• rpg eigenaar : MrFluke

topic nog onder constructie

Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...

|| Graag Invullen:

Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:

Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:

|| Rollen: ||

Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa

Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1

Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19

Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16

Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex

Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2

Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17

Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:

Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

George Weasley

Fred glimlachte maar en schudde zijn hoofd.
    ‘Zoals George al vertelde; Campbell Saunders. Het is fijn om u in levende lijven te ontmoeten na alle grootste verhalen gehoord te hebben van George.’ ik deed moeite om mijn glimlach in te houden dus liet ik die maar zien en gooide een arm om Campbell heen. Hij is toch o zo beleeft ookal heb ik nppot grootste verhalen over mijn vader verteld. De enige spannede verhaal over hem kan wel zijn dat hij veel dreuzel apparatuur heeft liggen in de garage. Pap schudde ook zijn hand en mompelde iets wat ik niet verstond.
    ‘Hoi pap; ik zie dat je Ralf en Campbell al ontmoet heb. Dit is Draco Malfoy. Ik hou van hem pap. Ik heb het gevoel dat dit een leuke kerst gaat worden, vinden jullie niet.’ hoorde ik Ginny zeggen. Ik keek haar even verbaasd aan. Wat zei ze nou net? Vond ze dit zo simpel? Ik en Fred gaan dood hier net als Camp en Ralf, voelt Ginny nou serieus niets..
    'Uh, zullen we maar gaan? Ik bedoel, als u Campbell en Draco ook accepteert.. Ik bedoel, het is erg warm hier en.. ik heb dorst. Sorry,' ik glimlachte en keek Fred even aan die ook lachte.
    'Ik eh.. Ik heb een auto geregeld. Kom maar mee. Ik ben alleen wel bang dat het een beetje proppen wordt op de achterbank. Ron! Deze kant op!'
    Ik greep naar Campbell zijn hand en pakte mijn koffer waarna ik hem mee de auto in trok. Ik nam naast Fred plaats met Ralf op zijn schoot wat me niet echt een goed idee leek aangezien pap ook in de auto zat, dus trok ik Campell naast me neer en gooide een arm om hem heen.
     'Het komt goed, Ralf. Je hoeft echt niet zo nerveus te zijn.' Hoorde ik Fred zeggen. Ik keek Campbell even aan en speelde met zijn nekharen.
    'Hoor je Fred? Dat geldt niet alleen voor Ralf.' Glimlachte ik naar Campbell.
    'Je bent ook zo beleefd, mam gaat je vast ook fantastisch vinden.'

