• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

Daggers schreef:
    (...)

@Naomi anders schrijf je een post waar Robert praat met Isabelle.

ARTHUR IS CEWL!!

Jep

Spoiler alert: you will save yourself

Ginny Weasley

‘Jongens…Ginny.. Ik denk dat jullie moeder het fijn zou vinden als jullie bij ons thuis niet zo…klef zijn…en eh Ginny, kan ik je even spreken?’ mijn blik verried geen enkele spoor van spijt of woedde. Dezelfde glimlach bleef liggen terwijl iedereen de auto langzaam de auto verliet terwijl ik werd meegetrokken door mijn vader.
    ‘Is er een kans dat Draco Malfoy jou een liefdesdrankje heeft gegeven of iets in die richting? Want je gedraagt je een beetje vreemd en eerlijk gezegd vind ik het helemaal niks voor jou om iets te hebben met de zoon van een dooddoener. Zijn vader probeert mij al zijn hele leven te saboteren. Hoe weet jij zeker dat hij daar nu niet me bezig is.’ ik snoof en keek hem met een gigantische pokerface aan. ‘Serieus, pa? Gaan we echt iemand beoordelen wegens de vader? Jij houd toch ook van allerlei dreuzelspullen en daar houd ik toch niet van? Dus waarom zou hij net zoals zijn vader zijn. Per slot van rekening ga ik al het hele jaar met hem om terwijl mijn broers veels te druk zijn met hun eigen sociale leven en als ik thuis ben, ben jij toch alleen maar op je werk. Dus beweer niet dat ik míjzelf vreemd gedraagt want je kent me niet eens. Geen van alle kennen jullie me.’ Ik draaide me met die woorden direct op en wilde naar Draco lopen.

Ginny is biatch xd

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Arthur Weasley
    ‘Serieus, pa? Gaan we echt iemand beoordelen wegens de vader? Jij houd toch ook van allerlei dreuzelspullen en daar houd ik toch niet van? Dus waarom zou hij net zoals zijn vader zijn. Per slot van rekening ga ik al het hele jaar met hem om terwijl mijn broers veels te druk zijn met hun eigen sociale leven en als ik thuis ben, ben jij toch alleen maar op je werk. Dus beweer niet dat ik míjzelf vreemd gedraagt want je kent me niet eens. Geen van alle kennen jullie me.’ Gekwetst kijk ik toe hoe ze zich omdraait. Ik twijfel even en pak haar dan vast bij haar schouder.
    'Gedraag je es! wat is er toch met jou aan de hand vandaag?' Ik draai haar weer om zodat ze mij aan moet kijken. 'Ik maak me alleen maar zorgen om je en als je Rons verhalen aan zou horen dan zou je moeten weten dat die Draco even erg is als zijn vader. Ik wil je er even aan herinneren dat het zijn vader is die het dagboek van Vilijn in jou tas heeft gedaan en dat hij de gene is die altijd een rede zoekt om ons te verraadden.'

Spoiler alert: you will save yourself

Arthur biatch?!

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Campbell Saunders

'Jongens... Ginny... Ik denk dat jullie moeder het fijn zou vinden als jullie bij ons thuis niet zo... Klef zijn... En eh Ginny, kan ik je even spreken?’ ik keek omlaag en liet George me naar buiten trekken naar een huis waar kippen over het erf liepen en de huis schots en scheef stond dat er geen twijfel over mogelijk was dat het door middel van magie bij elkaar gehouden werd. Toch had het een bepaalde charme net zoals de letters die Het Nest tekende op het huis.
    ‘Ben je er klaar voor?’ ik keek naar George die glimlachte voordat hij vervolgde; ‘Wees niet bang, het gaat echt goed komen.’ Ik slikte en knikte. ‘Maar ik denk dat we misschien wat ruimte tussen ons moet creëren want je vader vond ons te klef.’ Automatisch deed ik een paar passen weg en wierp George een blik toe. ‘Is dit beter?’ Ik ademde even extra zuurstof in en keek naar de deur alsof hij elk moment kon openknallen en er een basilisk me door midden ging bijten waardoor het bloed alle kanten uit spoot.

