel.
    ‘Jij mag ook wel bij mij op schoot zitten.’ Hoorde ik opeens Draco zeggen. Verbaasd keek ik hem aan en ik kon nog net zien hoe Ginny haar lippen vol op die van Draco zetten waardoor ik een beetje geneerd over mijn nek wreef. Ik voelde me nog nooit zo gevangen terwijl ik nu niet eens opgesloten of vastgebonden zat. Al deze liefde van de koppels waar ik en George in gekluisterd waren, waren nogal misselijkmakend en ik schaamde me dat ik dat George niet gaf. Ik kon er niet tegen. Zeker niet met zoveel mensen. Het idee alleen al maakte me hondsberoerd.
    ‘Ik denk dat iedereen net zo nerveus is als jij, behalve Ginny dan. Je bent niet alleen. Doe nu maar rustig aan tot we er zijn.’ zijn lippen plaatste zich op mijn wang en alweer keek ik naar het spiegeltje en ondanks dat het winter was voelde ik het warm worden maar dan op een negatieve manier. Wat had ik er alles voor over om uit deze auto weg te komen. ‘Z-zijn we er bijna?’ vroeg ik en staarde maar met mijn ogen naar de stoel voor me terwijl ik nerveus mijn handen aan mijn broek schoon veegde.


    Draakjeee <3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Awh, voelt campie zich ongemakkelijk door georgie xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron

     ‘Ik hoop het maar. Dit is spannender dan welke zwerkbalwedstrijd ooit.’ fluisterde Campbell. Ik glinlach en trok hem dichter tegen me aan.
    'Voor je het weet is alles weer voorbij. Maak je niet te veel zorgen, ik gaan je helpen.' Fluisterde ik en dwong mezelf hem niet te kussen, waar in ik faalde en een kleine kus in zijn nek drukte.
    'Voor mij is dit spannender dan wat voor transformatie dan ook.' Hoorde ik Ralf murmelen. Fred en Ralf zijn beiden weerwolvem en voor hun gaat het pas lastig worden om dat te verklaren. Maar mam en pap gaan dat niet zo erg vinden denk ik.. hopelijk dan.
    ‘Jij mag ook wel bij mij op schoot.’ hoorde ik Draco zeggen die naast Campbell zat en even keek ik hem aan. Voor ik het wist drukte Ginny zijn lippen op die van Draco. Ik trok mijn blik los van hun en keek weg. Serieus? Waar pap bij is? Ginny deed ook nog vol mee. Maar ja, Ralf zit op sit moment ook op de schoot van Fred. Ben ik hier de enige die op pap Let?
    'ik hoop dat je moeder net als je vader is. Ik weet dat ik het weer ga verpesten.' Murmelde Ralf.
    'Het komt goed Ralf, ik ben bij je.' Zei Fred en druk een kusje in Ralf zijn nek. Nu voel ik me dus ongemakkelijk. Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik tusse hun in zit of juist niet. Ik keek Campbell weer aan en glimlachte.
    'Ik denk dat iedereen net zo nerveus is als jij, behalve Ginny dan.' Zei ik met een lach.
    'Je bent niet alleen. Doe nu maar rustig aan tot we er zijn.' Fluisterde ik en drukte dan een kus op zijn wang.


    Volgens mij bedoel je George. Of Ralf is keihard aan het vreemdgaan voor de neus va zijn vriendje :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Awh, voelt campie zich ongemakkelijk door georgie xq


    Hhaa hijwilt gewoon niks fout doen :p alles moet perfect. Dat is hij gewend dus hij gaat heel wat beleven @ het nest waar alles behalve perfectie heerst xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Hoewel iedereen me boos aankijkt lacht Ginny naar me. Voor ik iets kan zeggen kust ze me. Ik ben me er erg bewust van dat we in een auto zitten vol met mensen die dit waarschijnlijk niet goedkeuren, maar aan de andere kant is dit misschien de laatste kans die ik krijg. Even kus ik haar terug, maar het voelt gewoon raar nu ik hier in een auto zit met haar gezin. Ik voel haar hand op mijn borstkas en leg een hand op haar rug. Ik duw haar zachtjes van me af en kijk naar de rest, die mij boos aankijkt. Ginny lijkt er helemaal geen problemen mee te hebben, wat in mij onzekerheid naar voren brengt. Wat als ze mij gewoon gebruikt om op te staan tegen haar familie? Op Zweinstein deed ze nooit zo klef als ze nu doet. Ook gaf ze nooit toe dat ze van me hield. Nu opeens is dat omgeslagen. Ik pak haar hand vast en probeer wat minder rood te worden. Ik kijk naar Campbell, wat eigenlijk heel erg gênant is want hij zat gewoon naast me toen Ginny mij kuste.
    'Eh Ginny weet je zeker dat ze het goed vinden dat ik meekom?' vraag ik zachtjes aan Ginny.