Ok ik maak nieuw lijstje ; George Campbell Draco Ginny Ralf Fred Arthur

When I taste Tequila, Baby, I still see ya

Campbell Saunders

‘Hoi pap; ik zie dat je Ralf en Campbell al ontmoet heb. Dit is Draco Malfoy. Ik hou van hem pap. Ik heb het gevoel dat dit een leuke kerst gaat worden, vinden jullie niet?’ ik keek verbaasd terwijl ik nog steeds tegen George aangeplakt zat naar Ginny. Ze was zo veranderd sinds de beet de weerwolvenbeet bij Fred oftewel sinds onze eerste ontmoeting. Ik wist dan ook totaal niks van haar behalve dat ze het enige zusje van George was.
    Ik voelde George zijn vertrouwde arm om mij heen slaan en doordat ik zijn vaders hand middels geschud had en me niet uitgevloekt of vervloekt had in de paar seconde die verstreken was voelde ik me iets beter.
    ‘Uh, zullen we maar gaan? Ik bedoel, als u Campbell en Draco ook accepteert… Ik bedoel, het is erg warm hier en… ik heb dorst. Sorry.’ Een glimlach schreed op mijn gezicht. Niet om leedvermaak maar omdat ik het gevoel had dat ik niet de enige meer was die moeite had met praten. Ik vond het al heel wat dat ik zo’n zin naar buiten had weten te krijgen zonder te stotteren. ‘Ik eh.. Ik heb een auto geregeld. Kom maar mee. Ik ben alleen wel bang dat het een beetje proppen wordt op de achterbank. Ron! Deze kant op!’ tot mijn opluchting pakte George mijn hand aangezien ik het al redelijk ongemakkelijk vond om ze te volgen. Het voelde zo raar; zo vreemd. Deze hele plek leek vreemd en raar. Ik was dit soort gedrag onderling tovenaars niet gewend en het bezorgde me een eigenaardig gevoel.
    We liepen door een muur de bewoonde dreuzel wereld in naar meneer Weasleys auto. We waren in London. Ik wist dat honderd procent zeker aangezien ik hier al eerder moest wezen voor wedstrijden, intervieuws. Allerlei narigheid. Met een rukje werd ik de auto ingetrokken wat mijn blik losscheurde en naar George keek die zijn arm weer om mij heen sloeg. Ik zou mezelf er tegen aangenesteld hebben zij het niet dat meneer Weasley , Fred, Ralf, Ginny en Draco alles konden zien en misschien kon dat meneer Weasley zijn mening verbuigen over mij. Hoewel ik niet wist wat hij van mij dacht.
    ‘Het komt goed, Ralf. Je hoeft echt niet zo nerveus te zijn.’ ik keek op en hoe raar het klonk; ik kon verschil tussen Freds en Georges stem horen. Hoewel het identiek klonk hadden ze een andere trilling. Alleen als je er goed op lette dan. Of misschien was ik gewoon gek en wilde ik doen alsof er een verschil tussen de twee was. Ralf zat op Freds schoot en ik wist niet waarom maar dat liet mij ongemakkelijk voelen. Alsof ik daar ook op beoordeeld werd.
    ‘Hoor je Fred? Dat geld niet alleen voor Ralf.’ Ik voelde zijn hand met mijn nekharen spelen terwijl zijn adem over mij heen streek terwijl ik als een ijsblok naast hem zat. ‘Je bent ook zo beleefd. Mam gaat je vast ook fantastisch vinden.’ Ik lachte zachtjes. ‘Ik hoop het maar. Dit is spannender dan welke zwerkbalwedstrijd ooit.’ Fluisterde ik zachtjes.

Draco's turn :'D

[ bericht aangepast op 10 aug 2014 - 15:50 ]

Draco Malfoy
    ‘Uh, zullen we maar gaan? Ik bedoel, als u Campbell en Draco ook accepteert… Ik bedoel, het is erg warm hier en… ik heb dorst. Sorry.’ Ik slik een gemene opmerking in en herinner de belofte die ik aan mezelf maakte. Geen opmerkingen naar Auron meer maken.
    ‘Ik eh.. Ik heb een auto geregeld. Kom maar mee. Ik ben alleen wel bang dat het een beetje proppen wordt op de achterbank. Ron! Deze kant op!’ Ik kijk naar de laatste Weasley die zich erbij voegt. Hij kijkt mij boos aan en richt zich tot Ginny.
    'Wat doet hij hier?' Alweer haal ik gewoon een grote hap adem en maak ik geen opmerking. Ik reageer niet en loop door. Gelukkig neemt Ron plaats op de stoel voorin waardoor ik tussen Ginny en Campbell inzit. Ik ga een beetje dichter tegen Ginny aanzitten en kijk naar Auron, die bij Fred op schoot zit.
    'Jij mag ook wel bij mij op schoot,' zeg ik grappend tegen Ginny. Ik krijg een boze blik van bijna iedereen in de auto. Geweldig, ik ben nu al niet geliefd hier. Ik kijk uit het raam. De auto begint met rijden en ik kijk naar alle andere auto's die voorbij schieten. In al die auto's zitten mensen die niks van magie afweten, denken dat de wereld bestaat zonder magie. Soms zou ik willen dat ik net zo ben, gewoon normaal.

