• Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

    Een paar regels.
    - geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
    - geen teams.

    wat voorbeelden.
    - Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
    - Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.
    verzin het maar zo gek als het kan!
    Veel pleizer en suc6!!


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik stop de bunker in mijn zak. Mijn bunker


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hmm, ik laat een zwerm knalpokkertjes vrij in de bunker, de vorig eigenaar vlucht, mijn bunkerxD

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 20:10 ]


    Forget what hurt you in the past, but never forget what it taught you..

    Ik mep de vorige eigenaar met een pollepel op zijn/haar hoofd en gooi hem/haar dan naar buiten. Mijn bunker.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Ik gooi de vorige eigenaar in de sloot. Mijn bunker.


    Just Smile, Peace & Love

    Ik laat een rookbom af gaan in de bunker waardoor de eigenaar stikt. Mijn bunker.

    Ik laat een eenhoorn heen en weer dartelen voor de ingang. De vorige eigenaar word meteen verliefd op de eenhoorn en springt op zijn rug. Mijn bunker :Y)

    Ik hypnotiseer een miljoen spinnen en laat ze de vorige eigenaar van de bunker wegjagen. Vervolgens stuur ik de spinnen weg en vestig ik me in de bunker. Mijn bunker:P


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik gooi een schoen op het hoofd van de vorige eigenaar. Mijn bunker.


    Black coffee, ripped jeans and Green Day baby.

    Ik nodig zanger Rinus uit om te gaan zingen in de bunker. Iedereen vlucht weg. Mijn bunker.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik roep de übercute Loki op. Iedereen valt flauw, mijn bunker.

    Ik eet als het volle maan is het hoofd van de vorige eigenaar op. Awwoooohh!!! Mijn bunker.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Wat is iedereen hier agressief, ondanks dat er staat dat je de eigenaar van de bunker niet aan mag vallen x'D.

    Ik lok de bunker naar me toe met bunkervoer. Mijn bunker.


    i put the fun in funeral

    Ik verstop me in de bunker en wanneer de eigenaar slaapt vermoord ik hem/haar. Mijn bunker. (krul)

    Ze bedoelt als in persoonlijk aanvallen, dus hem/haar kwetsen door iets persoonlijks te gebruiken.

    Ik stuur een hele groep mannelijke strippers op de eigenaar af. Die rent uit de bunker omdat Channing Tatum too hot to handle is. Mijn bunker :Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 10:40 ]


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik laat een roze Olifant voorbij lopen zodat de eigenaar van de bunker afgeleid is & duw hem/haar buiten. Mijn bunker. :')

    *dancing with Channing Tatum in de bunker* oh yeah :'3

    [ bericht aangepast op 11 aug 2014 - 10:47 ]


    made a list of my regrets and you were the first, love