    Spoiler alert: you will save yourself

    LeoValdez schreef:
    (...)

    Volgens mij bedoel je George. Of Ralf is keihard aan het vreemdgaan voor de neus va zijn vriendje :'D


    Whoops x'D ja, Ralf gaat vreemd terwijl hij op de schoot van zijn vriendje zit :'D

    Ik verander het even xq


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    [Niemand kijkt je boos aan Draco.. Aangezien Campbell & George & Ralf dat niet doen dus wss als enige Fred; arthur of Ron :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    Ik voelde zijn hand op mijn rug en voordat ik het wist beëindigde hij tot mijn teleurstelling de kus terwijl zijn hand die van mij beetpakte. Ik trok een wenkbrauw op toen ik hem naar Campbell zag kijken. Dit ga je niet menen. Ik ga niet weer een vriendje kwijtraken door eerst mijn broer en daarna het vriendje van mijn broer. Niet dat Draco mijn vriendje was.
    ‘Eh Ginny, weet je zeker dat ze het goed vinden dat ik meekom?’ ik trok verbaasd mijn wenkbrauw op terwijl ik merkte dat we bijna bij het nest waren. ‘Wat maakt het uit? Waarom zouden zouden George en Fred wel van iemand mogen houden en ik niet- zou dat niet nogal onredelijk zijn? En aangezien ik van jou hou mag jij mee.’ Ik drukte een kus naast zijn lippen en keek voldaan naar voren. ‘We zijn er bijna; om jouw vraag daarmee ook te beantwoorden; Campbell.’


    Ralfs turn :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

     'Het komt goed Ralf, ik ben bij je.' Zei hij en drukte een kus in mijn nek. Ik glinlachte zachtjes ook al begon ik me wat ongemakkelijk te voelen, straks gaat meneer Weasley nog boos op ons worden omdat we hier achter de hele tijd zitten te kussen en kleffen.
    'Dankjewel.' Fluisterde ik dan en keek Fred even aan voordat ik met mijn vingers begon te spelen.
    Niets wat er nu nog verteld werd boeide me niets meer. Ik dacht na over wat er gaat gebeuren als ik eenmaal bij Fred zijn huis ben. Niet dat ze me gaan slachten of zo, maar straks zeggen ze sat ik niet goed genoeg ben voor Fred. En dat ik hem moet verlaten of zo, dan heb ik hem ook kwijt. Oh nee, ik moet beter overkomen dan een kleffende jongen die op de schoot van hun zoon zit.
    De enige wat me intreerede was toen Campbell vroeg wanneer we aan zouden komen en Ginny zei dat we er bijna waren. En Ginny was ook te druk bezig om te zoenen met Draco en haar boeide niet wat meneer Weasley zou denken. Oh god, ik zie er echt niet professioneel uit.
    'Merlin, w-wat gaat je vader wel of niet denken als hij ons zo ziet zitten op de a-achterbank?' Fluisterde ik gespannen en liet me naast hem neer glijden en greep toch stiekem naar zijn hand. Ik beet op mijn lip en knuffelde bijna heel Fred zijn arm maar die drang probeerde ik tegen te houden zonder succes.

    :')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Ralf Auron

     'Het komt goed Ralf, ik ben bij je.' Zei hij en drukte een kus in mijn nek. Ik glinlachte zachtjes ook al begon ik me wat ongemakkelijk te voelen, straks gaat meneer Weasley nog boos op ons worden omdat we hier achter de hele tijd zitten te kussen en kleffen.
    'Dankjewel.' Fluisterde ik dan en keek Fred even aan voordat ik met mijn vingers begon te spelen.
    Niets wat er nu nog verteld werd boeide me niets meer. Ik dacht na over wat er gaat gebeuren als ik eenmaal bij Fred zijn huis ben. Niet dat ze me gaan slachten of zo, maar straks zeggen ze sat ik niet goed genoeg ben voor Fred. En dat ik hem moet verlaten of zo, dan heb ik hem ook kwijt. Oh nee, ik moet beter overkomen dan een kleffende jongen die op de schoot van hun zoon zit.
    De enige wat me intreerede was toen Campbell vroeg wanneer we aan zouden komen en Ginny zei dat we er bijna waren. En Ginny was ook te druk bezig om te zoenen met Draco en haar boeide niet wat meneer Weasley zou denken. Oh god, ik zie er echt niet professioneel uit.
    'Merlin, w-wat gaat je vader wel of niet denken als hij ons zo ziet zitten op de a-achterbank?' Fluisterde ik gespannen en liet me naast hem neer glijden en greep toch stiekem naar zijn hand. Ik beet op mijn lip en knuffelde bijna heel Fred zijn arm maar die drang probeerde ik tegen te houden zonder succes.

    :')


    Weet je dat zeker?(duivel)


    Spoiler alert: you will save yourself