Spoiler alert: you will save yourself

George Campbell Draco Ginny Ralf Fred Arthur

LeoValdez schreef:
    Draco Malfoy
    ‘Uh, zullen we maar gaan? Ik bedoel, als u Campbell en Draco ook accepteert… Ik bedoel, het is erg warm hier en… ik heb dorst. Sorry.’ Ik slik een gemene opmerking in en herinner de belofte die ik aan mezelf maakte. Geen opmerkingen naar Auron meer maken.
    ‘Ik eh.. Ik heb een auto geregeld. Kom maar mee. Ik ben alleen wel bang dat het een beetje proppen wordt op de achterbank. Ron! Deze kant op!’ Ik kijk naar de laatste Weasley die zich erbij voegt. Hij kijkt mij boos aan en richt zich tot Ginny.
    'Wat doet hij hier?' Alweer haal ik gewoon een grote hap adem en maak ik geen opmerking. Ik reageer niet en loop door. Gelukkig neemt Ron plaats op de stoel voorin waardoor ik tussen Ginny en Campbell inzit. Ik ga een beetje dichter tegen Ginny aanzitten en kijk naar Auron, die bij Fred op schoot zit.
    'Jij mag ook wel bij mij op schoot,' zeg ik grappend tegen Ginny. Ik krijg een boze blik van bijna iedereen in de auto. Geweldig, ik ben nu al niet geliefd hier. Ik kijk uit het raam. De auto begint met rijden en ik kijk naar alle andere auto's die voorbij schieten. In al die auto's zitten mensen die niks van magie afweten, denken dat de wereld bestaat zonder magie. Soms zou ik willen dat ik net zo ben, gewoon normaal.

wow draco? doe normaal x.o'

Ginny Weasley

Meerdere blikken werden op mij gevestigd maar het deerde mij toch niet. Al dat gedoe om niks. Als het om mij pesten ging stonden ze vooraan maar om hun vriendjes voor te stellen waren ze te bang. Te weinig lef. Mijn vader zegt niks maar ik kon merken dat hij niet met mijn keuze eens was. Hij pech; ik en Draco hadden niets. Maar dat kon hij niet weten.
    ‘Wat doet híj hier?’ Ron doemde uit het niets op voor mijn zicht en ik trok een wenkbrauw op. Het was niet alsof ik bang voor hem was. ‘Dat kan ik hetzelfde aan jóu vragen. Jij hebt per slot van rekening nog steeds niet Hermelien durven te vragen.’ Ik stak mijn tong uit terwijl ik Draco meetrok naar de auto van mijn vader. Oh vreselijk; natuurlijk was dit al te minderwaardig voor Draco. Ik was ergens wel benieuwd wanneer Draco gillend gek ging wegrennen gezien hij alles kreeg wat zijn hartje begeerde. Draco ging naast Campbell zitten waarna ik naast hem plaats nam. Ik zag Draco naar Ralf en Fred kijken die bij Fred op schoot zat. Hij had zat tijd voor Fred. Alle tijd die hij ooit aan mij besteedde gaf hij nu aan Fred. Dat betekende dat het haast zijn hele dag was. Hij deed niet eens meer moeite om met mij te praten; hij zag me niet meer staan als vriendin of als persoon. Waarom zou ik hem dan wel zien staan?
    ‘Jij mag ook wel bij mij op schoot.’ Ik lachte en negeerde alle blikken die naar ons toegeworpen werden. In plaats daarvan boog ik me naar Draco toe waardoor mijn hand naar een kant viel en drukte mijn lippen voor het eerst sinds tijden weer op die van hem terwijl mijn hand naar zijn borstkast gleed.

Ralf Auron

'Ik eh.. Ik heb een auto geregeld. Kom maar mee. Ik ben alleen wel bang dat het een beetje proppen wordt op de achterbank. Ron! Deze kant op!'
    Fred trok me mee de muur door, rixhting de auto en nam plaats waarna hij me op zijn schoot trok. Ondanks dat ik me onwijs ongemakkelijk voelde op deze houding aangezien meneer Weasley voorop zat, legde ik mijn hoofd in zijn nek en glimlachte zachtjes.
     'Het komt goed, Ralf. Je hoeft echt niet zo nerveus te zijn.' Hoorde ik Fred zeggen.
    Ik slikte even en keek hem aan.
    'Was het zo duidelijk?' Vroeg ik en ik voelde me weer rood worden.
    'Hoor je Fred? Dat geldt niet alleen voor Ralf. Je bent ook zo beleefd, mam gaat je vast ook fantastisch vinden.' Hoorde ik George dan zeggen. Ik weet niet maar George zijn stem liet me al ongemakkelijk voelen omsat hij het over Campbell heeft en George lijkt ontzettend veel op Fred. Het leek alsof Fred dus iets met George had in plaats van mij. Bij die gedachtes drukte ik me meer tegen Fred aan ondanka dat iedereen ons zo konden zien zitten.
     ‘Ik hoop het maar. Dit is spannender dan welke zwerkbalwedstrijd ooit.’ fluisterde Campbell maar ik kon hem net horen aangezien hij een persoon naast mij zat. Ik draaide me even naar hem om en glimlachte.
    'Voor mij is dit spannender dan wat voor transformatie dan ook.' Murmelde ik zachtjes richting Fred.
    ‘Jij mag ook wel bij mij op schoot.’ hoorde ik Draco zeggen die naast Campbell zat en even keek ik hem aan. Voor ik het wist drukte Ginny zijn lippen op die van Draco en ik weet niet waarom ik dan me warmer voelde en rood werd. Alsof ik voelde wat meneer Weasley voelde. Ik richtte me weer tot Fred en zuchtte zachtjes. Ik wilde hem zo graag een kus geveb naar ik had letterlijk de moed niet daarvoor. Maar toch drukte ik een korte kus op zijn wang voordat ik mijn hoofd weer in zijn schouder zette en mijn hand legde ik op die van hem.
    'ik hoop dat je moeder net als je vader is. Ik weet sat ik het weer ga verpesten.' Murmelde ik.