Laat Molly maar komen ('x

Ohgod molly, sorry hier moet ik de tijd voor nemen :'D

Ginny Weasley

Ik voelde mijn vaders hand mijn schouder omsluiten en draaide me met een ruk om. ‘Gedraag je is! Wat is er toch met jou aan de hand vandaag? Ik maak me alleen maar zorgen om je en als je Rons verhalen aan zou horen dan zou je moeten weten dat die Draco even erg is als zijn vader. Ik wil je er even aan herinneren dat het zijn vader is die het dagboek van Vilijn in jouw tas heeft gedaan en dat hij degene is die altijd een reden zoekt om ons te verraden.’ Ik voelde woedde opborrelen en deze keer kon ik het niet van mijn gezicht verbergen.
    ‘Dus Fred en George mogen wel kiezen wie ze leuk vinden en ik niet- Natuurlijk; waarschijnlijk hebben ze nog niet verteld met wie ze verkering hebben. Misschien oordeel je dan anders hoewel ik dat betwijfel want laat ik jou maar ergens aan herinneren; jij had een auto behekst die Ron gebruikte naar Zweinstein te komen. Ron doet wel meerdere domme dingen en iemand kan daarop reageren en dat heeft Draco gedaan. Ze zijn beide fout geweest maar jij kan het licht niet in Draco’s ogen zien schijnen; je wilt me gewoon niet gelukkig zien terwijl ik dat voor het eerst ben. Voor het eerst geeft iemand om me. Bekijk het maar.’

George post is klaar maar ik schrijf nog even snel ralf er ook bij dus even wachten :') molly is zo kpud xq

George Weasley

Hij knikte met zijn hoofd en ik liep richting het deur toe.
    ‘Maar ik denk dat we misschien wat ruimte tussen ons moet creëren want je vader vond ons te klef.’ hij deed een aantal passen weg van mij en ik keek hem verbaasd aan.
    ‘Is dit beter?’
    'Uhu,' murmelde ik goedkeuren en rolde even met mijn ogen voordat ik op het deur klopte.
    'Overigens, mam weet alleen dat je een jogen bent, iets met mij hebt en Campbell Saunders heet en van klammfels komt. Verder weet ze niets.' Zei ik snel.
    Heel wat korte maar snelle voetstappen liepen richting het deur toe en even bleef het stil tot de deur open vloog. Ik begon stompzinnig te glinlachen toen mijn moeder voor de deur verscheen. Eerst trok ze haar wenkbrauwen op en liet een brede glimlach zien, tot ze zich omdraaide naar Campbell en op haar kiezen beet. Shit, dit gaat nu al fout.
    'George,' riep ze en deed alsof ze Campbell niet zag en trok me in een knuffel.
    'Leuk om je weer te zien, waar zijn de anderen?'
    'Uhm,' murmelde ik en trok me uit haar greep.
    'Fred is bij Ralf, Ginny en Draco zijn bij pa geloof ik.'
    Haar gezicht gaf een rode kleurtje maar haar lach verdween niet.
    'En, en dit is Campbell Saunders. Je weet wel.. de jongen waarover je een brulbrief had gestuurd.' Shit, verdomme ik..
    'Heeft Ginny de zoon van Malfoy hierheen gebracht?'
    Ik keek mam geschrokken aan die Campbell volledig leek te negeren.
    'Ja, pap praat al met Ginny.' Zei ik snel en wierp Campbell een blik toe.
    'Mam, ken je Campbell Saunders al? Ik weet dat het vreemd is dat ik iets met een jongen heb zonder dat je het wist of zelfs toestemming of zo voor gaf maar Campbell is echt een hele leuke jongen. Hij is beleefd en aardig, echt waar.' Zei ik snel zodat de grote brok in mijn keel verdween. Mam keek me maar met gekruiste armen aan en knikte maar herhaaldelijk met haar hoofd.
    'Beleefd en aardig? Nou, kom maar naar binnen Campbell, kunnen we in de woonkamer wat bespreken.'
    Ik glimlachte en probeerde langs mam heen te lopen maar ze hield me al tegen.
    'Alleen Campbell, George.'
    Heftig beet ik op mijn lip en keek Campbell even aan.
    'Nou mam, nu doe jij wel onbeleefd tegenover jouw eigen kinderen. Mag ik tenminste naar binnen om een..'
    'George,'
    Ik zuchtte en keek Campbell weer aan voordat ik wat meer naar achteren liep en mijn armen kruiste.
    'Fijn. Campbell is echt een goede jongen, mam, niet net als de andere studenten van klammfels..'
    Wat ik zei leek de rode kleurtje van mijn moeder maar feller te maken en ik draaide me om en liep maar richting Fred en Ralf toe.
    'Oh god, mam gaat Campbell slachten geloof ik.' Zei ik haasrig tegen de twee jongens en gging met een hand door mijn haren.
    'Ze heeft haar woede ingehouden, ik heb ma nog nooit gezien terwijl ze haar woede inhield! Dat is geen goed teken..'