Ik verveel me o:

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Fred Weasley
    'Was het zo duidelijk?' Hij wordt rood en ik glimlach. Hij is echt ontzettend schattig. Ik druk een kusje in zijn nek en pak zijn hand vast. Niemand lijkt er hier toch problemen mee te hebben.
    'Hoor je Fred? Dat geldt niet alleen voor Ralf. Je bent ook zo beleefd, mam gaat je vast ook fantastisch vinden.' Ik voel dat Ralf zich een beetje tegen me aan drukt. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder.
    'Voor mij is dit spannender dan wat voor transformatie dan ook.' Ik kijk om me heen of niemand het hoorde. Gelukkig zie ik mijn vader niets doen.
    ‘Jij mag ook wel bij mij op schoot.’ Ik draai me om naar Draco en Ginny en zie ze kussen. Voor in de auto hoor ik Ron mopperen. Ik kijk boos naar Draco. Eigenlijk wil ik dat hij wegblijf bij mijn zusje, hoewel hij haar wel gelukkig lijkt te worden. Ralf drukt een kusje op mijn wang.
    'Ik hoop dat je moeder net als je vader is. Ik weet dat ik het weer ga verpesten.' Ik sla mijn armen steviger om hem heen. Zijn onzekerheid is best wel schattig.
    'Het komt goed Ralf, ik ben bij je.' Ik druk een kusje in zijn nek.

Moet George nu..?

Jaa ('x

Ralf Auron

‘Ik hoop het maar. Dit is spannender dan welke zwerkbalwedstrijd ooit.’ fluisterde Campbell. Ik glinlach en trok hem dichter tegen me aan.
    'Voor je het weet is alles weer voorbij. Maak je niet te veel zorgen, ik gaan je helpen.' Fluisterde ik en dwong mezelf hem niet te kussen, waar in ik faalde en een kleine kus in zijn nek drukte.
    'Voor mij is dit spannender dan wat voor transformatie dan ook.' Hoorde ik Ralf murmelen. Fred en Ralf zijn beiden weerwolvem en voor hun gaat het pas lastig worden om dat te verklaren. Maar mam en pap gaan dat niet zo erg vinden denk ik.. hopelijk dan.
    ‘Jij mag ook wel bij mij op schoot.’ hoorde ik Draco zeggen die naast Campbell zat en even keek ik hem aan. Voor ik het wist drukte Ginny zijn lippen op die van Draco. Ik trok mijn blik los van hun en keek weg. Serieus? Waar pap bij is? Ginny deed ook nog vol mee. Maar ja, Ralf zit op sit moment ook op de schoot van Fred. Ben ik hier de enige die op pap Let?
    'ik hoop dat je moeder net als je vader is. Ik weet dat ik het weer ga verpesten.' Murmelde Ralf.
    'Het komt goed Ralf, ik ben bij je.' Zei Fred en druk een kusje in Ralf zijn nek. Nu voel ik me dus ongemakkelijk. Ik weet niet of ik blij moet zijn dat ik tusse hun in zit of juist niet. Ik keek Campbell weer aan en glimlachte.
    'Ik denk dat iedereen net zo nerveus is als jij, behalve Ginny dan.' Zei ik met een lach.
    'Je bent niet alleen. Doe nu maar rustig aan tot we er zijn.' Fluisterde ik en drukte dan een kus op zijn wang.