Ralf Auron

'Jongens... Ginny... Ik denk dat jullie moeder het fijn zou vinden als jullie bij ons thuis niet zo... Klef zijn...' ik voelde me rood worden tot de Fred de deur van de auto open trok en toen pas merkte ik dat we aan waren gekomen. Meteen trok Fred me uit de auto en ik scheurde mijn blik van hem vandaan om naar zijn huis te kijken. Het was letterlijk gigantisch... hoog. Het stond ook bijna zo scheef dat ik zou denken dat het gemakkelijk kapot om kon vielen. Ik voelde hoe Fred me opeens verder weg trok tot we buiten gehoor afstand van de anderen waren. Hij hield de doosje voor mijn neus waarin zijn pillen in horen te zitten, maar ze waren leeg.
     'Vannacht is het volle maan! Mijn pillen zijn op en zometeen verander ik hier in een moordend beest! kan ik er wat van jou hebben?' Vraagt hij gespannen. Ik zag dat zijn handen aan het trillen waren dus greep ik ze beiden vast.
    'Kalm aan Fred, ik denk dat ik er nog twee heb. Mijn oom zou voor morgen avond een uil naar me sturen met een nieuwr pakje met pillen. Want hij dacht dat de volle maan volgende week was..' ik grabbelde in mijn zakken en liet hem mijn pakje zien. Ik haalde de eerste eruit en probeerde de andere eruit te grabbelen
    'Geen reden tot pan..' mijn mond viel open toen ik door kreeg dat de pakje helemaal leeg was. Zenuwachtig keek ik Fred aan en liet de pakje vallen.
    'Ik bedoel, ik heb er een.' Ik beet op mijn lip en greep weer naar Fred zijn hand waar ik mijn laatste pil in propte.
    'Gebruik jij hem maar, ik red het wel zonder aangezien het me vaker is overgekomen dat ik mijn pillen vergat en ik er eigenlijk aan gewend ben geraakt.' Jup, dat was een leugen. Als ij geen pil neem dan beginnen mijn handen al eerder te trillen, begin ik te zweten word ik duizelig en gevoeliger ook. En ik verdwijn dan conpleet, dus ga ik zelf knock uit terwijl de duivel mijn weerwolf lichaam zou gaan besturen.
    'Oh god, mam gaat Campbell slachten geloof ik. Ze heeft haar woede ingehouden, ik heb ma nog nooit gezien terwijl ze haar woede inhield! Dat is geen goed teken..' hoorde ik George plotseling die naast ons kwam staan. Ergens was ik dankbaar dat hij kwam want nu kan Fred niet zo gemakkelijk tegenstribbelen.

omg campbell gaat dood XD ik ben zo nieuwsgierig

mag ik zeggen dat je de deur achter Campbell sluit?

Ja doe maar ^^

Campbell Saunders

‘uhu. Overigens, mam weet alleen dat je een jongen bent, iets met mij hebt en Campbell Saunders heet en van Klammfels komt. Verder weet ze niets.’ Ik wilde knikken en glimlachen maar ik hoorde korte snelle voetstappen richting de deur komen wat mijn poging wegwuifde tot de deur open vloog. Ik zag een glimlach op George gezicht komen en voor even dacht ik dat ik een wilde sabeltandtijger was tegengekomen tot ze glimlachten die al veels te gauw wegstierf toen ze mij zag. Ik wist niet of ik het me verbeelde maar ze leek woedend op mij waardoor ik gauw oogcontact verbrak. Dit ging fout. ‘George.’ Hoorde ik de vrouw roepen en toen ik naar George keek zag ik dat hij in een omhelzing was getrokken.
    ‘Leuk om je weer te zien, waar zijn de anderen? Ik keek achterom en ik kon duidelijk Fred, Ralf en Ginny met haar vader zien. Zelfs Draco dus of ze was blind of ze wilde wat te praten hebben.
    ‘Fred is bij Ralf, ginny en Draco zijn bij pa geloof ik. En, en dit is Campbell Saunders. Je weet wel.. de jongen waarover je een brulbrief had gestuurd.’ Ik keek zenuwachtig naar George gezien mijn pokerface totaal verdwenen was bij de eerste ontmoeting met de vrouw. Ik voelde gewoon dat ze me niet mocht en dat vond ik vreselijk.
    ‘Heeft Ginny de zoon van Malfoy hierheen gebracht?’ vroeg ze terwijl ze totaal geen nota van mij nam of van wat George over mij zei.
    ‘Ja, pap praat al met Ginny. Mam, ken je Campbell Saunders al? Ik weet dat het vreemd is dat ik iets met een jongen heb zonder dat je het wist of zelfs toestemming of zo voor gaf maar Campbell is echt een hele leuke jongen. Hij is beleefd en aardig, echt waar.’ Ik beet op mijn lip. Ik voelde me net een stuk vlees dat gekeurd werd. Vooral toen Mevrouw Wemel haar eerste opmerking over mij maakte alsof ze nu pas begreep dat ik leefde.
    ‘Beleefd en aardig? Nou, kom maar naar binnen Campbell, kunnen we in de woonkamer wat bespreken.’ Ik knikte aangezien geen enkel woord mijn keel kon verlaten zonder te stotteren en dat vond ik vreselijk. Ik had misschien nog een kans bij de moeder van George en die mocht ik niet verpesten. Ik wilde George niet kwijt.
    Ik wilde met George naar binnen lopen maar mevrouw Weasley hield George tegen. ‘Alleen Campbell, George.’ Ik voelde George ogen op mij branden wat geen goed teken was. Vooral niet toen ik op keek en hem op zijn lip zag bijten. Iets wat hij niet super vaak deed wat betekende dat ik eerst geslacht werd voordat ik dood gemaakt zou worden.
    ‘Nou mam, nu doe jij wel onbeleefd tegenover jouw eigen kinderen. Mag ik tenminste naar binnen om een..’
    Meteen weigerde de vrouw. ‘George.’ Ik slikte bij het horen van haar stem.
    ‘Fijn. Campbell is echt een goede jongen mam, niet net als de andere studenten van Klammfels.’ Voordat ik nog George kon tegenhouden was hij verdwenen waardoor ik noodgedwongen met de vrouw mee naar binnen moest. George, Ginny of Fred had me wel kunnen waarschuwen voor hun moeder. Het leek net alsof ik mijn doodvonnis tegemoet kwam lopen. Ik zette de eerste stap op de drempel en nog net kon ik mijn anderen voet het huis binnen zetten voordat de deur achter mij dicht viel en alleen in een vreemd huis met mevrouw Weasley over bleef.

Haha verrras me maar. Je mag campbell wel laten zitten ofzo maakt niet uit ^^ ik ben zo benieuwd.

Dit vaat zo afschuwelijk worden :Y) ik bied alvast mijn excuses aan als ik Molly zijn rol afschuwelijk heb of ga schrijven. Maarja, Campbell sorry maar je gaat dood xq molly he :')

SphinxX schreef:
    Dit vaat zo afschuwelijk worden :Y) ik bied alvast mijn excuses aan als ik Molly zijn rol afschuwelijk heb of ga schrijven. Maarja, Campbell sorry maar je gaat dood xq molly he :')

omg iedereen die buiten staat slaakt alvast een kruisje voor Campbell. R.I.P.